[ Extradan @ 15.11.2008. 17:19 ] @
da li se i za koje modele isplati prebacivanje volana sa desne na levu stranu. Znam da je ova tema tema već bila, ali je zaključana pre nego je razradjena.
[ vidan kv @ 15.11.2008. 18:43 ] @
To ti je jako diskutabilna tema....barem po meni.......pre par godina sam i ja razmatrao tu opciju pošto sam po GB nalazio jako jeftina vozila stara 5-7 god....međutim,kada sam sve "bacio na papir" nije mi se isplatilo........barem meni.......pozz!
[ StORM48 @ 15.11.2008. 18:43 ] @
Ne znam kako bi to moglo da se isplati.

Više se isplati da razmišljaš u pravcu ugradnje HD displeja i kamere u liniji levog retrovizora.
Druga varijanta je da budeš "drugačiji" i pokušaš da pogineš sa volanom na pogrešnoj strani.

Zaključak - previše se stvari menja i mislim da nema smisla. A pitanje je i da li to uopšte može bez nekih ogromnih i skupih zahvata, koji bi cenu (u krajnjoj liniji) doveli na nivo ovdašnjih, ako ne bi bilo i skuplje.

Pozdrav
[ OffShore @ 15.11.2008. 21:35 ] @
Bila je tema o tome potrazi. Zadbnji auto koji je moj drugar uvezao pre 5 dana : Audi A6 karavanm 2001 godiste placen 1800 funti, dovezen, u Sabcu sad rade prijenos komandi - 1500 evra za bilo koji auto pa racunajte
[ sasa022 @ 16.11.2008. 01:06 ] @
@Extradan
Pogledaj cene u UK,pogledaj cene ovde na pijacama,pa sam zakljuci sta ti se isplati...
npr. Passat,prepravka je oko 1500€.
[ Mobtel @ 16.11.2008. 11:37 ] @
ima neko od vas sajt sa cenama u uk nesto kao mobile .de?
[ Boki4u @ 16.11.2008. 15:50 ] @
A ja bi ga bas vozio sa volanom na desnoj strani.
Razmisli malo, da li ti se isplati prepravka, koje je kako navode oko 1500e ili ti je jeftinije da se naviknes na volan sa druge strane
[ bakara @ 16.11.2008. 16:51 ] @
Citat:
OffShore: Bila je tema o tome potrazi. Zadbnji auto koji je moj drugar uvezao pre 5 dana : Audi A6 karavanm 2001 godiste placen 1800 funti, dovezen, u Sabcu sad rade prijenos komandi - 1500 evra za bilo koji auto pa racunajte


Ljudi bre polako...

Prepravka kazete 1500e...pa super, ali pod uslovom da imate auto sa koga ce te to prepakovati.

Znaci taj A6, mozda je bio havarisan pa se to nekome isplatilo prepakovati za 1500e, ali evo ocu i ja jedan, `oce i moj komsija a njegov ortak hoce bmw...

Znaci dodjemo porucimo iz UK ova tri auta i racunamo da cemo to zavrsiti u srbiji za 1500e po auto?

Jes` al` malo sutra...pricate ko da ima gomila automobila koji samo cekaju da budu prepakovani.
[ Extradan @ 16.11.2008. 18:24 ] @
Pa, računamo da na auto otpadu može da se nadje tabla sa levim volanom. Kažu da za Fordove automobile prepravke idu jako teško, dok za neke druge ide lako.
Da li se isplati? Auto 2 keur, dovoz 700 eur, carina 700 eur i prebacivanje volana 1,5 keur, sve ukupno oko 5.000 evra , veća petljancija ali manje nego za iste automobile iz At i De.
[ bakara @ 16.11.2008. 19:18 ] @
Citat:
Extradan: Pa, računamo da na auto otpadu može da se nadje tabla sa levim volanom.

Racunate?

Pricamo o relativno mladjim automobilima, (jer samo takvi mogu da se uvoze) kojih su bas "puni" otpadi i samo cekaju da ih neko jeftino napakuje...

Aj` sad ponovo racunajte koliko ima takvih A6 2001 god. po odpadima?
Ja sumnjam da cete naci i jedan, posto ne znam koliko da je havarisan sabcani ima da ga sklope i da ga prodaju...
[ vidan kv @ 16.11.2008. 20:27 ] @
Kao što napisah.........probao sam pre par godina....konkretno Opel(Vauxall) Vectra ili Citroen(koji su baš džabe po UK)......elem:na prvom mestu inst tabla sa konzolom,sistem za upravljanje-kompletan,"sitne" prepravke oko trapa,itd,itd......tada je dobra Vectra u UK koštala plafon 1200 funti.........ali na žalost,nije mi se isplatilo........ da je to tako isplativo zar ne bi naši "slavni" preprodavci i muljatori(ko je pomenuo Šapčane?) već to uradili.I oni su procenili da je neisplativo,a kad se njima ne isplati...........pozdrav!
[ sasa022 @ 16.11.2008. 21:43 ] @
@Extradan

Nemoj da se nadas da ces naci dobrog Passata,Lagunu,406,Mondeo.... za 2000€.
[ DaliborP @ 16.11.2008. 23:11 ] @
Citat:
Mobtel: ima neko od vas sajt sa cenama u uk nesto kao mobile .de?

www.autotrader.co.uk
Automobili u UK jesu dosta jeftiniji(sad jos vise kad je £1 = €1.17), pogotovo veci kao pasati ili A6, to je tacno.
[ Sc0rp10 @ 18.11.2008. 10:01 ] @
Citat:
posto ne znam koliko da je havarisan sabcani ima da ga sklope i da ga prodaju...


lol xD
[ vladd @ 18.11.2008. 11:09 ] @
To samo znaci da je skoro nemoguce naci tablu, polovnu, sa volanom na levoj strani. Cak i da je sa ukradenog vozila, sto vec uvodi pricu u neke cudne vode saucesnistva, tu je i posebno pitanje, da li se isplati kupusati ukraden A6(zato sto se neko, van kriminalnog muljea, dosetio da u GB postoje jeftini automobili), ili ga sprovesti van zemlje, za vece pare, i bez rizika uvodjenja slucajnih prolaznika u "kombinacije"...

