[ yotsa @ 30.12.2008. 09:52 ] @
Pozdrav svima, imam dilemu oko izbora vozila (novog) jer sve navedene karakterisitke na papiru mi ništa ne znače, test vožnja koju bih zakazao je često nemoguća a i šta mogu da skapiram za jedan/dva dana test vožnje, jednostavno se ne razumem mnogo u "mekoću", "tvrdoću", "ležanje na putu" i sl. :) Ovako stoje stvari, potrebno mi je vozilo za službena putovanja, zemlje odlaska su Slovenija, Hrvatska, Austrija i sl. To je uglavnom vožnja po autoputevima i svaki odlazak je oko 400-650km u jednom smeru. Godišnja procena je između 25.000 i 30.000km. Naravno da ću ga koristiti i privatno za porodične aktivnosti i putovanja. Šta mi je bitno: - Dizel agregat je već odabran kao obavezan, 2.0 najmanje - Prva stavka je sigurnost (NCAP i sl.), za "ne daj Bože". - Prilikom odabira voditi računa o ponašanju vozila na putu, čega sam se sve nagledao, bolje da ima. Razni pomoćni sistemimi za stabilnost i kontrolu su poželjni (ESP, ASR, RAF, AFU itd), sigurno neću ni da primetim u toku vožnje sve ovo ali bolje da mi čuva glavu. - Udobnost je isto obavezna opcija jer sa 37 godina moja kičma ne trpi više kao nekada. I zvuči čudno, ali ne volim meka sedišta, više mi prijaju tvrđa jer ne propadam. - Cena: do 30.000€ (može nešto preko, ako mora) - Da bih vam prepolovio muke uži izbor je spao na: VW Passat, Ford Mondeo, Peugeot 407, Renault Laguna, Mazda 6. - Ako smatrate da neko vozilo po Vašem izboru nije na listi, slobodno preporučite Ono što mi je potrebno je i tempomat, svetla za maglu koja kod mnogih vozila se nalazi tek u najvišem stepenu opreme, BI Xenon farovi. Sve bi mi bilo jednostavnije da mogu da konfigurišem sva vozila isto i uporedim cene ali tu me nervira neposlovnost i nefleksibilnost naših distributera vozila jer je nemoguće krojiti po meri kod nekih. Evo i nekih činjenica do kojih sam došao: Passat je nemoguće naći do ovog iznosa sa navedenom opremom, jedino neku osnovnu varijantu bez elektronike a prva sledeća je oko 33.000, Ford Mondeo je jeftiniji od svih modela (oko 25.000 je trenutno) ali nema BI Xenon farove u ni jednom paketu, moraju se doplatiti a ovde zastupnik nerado radi takve stvari, prodaju samo sa auto-placa. Peugeot je moguće konfigurisati bez problema i rok isporuke je od 15 do 30 dana. Renault se čeka oko 45 dana za isporuku i ako hoću lumbalnu podršku moram da uzmem paket koji diže cenu vozila na oko 31.000. Za Mazdu nema problema, sve što treba se nalazi u paketu i auto košta oko 27000. Bitno mi je još i da ima prostora na zadnjoj klupi, pošto sam visok, primetio sam da kada namestim vozačevo sedišto jedino u Fordu i Passatu pozadi postoji dovoljno mesta sa sedi odrasla osoba, kod Mazde onako. Mnogo pitanja i zahteva ali mnogo i para. Ali šta je tu nenormalno da se za jednu godišnju prosečnu Evropsku platu to i zahteva? :) Hvala unapred. |