[ xho @ 28.10.2008. 00:55 ] @
pre neku noc sam se svadjao sa drustvom odakle dolazi bugatty verona ja prepostavljam da dolazi iz itali i dali su mu ima po gradu verona voleo bi da znam tacno gde je njegova fabrika hvala u napried
[ bantes9 @ 28.10.2008. 05:53 ] @
Pravi naziv ovog auta je Bugatti veyron tako da naziv i nema neke veze sa Italijom. Vise o njemu mozes saznati na sledecem linkovima:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron

http://www.bugatti.com/en/home.html
[ StORM48 @ 30.10.2008. 00:11 ] @
Bugatti itekako ima veze sa Italijom, jer je osnivač Italijan (Ettore Bugatti), premda je firma osnovana u Francuskoj (negde oko Strazbura).

Bugatti Veyron, međutim, nikakve veze nema sa Veronom.
Firma je danas deo VW koncerna, tačnije - Audija.

Pozdrav
[ brainless @ 30.10.2008. 02:21 ] @
Citat:
StORM48: Bugatti itekako ima veze sa Italijom, jer je osnivač Italijan (Ettore Bugatti), premda je firma osnovana u Francuskoj (negde oko Strazbura).

Bugatti Veyron, međutim, nikakve veze nema sa Veronom.
Firma je danas deo VW koncerna, tačnije - Audia


to ko danas poseduje marku nema apsolutno nikakve veze, jer da se tako gleda, zastava 10 bi bila italijanska, rover indijski, bugati i rols rojs nemački, i tako dalje.. Iako neka megalomanska kompanija kupi neki brend, to uradi zato što taj brend ima tržište, i potražnju, i šta više, često se takva informacija drži podalje od javnosti kako se ne bi izgubila stara klijentela.. Bugati je francusi brand i TAČKA.
[ laki22 @ 30.10.2008. 03:57 ] @
bugati je italijanski a vejron je dobio po imenu osnivaca te auto marke
[ laki22 @ 30.10.2008. 03:59 ] @
Citat:
StORM48: Bugatti itekako ima veze sa Italijom, jer je osnivač Italijan (Ettore Bugatti), premda je firma osnovana u Francuskoj (negde oko Strazbura).

Bugatti Veyron, međutim, nikakve veze nema sa Veronom.
Firma je danas deo VW koncerna, tačnije - Audija.

Pozdrav


tako je..audi je iydao taj model auta da pokaye svoje inzenjersko umece na polju konstrukcije i projktovanja... takodje prica se da je izaslo samo 300 komada, gde je audi bio u gubitku po 2 miliona evra po komadu ali je dokazao da moze da napravi jedan od najsnaznijih automobila na svetu sa 1000 HP
[ Dark_Runger @ 30.10.2008. 06:54 ] @
Auto je dobio ime po vozacu Pierre Veyron -u koji je pobedio na trci 24 casa Lemana vozeci za Bugati 30-ih godina.
[ brainless @ 30.10.2008. 09:05 ] @
Citat:
tako je..audi je izdao taj model auta da pokaže svoje inženjersko umeće na polju konstrukcije i projktovanja.

potpuno tačno..
[ Flo33 @ 30.10.2008. 11:45 ] @
Koje je to tehnološko dostignuce ako gubis 2000000 po autu?! Uostalom sa 16l motorom i nije tesko napraviti 1001ks. Ima na hiljade BMW-a, Lancia, korveta sa po 1300 + ks i motorima od 3 do 6 litara
[ boban779 @ 30.10.2008. 12:29 ] @
1) Motor nije 16L već 8L
2) Nijedan od tih sa 1300+ konja nije serijski model već ih sređuju za 402m drag. Na trkačkoj stazi ili na ulici su neupotrebljivi. E zamisli kad bi Veyrona tako "nabudžili", imao bi preko 10000hp.
Veyron je jedini serijski automobil koji ima preko 1000hp. Nešto je Königsegg pričao da ide preko 1000 ali ne znam dokle su stigli.
[ Flo33 @ 30.10.2008. 20:18 ] @
Moguće da grešim,ali sam prilično siguran da je 16l.

Drugo, ni tih hiljadu konja u Bugatiju nije upotrebljivo na ulici. Tako da je svrha ista. Zar nije veće dostignuće u Saab-u od 2.3l izvući 700ks?
Mada je lep Bugati.
[ optix @ 30.10.2008. 20:24 ] @
16 cilindara, 8L, 4 turbo punjaca... (dva V8 4l u W konfiguraciji)

Fifth Gear epizoda o Veyronu i samoj fabrici, vrlo zanimljiva :) - http://www.youtube.com/watch?v=iiwN2jjTZFs
[ Flo33 @ 30.10.2008. 20:27 ] @
Citat:
optix: 16 cilindara, 8L, 4 turbo punjaca...

