[ brainless @ 24.10.2008. 13:43 ] @
evo reko da podelim sa vama.. drugovi u plavom su dobili nove autiće, samo što nisu stigli.. a čini mi se da sam i fiću jednog novog pandurskog video u k.miloša.. al ne garantujem.. sve u svemu, gudbaj fijat!!



[ Slobodan Miskovic @ 24.10.2008. 13:47 ] @
Lepo lepo, vidim nemacka struja je preovladala :)
[ Deep|Blue @ 24.10.2008. 14:32 ] @
ma cuti,
barem ce golfasi i ostali wagenovci biti ponosni kad ih zaustavi ponosni wagen polo, umesto tamo nekog ljigavog fijata
[ Nebojsa Milanovic @ 24.10.2008. 14:39 ] @
Samo u Srbiji je moguće prodati nekome tehnologiju iz prošlog veka po besmislenim cenama, a da pri tome kupac bude srećan i zadovoljan.

Osim toga, već samo ta nekritičnost, neobrazovanost i neobaveštenost kupca je pogodno tlo za mahinacije i provizije svih vrsta.
[ bttp @ 24.10.2008. 15:28 ] @
Pa nisu vozili samo Fiate. Posle Fiata su stigli Pežoi.
[ Java Beograd @ 24.10.2008. 15:47 ] @
Pa dobro, šta fali ? Polo je sada ono što je nekad bio fića.
[ bugsu @ 24.10.2008. 17:47 ] @
joooj to ce oni razdrndati za mesec dana..ne bi ja njimma nista bolje od stojadina dao ...nista ne rade samo se vozikaju...
[ Nebojsa Milanovic @ 24.10.2008. 17:48 ] @
Citat:
Java Beograd: Pa dobro, šta fali ?


Fali to što se za cenu Pola može kupiti daleko bolji auto.
[ maliradojca @ 24.10.2008. 17:56 ] @
Suvise su mala kola za policiju. Vise mi lice na neke komercijaliste nego na policiju.
[ smfilip @ 24.10.2008. 18:04 ] @
hahahaha,1.4... pa sta oni misle sa ovim,mogli su da uzmu i nesto ispod 1000ccm3 :))))
[ Srđan Pavlović @ 24.10.2008. 18:21 ] @
Pa sta jel treba da im placamo gorivo za 2 'iljade kubika?! Cuti bre, dobro je,
ja bi' im dao dvotaktne peglice (al ono nabudzene) :D
[ mrkii @ 24.10.2008. 19:18 ] @
@Nebojsa Milanovic

koliko su placeni ovi autici?
[ Nebojsa Milanovic @ 24.10.2008. 19:35 ] @
Plaćeni su onoliko koliko je glasila ponuda.

Koliko god da je to, mnogo je, iz razloga koji sam gore pomenuo.
[ maliradojca @ 24.10.2008. 19:58 ] @
Mislim da nisu suvise skupi ovi automobili, negde oko 1o.ooo e, u slobodnoj prodaji.
[ vujo032 @ 24.10.2008. 21:09 ] @
Dobro,važno da nije PoloVan :)

Da li su ovako lepi unutra?:
http://www.volkswagen-canji.co.yu/21/polo/polo-cross.htm
[ smfilip @ 24.10.2008. 21:13 ] @
da,sigurno je ta oprema :P
[ 101010 @ 24.10.2008. 21:30 ] @
Nabavili su i brdo novih marica, video sam kolonu, neraspakovane, bez tablica, sa sve zastitnim mrezama preko soferki... Ali Citroen.

Koji bi vi auto kupili za policiju u cenovnom rangu ovog polo-a ?
[ bugsu @ 24.10.2008. 21:37 ] @
vidis ,dobro ste spomenuli ..VW jako drze visoku cenu (bez preteranog razloga) i kao sto je Nebojsa rekao za te pare mogli su bolje aute uzeti ...
Alfra Romeo je u pola jeftiniji od VW a imaju vise konjskih snaga...e sad ako neko kaze da je AR los auto...koliko znam italijanska policija
http://farm2.static.flickr.com/1387/1350293235_d6aeae564c.jpg?v=0 AR159
e sad ako su njima ti auti dobri da jure najvecu mafiju ...i nasima bi bilo dobro ...ne mora bas 159 al mogli su neki drugi ....nekog italijana...npr Stilo....i to se koristi....
[ Nebojsa Milanovic @ 24.10.2008. 21:44 ] @
Novi Hyndai I 20/ I 30 su kraljevski auti za policiju.

