[ xho @ 03.11.2008. 23:06 ] @
imam problem kad pocinjem da mu dam gas sa 3 brzinom na 3000obrtaja gusi mi se isto i sa 4
poveo sam ga kod raznih majtora svi pricaju drugcije niko ne zna sto mu je
[ xho @ 03.11.2008. 23:14 ] @
moze li mi neko pomoci oko toga
[ cozmo_im @ 04.11.2008. 09:17 ] @
Ako ima turbinu, proveri turbinu, proveri protokomer, filter za vazduh...

Moze protokomer da pravi takvo zezanje a na dijagnostici se ne vidi.

Ali mogu i druge stvari da budu (recimo filteri...)
[ vladd @ 04.11.2008. 10:20 ] @
Neko mora da shvati da su starinski "majstori" spakovanu u muzej. Nema potrebe za pricama i vracima pogadjacima.
Nekada je to bilo merilo majstora, poprica misterija sa njim, a on o'ma kaze dijagnozu.

Toga nema vise nigde. Istina, kod nekih lekara je problem stres, kod majstora lose ulje, i kod elektricara losa struja. Ali, od takvih se treba sklanjati.

Kao sto rece cozmo_im, mora da se krene u cackanje, pregled jedne po jedne komponente i merenje parametara. Pa ko ima opremu, zna i moze. Prica je za kafanu...

Proveriti filtere(to moze gotovo svako sam), a za majstora je provera rada turbine i natpritisaka u sistemu. I tu nema nikakvih nagadjanja i predpotstavki.

Zatim, slede daljnji saveti i preporuke sta raditi i koji sklop testirati.

S obzirom da je motor prestao da bude elastican, svasta je moguce i svakakve price. Proba i testiranje turbine je dovoljno(skoro pa neophodno) za pocetak, da motor dobije dovoljno vazduha. Turbine su dugotrajne, i lako ispadnu iz rezima odrzavanja i provera, prosto se ocekuje da vecno rade.

Zatim sledi provera rada sistema za gorivo, podesavanja pritiska i momenata ubrizgavanja.

Najcesce je sve pomalo(nesto malo vise), i sklopilo se na konkretno losem radu.

Spominjemo prvo turbinu, zato sto su problemi oko 3000 obrtaja, kada turbina krece da se "ukljucuje" u maksimalan rad motora, i to je neka prva indikacija ako preko tog broja obrtaja motor krece da se gusi.


Poz.
[ xho @ 04.11.2008. 19:45 ] @
meni se turbina pali na 2000 obrtaja pa na 3000 gusi se pa opet na 4000 poneki put se ne gusi u opste ali kad pogledam sjedne strane vise se gusi sinoc sam se trkao sa trugom on ima polo 1.4 16v ranie sam ka pretekao bes problema a sinoc smo krenuli sa 70km bio sam 3 brzinom i dao mu ful nije se gusio poceo sam da mu se odalim kad sam ubacio u 4 sledilo je gusenje i on me je pretekao majstor mi je skino jedno crjevo od turbine i rekao je da ne mrda turbina i dobro duva ovi drugi majstori neki govore da bregasta je kriva ne otvara ventile dovolno ne ko kaze ventili krivi neko kaze neki dio u bospumpu ne otvara
nemamo nikakve majstore moze li mi neko tacno rec sto mu je
hvala
[ miroslav V.CRNIĆE @ 07.11.2008. 19:38 ] @
meni se isto gušio ali do 3000 obrtaja fiat marengo jtd 110 ks posle 3000 obrtaja išao a sada mi ponekad trza u drugu. Problem sa gušenjem sam rešio na auto putu 195 km/h držao sam ga jedno 15 minuta i posle toga ide ne guši se. Može da bude da su zagaravili ventili pa ne zatvaraju dobro jedino ga probaj iduvati.
[ xho @ 08.11.2008. 00:05 ] @
vise ti se ne gusi od kad si ga vozio 195
[ vladd @ 08.11.2008. 10:33 ] @
To moze da se desi samo ako je ventil nadpritiska bio zaglavljen pa proradio. I svakako nije trajno resenje, treba remontovati, najcesce zameniti ventil.

Da li se cuje pri davanju gasa pa pustanju, neki zvuka nalik na pucanj(slabasni) pa sistanje?

Citat:
xho:

nemamo nikakve majstore moze li mi neko tacno rec sto mu je



Ne moze, niko TACNO da kaze, dok nesto ne probas(mo), vidis(mo)...pregledas, pa nam javis..

Ne postoje vraci pogadjaci..tj, za jednu manifestaciju kvara moze da postoji vise razloga. Moraju se eliminisati jedan po jedan.

Poz.
[ xho @ 08.11.2008. 22:33 ] @
motor extra radi kad mu dam gas ima fin zvuk ne drhti nista samo sto se gusi
[ miroslav V.CRNIĆE @ 15.11.2008. 13:03 ] @
ne guši se više ali mi trza u drugu pomalo ja mislim da je zbog creva rebrasto od protokomera do turbine naprslo a račva se u neku posudu valjda vakum
[ vladd @ 15.11.2008. 13:41 ] @
Ne znam sta razmisljas i sta cekas, da valjda otpadne crevo. Puknuto crevo, usisne grane, moze da napravi gomilu problema, sve do ozbiljnijeg unistenja delova motora.

Poz.
[ miljanl @ 18.11.2008. 21:12 ] @
Koji problem sa turbinom moze da se desi pa da auto gubi snagu oko 3000 o/min? Interesuje me posto i ja imam slicne simptome.