Fifth Gear epizoda o Veyronu i samoj fabrici, vrlo zanimljiva :) - http://www.youtube.com/watch?v=iiwN2jjTZFs


Bravo, siguran sam bio da je 16 nečega :) Elem ako je tačan podatak da je po komadu WV u minusu 2 milke, oni su ludi. To je 600 miliona evra ??!!!!
[ optix @ 30.10.2008. 20:36 ] @
Koliko se ja secam pominjale su se i cifre od 5mil po komadu, koliko zaista kosta proizvodnja. Ali eto, prave ih kao tehnicku demonstraciju i vracanje imena Bugatti-ja.

Treba gledati celokupan auto kao 'serijski' proizvod, 253mph uz to je limuzina koja tezi dve tone, usporava za 10sec iz maksimalne brzine, upravljivost mnogo bolja od vecine super automobila, motor, menjac, suspenzija... sve to treba da traje vise od 'dve trke' itd.
[ Flo33 @ 30.10.2008. 20:41 ] @
Ja sumnjam da oni toliko gube. Mada onda nije ni čudo što je Golf skuplji od Acorda :)))
[ brainless @ 30.10.2008. 20:57 ] @
Citat:
boban779: 1) Motor nije 16L već 8L
2) Nijedan od tih sa 1300+ konja nije serijski model već ih sređuju za 402m drag. Na trkačkoj stazi ili na ulici su neupotrebljivi. E zamisli kad bi Veyrona tako "nabudžili", imao bi preko 10000hp.
Veyron je jedini serijski automobil koji ima preko 1000hp. Nešto je Königsegg pričao da ide preko 1000 ali ne znam dokle su stigli.


koningzagsakstagtag =) ccx ima oko 800 Ks, a sa nekim valjda shell specijalnim gorivom moze da se nagura do oko 900 konja.. a vec je neko pomenuo , lepota tog automobila [vejrona] je sto se ulje menja na par hiljada kilometara, menjac ne traje samo jednu trku, prakticniji je od vecine super i hiper automobila, ima klimu, ozvucenje, lep je, ima sigurnosne karakteristike... ko pravi auto..

ps niko ne rece, ima 4 turbo kompresora.. to mu dodje turbo na svaka 4 cilindra :-)

[ boban779 @ 30.10.2008. 22:26 ] @
Evo nađoh info za koenigsegg. Izašao je novi model CCXR koji kada ide na biogorivo ima 1018hp. Sa običnim benzinom od 98 oktana ima "samo" 806 konja. Inače motor je 4,7 litara.
[ su27killeryu @ 01.11.2008. 23:42 ] @
McLaren F1 ima kozu klimu prima cak jos dvoje pored vozaca a ne samo jednog, laksi je nekih 700 kilograma te je brzi na stazi, realna maksimalna brzina mu je veca (Veyron ide preko 400 samo ako si u low downforce modu koji se automatski gasi ako taknes kocnicu tako da je ta brzina realno ostvariva samo na Nardu i slicnim ovalima, inace ide nekih 360-370).

Mnogo ljepse se vozi jer je zadnja vuca i imas osjecaj da ti vozis auto a ne da auto vozi tebe, trosi u prosjeku duplo manje (nije finansijski bitno ali je autonomija dosta veca). I generalno je mnogo mnogo pouzdaniji i trajniji.

Veyron = smece za skorojevice i predmet prica ne puno upucenih u automobilizam koji se odusevljavaju brojkom od 400 km/h koja opet nije ostvariva u realnim uslovima.
[ McKracken @ 02.11.2008. 00:19 ] @
Citat:
Mnogo ljepse se vozi jer je zadnja vuca i imas osjecaj da ti vozis auto a ne da auto vozi tebe, trosi u prosjeku duplo manje (nije finansijski bitno ali je autonomija dosta veca). I generalno je mnogo mnogo pouzdaniji i trajniji.


Ti to iz iskustva?

Citat:
Veyron = smece za skorojevice i predmet prica ne puno upucenih u automobilizam koji se odusevljavaju brojkom od 400 km/h koja opet nije ostvariva u realnim uslovima.


Gordon Murray, designer of the McLaren F1: "The braking is phenomenal. ... And the primary ride and body control are impressive too" and "It's a huge achievement.""