A u verziji GTi od 200 konja I 20 može bi da sustigne ili presretne bilo koga.

Ali ne, to našim glavešinama nije dovoljno, jer su oni čuli da samo Nemci prave aute. Oni za presretače kupuju Škodu Superb 2,8 i Passat, koje ovaj mali Hyndai po pitanju brzine može da stavi u džep, a košta upola manje.

A za obične patrole i stari Punto i i Grande Punto su bolji izbor, zapravo bilo koji auto te klase danas je bolji od Pola.

[ Buum @ 24.10.2008. 22:42 ] @
Ne mogu da verujem kakvi plitkoumni stavovi preovlađuju na ovoj temi!

Da li vi zaista mislite da policija nabavlja patrolna vozila prvenstveno za jurnjavu po gradu? Izgleda da ste previše gledali holivudske filmove...

Mnogo bitniji faktori su potrošnja goriva, pouzdanost, servisna mreža i cena održavanja.
[ Nebojsa Milanovic @ 24.10.2008. 22:44 ] @
Citat:
Buum:
Mnogo bitniji faktori su potrošnja goriva, pouzdanost, servisna mreža i cena održavanja.


A baš po tome je Polo najbolji, je li?
[ Buum @ 24.10.2008. 23:26 ] @
Hajde da diskutujemo o tome, a ne o nekim bezveznim kriterijumima tipa maksimalna brzina i sl.
[ Nebojsa Milanovic @ 24.10.2008. 23:30 ] @
Naravno da maksimalna brzina nije prioritet za automobile običnih patrola, nego sam osvrnuo i na presretače koje je Policija kupila. Njima brzina i okretnost jeste prioritet, a oni su za svoju cenu sve samo ne brzi i okretni.

Ali kako god okreneš, Polo je najlošiji izbor.


[ Bartman @ 25.10.2008. 00:12 ] @
Kako je kod vas u Švedskoj? Hladno,a"*? Ali je zato standard :-)

Šalu na stranu kao bivši vlasnik dva VW Polo-a i trenutni vlasnik Hyundai Getz-a, mogu reći da su Korejanci daleeeeeko ispred Nemaca u auto industriji. Znam da zvuči čudno ali VW ne bi uzeo da mi ga daju za Dz, jer kvarljiviji auto u životu nisam vozio. Gori je i od Yuga !

VW je tako prenaduvan brend da je to žalosno, ali obzirom da živimo u Srbiji i da je ljubav prema proviziji velika, a mozak mali, sasvim je jasna odluka policije za VW Polo naspram Hyundai-ja i20 !!!
[ djordje1979 @ 25.10.2008. 00:40 ] @
VW prodaje najvecu kolicinu automobila na planeti zemlji. Jel svima mozak mali ili sta?
[ Bleya2 @ 25.10.2008. 01:14 ] @
Ta patrolna vozila prelaze par hiljada kilometara mesečno. Na svaka 3 meseca treba servis da se radi. Zamislite da patrole iz Leskovca dolaze uvek u Beograd da zamene ulje pošto je tu jedini Hyundai servis. Nisu Nemačka kola skupa zbog tehnologije i kvaliteta nego zato što Nemci pružaju nabolju uslugu nakon kupovine automobila. Bukvalno u svakom manjem gradu imaju svoj servis.
Polo jeste mali, ali će ga koristiti samo za patrole po gradovima. Ne zaboravite da su skoro uzeli presretače za autoput(eve).
Bolje bi bilo da su uzeli Golfa V, ali verovatno nisu zbog cene.
[ žutokljunac @ 25.10.2008. 04:00 ] @
Ovo je stvarno mali auto za policiju. Pa Bosanci voze Golf V.
[ Bartman @ 25.10.2008. 08:10 ] @
@djordje1979