Poz.
[ skymobile @ 27.11.2008. 10:34 ] @
Ja sam gledao na jednom 406 iz 2003 god, prepravljen na levu stranu i sve savrseno funkcionise. Sa svim troskovima je kostao oko 5000e. Takav se kod nas ne moze naci ispod 7000e.
[ vladd @ 27.11.2008. 11:08 ] @
Pa i to je nesto.Ako neko hoce da vozi budzevinu jeftinije, i to je resenje.

Mislim, ljudi gledaju da nije lako udaren i drame oko toga, a ovakva prerada zasigurno nije uradjena "fabricki", sa svim pakovanjema instalacije, zastitama i lepkovima, koji omogucavaju neki konfor(da ne duva kao u Yugu ili na motoru) i trajnost vozila(da ne ulazi voda i sitne zivuljke)...

Ako su uopste cene (bolje receno revija zelja prodavaca) uopste merodavne, trziste je u ozbiljnoj krizi, a (pre)prodavci se prave gluvi, jedino im malo vozila stare na parkinzima..

Poz.
[ pudar @ 04.12.2008. 02:20 ] @
Ma kupi "desnjaka" i nista ne diraj! Ko zna da vozi levi,zna i desni(treba ti jedan CEO dan da se naviknes i onda postaje uzivanje). Ja sam pazario Passat-a 2.0 benz.karavan,automatik 2001.73000mil. full za 6500 na ime i bas sam zadovoljan.Malo je tako ocuvanih kola kod nas(sve su Sabacke dereglije),uz to su presli pola miliona i traze za njih 10000-12000!!??? Ko hoce limuzinu(one su jeftinije),moze za oko 5000 da ima auto na ime(ova cena je za dizela). Vecina ima malu kilometrazu,jer se auto vozi samo po lokalu,a na dalje se putuje avionom.Engleska je zatvoreno trziste,jer nemaju kome da prodaju polovna vozila,pa cena vrtoglavo pada. pozdrav...
[ srdjan_m @ 04.12.2008. 07:40 ] @
Kupi poslednji broj *** revije (27.11.2008.), uvoz polovnjaka iz UK je tema broja, stvarno su mnogo niže cene, promena položaja volana i svega ostalog je 1000-2000 EUR zavisno od vozila, pogledaj prednosti i mane volana na desnoj strani (loša vidljivost kod izlaska sa parkinga, pri preticanju, farovi koji bacaju snop u vozila koja dolaze u susret...)

[Ovu poruku je menjao vladd dana 04.12.2008. u 12:13 GMT+1]
[ vladd @ 04.12.2008. 11:19 ] @
Ne treba da kupujemo novine da bi bili pametniji i da bi nesto mogli da znamo. Kao prvo.

Kao drugo, dovoljno je receno i bez novinara (i pokazao se da se materija poznaje) i da nisu potrebni dodatni dokazi..

I kao daljnnji zakljucak, da ne kazem krajnji.. stvar je posebnih kompromisa na koje kupac treba da pristane da bi vozio takvo vozilo, preradjeno ili ne.

Ako je jedini imperativ "JEFTINO", eto resenja...


Poz.
[ Nabukodonosor @ 06.12.2008. 14:04 ] @
Da, ali u ovo casopisu koji pominje Srdjan je sve detaljno objasnjeno a ovo sto ste vi objasnjavali je sve s brda s dola i sve je uglavnom bazirano na nagadjanjima. Kupio sam i ja taj casopis bas zbog te teme, i lepo je sve pojasnjeno.
[ vidan kv @ 06.12.2008. 19:53 ] @
.........ok Bažalac,ako smatraš da je to sve tako jednostavno i prosto pokazaću ti u KV-u gde stoje dve Vectre+Mondeo+su sva vozila registrovana na CG.....vlasnik je,vođen istim motivima,sva vozila doterao još pre tri god.....baš me čudi što ih niko neće!?....pozdrav!
[ Extradan @ 07.12.2008. 15:16 ] @
Moram da primetim da u mom gradu, u poslednjih mesec dana, ima sve vise automobila sa desnim volanom, čak se i u oglasima prodaju delovi za prebacivanje volana sa dene na levu zs odredjene tipove vozila.

Ono što nije prikazano u reviji jesu sedišta. Vozačevo sedište ima više podešavanja i ako se to ne reguliše vozićete auto sa suvozačevog sedišta.

Bitno je ko radi prebacivanje i kako radi. Letva volana će uglavnom biti ok, ali mnogo sitnih detalja zavise od majstora.

[ vladd @ 07.12.2008. 16:25 ] @
Ljudi su izludeli sa situacijom gde ih svako dere, stari sport je oduvek bio aktivan, kupis za marku prodas za dve.

Ginu kao muve u saobracaju, svaki treci stoji ili vozi popreko, jednosmerne ulice sluze da ustede koji miligram goriva, okrecu se polukruzno po magistralnim putevima, voze u konta smeru na auto putu, parkiraju ko gde stigne, voze otpad na tockovima... "a sto ne bi moglo" i sa volanom na desnoj strani...