Yeah, reci mu da se ne razume!
[ boban779 @ 02.11.2008. 01:01 ] @
Au, su27killeryu, prošle su 90e, godina je 2008.
Mclaren F1 je auto iz prošlog veka napravljen da obori brzinski rekord koji je u to vreme držao Jaguar XJ220. Bio je čudo kad je napravljen a napravljen je 92. Njegova max brzina je 386 km/h a Veyrona 409 (potpuno nebitno).
Porediš 2 automobila koji su uporedivi samo po brzini. F1 je maximalno ogoljen da bi bio što lakši, napravljen od strane jedne firme koja se samo takmiči u auto sportu i nema druge modele.
Veyron s druge strane ima mnogo više stila, nisu ga pravili samo trkači već i dizajneri. Potpuno drugačija filozofija. Težak skoro 2 tone a ide preko 400. Nezamislivo u doba Mclarena F1.
A potrošnja? Taj koji ima milion i nešto eura za Veyrona ima i naftnu bušotinu u ličnom vlasništvu.
[ Flo33 @ 02.11.2008. 10:16 ] @
I dalje tvrdim da Supra, e30, Delta, Korveta mogu da pojedu oba :) a svi zajedno koštaju kao točak od Bugatija. Rezevni
[ StORM48 @ 02.11.2008. 16:55 ] @
Citat:
brainless: to ko danas poseduje marku nema apsolutno nikakve veze, jer da se tako gleda, zastava 10 bi bila italijanska, rover indijski, bugati i rols rojs nemački, i tako dalje.. Iako neka megalomanska kompanija kupi neki brend, to uradi zato što taj brend ima tržište, i potražnju, i šta više, često se takva informacija drži podalje od javnosti kako se ne bi izgubila stara klijentela.. Bugati je francusi brand i TAČKA.


Je li... s kim se Ti svađaš?
Gde sam ja napisao da je bitno "ko danas poseduje marku"?
I gde nisam napisao da je francuski brend?

Moj post je bio samo konstatacija činjenica, mada vidim da su neki indijanci otišli toliko daleko da su uobrazili da imaju vozačkog iskustva sa F1 i Veyronom, te da "u crevca" poznaju stil kočenja i zanošenja jednog i drugog...

Džizzzz...

Pozdrav
[ McKracken @ 02.11.2008. 18:37 ] @
@flo33: MOzes da tvrdis i da znas da letis pa te niko i dalje nece uzimati za ozbiljno.
[ Flo33 @ 02.11.2008. 19:04 ] @
Zasto? Ljudi lete odavno.. A ti umesto da pametuješ me opovrgni. Ja mogu da dokazem da od Supre moze da se napravi auto sa jacim performansama od Bugatija. I da je upotrebljiva i za pijac.za 5 puta manje para. Pozdrav
[ McKracken @ 02.11.2008. 19:09 ] @
Da dokazes??! Kako si to zamislio?


Niko ne prica o tome da se stavi vise snage u auto, to moze svaka baba da uradi. Ali da napravi da to zaista funkcionise svaki put kad pritisnes start dugme nema sanse a uz sve to da bude serijski auto koji je road-legal. Jes, ali sutra.



Jos jedan redneck mechanic... Bljak
[ Flo33 @ 02.11.2008. 19:17 ] @
Hvala na lepim rečima, takođe.

Toyota Super Supra 50.000€ + 500.000 zlota
Snaga:1450ks
Brzina: 361.92 km/h
0-100km/h 3.6s
0-250km/h 11s
0-360km/h 30s
4twin turbo motor konstruisan 1994! 10 godina pre Bugatija

Auto je registrovan za drumski saobraćaj u EU, i poseduje sve što i Bugati, koža, muzika, itd..

Edit: Dva puta si me uvredio u jednoj poruci. To nije lepo. Pošto si ti verovatno ponosni vlasnik istog ukaži mi moju grešku
[ McKracken @ 02.11.2008. 19:22 ] @
Citat:
i poseduje sve što i Bugati, koža, muzika, itd..


Yeah, right...

Kao sto rekoh, mozes da stavis i jet motor na traktor i pricas o konjskim snagama. To nije poenta price.

Kao potpun automobil, ta Supra ne moze da prismrdi ni jednom fabrickom M5 a stavljati ga u istu recenicu sa Vejronom je vise nego smesno.