Raspored prodaje u svetu prema proizvođačima ti je:
1. Toyota
2. GM
3. Ford
4. VW
5. Hyundai
pa te molim da ne pričaš napamet. I za tvoje intresovanje u padu su GM, Ford i VW, dok rast beleže Toyota i Hyundai.
To što ti imaš Gnoja 2 dizela iz 1986 koji krpiš svaki vikend turskim delovima i misliš da voziš Ferari je tvoj lični problem. VW je preskup za ono što nudi i to je fakat.
Osnovni problem naših ljudi je što su prvo vozili Šuga pa kada su prešli na Gnoja 2 misle da su ušli u Ferari. Svi ti koji pljuju Japance i Korejance nikada u životu ih nisu niti vozili niti posedovali i pričaju prema predrasudama. Delovi Korejanaca nisu ništa skuplji nego VW-ovi originalni delovi, a to što se ovde prodaju turski falševi ne bi komantarisao.
Inače imao sam VW Polo i to dve različite generacije i oba su se stalno kvarila, a potrošnja je išla i do 15 l na 100 km zimi kod jednog. To je malo mnogo za auto od 1000 ccm, složićeš se zar ne? Da ne pričam da sam morao svaki vikend da ga teram kod majstora za ovo ili ono. Ma laknulo mi je kada sam prodao tu kršinu !!!
Što se tiče Golfa 5 on košta 18.000 najjeftiniji, dok Hyundai i30 košta 14.000. Dotični Hyundai ga je pobedio u testu Nemačkog AutoBilda koji je pristrasan za VW, tako da možete misliti koliko je Korejanac bolji. Takođe tu je i KIA Ceed koja je još jeftinija od Hyundai-ja a nudi isti kvalitet. Korejanci su budućnost, videćete. To što VW drži bolje cenu je zbog tradicije, ali ona je tu da bi se rušila. Što se tiče priče sa servisima to donekle stoji, mada Hyundai širi servisnu mrežu, tako da ih ima i van Beograda.
Sve u svemu ovde su radili mito i korupcija, jer je kupljen Polo sa jačim i boljim motorom 1.4 MPI, čija je osnovna cena mislim oko 13.500, tako da su za te pare mogli da uzmu KIA Ceed koju koristi Slovačka policija i koja šije tog Pola u svakom pogledu !!!
[ maliradojca @ 25.10.2008. 09:28 ] @
Nebojsa Milanovic - evo ga cenovnik za srbiju, http://www.autokatalog.cc/blog...s/2007/12/cenovnik_12_2007.pdf
Nije tacno da je Polo preskup, za svoju klasu je u cenovnom rangu sa Skodom,Seatom,Peugeot-om i ostalim. Nisi obrazlozio zasto je tebi Polo najlosiji izbor.
Ja nisam neki iskusni vozac,ali sam Polo vozio par puta i odlican je auto. Jedina moja zamerka je sto je mali za policiju.
[ Bartman @ 25.10.2008. 10:08 ] @
Sada sam proverio tačne cene pa ih iznosim.
VW Polo 1.4 (trendline paket tj. najslabiji paket) je 11.857, a VW Golf V 1.4 (osnovni paket) je 17.034 eura.
Hyundai Getz 1.4 (active A/C paket tj. najjači paket) je 10.760, a Hyundai i30 (osnovni paket) je 13.999 eura.
KIA Ceed (osnovni paket) je 13.930 eura
Cene su preuzete sa www.vrelegume.rs
[ mrkii @ 25.10.2008. 11:22 ] @
mrkii

"@Nebojsa Milanovic

koliko su placeni ovi autici?"



Citat:
Nebojsa milanovic

Plaćeni su onoliko koliko je glasila ponuda.
Koliko god da je to, mnogo je, iz razloga koji sam gore pomenuo.



izvini, mislio sam da znas o cemu govoris kad vec x puta kazes "za tu cenu".
pa reko da i mi saznamo kolika je cena.
al nema veze :)
[ bttp @ 25.10.2008. 11:40 ] @
Citat:
Bartman: Sve u svemu ovde su radili mito i korupcija, jer je kupljen Polo sa jačim i boljim motorom 1.4 MPI, čija je osnovna cena mislim oko 13.500, tako da su za te pare mogli da uzmu KIA Ceed koju koristi Slovačka policija i koja šije tog Pola u svakom pogledu !!!

Pa policija je uvek vozila najjače verzije modela (setimo se friziranog Stojadina:). Verovatno su dobili neki popust na količinu, ali u svakom slučaju ne bih poredio cenu automobila iz autosalona i ovakvih posebno opremljenih za policiju.
KIA Cee'd verovatno jeste bolji auto od Pola, ali zaboravljaš da u Slovačkoj postoje KIA fabrike, pa stoga oni imaju povlašćen status u tom smislu - i naši bi uzeli KIA da se proizvodi ovde, da imaju delove na svakoj trafici i servisnu mrežu, kao što su vozili fiće i stojadine.