Ionako se disciplina zove, sa sto manje para boraviti u saobracaju, glava u torbi je nevazna..

Kada su uzmu u obzir razlupana vozila, uvezena i uglancana, i prodata kao odlican polovnjak, i prebacivanje volana je neka vrsta manjeg zla..Bar je trap neiskrivljen..

Tako da komentari tipa "dobro je", nemaju osnova, samo vazi da je "manje zlo" od postojecih.

Posebna prica je kako i gde naci komplete za preradu, ali to nikoga i ne zanima(shodno disciplini juris u saobracaj kpo minimalnoj ceni), a na kraju lanca ishrane, majstori, kakvi god da su, odradice onako koliko para ide "za muziku". Besmisleno je pricati o "kvalitetu", jer ga u startu nema, a jos je inicijalna zelja potrositi sto manje para...

Poz
[ tdusko @ 07.12.2008. 21:31 ] @
Definitivno smo ustanovili da je "desnjaka" sve vishe. Zasto ne bi naravili racunicu pa da i definitivno otklonimo sumnje da li se to isplati ili ne. Po mom misljenju, za auto koji ovde kosta 10000 E, ne vredi dati vishe od 8000-8500 E (cena auta u UK + dazbine oko uvoza + prepravka(delovi + rad)). Ja ne znam cene automobila i delova ali cu pokusati da sastavim spisak delova potreban za prepravku. Svako neka pridoda nesto ako misli da sam izostavio, a neko ce se valjda naci ko zna cenu delova.

Recimo, neka to bude vec pominjana vektra ili 406-ica par godina stara.

- Kompletna instrument tabla
- Prebacivanje airbagova
- Papucice za gas, kvacilo i kocnicu (za Mercedes i rucna/nozna)
- Sistem za upravljanje (ne znam kakva je situacija sa automobilima koji imaju letve ali znam da kod Mercedesa sigurno mora da se promeni glava upravljaca i nosac spone. Sto se tice trapa to bi trebalo da je sve)
- Kompletna elektricna instalacija
- Komande na volanu (ablender, brisaci...)
- Oba sedista (postoji mogucnost da se mozda mogu prepakovati ali sumnjam da moze da ispadne "fabricki")
- Salter za menjac
- Bocni retrovizori(cesto nisu isti levi i desni)
- Oba prednja tapacira na vratima
- Mehanizam za otvaranje haube
- Deo enterijera iznad glave kod gornjeg dela sofer-sajbne, tamo gde su oni suncobrani

Da se racumemo, neke od stvari koje sam pomenuo nisu neophodne. Na primer, mozete koristiti suvozaca kao asistenta prilikom otvaranja haube ili gledati u razocareni izraz lica mace koja je upravo otkrila da nema ogledalce na 'suncobranu', a tako je zelela da se nasminka na brzinu.

[ pudar @ 07.12.2008. 23:40 ] @
Da,veliki je to posao i pitanje je ko to od ovih dundjera moze da izvede kvalitetno.Kod 406 i Lagune,prica se,da je skoljka potpuno ista,ali Passat i Audi nisu te srece. Konkretno,kod Passat-a ispred suvozaca se nalazi usisni deo ventilacije i akumulator,a kod "levaka" je tu glavni kocioni i servo! Znaci,uz tablu mora i nova ventilacija(to podrazumeva secenje dela desnog kosa i pozarnog lima),mehanizam brisaca,tepih,oslonac za levu nogu,rucna kocnica je sa desne strane konzole(tunela),kod automatika je dugme,da se odblokira menjac,sa suprotne strane,desni far skraceno baca svetlost(to,verovatno,moze da se nasteluje-jos nisam probao),deo kocione instalacije,naravno desna vrata su komandna-komande centralne brave,podizaca,el.retrovizora,otvaranje rezervoara,gepeka... Sto se tice sedista,kod passata su potpuno ista i imaju ista podesavanja(napred-nazad,naslon,lift i lumbago),ablenderi na volanu su isti,a i oba suncobrana imaju ogledala i osvetljenje(mislim,ipak je to limuzina!!). Uglavnom,mnooogo veliki posao,puno polovnih delova na gomili i slaba vajda od prepakivanja!
[ tdusko @ 08.12.2008. 12:45 ] @
@Pudar

Auuuu, pa ja sam potpuno zaboravio na kocioni sistem i servo. Tek sad mi nije jasno kako to moze da se isplati. Cini mi se da je tu mnogo prepravki. Sa druge strane, cinjenica je da to ljudi rade.
[ Majstor_Pućko @ 08.12.2008. 14:24 ] @
Moja dva prijatelja dovlace kola iz UK, prepravljaju ovde radi im covek iz Pazove. Cim uvoze i prodaju znaci da im se isplati. Takodje moj brat od tetke je isao na privremeni rad u UK,i doterao je Passata, i isto ce da prebacuje volan.
[ bakara @ 08.12.2008. 21:28 ] @
Citat:
tdusko: @Pudar

Auuuu, pa ja sam potpuno zaboravio na kocioni sistem i servo. Tek sad mi nije jasno kako to moze da se isplati. Cini mi se da je tu mnogo prepravki. Sa druge strane, cinjenica je da to ljudi rade.

Samo da dodam: ljudi to rade, ali za dalju prodaju!
[ mex2c @ 16.12.2008. 21:00 ] @
Citat:
StORM48

Više se isplati da razmišljaš u pravcu ugradnje HD displeja i kamere u liniji levog retrovizora.


E...mislim da je ovo najbolja varijanta i jedina prepravka koju bih ja uradio na "englezu".