Edit: Nisam ponositi vlasnik jednog ali sam definitivno blizi posedovanju jednog od tebe. NE zelim da zvucim nadrndano i pompezno, ali kad budes vozio malo duze bilo koji od automobila gde se vidi vrhunski inzenjering a ne "tjuniranje" i budzenje, videces koliko sam u pravu.

[Ovu poruku je menjao McKracken dana 02.11.2008. u 20:46 GMT+1]
[ StORM48 @ 02.11.2008. 19:48 ] @
@Flo33
Kladim se da je i 876328476 drugih došla do istog zaključka kao i Ti.

Samo, ni jedan nije uspeo da napravi auto koji ubrzava poput bolida F1 i razvija tu brzinu. Pogotovo ne za serijsku proizvodnju. Ljudi mogu ovo voleti ili ne, ali inženjerski sati koji stoje iza Veyrona su za poštovanje, a nikako za nipodaštavanje.

Da bi se uopšte upuštao u posao dostizanja performansi nečega ovakvog (i u skladu sa time i proždiranja jednog modela od strane drugog, kako Ti to stručno nazivaš "jedenjem"), morao bi da kreneš od Pagani Zonde i nasviraš ga na jedno 30% bolje performanse, kako bi uopšte uspeo da makar dostigneš ono što taj auto može. Istom linijom, trebale bi Ti dve nasvirane Supre, da jedna drugu vuku ili barem motor od F-16 da bi uspeo samo da se približiš ovom rezultatu.

Sada je barem lako dokumentovati neke tvrdnje:

Bugatti Veyron vs McLaren-Mercedes SLR



Bugatti Veyron vs BMW M3


Veyron 0-100km/h: 2,46sec
Ovo je podatak vredan poštovanja, bez obzira da li se neko na to loži ili ne. Kad bi bio lak poput bolida F1 (a ne 1888kg koliko je Veyron inače težak), verujem da bi postigao ubrzanje od 2sec i max.brzinu od jedno 500km/h.

Po onome što pišeš, neko bi pogrešno mogao da protumači da si tu Supru Ti nasvir'o. Lakše malo...


Pozdrav
[ dexxx @ 02.11.2008. 23:01 ] @
http://www.wiesmann-auto-sport.de/egtstart.html
[ Flo33 @ 02.11.2008. 23:36 ] @
Ti si shvatio to na osnovu moja dva posta? :) stavljam te na peasant ignore, pošto voliš engleske poskočice.

@Storm, prvo hvala na normalnom ulasku u diskusiju, za razliku od nekih.

Možda sam ja loše iskazao svoje mišljenje, nikako ne želim da nipodaštavam rad inženjera i tehnološkog dostignuća u Bugatiju, naprotiv. Samo sam hteo da ukažem da je cena sumanuta za ponuđeni hardver. Druga stvar je što je bar 50% cene pravo na ekskluzivnost. Mislim, pola sveta radi na tom principu i to je ok..

Drugo, ta supra koju sam uzeo samo kao primer (nije da sam neki fan tojote), ali ona ima pogon na zadnje točkove, a bugati na sva četiri, tako da verujem da bi ta magična granica od 2.5s bila dostižna (lakša je od bugatija 300g) koju si Ti uzeo kao referent vrhunske tehnologije.

Sve u svemu nekome nije mnogo ni 1,3,5 miliona $ za limenu kantu kao MCwhatever.

[ McKracken @ 03.11.2008. 09:50 ] @
Citat:
tako da verujem da bi ta magična granica od 2.5s bila dostižna (lakša je od bugatija 300g) koju si Ti uzeo kao referent vrhunske tehnologije.


Primeti da je u pitanju serijski automobil. Serijski, ne budzevina koju moras da servisiras posle svake voznje. Odnos cene / performanse je znacajno bolji kod Bugatija nego kod bilo koje budzevine sa mnogo konja ili cak kod Juga (gde je nemoguce izracunati zbog deljenja nulom).




[Ovu poruku je menjao McKracken dana 03.11.2008. u 11:53 GMT+1]
[ vilil1 @ 03.11.2008. 14:48 ] @
Paa, mislim da bi Bugatti najpre morao da se nazove Nemackom firmom. Pripada VWu, osnovan u Molsheim-u, Alsace, Nemacka tadasnja. Jedino sto je osnivac Italijan.

http://www.shelbysupercars.com/
[ su27killeryu @ 04.11.2008. 02:15 ] @
Citat:
McKracken: Ti to iz iskustva?



Iz iskustva onih koji su vozili i 1 i 2. Ja sam vozio jake (ne bas toliko jake) automobile sa zadnjom i sa 4 vuce pa znam o cemu pricam.