Po meni ovaj Polo nije premali za policiju, jer je očito predviđen za gradske patrole. Nije to auto presretač za autoputeve.

Kolko je kvalitetan - to ne znam, nisam ga vozio.
[ bakara @ 25.10.2008. 12:46 ] @
Interesantno je koliko ima nagadjanja i mitova u ovoj temi...

Citat:
djordje1979: VW prodaje najvecu kolicinu automobila na planeti zemlji. Jel svima mozak mali ili sta?


Mislim...odakle ti to?
A gde je toyota na toj listi?

Citat:
Bleya2: Ta patrolna vozila prelaze par hiljada kilometara mesečno. Na svaka 3 meseca treba servis da se radi. Zamislite da patrole iz Leskovca dolaze uvek u Beograd da zamene ulje pošto je tu jedini Hyundai servis. Nisu Nemačka kola skupa zbog tehnologije i kvaliteta nego zato što Nemci pružaju nabolju uslugu nakon kupovine automobila. Bukvalno u svakom manjem gradu imaju svoj servis.

Patrola iz leskovca kazes?

Ajd sad proveri koliko VW ima ovlascenih servisa u srbiji i onda uporedi sa brojem servisa hyundaija.
Taj polo se bas ne moze servsirati kod komsije na kanalu.


Citat:
maliradojca:
Nije tacno da je Polo preskup, za svoju klasu je u cenovnom rangu sa Skodom,Seatom,Peugeot-om i ostalim. Nisi obrazlozio zasto je tebi Polo najlosiji izbor.
Ja nisam neki iskusni vozac,ali sam Polo vozio par puta i odlican je auto. Jedina moja zamerka je sto je mali za policiju.

Polo je verovatno najlosiji izbor u klasi ako gledas sta dobijas za ulozeni novac, najbolji izbor po meni je grande punto koji je pristojne velicine, opreme, cene, modernih motora, umerene cene i odlicne servisne podrske.
[ germanchc @ 25.10.2008. 12:54 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Naravno da maksimalna brzina nije prioritet za automobile običnih patrola, nego sam osvrnuo i na presretače koje je Policija kupila. Njima brzina i okretnost jeste prioritet, a oni su za svoju cenu sve samo ne brzi i okretni.


A ko servira ovakva objasnjenja.... mislim bre kakvi presretaci, policija po defaltu napravi vise sr#anja nego koristi kada nekog juri na nasem autoputu, a i to se desi jednom u nedelju dana pa se kasnije ispostavi da je to "kolega" ili zna nekog "kolegu" pa vozi dalje......ti presretaci se uglavnom koriste za presretanje zenskih i da se ne ohladi jagnjetina u obliznjoj kafani. Setimo se skoro onog snimka na Youtubu , ide baba sa jugicem u suprotnoj strani dobrih pola sata ... bas su je presreli "presretaci"..
[ damirh @ 25.10.2008. 13:25 ] @
Meni se licno ne svidja kako grande punto reaguje na gas...vozio sam vise komada i svaki je imao neko kasnjenje. Nisam expert ali sam vozio dosta razlicitih auta i nisam video nikad nesto takvo.

Mali off
Kako to da germanchc ima -1 poruku? :D
[ Majstor Duja @ 25.10.2008. 13:44 ] @
Citat:
Boom: Mnogo bitniji faktori su potrošnja goriva, pouzdanost, servisna mreža i cena održavanja.


A da naglasim i najbitniji - provizija, druze, provizija. Licni interes na prvom mestu.
[ vladd @ 25.10.2008. 15:34 ] @
Provizija na prvom mestu, ali prvo mesto deli i uticaj koji se ostvaruje....

To su veliki poslovi koji jacaju dilera, podizu im rejting, kod potrosaca, koji dobijaju neku vrstu "sertifikata o kvalitetu", boze moj kada POLICIJA(drzava) to kupuje, mora da valja, i kod maticne kuce u nemackoj, koja prati promet, odredjuje beneficije i kvote, nagradjuje dodatno managere.

