[ mazda @ 28.10.2008. 07:22 ] @
kocnice na dizel kombiju u pocetku rade dobro kada se motor zagreje rade kao da nema servo.Moze li se nekako proveriti da li je u pitanju vakum pumpa ili da je otisla membrana na servo uredjaju.
[ vladd @ 28.10.2008. 11:31 ] @
Da je "otisla" membrana na servu, ne bi radile kocnice ni na hladnom motoru. Ocigledno je neka naprslina u pitanju, koja se prosiri zagrevanjem. Vakuum pumpa takodje radi, i to cini mi se dobro, posto uspeva da nadoknadi vakuum na maloj naprslini(dok je sistem hladan).
Znaci, pregled, verovartno zamena creva, cevi, i pogledati eventualne naprsline, narocito na plasticnim i livenim delovima..

Poz.
[ mazda @ 28.10.2008. 12:45 ] @
Hvala na odgovoru,pregledom ne mogu da vidim naprslinu.Dali ima neki prakticni nacin,na primer dali smem da na crevu pre ulaza u deo gde je membrana da nekako stvorim nadpritisak pa da onda pomocu sapunice vidim ima li naprslina .Znaci tako bi pregledao vakum pumpu i intsalaciju do prikljucka za deo sa membranom.Hvala jos jednom.
[ vladd @ 28.10.2008. 15:29 ] @
Otkaci crevo prema membrani i probaj da zapusis prstom, videces kakav i koliki je vakuum (kada vec nemas vakuummetar).

Najlakse je proveriti sva creva, natpritisak ne preporucujem, druge su sile....

Znaci, nakon creva, metalne spojeve prikljucaka za creva, i njihov spoj sa kucistima, ili pumpe ili membrane. Naprslina moze da bude na bilo kom mestu, i na regulatorima vakuuma, i na kucistima, i na spojevima. Narocito mesta okrenuta prema izvoru toplote, posto je to neka indikacija, vodic kroz kvar.

Vazno je da oni delove koje vidis, budu ispravni, za sve dalje treba zavlacenje, demontaza, provera zaptivki.

Naprslina je, po Marfiju, uvek sa druge, nevidljive strane..:)

Poz.