Sto se Gordona tice pa u pravu je auto dobro koci zahvaljujuci ogromnim diskovima i najnovijoj generaciji ABSa (to nije nikakva filozofija napraviti). I da cvrsto je napravljen zato i ima skoro 2 tone.
[ su27killeryu @ 04.11.2008. 02:17 ] @
Bobane vec rekoh u kojoj jedino situaciji ide preko 400, a to je Nardo.

I sta po tebi znaci imati stila, imati vise kg?! To meni govori da se ima vise sirovine a manje stila, jbg.
[ su27killeryu @ 04.11.2008. 02:23 ] @
Kako je to McKracken bolji?! I po kojim performansama. Sto se max brzine tice ona je veca kod Mc F1 jer se tih 407 km/h postize samo u specijalnim uslovima. Mogu i u McLarenu da ubace sasvim obican kompresor (ne mora cak ni 1 turbina a ne 2 ili 4) i ici ce preko 410.

McLaren je umjetnost, Carrera GT je umjetnost, F50 je umjetnost. Ovaj veyron slr i ta boranija sa automatikom je pravljena za bogatune koji zele da imaju osjecaj da su bolji vozaci nego sto jesu.
[ dexxx @ 04.11.2008. 08:11 ] @
Citat:
su27killeryu

McLaren je umjetnost, Carrera GT je umjetnost, F50 je umjetnost. Ovaj veyron slr i ta boranija sa automatikom je pravljena za bogatune koji zele da imaju osjecaj da su bolji vozaci nego sto jesu.


Bravo care!
[ McKracken @ 04.11.2008. 10:47 ] @
Citat:
Carrera GT je umjetnost, F50 je umjetnost. Ovaj veyron slr i ta boranija sa automatikom je pravljena za bogatune koji zele da imaju osjecaj da su bolji vozaci nego sto jesu.


Klasican bullshit, filozofija vozaca juga. Narocito stavljanje SLR-a u isti kos sa Veyronom.

Citat:
Ja sam vozio jake (ne bas toliko jake) automobile sa zadnjom i sa 4 vuce pa znam o cemu pricam.


Vozio sam ih i ja, i takodje znam sta pricam. Price o tome da "automatike voze oni koji ne znaju" su za malu decu.

Citat:
Sto se Gordona tice pa u pravu je auto dobro koci zahvaljujuci ogromnim diskovima i najnovijoj generaciji ABSa (to nije nikakva filozofija napraviti).


??????? Izvini, ovo ne zasluzuje komentar.

[Ovu poruku je menjao McKracken dana 04.11.2008. u 11:58 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao McKracken dana 04.11.2008. u 14:03 GMT+1]
[ StORM48 @ 04.11.2008. 13:39 ] @
@su27killeryu
Zaustavi se, svega Ti. Barem dok još zvučiš kao adolescent.

Obožavam ljude koji iz čiste zavisti biju teške bitke, u želji da ismeju svačiji uspeh. F1 je već budžen, na razne načine i nijedan primerak nije uspeo da se približi brzini od 400km/h. Te fore "ubaciš ovo, ono i dobiješ..." su priče za klince u poslednjoj klupi, a ne za nekog ko bi "kao" trebao da zvuči ozbiljno.

Čemu toliko loženje? Napravili ljudi najbrži auto, vrhunski inženjering... pa šta? Odma' se nađe njih 500 koji će odmah da ga popljuju i kažu "e moj tata je jači"....

Brate...

Citat:
su27killeryu: Iz iskustva onih koji su vozili i 1 i 2.

Poznaješ te koji su vozili? Genijalno...

Citat:
su27killeryu: Ja sam vozio jake (ne bas toliko jake) automobile sa zadnjom i sa 4 vuce pa znam o cemu pricam.

Ma sigurno... "neki jak, ne baš toliko jak" (ono "kao" - tu negde, samo malčice slabiji), je baš referentna mašina u poređenju sa nekim tamo Veyronom...

OMFG!

A to za automatik... odrasti.



Uslovi nisu bitni. Drugi ne postižu slično ni na aerodromu.

Pozdrav
[ Miroslav Jeftić @ 04.11.2008. 14:12 ] @
Ma može to isto i Toyota. Al' sutra.
[ Flo33 @ 04.11.2008. 15:29 ] @
http://www.youtube.com/watch?v=fsdvmcfLmBY&feature=related

Zašto se samo brzina potencira u celoj priči?
[ StORM48 @ 04.11.2008. 15:35 ] @
Pa i po ubrzanju je najbolji serijski auto ikada.
Venom može da ga pobedi i da ODMAH POTOM bude ODNESEN na otpad, a nešto su slično i rekli u nekoj od emisija u vezi super-budževina (ne mogu da se setim da li je top gear ili 5th gear, nešto tako - parafraziram "naljutite se, pobedite koga god poželite, a onda odete da kupite novi").

