[ despot77 @ 12.12.2008. 09:45 ] @
Imam Audi 80 (1988 godina, 1,8s, 64KW) i u zadnje vrijeme desava mi se da u ler gasu se ugasi, ali ne dešava se to uvijek, zna biti par dana sve normalno a onda poslije čim pustim gas i stisnem kvačilo ler gas padne na 200 ili manje obrtaja ili se čak auto ugasi... to me zna izluditi u gradskoj vožnji, jedino rješenje je da ugasim auto stanem minut dva i onda kad ga upalim malo isturiram, tad ler gas je normalan oko 900... predpostavio sam da je u pitanju struja, promjenio sam svjećice, kablove, razvodnu kapu, filter goriva, ali i dalje se javlja isti problem... još mi jedino ostaje čišćenje i štelovanje karburatora...
Je li imao iko ovakav problem...
[ X Files @ 12.12.2008. 10:27 ] @
Na primer, pogledaj ovde:

http://www.elitemadzone.org/t341153-0
http://www.elitemadzone.org/t163334-0

Moze biti svasta.
[ despot77 @ 27.01.2009. 07:58 ] @
Evo da natipkam kako riješih svoj problem...
Naime, nekih dva mjeseca sam imao ovaj problem koji sam gore opisao, čak se i vremenom pogoršao, auto mi se gasio u leru, teško je palio hladan pa i ako je još motor topao (već nakon nekih 15, 20 minuta), kad ga upalim sav se trese nekih 10 , 15 sekundi ... ma haos, htjeo sam ga sam popraviti sa nekim dobrim maljem... :) a o potrošnji da ne pričam, nije se spuštala ispod 9, 10 litara ni na otvorenom...promjenio svjećice, kablove, razvodnu kapu, razvodnu ruku, filtere goriva i zraka, bio kod nekoliko majstora, jedan je dva puta čistio karburator i opet sve isto...
Da bih na kraju otišao kod jednog starijeg majstora koji radi auto diagnostiku i za koga sam čuo da odlično podešava potrošnju goriva, rekoh ajd da barem smanjim potrošnju goriva... i taj posao koji inače ne traje više od 15 minuta kod mene je trajao 4 ipo sata... :) jednostavno čovjek nije ništa mogao napraviti dok nije našao uzrok svih mojih muka... tri puta je skidao karburator... dok na kraju nije skontao da nedostaje jedan dihtung (okrugla obruč gumica prečnika par milimetara) koji se nalazi na šrafu regulatora nivoa goriva u karburatoru, pa se nikako nije mogao podesiti nivo goriva, uvijek je bio previsok i auto je stalno presaugavalo, otud i svi moji problemi... i nećete vjerovati, čovjek mi je to naplatio 30KM (15 evra), ma da je reko 100KM ne bih mu ni riječ rekao... :) Naravno, auto sad savršeno radi...
Rezime: sve pada u vodu ako nemate pravog majstora, onda vas i ovako banalan kvar može koštati i živaca i novaca... :)
[ vladd @ 27.01.2009. 10:19 ] @
To uopste nije banalan kvar, i predstavlja kosku koju samo takav majstor, strpljiv i temeljan, i koji dobro poznaje sklopove, moze da "popravi" odnosno dovede u norrmalno stanje.

Ta gumica ne nestaje sama od sebe, ti je "zapakovan" kvar, koji obezbedjuje "bumerang efekat" da se musterija stalno vraca kod "majstora", pa makar svaki drugi put platila nesto sitno


Poz