Naravno pojacava se politicki(drustveni) uticaj dilere, prohodnost u otimanju prostora za salone-servise, prosirenje posla, povoljnosti uvecanog promet za dobijanje bankarskih garancija i kredita....

Nelojalna konkurencija, ma ne..otkuda kod nas monopolisti, to je dosadno i zastarelo...

Velika je igra oko toga, mali polo nema veze sa zivotom( ni kao privatno ni kao sluzbeno vozilo), koliko god djubrence bio..

Poz.
[ Noe @ 25.10.2008. 19:06 ] @
Logicno je da policija jedne drzave vozi domace automobile ako ih ima . Posto mi nemamo pristojan automobil onda je logicno da se izabere nesto ciji je odnos ( cena : svi ostali bitni faktori) najbolji tj najpovoljniji za kupca, a bilo koji VW auto to svakako nije, cak nije ni blizu toga. Sva sreca da nisu uzeli golfove.
[ StORM48 @ 25.10.2008. 19:28 ] @
A šta će policijskom autu 200 konja i max brzina od 300km/h?

Što reče neko, mnogo filmova vi gledate... to su ljudi isti kao i svi ostali (a često su i dosta loši vozači) i ja bi im u svakoj varijanti stavio blokadu na 80 km/h, da nekog ne ubiju okolo.

Ko nije vozio auto ~200km/h, može samo da sanja o nekakvim poterama i koječemu. Koga će da stignu sa tim autićima? Traktor na rulnoj pisti aerodroma? Neku jurilicu na putu sasvim sigurno neće. Osim u filmu.

Njima trebaju autići tipa Jugo 45, da ćute i smrde, a ne da se razmeću. S toga, bilo šta od pobrojanog je čist overkill, a kamoli Hyndai i VW.

Pozdrav
[ Horvat @ 25.10.2008. 20:02 ] @
daj storm,i ovako ne stizu na vreme [ili uopste ne stizu],a kako bi tek s jugom ...a i ako je neka potera...

mali off,vidim neko je dao cenovnik za cene automobila ,ali je od prosle godine,ima nesto tako novo? ali da nije s pocetka godine,nego tu,sept. ,okt.
[ Nebojsa Milanovic @ 25.10.2008. 20:26 ] @
Citat:
vladd: Provizija na prvom mestu, ali prvo mesto deli i uticaj koji se ostvaruje....

To su veliki poslovi koji jacaju dilera, podizu im rejting, kod potrosaca, koji dobijaju neku vrstu "sertifikata o kvalitetu", boze moj kada POLICIJA(drzava) to kupuje, mora da valja, i kod maticne kuce u nemackoj, koja prati promet, odredjuje beneficije i kvote, nagradjuje dodatno managere.

Naravno pojacava se politicki(drustveni) uticaj dilere, prohodnost u otimanju prostora za salone-servise, prosirenje posla, povoljnosti uvecanog promet za dobijanje bankarskih garancija i kredita....

Velika je igra oko toga..



Ovome se nema mnogo šta dodati. Jasno kao dan.
[ Laki_Gen @ 25.10.2008. 20:54 ] @
Zasto su jos uvjek na parkingu? Ako su placeni, sto ih strumfovi ne voze i ne jure razne gargamele po prentrpanim BG ulicama?

Hoce imati ovo snage i izdrzljivosti da ponese cetiri "korpulentinije" uniforme 100km/h preko rupa i ivicnjaka ovog grada?
Koliko ce im potrajati vozacevo sjediste? Na oni pezoima sve i jedno iskrzano i poderano od ulazaka/izlazaka, sjedanja/vrpoljenja/ko zna cega.....

Di su Cayen-i i Phaetoni za glavonje? Mislim, kad je vec bal...
[ brainless @ 25.10.2008. 20:59 ] @
evo.. bolje nisu zaslužili.. =)




ovo će imati snage za sve ono što je laki rek`o.. =)
[ stonex @ 26.10.2008. 14:55 ] @
Imam Golf IV sa 1.4 motorom i nista gore nema od tih VW 1.4 motora !
[ Kabe @ 26.10.2008. 16:03 ] @
Posto je neko pomenuo americke filmove, ja ih slabo gledam, vise volim JAPANSKE:
http://www.most72.ru/forum/viewtopic.php?t=66

[ vujo032 @ 26.10.2008. 18:07 ] @
Reklama je upalila:
[ Flo33 @ 30.10.2008. 12:03 ] @
Halo Bing, ovde brat. Imam 100 pola na lageru, niko ih neće, nego ja tebi dam soma jevreja po komadu u džep, pa da se vozite.