Malo je i motora koji se mogu meriti sa ovim ubrzanjem.

Pozdrav
[ Flo33 @ 04.11.2008. 15:44 ] @
Ja to pokušavam i da kažem. Tu brzinu nije teško postići. Tako da Veyron nema tapiju na brzinu, ni na ubrzanje, ni na šta konkretno, jedino što opravdava cenu je ime. Kao što je fckn Versaće 300 puta skuplji od Bossa, a isti kuraz. Dobro, bugatija možeš više puta za redom da nateraš u 400km/h još samo je pitanje gde.

Za te ludačke pare može i cesna da se kupi i manje troši
[ McKracken @ 04.11.2008. 15:51 ] @
Citat:
Tu brzinu nije teško postići.


Jel? Izvoli, postigni je i to na necemu sto ne moras da odvezes odmah na servis? A narocito ako su u pitanju "upgrades" .... bljak.

Lepo kaze narodna: Lako je tudjim qrcem gloginje mlatiti.
[ StORM48 @ 04.11.2008. 16:25 ] @
Citat:
Flo33: Ja to pokušavam i da kažem. Tu brzinu nije teško postići. Tako da Veyron nema tapiju na brzinu, ni na ubrzanje, ni na šta konkretno, jedino što opravdava cenu je ime. Kao što je fckn Versaće 300 puta skuplji od Bossa, a isti kuraz. Dobro, bugatija možeš više puta za redom da nateraš u 400km/h još samo je pitanje gde.

Za te ludačke pare može i cesna da se kupi i manje troši


Heh, "super" Ti je poređenje. Primeri budženja nisu primeri vrhunskog inženjeringa, već običnog priučenog garažnog majstorisanja, nasuprot onome što Veyron predstavlja. To što Ti pišeš je možda zabavno nekome ko svaku reč čita površno. Ostalima je jasno da pišeš napamet, jer primera koji idu u prilog Tvojoj tvrdnji ima toliko, da prsti nisu ni potrebni da bismo ih prebrojali.

Cesna (zavisi koja) košta i manje, a u rangu je nekih automobila koje možeš videti i na beogradskim ulicama. Može se kupiti skoro 3 full opremljene Cessne 206 StationAir ili 5 komada 172. Sve to, međutim, veze nema sa ovom temom.

A kad voziš takve automobile, ne pitaš koliko troši
Treće, Cessna 172 troši toliko da bi se mnogi savrešeni automobili postideli u poređenju sa tim koliko se prelazi sa jednim punjenjem. To niko ne spori, ali to je avion, a ovo je auto.

Imaš li Ti nekakav komercijalni primer BILO ČEGA što ovome može stati uz rame ili se sve svodi na "ma ja kad vam kažem" metod?

Što bi jedan naš vrli političar rekao: "frogs & grandmothers"

Pozdrav
[ Flo33 @ 04.11.2008. 20:53 ] @
Jebi ga prijatelju storm,

pa da li ja pišem mandarinski, ili sam nepismen, ili šta?

Ako ne čitaš površno kao što kažeš, kako to da ne vidiš da ja i stavljam primer budževina iz garaža koji imaju veće perfomanse od Bugattija upravo zato jer svi potenciraju te perfomanse?

Uostalom, nije li veće dostignuće u garaži "sklepati" 1001ks nego u fabrici sa 500 inžinjera i 500 nadgledača istih?!

Ne želim da gledam u taj fckin auto kao krdo konja, nego kao dostignuće tehnike, tehnologije, marketinga, i opet marketinga. A te konje je najlakše napraviti.

I ne želim da verujem da iko svesno gubi toliki novac zbog neznamnijačega.

A komercijala sama po sebi ne znači da je to savršeno. Često je suprotno.

Uostalom, mnoge moćne kompanije su začete u garaži.

Ne želim više da se ponavljam u ovoj temi.

Aj živ bio.

P.S. Ni jedan podatak nisam dao napamet
[ McKracken @ 04.11.2008. 21:52 ] @
Citat:
Uostalom, nije li veće dostignuće u garaži "sklepati" 1001ks nego u fabrici sa 500 inžinjera i 500 nadgledača istih?!


Nije.