Zna li neko kako ce novi "djekna" zakon o saobracaju koji jos nije donet " a ka'ce ne znamo... " regulisati registraciju vozila sa volanom na desnoj strani kod nas?
[ darko79NISH @ 22.03.2009. 19:29 ] @
q q q znaci bruka.Pa sta je to toliko komplikovano preticanje sa volanom na desnoj strani ?!Kazu sve OK ali kad treba sleper da se pretekne onda prpa ^^ .Zasto?? Pa lepo se odvojis od kamiona ili slepera koji pretices cekas povoljnu situaciju i po gasu samo,a ne da se zalepis na 1-2 metra iza kamiona i da ga pratis pa tako ni sa volanom na levoj strani se tesko pretice,a sto se tice engleza pa sigurno je bolje da se uveze passat 2003 god i izadje oko 5 000 eur nego da se kupi neki bojler od auta ovde kod nas.Evo ja vozim pasata 2003 i to diesel a ide ko raketa vec 1.5 god kostao me 5k eura a za te pare nista kasvetno nisam mogao da nadjem tako da svi koji uvezu auto iz UK nece nikako da pogrese...poz
[ rinenad @ 22.03.2009. 20:14 ] @
Kod nas uvek postoje neki ljudi koji se prave Englezi:)
[ etjen @ 22.03.2009. 22:45 ] @
da znas
[ sasa022 @ 23.03.2009. 08:44 ] @
Citat:
Kod nas uvek postoje neki ljudi koji se prave Englezi



Ali i onih koji kude konja koga nisu jasili.........
[ rinenad @ 23.03.2009. 15:55 ] @
E pa davno sam jašio, na Kipru.:)
[ popiosam @ 23.03.2009. 17:39 ] @
Bicu kratak, kao neko ko je kompetentan za ovu temu

Naime ja se izmedju ostalog bavim i Dovozenjem automobla iz UK, ziveo sam tamo, vozio levom stranom i reci cu vam jedno: koja je strana volana apsolutno je nebitno ako imas motoriku za voznju, jedina stvar koje je nezgodna to je PRETICANJE ali i to je lako resivo bez prebacivanja (objasnicu kako kasnije), poenta je da je tamo isti automobil 3 puta jeftinije nego ovde, plus sto je auto vozen u UK sa full servisnim papirima trista puta bolji od bilo kog polovnjaka ovde kod nas! Pa ovde malo ko uopste posecuje ovlascene servise tako da je taj auto ispravniji od bilo kog ovde sto se vozi (ne bukvalno).
Sto se prebacivanaj tice imate 2 varijante:
Jedna je da prebacite volan ( kod novijih automobila to uglavnom nije problem zato sto se vecina automobila pravi tako da zadovolji oba trzista samo po sebi prebacivanje nije komplikovano ako imate delova naravno govorim uopsteno iz iskustva)
Duga varijanta (meni omiljena zato sto sam i sam vlasnik jednog "engleza" to je da pored levog stuba u kabini postavite malu kamericu i sprovedete je na ekran displeja koji ce stojati sa vase leve strane nesto slicno kao navigacija, ovim resavate pitanje preglednosti prilikom preticanja i moram da primetim da je preglednost izuzetna na ovaj nacin! Cela investicija cca 200 eura! Inace prednosti desnog volana, lakse izlazenje iz auta prilikom zaustavljanja uz trotoar, lepsa preglednost sa desne strane i neopisiv dozivljaj da se razlikujes od ostalih smrtnika!

A ginu i ginuce u saobracaju oni koji ne prilagode brzinu uslovima u saobracaju, to je cela filozofija
[ DrJekyll @ 23.03.2009. 18:09 ] @
Citat:

jedina stvar koje je nezgodna to je PRETICANJE


kao i naplata parkinga, putarine i jos slicnih stvari.

Citat:

poenta je da je tamo isti automobil 3 puta jeftinije nego ovde


jeftiniji je maksimalno do 30%, to nije tri puta, tri puta je 300%

Citat:

pored levog stuba u kabini postavite malu kamericu i sprovedete je na ekran displeja koji ce stojati sa vase leve strane nesto slicno kao navigacija, ovim resavate pitanje preglednosti prilikom preticanja i moram da primetim da je preglednost izuzetna na ovaj nacin! Cela investicija cca 200 eura!



Ok, a sta ako po novom zakonu zabrane voznju automobila sa desnim volanom?


