[ videla_sam_tati @ 24.12.2008. 14:37 ] @
Vlasnik sam motokultivatora marke Honda F600. Interesuje me da li postoji adekvatna zamena za običan MB 86,koga nema u prodaji, a da ne upropastim motor? |
[ videla_sam_tati @ 24.12.2008. 14:37 ] @
[ tweeester @ 24.12.2008. 15:04 ] @
Sasvim slobodno mozes MB95 da stavis, visa oktanska vrednost uopste ne smeta (dosta je razglabano o tome ranije) - moze samo da bude bolje jer je redje samozapaljenje smese (koje je naravno nepozeljno).
[ vladd @ 25.12.2008. 00:37 ] @
Benzin vece oktanske vrednosti ne smeta, ali mogao bi da se poigras sa uglom predpaljenja, koji sada moze da kasni, i sa zazorom svecica (gorivo je vise imuno na samozapaljenje), ili za broj toplija svecica, da bi obezbedio pouzdano zapaljenje smese.
To je motor sa niskom kompresijom, rasterecena radna masina koja treba da traje, i samo je neophodno da sistem sa paljenje smese funkcionise kako treba, da ne bi doslo dao zalivanja cilindra gorivom, silazak goriva u karter i pogorsano podmazivanje. Poz. [ videla_sam_tati @ 25.12.2008. 18:03 ] @
Da li može neko da me uputi na mesto putem linka ili sl. gde bih mogao da se detaljno informišem u vezi ove problematike. Hvala puno. Poz
[ tweeester @ 26.12.2008. 07:31 ] @
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
Kao sto ces videti ... oktanska vrednost samo govori o mogucnosti benzina da se odupre zamozapaljenju pod pritiskom, sto je pojava koju treba izbeci u motorima sa vecim stepenom kompresije (10,5 : 1 naprimer) [ vladd @ 26.12.2008. 12:09 ] @
Uglavnom su rasprave o losoj varijanti, kada se prelazi sa viseg oktanskog broja na nizi, i tu leze najveci problemi.
Komprimovana informacija se tesko nalazi, pojednostavljena, za slucaj prelaska na visi oktanski broj. Trebalo bi ulaziti u sustinu rada motora, i konstruktivna ogranicenja, sto je davez za obicne orisnike. U svakom slucaju, motor, predvidjen za niski oktanski broj goriva, mora da ima siri raspon promene ugla predpaljenja, i svakako drugaciji prazan hod klipa. Intenzitet i trenutak paljenja su prilagodjeni samozapaljivijem gorivu. Stoga, postoji mogucnost pomeranja ugla paljenja smese i povecanje efikasnosti motora. Indirektno izveden zakljucak, u principu, moze i bez ovog zamlacivanja, sipaj i teraj, nista se nece desiti, niti ce se primetiti neka "promena" u radu. Mada sam ja uvek ZA varijantu "upoznaj svoj motor da bi ga vise voleo" Poz [ videla_sam_tati @ 26.12.2008. 17:30 ] @
Da, jasno... Zašto mi se onda dešava da se motor pregreje?
[ vladd @ 27.12.2008. 12:26 ] @
Moguce da je paljenje ipak problem.
Koliko cilindara ima i kakvo je hladjenje. Kako znas da je pregrejan, neka indikacija, ili krene da gubi snagu? Poz. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|