Retardirani mehanicar koji nabudzuje auto u garazi nema NIKAKVU odgovornost i nikakva ogranicenja po bilo kom osnovu osim tih konjskih snaga. Koliko moras da budes spor da ti to nije jasno? Nema nikakvo testiranje, nikakve odgovornosti osim one da sam sebe sjebe. Da si ikada ucestvovao u nekom projektu na nivou visem od garaznih zezanja video bi da je situacija upravo obrnuta.

Odrasti jednom.

[ Miroslav Jeftić @ 04.11.2008. 22:38 ] @
Hehe... to je kao kad bi upoređivao nabudženog Juga koji ide 200 ili čak i nešto preko i Mitsubishi Lancera Evo X i zaključio kako je to sve isto, samo što je Jugo 10 ili 20 puta jeftiniji.
[ Nabukodonosor @ 04.11.2008. 23:27 ] @
Sto se tice originalnog pitanja. Mislim da je Bugatti iz Italije, jer sam jednom prilikom prosao pored te fabrike u Italiji. E sad, mozda samo imaju fabriku tu, ali mislim da je italijanski. Mada i samo ime asocira na Italiju.
[ su27killeryu @ 07.11.2008. 00:29 ] @
Citat:
McKracken: Klasican bullshit, filozofija vozaca juga. Narocito stavljanje SLR-a u isti kos sa Veyronom.


Citat:
Ja sam vozio jake (ne bas toliko jake) automobile sa zadnjom i sa 4 vuce pa znam o cemu pricam.


Vozio sam ih i ja, i takodje znam sta pricam. Price o tome da "automatike voze oni koji ne znaju" su za malu decu.


Citat:
Sto se Gordona tice pa u pravu je auto dobro koci zahvaljujuci ogromnim diskovima i najnovijoj generaciji ABSa (to nije nikakva filozofija napraviti).


??????? Izvini, ovo ne zasluzuje komentar.


1. Nego u koji kos da ih stavim?! To je ta filozofija auta, pritisni gas narani prasici i ne diraj dugmici. Ako si vidio Top Gear kada je James cini mi se postigao tih famoznih 400 km/h na Nardu (valjda) auto se vozi kao igracka (u idealnim uslovima naravno). To nije ni toliko losa stvar ali eto.

2. OK, automatike voze oni koji ne znaju ili nece da znaju ili ih ne zanima samo zadovoljstvo u voznji.

3. Sta ne zasluzuje komentar?! Mislis da je problem nabudziti ogromne diskove ili sta? Ne kapiram. Za toliko tezak auto se moraju staviti ogromne kocnice, koje opet generisu veliku toplotu...
[ su27killeryu @ 07.11.2008. 00:36 ] @
Citat:
StORM48: @su27killeryu
Zaustavi se, svega Ti. Barem dok još zvučiš kao adolescent.

Obožavam ljude koji iz čiste zavisti biju teške bitke, u želji da ismeju svačiji uspeh. F1 je već budžen, na razne načine i nijedan primerak nije uspeo da se približi brzini od 400km/h. Te fore "ubaciš ovo, ono i dobiješ..." su priče za klince u poslednjoj klupi, a ne za nekog ko bi "kao" trebao da zvuči ozbiljno.

Čemu toliko loženje? Napravili ljudi najbrži auto, vrhunski inženjering... pa šta? Odma' se nađe njih 500 koji će odmah da ga popljuju i kažu "e moj tata je jači"....

Brate...


Citat:
su27killeryu: Iz iskustva onih koji su vozili i 1 i 2.

Poznaješ te koji su vozili? Genijalno...


Citat:
su27killeryu: Ja sam vozio jake (ne bas toliko jake) automobile sa zadnjom i sa 4 vuce pa znam o cemu pricam.

Ma sigurno... "neki jak, ne baš toliko jak" (ono "kao" - tu negde, samo malčice slabiji), je baš referentna mašina u poređenju sa nekim tamo Veyronom...

OMFG!

A to za automatik... odrasti.



1. Jok, ti zvucis kao adolescent koji se odusevljava brojkom od 407 km/h. Koliko znam jedan americki auto(SSC ili SCC) ide cak i malo brze, a moze se i serijski proizvoditi ako se vec ne proizvodi.