Jednom prilikom kad sam morao da otvorim instrument tablu posle toga uopste nisu vratili lepo one cevi za ventilaciju, kad tako jednostavnu stvar nisu mogli da urade mogu da zamislim kako izgleda cupanje komplet elektronike i mehanike a onda vracanje svega toga nazad.
[ ubimestruja @ 23.03.2009. 19:05 ] @
Ako se sakupi dovoljan broj zainteresovanih, a i izbori budu blizu, možda unesu izmenu
u novi zakon o saobraćaju-od sad vozimo levom stranom....a sreća....nikad veća!
Pozdrav svim levacima...sa desne strane.
[ rinenad @ 23.03.2009. 19:30 ] @
Ja se vidiš osećam kompetentnim za aute sa volanom na levoj strani. Kod nas je lakše, bolje i sigurnije voziti auto kakav je tradicionalno poznat kod nas(čitaj levi). Osim toga i u Engleskoj, Kipru, Tajlandu velike šanse su ti da pokupiš nekoga levim krajem auta jer smo navikli da je auto širi po desnoj i znam da je potrebno više dana da se navikne vozač. Probaj da pišeš levom rukom, a desnoruk si.!?
[ popiosam @ 23.03.2009. 20:24 ] @
Zaista sam ovde da nekom pomognem zbog svog iskustva na tu temu a ne da se svadjam sa nekim o tome. Kada sam rekao 3 puta jeftiniji mislio sam 3 puta jeftiniji a ko ne veruje nek proveri bolje. U principu onaj ko je nesiguran u sebe i svoje mogucnosti moze naci hiljadu razloga zasto ovo ili ono nije dobro. Ja vam pricam iz iskustva, dovezao sam i prodao nekoliko "engleza" bez ikakvih problema, za sebe sam ostavio JAGUAR X-Type od 2.0 cc sa full opremom (koza bkrem boje i lakirano drvo u enterijeru) godiste 2003,koji sam btw. platio 2100 eura!!! Za te pare neko ce ovde da vozi golfa dvojku maximalno!! I mislite da je bezbednije?? Ne budite ograniceni:)
[ darko79NISH @ 23.03.2009. 20:35 ] @
mm koncept a da su ti dali u 1 razredu olovku u levoj ruci sta bi bilo? Pa niko se naucen nije rodio...ti probaj sa desnim volanom pa ako ti uspe ok ako ne vozi novu zastavu 10 a ja cu za iste pare 4 god starog pasata koji ce minimum 3 zastavice da sahrani :S popiosam reci mi koja je cena za dovozenje auta iz UK i dali ti vracaju porez kao u nemackoj ako imas racun imam par tj 5-6 prijatelja koji bi da pazare engleza pa ako si za saradnju pm me ;)
[ Ivan Dimkovic @ 23.03.2009. 20:53 ] @
JAGUAR X-Type iz 2003, pa jos sa full opremom i kozom 2100 EUR ?!?!

Nesto mnogo jeftino to, osim ako nije bio cukan ili je presao pola miliona km?

Sto se tice modifikacija - zaista ne bih nikome savetovao da moderan auto "prepravlja" po sistemu "uradi sam", to ima da kosta + sanse da ce nesto majstor da za*ere su vrlo velike - daleko je pametnije onda voziti sa volanom na desnoj strani i uloziti u neku malu kameru za preticanje...

Opet, da li ste razmisljali i o tome da taj auto necete moci da prodate po ceni istog takvog sa normalnim rasporedom? Ja bih ipak uzeo digitron u ruke i dobro proverio da li se to sa UK bas isplati + naravno uz sve te rizike.
[ rinenad @ 23.03.2009. 21:00 ] @
Neznam kako da napišem da je to ok kada sam u to neverujem. Da sam počeo da vozim sa desnim volanom sigurno bi mi danas bilo lakše? Ne znam koliko imaš godina ali kada sam ja počeo da vozim u Beogradu je bio čini mi se samo jedan Rols sa desnim volanom. Meni je trenutno drag moj Golf 6 i ne bih ga menjao za Ferari sa desnim volanom. Sretno!!
[ bakara @ 23.03.2009. 21:02 ] @
A za kiju?
[ rinenad @ 23.03.2009. 21:04 ] @
Ti znaš pojedem je:)
[ darko79NISH @ 23.03.2009. 21:22 ] @
sto se godina tice imam tacno 30 ^^ a i po profesiji sam "sofer" sa skoro 1 mil kilometara tako da ako treba i u gepeku da stave volan vozim pa i u rikverc kao u filmu "ko to tamo peva" sry za off
[ frenkijevac1 @ 24.03.2009. 00:52 ] @
Moj drugar rekao: boli te k.. voziš a8 za 5000, pa i da je volan nazad između sedišta

Nije problem nista da se odradi sto se tiče engleza, samo je njakanje. dok doteras auto, nadjes majstore, izvijas delove, posle uvek fali jos poneka plastikica, a i ne verujem im kad kazu da sve zapakuju kao original i nista ne pucketa..
pada cena auta u nemackoj, tako da dok to sve odradis mozes za iste pare da uvezes i nesto iz nemacke i postediš se njakanja...
a i na nasim placevima je sad sve dzabe, a bice i jos jeftinije.. samo para nigde
jedino sto skoro svi englezi, pa i oni udarani (sve može da se proveri 100% za par funti) su u TIP TOP stanju čak i posle 350000km....

Nek se svako trazi u svojoj varijanti

A to za ugradnju kamere za obilaženje ko je smislio - treba ga ošinuti nekom daskom u glavu
[ nvidojkovic @ 04.04.2009. 23:54 ] @
dli je neko video odradjen auto i koji model

i sta je sve menjano


[ sasa022 @ 05.04.2009. 02:37 ] @
@nvidojkovic

Model u sustini nije mnogo bitan - moze da se odradi gotovo svaki auto ( pitanje je samo isplativost i dostupnost delova )

Mehanicarsko - limarski deo posla se odradjuje bez vecih problema.
"elektro" deo moze biti veliki problem jer tu treba obratiti paznju na gomilu stvari - prvo treba premestiti a onda i "objasniti kompjuteru" sta je u novom okruzenju prebaceno na drugu ( kontra ) stranu.Na dijagnostici moze sve da izgleda OK,a u stvarnost da bude totalno drugacije ( prekidaci se lako premeste - ali je pitanje da li kontrolisu pravu stvar, i jastuci se premeste - ali je pitanje kako ce SRS-SIR da reaguje u slucaju udesa )
[ tdusko @ 05.04.2009. 08:23 ] @
Citat:
nvidojkovic: dli je neko video odradjen auto i koji model

i sta je sve menjano


Pre par meseci dok sam bio u fazi kupovine polovnog auta razmatrao sam kao opciju i Engleze. Sobzirom da sam se nekada i sam bavio automehanikom, a i sam sam sklopio nekoliko automobila od nule, ispitao sam sve do najsitnijih detalja. Nasao sam i coveka koji profi radi dovozenje, nasao i gde cu da kupim delove, kao i coveka koji profi radi prebacivanje. Konkretno, raspitivao sam se za opel dti(vektra b, astra g).To sto sam ja hteo da kupim ovde je kostalo tada, a i sada oko 6-7000 EUR. Kada sam sabrao sve troskove za Engleza izlazilo je oko 1000-1500 EUR jeftinije. Jedino sta me je jos zanimalo pre same odluke da uzmem Engleza bilo je to da vidim svojim ocima neki od auta koji su preradjeni.

