[ yungalunga @ 20.12.2008. 11:58 ] @
Pozdrav svima,
evo i ja postavih temu oko famozne lukasove pumpe,koja se ugradjivala u fiat-e ,a bogami i u druga evropska vozila.
Moj problem je sledece sadrzine:
Lukasova pumpa je servisirana, na par mesta,ali i dalje imam problem sa njom pri samom paljenju kada je motor tzv. hladan. Zamenjen je EKG ventil,remonotvana pumpa posle curenja nafte. Mnogi servisi ne zele da cuju za lukas,a informaciju da jedino ko ih popravlja ili ustanovljava pravi kvar kod samih je BT servis kod hipodroma,nisam ga posetio jer stvarno sam skeptican u vezi manstora,a pritom nemam trenutno ni mnogo finansija da bih se mnogo opustio.
Pa sada pitam da li neko ima neku informaciju gde i sta uraditi sa lukasovom pumpom. Znam i sam da je JTD vrh,ali ja imam TD.

pozz
[ yungalunga @ 20.12.2008. 13:32 ] @
Jos jedna informacija, marea je 1.9 TD 100, 100KS ona ima lukas pumpu,dok ova od 75KS ima bosch-ovu pumpu.
Evo neki podaci o vozilu :`99 je godiste i na istoj je na oko 150.000 km menjana kompletna lukasova pumpa.
Predjeno je posle zamene manje od 100.000 km. i do dana danasnjeg niko ama bas niko nije odgovorno rekao koje gorivo se sipa u te dizele, jer moj prijatelj koji radi u fiatovom servisu kaze : Ma , daj to je stari tip motora sipas obican D2,a zimi mozes i euro, majstor u obrenovcu takodje kaze D2, dok bosch-ista na umci kaze samo eurodizel.
Jos jednu nedoumicu imam,a koju bih voleo da razjasnim sa onima koji to znaju, da li je ``obicna`` pumpa ili elektronska , sto pritom kazu da na sebi ima elektronike,da ima svoj kod za paljenje itd. i da pri stavljanju polovne mora da se menja samim tim i taj kod.
Voleo bih da cujem vasa misljenja i iskustva.
Pozdrav
Yungalunga

[ vidan kv @ 20.12.2008. 20:28 ] @
.......kao prvo,nisi zamenio EKG nego EGR ventil..........kao drugo ,sem tvog jadikovanja nad Lucas pumpom,nisi uopšte izneo šta te precizno zeza sem što si rekao da teško pali kad je hladan.....dakle:zna li se koliko je auto upšte prešao,kako su problemi počeli,da li je auto redovno servisiran,kako se manifestuje to paljenje na hladno(upali pa odmah ugasi,drži nizak/visok broj obrtaja i sl),povećao potrošnju,i sl.............a i moderator bi mogao temu da prebaci u autodijagnostiku..........pozdrav!
[ yungalunga @ 22.12.2008. 09:09 ] @
pozz
vidan kv,
hvala za ispravku oko ventila,a sto se tice odrzavanja samog automobila,a pogotovo motora,tu nemam predrasude,jer svaki i mali kvar odmah resavam,propisno i na vreme radim redovan ``mali servis`` ( ulje,filter ulja,filter goriva,filter vazduha,polen filter ) , tzv ``veliki servis`` takodje.
Kocnice(vise puta ),krajeve spona (vise puta), remont letve motora,prednji trap,amortizere,nosace motora i sve ono sto se potrosnog materijala tice je menjano,a sve to prvenstveno zbog same bezbednosti,a pogotovo i zbog same porodice.
Auto je presao 265.000km, motor kao sto kazes :pri paljenju se manifestuje na hladno -upali pa odmah ugasi,da bi posle drugog paljenja motor radio normalno. Drži nizak broj obrtaja kada je hladan ,a kada se malo zagreje dostize i 1.100 obrtaja,sto bi trebalo da bude kontra,a sto se tice potrošnje goriva po mom proracunu leti oko 9lit. , a zimi cak i 10 lit.( sto se stvarno mnogo )
Jos jednu informaciju sam dobio ,a to je da nabavim i ugradim nepovratni ventil ,da visak goriva ostane u samom sistemu,a ne da se vrati u rezervoar.
Da li je to istina ili ne?
pozz
yungalunga
[ vidan kv @ 22.12.2008. 20:09 ] @
Što se tiče ventila:da je trebao da se ugradi uradili bi to još u fabrici.......po opisu situacija ipak miriše da je pumpa odpevala svoje.Izbegavaj varijante sa otpada.....što se tiče remonta pumpe postavi pitanje(ili nek moderatori premeste temu) u delu foruma autoelektronika/dijagnostika........dobićeš prave adrese....pozdrav!
[ yungalunga @ 23.12.2008. 08:15 ] @
pozz
vidan kv ,hvala za informacije .
mala pomoc ,a gde je taj forum autoelektronika/dijagnostika,posto ne mogu da nadjem isti.
pozdrav

PS nasao sam.
pozdrav
[ yungalunga @ 23.12.2008. 10:42 ] @
pozz
vidan kv,procitao sam forum na kome si i ti imao probleme sa ovim pumpama.Pitanje: Da li si otklonio kvar tako sto si ``resetovao`` kompjuter ili ti otkloni gresku, ili si kupio drugu pumpu.
Po mnogim misljenjima BT servis je izgleda jedini merodavan servis u beogradu ,sto se tice lukasove pumpe,pa mi izgleda jedino to preostaje - da odem kod njih i ustanom sta je!
Hvala jos jednom
pozdrav
yungalunga
[ vidan kv @ 23.12.2008. 19:33 ] @
.......zavisi od situacije do situacije.Negde gde sam bio ubeđen da je pumpa mrtva problem sam rešavao prostim brisanjem grešaka u comp-u.........nađi nekog dovoljno strpljivog majstora i probaj(te),remont pumpe ti ionako ne gine........pozdrav!
[ yungalunga @ 26.12.2008. 13:09 ] @
pozz,
da li neko ima iskustva sa bosch servisom Zeravica - Novo Milesevo?
pozdrav
yungalunga
[ vidan kv @ 26.12.2008. 22:27 ] @
........o njima možeš naći na oficijalnom sajtu Bosch-a,.........mislim da to samo po sebi dovoljno govori.Sve što bih dalje napisao bila bi reklama,pozdrav!
[ yungalunga @ 27.12.2008. 10:00 ] @
pozz
znam za njihov sajt,mada sam juce pregledao detaljno ,verovatnoca je zasigurno da cu ih posetiti,jer sam odusevljen da je i bilo ko, kod nas tako nesto uradio sto se tice automobilizma.
pozz