2. Iz koje zavisti ja bijem bitke? Zasto bih zavidio vozacima Veyrona? Zato sto F1 mogu da priustim?

3. Nisu to nikakve fore ubacis ovo ili ono, oni jednostavno nikad nisu ni probali da idu brze od ih 386 km/h koji su postigli bez limitera. Eto samo sa malo duzom sestom bi sigurno izvukli 390. A da se ubaci motor sa LM specifikacijom (proizvedeno 5 komada i takodje se racuna u serijski kao i Veyron) koji je jaci nekih 60 KS ubio bi i tih 400. Eto sve serijski bez ikakvog budzenja. F1 #073 ima taj motor ali kao i LM ima spojler pozadi koji mu dobrano spusta max brzinu. Naravno nije nikakav problem maci taj spojler i staviti duzi zupcanik.

4. Da, na neki nacin poznajem te koji su vozili.

5. Nije bas malcice slabiji ali znam koja je razlika voziti 4 vuce i zadnju vucu, razlika je jos veca sa velikom snagom.

6. Odrasti ti i nauci da mijenjas brzine, nije tesko. Da je automatik za retose potvrdjuje i to sto ga vozi 90% amera.
[ su27killeryu @ 07.11.2008. 00:37 ] @
Citat:
McKracken: Nije.

Retardirani mehanicar koji nabudzuje auto u garazi nema NIKAKVU odgovornost i nikakva ogranicenja po bilo kom osnovu osim tih konjskih snaga.


Hm ako je mehanicar koji sam napravi auto brze od Veyrona retardiran sta su onda inzinjeri Bugattija odnosno fauvea
[ su27killeryu @ 07.11.2008. 00:39 ] @
Citat:
Nabukodonosor: Sto se tice originalnog pitanja. Mislim da je Bugatti iz Italije, jer sam jednom prilikom prosao pored te fabrike u Italiji. E sad, mozda samo imaju fabriku tu, ali mislim da je italijanski. Mada i samo ime asocira na Italiju.


Italijan osnovao kompaniju u Francuskoj. Po meni je to italijanski brend, dok neki cak tvrde da je francuski...
[ StORM48 @ 07.11.2008. 13:43 ] @
@su27killeryu
Retardirani voze automatik?
O bože, odrasti mali veseljače!

Drugo, povedi računa kako komuniciraš sa ostalim učesnicima u temi i pročitaj Pravilnik!

Pozdrav
[ Flo33 @ 07.11.2008. 13:47 ] @
Citat:
Drugo, povedi računa kako komuniciraš sa ostalim učesnicima u temi i pročitaj Pravilnik!


hahaha
[ Nabukodonosor @ 07.11.2008. 15:02 ] @
Citat:
Hvala na lepim rečima, takođe.

Toyota Super Supra 50.000€ + 500.000 zlota
Snaga:1450ks
Brzina: 361.92 km/h
0-100km/h 3.6s
0-250km/h 11s
0-360km/h 30s
4twin turbo motor konstruisan 1994! 10 godina pre Bugatija

Auto je registrovan za drumski saobraćaj u EU, i poseduje sve što i Bugati, koža, muzika, itd..


Ovo je prepiska iz CKM-a, a to nije bas casopis koji se bavi automobilizmom vec mlacenjem prazne slame. Mogao si takodje da prepises da auto mora da se vozi pod specijalnim okolnostima, da se posebno obraca paznja na obrtaje motore i da se brzine menjaju u zavisnosti od njih, inace dolazi do katastrofe. Bas me zanima kako bi zavrsila ta Supra kada bi je npr. dali nekome da malo divlja sa njom, a da ne obraca paznju na stvari koje je naglasio vlasnik onom novinaru CKM-a.
[ Flo33 @ 07.11.2008. 16:36 ] @
Kakve veze ima odakle je? Jel ima neistina u tom pisanju? Ionako su prepisali iz britanskog časopisa. Koliko moje skromno znanje seže, i na jugu se menjaju brzine pri određenom broju obrtaja. Ili ne? Uostalom pošto čitaš novine za mlaćenje prazne slame pročitao si i da njegova žena vozi supru na pijacu. I sve ostalo šta je ugradio u istu.

Edit: Za sve te automobile se ide na dužu ili kraću obuku, upravo zbog " Bas me zanima kako bi zavrsila ta Supra kada bi je npr. dali nekome da malo divlja sa njom, a da ne obraca paznju na stvari koje je naglasio vlasnik onom novinaru CKM-a."
[ su27killeryu @ 07.11.2008. 22:36 ] @
Storme obrati paznju ko je prvi pomenuo tu rijec pa onda njega prvo opomeni OK?! Nisam ja rekao da moraju da budu da bi ga vozili ali je cinjenica da manualac zahtijeva mnogo vise mozga a i poznavanja mehanike da bi se vozio (kako spada).