Slucajno, jednog jutra prepoznao sam vektru b koja je imala desni volan. Prepoznao sam je tako sto napred i nazad nije imala znak i natpis opel vektra, vec waxholl. Nije me mrzelo, parkirao sam se i pronasao sam vlasnika u trecoj kafani u koju sam usao. Ispostavilo se kasnije da je tu vektru radio isti majstor koji je trebao meni da radi. Vlasnik je bio ljubazan i dopustio mi je da pregledam njegov auto, kao da hocu da ga kupim :). Takodje, ispricao mi je koliko ga je sve kostalo i cifra ustede do koje smo dosli poklapala se sa onom koju sam i ja imao u glavi.

Nakon "njuskanja" od par minuta nasao sam niz "detalja" koji odaju da je auto imao ozbiljno raskupusavanje
- Skidana sofersajbna(nije uradjeno kako treba)
- Menjan pozarni lim(primecuje se svezija farba u tom predelu u odnosu na ostatak skoljke)
- Sofersko sediste nema podesavanje po visini
- Podizaci prozora ostali na desnoj strani
- Rukohvat ostao na levoj strani
- Farovi nisu menjani, bacaju na pogresnu stranu
- Prednja maska nije promenjena
- I jos stosta ali sam vec zaboravio

Meni je to bilo dovoljno da shvatim da to NE MOZE da se uradi, a da se ne poznaje, a da bude za te pare tako da sam odustao. Na kraju sam sacekao i nasao par godina stariju astru g 2.0 dti skoro full sa pravih 108000 Km za 5400 Eur na domace table, bez ikakvih budzenja=sve fabricko na njoj.

Moj zakljucak je da se tu ne moze posebno ustedeti jer ce usteda da se kompenzuje sa gubitkom kada se auto bude prodavao, posebno kada se ima u vidu i cela zajebancija koja tesko da moze da traje manje od mesec dana, pocev od trenutka kada vam nadju auto tamo, do trenutka kada okacite domace tablice.
[ Telemax @ 05.04.2009. 09:19 ] @
Ljudi, nemojte da se zavaravate.... za svakog prepravljenog engleza, mora da "zagine" jedan regularan ispravan auto...
Ti slupani po otpadima, uglavnom nemaju ispravne table, upravljacki sistem itd upravo ono sto je potrebno za prepravku.
Zamislite da taj regularni "dignu" vasem komsiji ili rodjaku?
Ili da vam milicija dodje na vrata posle par meseci jer je vas majstor "pao"?
Da tome pridodam kompetetnost i strucnost majstora koji izvode "prebacivanje"?
Za te pare (1500-2000e) njemu moze retko da ostene par stotina e...
A koliko vremena mu treba za modifikaciju?
Strucan majstor nece da trosi toliko vreme za toliko malo para....
U prevodu, ti koji "profesionalno" prebacuju su uglavnom salabajzeri....

Investicija? S obzirom kako padaju cene vozila u D, NL, B, potpuno neisplativo..
Sigurnost? Ja se nikad ne bih osecao siguran u takvom vozilu kome je prepravljan sistem upravljanja a cesto i kocioni sistem...
I da krenem na put sa mojom porodicom? Hvala, ne...


Mikeli
[ nvidojkovic @ 05.04.2009. 09:45 ] @
ja sam video par engleza, i malo ih studirao

jedan od njih je vektra b 2001

kod ne mi se ne svidja sto mora da se menja vezni lim posto je kocioni sistem na desnoj strani
to je po meni jedan od vecih poslova a da to bude uradjeno OK
znaci da na taj auto mora da se ofarba i vezni lim,

vido sam i forda mondeo mislim da je 2004

kod njega je kocioni sistem na levoj strani i mislim da oko kocionog sistema nema mnogo prepravke

koji jos modeli imaju kocioni sistem na desnij strani

pozzzz

Sale Knjazevac
[ Mobtel @ 07.04.2009. 21:09 ] @
Jel bi ovo moglo da se prebaci na levu stranu?

http://www.modifiedcars.com/cars/Fiat/19335_17881.htm



[Ovu poruku je menjao bakara dana 07.04.2009. u 22:35 GMT+1]
[ pudar @ 14.04.2009. 02:11 ] @
Tesko-nema delova!
[ MOSLER @ 18.04.2009. 11:50 ] @
Buduci da je u pitanju Fiat-Zastava 128 mislim da je pitanje suvisno!!!
[ Mobtel @ 19.04.2009. 09:55 ] @
Pa nista onda moram da vozim desnjaka
[ Nikola123 @ 10.08.2009. 01:38 ] @
Vidim da kasnim sa odgovorom ali mozda nekom dobro dodje... Imam primedbu na neke postove, izmedju ostalog na ovaj:

"Ljudi, nemojte da se zavaravate.... za svakog prepravljenog engleza, mora da "zagine" jedan regularan ispravan auto...
Ti slupani po otpadima, uglavnom nemaju ispravne table, upravljacki sistem itd upravo ono sto je potrebno za prepravku.
Zamislite da taj regularni "dignu" vasem komsiji ili rodjaku?
Ili da vam milicija dodje na vrata posle par meseci jer je vas majstor "pao"?
Da tome pridodam kompetetnost i strucnost majstora koji izvode "prebacivanje"?
Za te pare (1500-2000e) njemu moze retko da ostene par stotina e...
A koliko vremena mu treba za modifikaciju?
Strucan majstor nece da trosi toliko vreme za toliko malo para....
U prevodu, ti koji "profesionalno" prebacuju su uglavnom salabajzeri....

