|
[ brankos @ 08.12.2008. 16:18 ] @
| Znaci rasprodaju lager pred kraj godine i citroen i opel spustili svoje 1.4 benzince na 10.990 odnosno 10.890 EUR. Ukljucena klima, ABS, kod citroena i ESP, CD (sa komandama na volanu i sa mp3),volan podesiv po visini i dubini itd. Oba modela dobijaju uskoro naslednika, ali nisu jos toliko zastareli da bi se propustila ovakva "akcija". Ili neko ipak misli da ipak treba cekati novu godinu, ali smatram da ovakvih popusta nece vise biti. |
[ HoT_Steppa @ 08.12.2008. 16:40 ] @
Astra klasik II uskoro vise nece imati kupaca po ovoj ceni jer ce i drugim mnogo zanimljivijim modelima da padne cena. A popust za modele koji izlaze iz proizvodnje, oni su uvek bili odlicna kupovina, bez obzira na marku.
[ RobertoKish @ 08.12.2008. 20:36 ] @
huh kakva dilema....
uvek bi pre uzeo citroen.cale ima dijanu,taj auto nas nigde nije ostavio,a ima toliko godina.
[ bttp @ 08.12.2008. 21:05 ] @
Citat: RobertoKish: uvek bi pre uzeo citroen.cale ima dijanu,taj auto nas nigde nije ostavio,a ima toliko godina.
Što nije nikakva garancija. Znam za slučaj da se nov C3 raspao mnogo pre isteka garancije, tako da bih bio ekstremno oprezan sa novim Citroenima. Francuzi ionako važe za raspade, makar ovi noviji.
Offtopic.
Da se ja pitam uvek bih pre uzeo japanca (npr. Mazdu), mada nema nova za te pare. A za nešto više love se može uzeti Kia Cee'd koja je odlična a i ne izgleda loše.
[ brankos @ 08.12.2008. 22:21 ] @
Do ovog pada cena mi je Kia Ceed i bila favorit, ali i sa popustom na kolicinu sa lagera 2k skuplja od gore navedenih. Plus doplata za metalik 300e. A kao koreanci se teze prodaju kao polovni. Ono sto im i svedjani zameraju je dosta skup servis. na svakih 15,000 ili godinu dana bar 15000 din. ako ne i vise. A ko to ne postuje i to u njihovom servisu - osporava se garancija od 7 god. doduse, ali ako neko pak i u od njih ovlascenom servisu ugradi plin, garancija mu se smanjuje NA TRI UMESTO 7 GODINA! Zato ipak palac na dole za Ceed-a.
[ bakara @ 08.12.2008. 22:28 ] @
Citat: brankos:Ono sto im i svedjani zameraju je dosta skup servis. na svakih 15,000 ili godinu dana bar 15000 din. ako ne i vise. A ko to ne postuje i to u njihovom servisu - osporava se garancija od 7 god. doduse, ali ako neko pak i u od njih ovlascenom servisu ugradi plin, garancija mu se smanjuje NA TRI UMESTO 7 GODINA!
Ne kapiram...?
Hoces da kazes da je kod drugih auto kuca drugacije?
Ja znam da nije, a ti...?
[ brankos @ 08.12.2008. 22:52 ] @
Cak je i golf jeftiniji u redovnom odrzavanju od Ceed-a. Rado bih u vremenu koje nam dolazi hteo auto za koji bar u startu necu morati da razmisljam o troskovima eksploatacije, pogotovo jer za sada smatram da necu preleziti veloku kilometrazu.
[ vladd @ 09.12.2008. 00:13 ] @
Nije tacno. Jeftiniji su mozda filteri i ulje, ako su uopste jeftiniji. Zavisno od motora, pod "redovno" odrzavanje posle 60kkm krecu nove i vesele stavke, koje su relativno jeftine ali ih ima dosta.
Plus sto svi zanemaruju termostate, presostate, mikroprekidace i davace... to valjda nije "redovno" odrzavanje, ali su stavke u ukupnom odrzavanju..i to neprijatne.
Na ukupnu cenu vozila, ne bi tako slozeni delovi trebali da crkavaju za manje od 8-10god..
A to sve zajedno znaci, da je nakon 4 god (ili manje) vreme za prodaju G5...
Poz.
[ cozmo_im @ 09.12.2008. 11:25 ] @
Imajte u vidu da je ovo cena za Astru Klasik II do 31.12.2008.
Kako je propao ugovor sa GM-om, od nove godine se vraca carina (doduse smanjena, 10%) na Astru Klasik II te ce ista poskupeti sigurno 10 do 12% u odnosu na onu startnu cenu od 11500 (sad valjda daju popust 582e, ispadne malo ispod 11000).
Sto znaci od NG ce Klasik biti sigurno 12700e (ona varijanta od 11500).
[ bttp @ 09.12.2008. 13:55 ] @
Citat: brankos: Cak je i golf jeftiniji u redovnom odrzavanju od Ceed-a. Rado bih u vremenu koje nam dolazi hteo auto za koji bar u startu necu morati da razmisljam o troskovima eksploatacije, pogotovo jer za sada smatram da necu preleziti veloku kilometrazu.
Vidm ja da je i za tebe auto godine 2008. - Golf 2. Šteta što nema nov, a?
