[ milanbergh @ 01.12.2008. 17:18 ] @
Pozdrav svima, imam jedno pitanje ako je neko slučajno imao sličan problem.
Naime, firmin auto koji vozim je imao udes - sleteo je u jarak pored puta, ništa strašno (valjda), otišao je branik i hladnjak za klimu (iscurila je tečnost i još je nismo zamenili, ali to pretpostavljam nema veze sa ovim problemom). Dakle, problem je što se na nekih 2-2.5k obrtaja čuje pištanje motora, a čini mi se i da ne ubrzava kao što je ranije ubrzavao. Majstor kod koga smo inicijalno radili popravku nam nije ništa rekao za to, a jednostavno nisam imao vremena da ga oteram kod njega opet jer je majstor iz Inđije (tamo je bio udes) a ja sam iz Novog Sada, nije neka razdaljina ali takva je situacija.
Da li neko ima neku predstavu zbog čega se ovo dešava?
Drugih problema nema, ne gasi se, potrošnja je kao i pre itd.
[ vidan kv @ 01.12.2008. 19:36 ] @
.............znaš kako,ovaj forum jeste svemoguć ali ne baš toliko.......to "pištanje" je toliko širok pojam i može da bude neka sasvim bezazlena stvar ali isto tako može da bude toliko ozbiljno pa da recimo rikne motor.....zato,pravac majstor!........pozdrav!
[ zex24 @ 02.12.2008. 09:43 ] @
Koliko sam ja skontao u tom opsegu obrtaja se ukljucuje turbina pa se verovatno ona cuje ali mozda gresim. Cinjenica da auto ne ubrzava kao pre ide u prilog tome da je nesto u vezi turbine. Kao sto Vidan kaze najbolje da odes do nekog dobrog majstora a mozda najbolje da odes u ovlasceni servis pa da oni utvrde sta se cuje i sta ne valja.
[ vladd @ 02.12.2008. 11:48 ] @
I jos nesto, novije konstrukcije se znacajno razlikuju od starih, a udarac nije bio bas mali, tako da treba pregledati i stanje delova limarije odgovornih za amortizovanje sudara.

Nesto je tu jos debelo iskrivljeno i osteceno, a majstor na prvi, lagani pogled nije video..

Poz.
[ milanbergh @ 02.12.2008. 13:10 ] @
hvala na odgovorima. reče mi i jedan drugar da je turbina najsumnjivija baš zbog obrtaja, i svakako ću poslušati vaš savet i otići kod majstora prvom prilikom.