Investicija? S obzirom kako padaju cene vozila u D, NL, B, potpuno neisplativo..
Sigurnost? Ja se nikad ne bih osecao siguran u takvom vozilu kome je prepravljan sistem upravljanja a cesto i kocioni sistem...
I da krenem na put sa mojom porodicom? Hvala, ne..."


Istina je da za svakog engleza zagine auto sa levim volanom. Najcesce se koriste vozila koja su pretrpela bocni udar ili udar u zadnji deo pa su air-bagovi ostali celi. Delovi su uglavnom iz inostranstva i imaju racun, potvrdu o uvozu i placenoj carini, tako da komsije i rodjaci mogu mirno da spavaju. Od upravljackog sistema se prebacuje samo letva volana koja je vrlo daleko od hladnjaka pa cak i da je sa nekog vozila koje je slupano od napred ona ostaje cela. Ona ne moze da se ugradi ako je neispravna. Za modifikaciju je potrebno od 5 do 10 dana. Prvo bi trebao da poznajes nekog, da se uveris u to sto neko uradi pa ga onda nazvati salabajzerom ako ti se ne svidja. Investicija je isplativa, od 1500-2000e pa na vise se moze ustedeti, i dobija se garancija na rad i delove godinu dana.

http://www.chevroletconversions.com ne radi se samo kod nas...

Srdacan pozdrav
[ eee @ 10.08.2009. 08:42 ] @
A atest, da li se radi?
[ zex24 @ 10.08.2009. 08:53 ] @
Po nekim postovima iz ove teme vidim da ljudski zivot vredi 2-3-4 ili 5 hiljada evra. Ako vec ne hajes za svoj zivot nemoj ugrozavati druge.
Nek mi neko od njih objasni kako ce sa svojim autom koji ima volan na desnoj strani da zaobidje sleper a da pritome ne ugrozi automobile koji mu dolaze u susret?
[ Ivan Dimkovic @ 10.08.2009. 08:58 ] @
Uzgred

A sta se desava u Srbiji ako sa takvim "prepravljenim Englezom kod majstor Zike" napravite neki tezak udes? Meni se cini da osiguranje ima sva prava da onda minimizuje svoje ucesce, jer je auto bez upotrebne dozvole, sa izmenjenim kriticnim sistemima (skretanje, za pocetak)

Ili neko zaista atestira tako nabudzena vozila?
[ nova09 @ 10.08.2009. 11:36 ] @
Treba zabraniti mogucnost uvoza vozila sa desnim volanom, i to sto pre!
[ darko79NISH @ 10.08.2009. 19:26 ] @
prvo pozdrav svima,drugo ajd sad ovako: imam citroena c5 2003 god 2.0 hdi FULL iz UK i kostao me je sa registracijom 3300 eura! ! ! STA BRE da kupim ovde za te pare golfa 2 86 god?!?!?!? ubrzanje prilikom preticanja UZAS (ako moze da se kaze da je ubrzanje) c5 gas u patos kao AVION! ! a trag kocenja koj zna kolki ( i to ako uFate svi tockovi kako treba) C5 ABS BBS MBS DBS bem li ga sta sve etc. A sto se preticanja SLEPERA tice ko zna kako se pretice ON zna ,ko ne zna NEKA VOZI GOLF 2 ...BTW sledeci je audi A4 2005 izaci ce mi na ime oko 7k eura inace je oko 18 k....e sad sto se menjanja strane tice ( desna na levu) N I K A K O pa kad ce BRE nasi MOLERI od majstora da upasuju sve senzore i chuda mu.a da fercera kako treba NIKAD nego vozi levu i cooliraj ( KRITICNO JE PRVA 3 DANA DA SE SAVLADA DESNA STRANA) ili jos bolje menjac automatic i nema sekiracija....ajd zdravo za sad odo da se vozim ...;)
[ sasa022 @ 11.08.2009. 02:19 ] @
@darko79NISH

Jedino sto treba menjati su FAROVI.
[ zex24 @ 11.08.2009. 05:20 ] @
Citat:
darko79NISH.. A sto se preticanja SLEPERA tice ko zna kako se pretice ON zna ,ko ne zna NEKA VOZI GOLF 2 ...


Ocekivao sam ovakav odgovor posto je to sve sto mozes da kazes. Ja nisam rekao da ne mozes da ga preteknes ali je poenta u tome da time ugrozavas tudje zivote. Zasto jednostavno lepo nisi objasnio kako pretices ako mislis da time ne ugrozavas druge? Mozda ja i gresim pa me ti ispravi.
[ skohajm @ 11.08.2009. 15:37 ] @
uvek ce postojati ljudi koji ce zarad par stotina ili hiljada evra biti spremni da rizikuju kako tudje tako i svoje zivote (nebitno da li voze "tehnicki ispravne stojadine " ili jeftine engleze). ipak, ono sto je jos gore je kada takav stav zauzme i drustvo, odnosno ne cini nista da to spreci.
[ darko79NISH @ 11.08.2009. 17:50 ] @
Ocekivao sam ovakav odgovor posto je to sve sto mozes da kazes. Ja nisam rekao da ne mozes da ga preteknes ali je poenta u tome da time ugrozavas tudje zivote. Zasto jednostavno lepo nisi objasnio kako pretices ako mislis da time ne ugrozavas druge? Mozda ja i gresim pa me ti ispravi.