Btw u Bg bi im i trotinet bio dovoljan, i to manuelni, bez elektromotora. Lakse bi išli kroz gužvu. A i pola sveta ima pandure na bajsevima i skuterima.
[ Miroslav Jeftić @ 30.10.2008. 12:17 ] @
U svakom slučaju je besmisleno raspravljati bez uvida u ponudu(e). Smešno je upoređivati cenu jednog Pola iz kataloga kada ga kupuje fizičko lice i cenu celog ponuđenog paketa (xx ili xxx automobila + servis/podrška + ostalo). Cena jednog Windows-a je 100-300€, ali je MS znao i džabe da ga ponudi ako je ugovor dovoljno veliki. Naravno, ne kažem da su ovi automobili nabavljeni za džabe, već da o cenama i ostalim ponudama možemo samo da nagađamo.
[ l4m3r @ 30.10.2008. 19:35 ] @
Mozda polo nije bas najbolji izbor zbog velicine unutrasnjosti.. Evo ja od 186 cm visine, kada sednem na zadnju klupu ovakvog pola, a ispred mene vozac ili suvozac je slicne visine.. nemozemo bas obojica da sedimo komforno. Znaci, ili ili.. Ali dobro, to i nije toliko presudno.. komfor je na zadnjem mestu onog ko sedi nazad u policiskim kolima.
Takodje, ni motor nije neki naj izbor. Mada svakako je agilniji i zustriji nego onaj fiat-ov 1250ccm. Znam, vozio sam oba, pa mogu da procenim.
Inace, neko se gore cudio zasto je u grande puntu onako lenj gas.. Pa skoro svaki fiatov benzinac je takav. On tek zivne kad se tera preko 3500 rpm.

E sad, citam ceo topic, i vecina pljuje VW kao marku, sa strasnom sigurnoscu u to sto prica. Ocigledno je da vi ljudi ili ste imali kurate srece sa vasim vw, ili lupate gluposti i prosto kontrirate necemu..
Evo moj primer. Posto radim kao vozac u jednoj firmi, trenutno vozim VW caddy-a. Taj auto je kupljen 2006 godine, nov u autokomercu. Ja sam mu sada treci vozac koji ga vozi. Prvi ga je koliko cujem vozio "normalno", drugi mu je dusu vadio, a za sebe mogu da kazem da ga vozim kao svoj auto. Znaci ponekad ostro, uglavnom normalno. Auto je presao 150.000 km bez, ponavljam bez ijednog kvara. Jedine dve stvari koje su mu menjane, a ne spadaju u redovan servis (koji inace obavljam u autokomercu), je senzor servo upravljaca (znaci nista na volanu nije bilo, nego je sam senzor prso), i menjani su stabilizatori na prednjim tockovima (komad: 1300 din.). Oni su poceli da lupaju zbog naravno, nasih odlicnih puteva. I to se sve desilo posle 100.000 km.
Naravno, auto se vozi pod teretom, jer naravno, tome i sluzi (caddy furgon). Uglavnom je u njemu od 200 do 500 kg robe. I tako svaki dan.

A pre toga sam vozio i fiate, i opel-e, i citroene i peugeote. Verujte mi, najbolje se pokazao VW. Fiat i citroen su toliko mekani i vrlo lako unistivi, da je to smesno. Peugeot im isto nije daleko. Jedino opel sto se drzao ok.





[ vujo032 @ 01.11.2008. 11:06 ] @
Moj kolega koji ima polo kaže da je skoro bio neki uporedni test gde se polo najlošije pokazao po pitanju stabilnosti u poređenju sa nekoliko drugih auta.Ono poređani čunjevi pa manevar između i ostalo.
I sam kaže da je i njegov polo vrlo nestabilan i sklon zanošenju.
Znam da je ovo štura informacija,nisam imao vremena da ga pitam, gde i kada je rađen taj test.
[ Kabe @ 01.11.2008. 12:08 ] @
@l4m3r
A pre toga sam vozio i fiate, i opel-e, i citroene i peugeote.

...jesi jesi al' JAPANCA nisi... :D