[ zeljkoprotic @ 13.11.2008. 11:38 ] @
| Ford Mondeo 2002 2.0 Benzin. Kupio ga pre godinu dana, odmah ugradio plin, radio skoro savršeno do pre par dana kada mi je crkla benzinska pumpa.
Promenjena (uz peripetije i cene od 4000din kineska do 200E originalna), za vikend menjam i filter goriva, naravno nije univerzalni nego 1350din u Grand-u.
Pitanje je:
- da li je neophodno da benzinska pumpa radi sve vreme?
Čuo sam razne komentare ali nisam našao nekog da mu ne radi pumpa.
Stara pumpa je gorela, tj.nagorela, postavio bih njene 2 slike, ali ne znam kako se postavljaju ovde. |
[ vesko78 @ 13.11.2008. 15:23 ] @
Koliko sam ja shvatio tu problematiku stvari stoje ovako: pumpa uvek radi, i stvara pritisak u sistemu do motora, jer kad promenis na prekidacu pogonsko gorivo, ili kad na primer nestane gasa, auto nastavlja automatski da radi na benzin. Pumpa radi i visak goriva vraca u rezervoar, u slucaju da auto ide na gas, vraca sve nazad. Zato, ako je pumpa u rezervoaru, treba uvek da ima dovoljna kolicina goriva da je "potopi" da bi mogla da se hladi!
Tako je bar na Loganu, ako se ne varam.
[ vladd @ 13.11.2008. 17:43 ] @
[ wolfgang @ 14.11.2008. 19:55 ] @
Meni kad su ugradjivali plin,na Reno-u 5,posto je imao elektricnu pumpu,onda su stavili relej,da kad prebacim na plin da se pumpa iskljuci,jer kazu da ne valja da radi dok auto ide na plin!
[ BigFoot @ 14.11.2008. 22:32 ] @
To pitanje slično onom šta je starije, koka ili jaje ;)
Sa jedne strane, šteta je da pumpa radi uvek posebno na dugim relacijama, a vozi se na plin, ali sa druge strane, pri prelasku na gorivo, može biti problem dok pumpa ne napravi dovoljan pritisak goriva. Nekad na Fiat Uno 1.3 turbo i.e. imao sam poseban prekidač i isključivao pumpu kad duže putujem, dok je na Fiat Bravo GT 1.8 16V radila stalno. Da se ja pitam, ja bih dodao prekidač i gasio je.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.