[ NightHawk @ 08.12.2008. 13:37 ] @
Duze vreme gledam po netu koliko koshtaju muscle car-ovi (Mustang, RoadRunner, Charger itd.) i low rider-i (de Ville, Impala, Monte Carlo itd), pa me zanima da li mogu nekako da se uvezu iz inostranstva ?
Ako ne, da li postoji da neko prodaje neki od navedenih modela kod nas?
svi su model iz 70-ih i 80-ih
[ Miroslav Jeftić @ 08.12.2008. 14:01 ] @
Evo ti iz druge teme:

Citat:
StORM48: Uvozi se kao i svaki drugi auto. Uslov je da je to (npr) evropski Euro3 auto kupljen u USA, ili američki auto koji se prodaje i na evropskom tržištu, a takođe zadovoljava Euro3 i ima homologaciju u EU.

Tada je jasno da je bitno da auto bude najmanje Euro3 i to je to. Nema homologacije za auto koji je ovde već prošao istu. To znači da ne možeš da voziš neki čisto američki auto (neki Buick na primer), jer on nije prošao homologaciju.

Procedura uvoza je potpuno ista, osim što ne možeš da ga dovezeš sam (nema put, je l' te...), nego mora brodom. To ume da bude skupo (i moraš da nađeš nekog ko će to da završi), ali uz sve dažbine, većina automobila ispadne jeftinija nego ovde. Viša klasa je posebno zanimljiva, pošto su jeftiniji a (gotovo uvek) full opremljeni.

Pozdrav

P.S. Koliko mi je poznato, uslovi se nisu menjali od polovine 2005. godine, a za tad sam APSOLUTNO SIGURAN da je uvoz bio moguć.


Pošto su svi ti koji si naveo daleko od Euro3, nema ništa od uvoza (osim ako nema neki izuzetak za Oldtajmere, ali ne sećam se). A mislim da nije pametno ni kupovati ih ovde (delovi, servis).
[ NightHawk @ 08.12.2008. 14:12 ] @
znachi jedino ove novije da jurim ako uvozim: mustang, escalade i ostale
ali ipak, ako neko prodaje voleo bih da znam
[ Majstor_Pućko @ 08.12.2008. 14:20 ] @
Ne znam kako se to zakonski resava, ali znam da neki voze americke automobile bez preregistracije vec sa USA tablicama, posto znam da su neki od njih poreklom iz ex-Serbian Krajine, predpostavljam da je neka fora sa hrvatskim pasosima. Samo ne znam kako obavljaju registraciju, ako je uopste i obavljaju

P.S. Ima i varijanta na registraciju u nekoj levoj offshore banana drzavi, ali to je zaista kranje rizicno.
[ Miroslav Jeftić @ 08.12.2008. 14:25 ] @
Plus što bi ga zaustavila valjda svaka patrola policije, koliko god ih ima. Nisam siguran ni koliko se novi isplate. Opet imaš isti problem - servis, delovi, veliki troškovi registracije (uglavnom svi ti imaju motore preko 3000 kubika) a i potrošnja nije za zanemariti. Da ne pominjem ogroman gubitak vrednosti u daljoj prodaji (ne znam ni kome bi to uopšte prodao?) Jedino ako te sve to ne zabrinjava. Ili da kupiš pa da ugradiš plin.
[ NightHawk @ 08.12.2008. 15:02 ] @
pa kaze se merak nema cenu :)
tako da mozda ako nabasam na neki ochuvan (poshto sam chuo da u okolini Nisha ima neki chovek Cadillac na prodaju)
inache, pogledacu kako to ide za tablice
[ etjen @ 08.12.2008. 15:21 ] @
ja mislim da mozes da ga uvezes i registrujes kao oldtimera, negde oko 30 godina je granica koliko se secam. Nisam siguran za ovo ali vredi da proveris (ima par godina da sam cuo ovu informaciju)
[ NightHawk @ 08.12.2008. 16:31 ] @
chuo sam i ja
pogledacu u Paragraf-u