|
[ Dalibor81 @ 30.12.2008. 21:32 ] @
| Imam problem sa lerom i ne znam sta je u pitanju, na tng mi se cini da je 2453453 RPM, poludeh!! Ne stvarno, oko 2800rpm kada je hladan na tng, a na benzinu raste i pada od 2000 do 2500rpm svake sekunde! I jako tesko "vergla" kada je jako hladan ili dobro zagrejan, jedva krene wu...wu....wu....zu...zu..zu.zuzuzuzu, slikovitije ne mogu recima! :) Drug mi kaze (koji je btw mehanicar) da je rano pretpalenje, ali ja mislim da se to na njemu ne moze mehanicki podesavati, nije to stojadin! sta vi mislite!?
Hvala i pozdrav! |
[ vidan kv @ 30.12.2008. 21:54 ] @
Pali li se "check engine lampica" u toku vožnje?........oće da poblesave od TNG-a pa posle zezaju i na plin.Valjalo bi otići na dijagnostiku,može biti svašta....senzor temperature rashladne tečnosti,lambda sonda,itd.....to što teško vergla:kavo je stanje akumulatora,anlasera,mase,svećice,kablovi?....btw daj tačnu oznaku motora,pozzz!
[ Dalibor81 @ 30.12.2008. 22:15 ] @
Motor je 835 c 1000 ako si na to mislio, Svecice nove NGK, kablovi sluze 12000 do sada, i motor ima miran rad! Ne postoji nesto kao engine check, ulje se menja na 5000 selenia gold (samo za benzinske motore), ima i neka zelena, koja je navodno za TNG. Akumulator je relativno nov, ali je jednom ispraznjen skoro do kraja, (letos) kada mi je izgoreo alternator, pa je relaciju BG Kraljevo vadio iz accu! ali od narednog punjenja je sve bilo OK. Anlaser ne pokazuje nikakve znakove da nesto nije u redu sa njim. samo kada je ujutro potpuno hladan motor sada, i letos kada je potpuno zagrejan cudno startuje. Nego sta za ono pretpalenje, podesava li se ili to senzor polozaja radilice odradjuje sam pa nema pomeranja!? Kako to funkcionise!?
[ Dalibor81 @ 30.12.2008. 22:22 ] @
I da, na nekom fiatovom forumu sam procitao da motori na koje je naknadno dodavan TNG imaju velik ler zbog jaceg upumpavanja ulja dok su zazori jos mali, ima li to kakvog smisla, ja i dalje mislim da materijali od kojih je sacinjen motor ne vole toliko explozija dok su hladni!
[ vidan kv @ 31.12.2008. 17:38 ] @
Postoji chek lampica,kod tebe je ona u simbolu benzinskog brizgača(crvene boje) i nalazi se u donjem redu kontrolnih lampica na inst tabli....nije mi jasno gde se to ulje upumpava....paljenje ne može da se podešava.Opet kažem-pravac dijagnostika.Ukoliko nema grešaka i ako su parametri ok tražiti dalje:pritisak goriva,zazor ventila,očistiti benzinski brizgač........pozdrav!
[ Dalibor81 @ 31.12.2008. 19:13 ] @
Nisam znao da je to ta lampica, mislio sam da je to samo aktivno kada radi na benzin, jer na 2000rpm sam prebacuje na tng! Na upumpavanje ulja se misli na sto brzi protok ulja kroz sistem podmazivanja dok je motor hladan, da ga sto vise protekne i podmaze! Tako nesto rekose! Samo jos da dodam da nije u pitanju multipoint nego singlepoint ubrizgavanje, jedna brizga! Jel na oba resenja ne postoji mogucnost rucnog podesavanja pretpalenja!? I moze li se nekako eliminisati lambda jer je motor presao 160000kM, pa mu valjda dodje nebitno!
Hvala i pozdrav!
[ Dalibor81 @ 31.12.2008. 19:22 ] @
Upravo sada nije mogao da startuje zbog onog teskog verglanja! Ali kada sam sa kablovima "dodao" jos jedan accu, vrti bez problema! Znaci to smatram resenim, nov akumulator! A sada jako bitno pitanje, ta lampica Enginecheck ili kod mene crveni ubrizgavac pali mi se relativno cesto! Da li po pravilu ona ne treba nikada da se pali (ono "engine check") mi sugerise da ne treba, ili postoji situacija nakon startovanja motora kada se ona pojavi na sekundu-dve, i onda se ugasi!? Je li to neki problem ili je normalno!? I ja malo lupetam jer mi drug ima diag, ali on je jedno misljenje, a vas ima vise od jedan, i ja stvarno VOLIM ovaj auto, zadnje sto mi treba je da mi kvar zameni cenu!!!
Hvala i pozdrav!
[ vidan kv @ 31.12.2008. 23:46 ] @
Zipa.....comp nadzire rad sistema ubrizgavanja i paljenja.Svako odstupanje od programiranih vrednosti se registruje kao anomalija tj greška i tebi se to sugeriše paljenjem "check" lampice........i mani se te priče sa "upumpavanjem ulja"....ni na jednom Tipu nema štelovanja paljenja(osim modela sa karburatorom).A jel pita ja u prvom mom postu kakav je accu?Proveri ti sokole i anlaser.Propadnu biksne(piksne kako ih već neko zove) bez obzira što izgledaju ok....btw.chek lampica bi trebalo da se ugasi 2-3 sec po startovanju motora pod uslovom da je sve u sistemu ok,znači svako njeno naknadno paljenje nije pametno....btw2:jel imaš ugrađen emulator za lambda sondu?.....btw3:imam i ja Fiat Tipa,88.godište....pozdrav,Vidan!
[ Dalibor81 @ 01.01.2009. 10:33 ] @
Aha, pa tako i bude, samo sto nekada svetli konstantno dok je na benzinu, i tek kada dam gas (prebaci na tng) ona se ugasi, jel to normalno, mislim chek bi svetlelo stalno da nije plina!?!?!?! Inace jednom kada se ugasi lampica se vise ne pali u voznji! Kako da proverim da li imam emulator lambde!? Za akumulator sam pretpostavljao da je ispravan jer sam licno proverio gustinu elektrtolita (1.27), i pad napona 0pteretnim otpornikom (na 200 A = 10.6 V), nisam samo merio koliko struje vuce anlaser, bas cu izmeriti ali toliko...... A kada stavim nov accu i resim startovanje, ostaje mi "samo" ler na tng. Ne znam da li diag obuhvata i plin, tj. gde da idem, kod mehanicara ili neki servis za autogas!? Sta mislis?
Hvala i pozdrav BTW. jel da je auto!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|