A onda kupi Astru Classic, koja je po meni džukački auto - nikad je ne bih kupio novu. Troškovi eksploatacije za nov, kvalitetan auto "u startu" su minimalni. Kia jeste malo skuplja ali je mnogo bolja i modernija. Astra classic je bre dizajn iz prošlog veka.. A i sa njom ćeš morati u ovlašćeni Opelov servis na održavanje u toku garancije, ako misliš da ti je priznaju. Isto tako, ako misliš da je Opelov ovlašćeni servis jeftin - think again.
[ etjen @ 09.12.2008. 14:08 ] @
Licno nikad ne bih razmisljao izmedju ta dva modela, Opela ne bih ni pogledao... Dakle C3!
Ipak, pogledaj i Hyundaija, videh u novinama da Accent dizel ima za ispod 10000!!! Izgleda mi da je sad ipak pravo vreme za kupovinu novih kola, ne znam, mozda gresim...
[ cozmo_im @ 09.12.2008. 14:23 ] @
C3 ima uzasno los enterijer a i voznja je drmusava... ko je gledao fifth gear emisiju, moze videti kako posle par otvaranja lako moze kaseta da vam ostane u ruci, lajsne na bocnim stubovima mogu da otpadnu pri nailasku na lezeci policajac i sl, da ne pricam o klimavim sedistima i slicno i skirpanje svega i svacega posle par stotina milja!!
Jedina stavka je dobar HDI (ali je skup u toj varijanti).
Ja bih pre uzeo Astru Classic II. Pouzdaniji je, robusniji, komforniji, vise mesta, kvalitetniji enterijer, mozda je motor malo trom na nizim obrtajima ali je veca klasa, u svakom slucaju.
[ Zarko Silic @ 10.12.2008. 06:20 ] @
Citat: A popust za modele koji izlaze iz proizvodnje, oni su uvek bili odlicna kupovina, bez obzira na marku.
Potpuno tacno.
Za osobu kojoj ne smeta zastarelost dizajna (ne i ostalih stvari), Astra G je dobitna kombinacija: lako i jednostavno se odrzava (poznaje je vecina majstora-sto ovlascenih sto neovlascenih), ekonomican je, jeftini i, sto je vrlo bitno, brzo dostupni delovi, itd.
Osim toga, rec je o vozilu koje je prebolelo, gotovo sve decije bolesti, za razliku od, recimo Ceeda koga to tek ceka.
Kao sto je receno, ako je jos moguce i za onog ko zeli, je pravi trenutak da uplati ovo vozilo. Sta ce biti od nove godine, tacno se ne zna, medjutim sudeci po pricama, generalno ce cene kod svih proizvodjaca vozila otici gore (mislim na nase trziste), nezavisno od smanjenja carinske stope i nevezano od svetske recesije.
Citat: vladd: A to sve zajedno znaci, da je nakon 4 god (ili manje) vreme za prodaju G5...
A pazi racunice:
Kupis G5 koji je trenutno jeftiniji od Kie, vozis ga bezbrizno 4 godine; nakon toga prodas i kupis neverovatvo fantasticno svemirski dobru Kiu kod koje se nista ne kvari, a i ako se pokvari imas delova koliko hoces na svakom cosku, bez cekanja, takodje staru 4 godine (na zalost bez garancije obzirom na promenu vlasnistva, ali ona ti ni ne treba jer je Kia dosla iz Svemira a takva vozila se ne kvare) i za nespornu razliku u ceni koju od naseg "seljaka" dobijes za Golfa, pride kupis i jedan Puntic. Tek onako, da se nadje i da se ima sta voziti ako, mozda, oni hvalospevi o Kii ipak nisu tacni.
aaa,
sta velis?
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 10.12.2008. u 07:37 GMT+1]
[ vladd @ 10.12.2008. 11:04 ] @
Citat: zarsilic: A pazi racunice:
Kupis G5 koji je trenutno jeftiniji od Kie, vozis ga bezbrizno 4 godine; nakon toga prodas i kupis neverovatvo fantasticno svemirski dobru Kiu kod koje se nista ne kvari, a i ako se pokvari imas delova koliko hoces na svakom cosku, bez cekanja, takodje staru 4 godine (na zalost bez garancije obzirom na promenu vlasnistva, ali ona ti ni ne treba jer je Kia dosla iz Svemira a takva vozila se ne kvare) i za nespornu razliku u ceni koju od naseg "seljaka" dobijes za Golfa, pride kupis i jedan Puntic. Tek onako, da se nadje i da se ima sta voziti ako, mozda, oni hvalospevi o Kii ipak nisu tacni.
aaa,
sta velis?
Pa velim, , da ne kupim ja ni Kiu, ni G5, neka malo i njih kriza trese .
Mozda nabavim neki 1.3 multijet, mada je bicikla sve izvesnija, vidim da smo slabo shvatili krizu, svi misle da "imamo neko iskustvo", znamo da plivamo..
Samo se zaboravlja da se tada plivalo u bari a sada nema kopna..
Salu (sa solidnom kolicinom zbilje) na stranu, cudna je dilema, ova u naslovu, ali jedino se , da kazem "borim" protiv nekih uvrezenih misljenja, ne kazem potpuno neopravdanih, jednostavno zasnovanih na poluistinama.
Ne mislim da se neko vozilo ne kvari, naprotiv, ali je poenta i preskupog vozila, nerazumno velike cene, koja, gle cuda, moze i sa 25k€ da "sidje" na 15 i skupog odrzavanja..
I sta cemo sada sa nesrecnim terminom "drzi cenu"...kada mu cena u salonu paducka za 5, 6, 7 k€
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|