Tacno samo toliko mogu da kazem ....!Ja ne znam koliko dugo imas vozacku kao i kakvo je tvoje iskustvo ali hajde da se vratimo na pocetak....Kao prvo prosle godine sam poceo da radim kao instruktor voznje a pre toga radio kao vozac SLEPERA (Turska-UK),elem za preticanje slepera koji se krece svojom maximalno dozvoljenom brzinom 70 km/h je po pravilu potrebno 6 duzine istog ,tj sleper je 18 metara x 6=108 da kazemo 100m za preticanje.Recimo da se nalazis iza slepera pratis ga sa65/70 km/h na rastojanju od 10-15 metara a ne kao VECINA nabiju se na 2 metra pa i sa volanom na levoj strani tesko mogu da ga preteknu...Dalje nakrivis glavu na LEVU stranu (sto i radis ako ti je volan na levoj) samo sto sia sada na 10-15m kao sto rekoh i imas veci ugao za preglednost ako nema vozila i ako je put po proceni koji je pregledan za BEZBEDNO PRETICANJE duzi od 200m prebacis polugu menjaca(MENJAC) u nizi stepen prenosa i PUN!!! GAS :) u tom slucaju se pali turbina i C5 ubrzava kao raketa BREEEE a golf 2 samo dimi :))) a za STOJADINA da i ne pricam jer moz da se desi da prilikom davanja PUNOGgasa produva motor :)))) ( jbg mora malo da se i nasmejemo) elem da se vratim na cas o preticanju slepera....U nekim slucajevima desna strana ima i svoje prednosti jer ako je sleper ispred, put pregledan mada u daljini se vidi krivina koja ide na desno (desnu stranu) imamo taman za toliko vise preglednosti da pocnemo sa preticanjem (bez pitanja SUVOZACA "ima li neko" ili "jel moze, nevidim odavde"............i tako ovo kosta 20 jevra =1 auto cas ( mada sad kad znas kako se pretice mogu da ti ustedim MNOGO vise para sa kupovinom ENGLEZA tako da moj ziro racun je 5400-0115-97774-.....SVE STO TI PRESKOCU PUSTI SLOBODNO...

[Ovu poruku je menjao darko79NISH dana 11.08.2009. u 20:44 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao darko79NISH dana 11.08.2009. u 20:47 GMT+1]
[ zex24 @ 11.08.2009. 18:10 ] @
Blago nama sto imamo ovakve instruktore voznje...
[ DrJekyll @ 11.08.2009. 19:15 ] @
Sjajno, vozaci golfa 2 sa PG tablama su evoluirali u sitroene sa desnim volanom :)
[ etjen @ 11.08.2009. 20:20 ] @
Citat:
DrJekyll: Sjajno, vozaci golfa 2 sa PG tablama su evoluirali u sitroene sa desnim volanom :)

:))) SJAJNO :)))
zaista je nedopustiva vožnja Engleza sa našim tablama. Banana država i to je to...
[ IvanR. @ 11.08.2009. 21:35 ] @
Citat:
prebacis polugu menjaca(MENJAC) u nizi stepen prenosa i PUN!!! GAS u tom slucaju se pali turbina i C5 ubrzava kao raketa BREEEE a golf 2 samo dimi ))


Dovoljno je bilo ovaj deo da se procita kako bi doznali koju grupu ljudi reprezentuje doticni "instruktor", ccccc


Citat:
zex24: Blago nama sto imamo ovakve instruktore voznje...


Sta mislis, kakvim li ce tek "foricama" nauciti svoje polaznike?!
Srbijoooo
[ Mobtel @ 12.08.2009. 08:58 ] @
Garant cu dobiti neku vrstu opomene za ovo ali mislim da cu da kazem sto vecina misli

Ajde lepo clane darko79NISH da se ti manes coravog posla i tvojih suludih ideja i da odes na burekforum i tamo njima prezentujes ove extra ideje.siguran sam da ce te tamo mnogo vise ceniti i da ces mnogo brze naci na istomisljenike nego ovde
vidis da se ovde nalaze samo neki sto umeju da mozgaju i nisu tvoj nivo.
niko od nas ovde nije toliko pametan kao ti da ustedi 2-3 000 eu nego svi oce da voze aute sa normalnom stranom.
e pa stvarno svasta....
p.s. nadam se da ces sa tvojom strucnoscu i pametnim razmisljanjem negde na nekom parkingu vozeci desnjaka cuknuti tj ogrebati auto nekom glavatom celavom koji je pun nerazumevanja za tvoje misljenje o desnjacima i da ce ti taj objasniti tj prezentovati nase misljenje i desnjacima na vrlo bolan nacin.
dosta vise o ovim englezima.
ako neko nema 2-3 000 eu vise da kupi taj auto koji hoce on i NETREBA da a kupi i vozi!i to je kraj svim raspravama

[ Mobtel @ 12.08.2009. 08:58 ] @
iznervirao sam se,zar ne?
[ Dr.sima @ 12.08.2009. 11:03 ] @
Ne treba se pise odvojeno ... Iskreno se nadam da ce neko iz Vlade da se seti i da prekine ovo pomodarstvo, voznju/uvoz auta sa volanom na desnoj strani...
[ bakara @ 12.08.2009. 11:15 ] @
Preterali ste, moze lock?