|
[ frenkijevac1 @ 14.01.2009. 01:19 ] @
| Hitno!
Imam u ponudi AUDI A4 1.8T quattro 163ks SE, 2002 godiste, 150000km, Denim plavi, felne 16", cd, klima,esp...
Vrlo verovatno da cu ga kupiti, ali najvise me zanima sledece: odrzavanje quattro pogona, potrosnja auta sa quattrom i sl.
Ako neko ima, ili je imao ovaj motor (ili neki od 150,170,180,190ks) ili audija sa quattro pogonom, neka napise sve sto mu se desilo - ili nije - sa ovim autom (servisi, ponasanje na putu, potrosnja i ostalo), bio bih mu veoma zahvalan. |
[ tweeester @ 14.01.2009. 07:28 ] @
Ja samo mogu da kazem da sam se s njim vozio par puta. U pitanju su bile duze voznje, po nekoliko stotina km, i to magistranli i auto putevi, uglavnom brzinama 60 - 110 km/h (dakle idealne brzine za minimalnu potrosnju) medjutim rezultati su bili ozbiljni, dakle reda velicine 9-10 litara u proseku.
Cenim da u gradu to ide prema 15-ak litara (ali to vec nagadjam).
Naravno, to je verovatno OK s obzirom na tezinu auta i pogon na svim tockovima, samo se meni ucinilo puno jer sam navikao na slabije motore i lakse automobile.
Na kraju krajeva, ko ne moze da plati ovu potrosnju ne treba ni da kupi ovakav auto.
Inace o samom autu nista narocito, veliki, lep, sasvim OK ...
[ Zarko Silic @ 14.01.2009. 11:00 ] @
Ako je menjac ispravan i ako je vozilo takodje ispravno, potrosnja se krece, u gradskim uslovima, oko 12 L. Ne misli se na rezim stani kreni vec prosecnu gradsko prigradsku voznju. Sa eksta mekanom voznjom moguce ju je svesti i na 8 (ako je rec o manualnom menjacu).
Kvalitetnim ciptuningom ju je moguce smanjiti za oko 1 L. Ponavljam: auto mora biti 100% ispravan (svi senzori, prekidaci, ventili,...)
[ vladd @ 14.01.2009. 11:46 ] @
Zaretov tekst treba citati i izmedju redova
Ako je ispravan, ako svi sklopovi rade, ako je presao 150000..mada mu je to vreme za teske remonte, ako nista drugo, finansijski teske.
Takj auto je sa 150kkm potrosio sam sebe na gorivo, jedno 20k€ i jedno 3-5k€ na redovne servise i odrzavanje.
Ako imas dovoljno novca, i ostale resurse (osim pouzdanog priliva novca), servis, nabavku delova, obezbedjenje auta, slobodno uzmi.
Gledaj da imas sva tri kljuca, tehnicku dokumentaciju, alat i sav pribor koji se isporucuje pri kupovini novog..to su detalji koji treba da postoje u takvom autu, ako nedostaju, onda je auto "preletac", trange frange sprava, koja lako menja korisnike (bez promena u saobracajnoj) i nije za "finalnu" kupovinu...
Poz.
[ frenkijevac1 @ 14.01.2009. 15:23 ] @
Hvala Vam svima na odgovorima.
Ne zelim da ispadnem nepristojan, ali ovo sam uglavnom sve vec znao.
Potrebna mi je informacija od nekoga ko je imao quattro audija oko odrzavanja, da li zahteva nesto posebno, pogotovo sa ovom kilometrazom. Koliko kosta zamena ulja u diferencijalu, kada se menja i sl. I oko ovog motora, to je noviji motor (kazu i bolji) od onog od 150ks, ima nove ventile i jos neke stvarcice su drugacije, pa ako neko zna nesto vise o njemu (kako se pokazao) neka napise.
Sto se tice chip tuninga, koliko bi kostalo? Da li ide box, ili radi lemilica? :) Da li se tuningom povecava pritisak u turbini i da li je to stetno za istu?
100% ispravan auto ne postoji :))
Koliko je chip za tdi-a 130ks? Sta se dobije? Jel moguce na tog od 130ks, staviti turbinu od onoga sa 150ks, pa ga onda cipovati? :)
A da budem iskren, auto uzimam iz engleske, ima full servisnu istoriju u ovlascenom audi servisu, uradjen mu je veliki servis, nista ozbiljnije mu nije menjano, niti cackano, nije nikad udaran, naravno da je legalan, nema ni jedne ogrebotine, mislim da je drugi vlasnik. Manualni je menjac. To je neka SE verzija auta, ne razumem se bas u audija, pa se zato ovde i raspitujem. Ovde na tablama i sa prepakivanjem bi me izasao oko 8000e. Ako ne i manje posto imam "varijantu" za delove :) Takav auto je 12500 (prodaje se jedan u novom sadu, ima ga na netu, ali je 150ks, taj stariji motor - taj motor je, ako se ne varam, izasao jos 98/99, a ovaj od 163ks je 2002)
Racunao sam da me voznja izadje duplo skuplje od TDI-a (imam golfa 4, trosi 6l), mislim da mi to nije neki problem za ovakav auto i da ubija sve jednog dizela u klasi. Golfic ostaje, tako da ce ovo biti samo za uzivanje :) Pa se bas zbog toga i raspitujem na sta da obratim paznju, da se uzivanje ne pretvori u patnju :)
Po ovome sto pisu englezi auto trosi 10l - fazon selo-grad (kuca-posao).
vladd brate svaki auto samo uzima. osim privrednih vozila, taksija i rent-a-car sa kojima mozes nesto i da zaradis.
Imam golfa sa kojim radim, kupljen nov 90. 1.6d, presao 560000km. i to je sve do jaja.
al moras da imas neko zadovoljstvo u zivotu :)
Ima tih audija i dizela od 130ks, ali onih sa 5 brzina (sa 6 su dosta skuplji), kontam da nisu tako odrzavani kao ovaj, i svi su mi nekako obicni, muka mi je vise od dizela :) I svakom autu u srbiji koji je stariji od 3 godine treba TESKI remont :) al to niko ne radi, vozi se dok ide :)
tweester ovo sto kazes za potrosnju mi je i cale rekao - ko kupuje audija negleda potrosnju :)
HVALA SVIMA!
I najjace je sto sam sada video da ovom liku daewoo nexia trosi 12/13 litara :) tako da potrosnju zaboravite :)
[ Miroslav Jeftić @ 14.01.2009. 15:28 ] @
Iz Engleske? Je l' volan na dobroj strani?
[ frenkijevac1 @ 14.01.2009. 15:40 ] @
Haha, pa u engleskoj jeste :)
[ Zarko Silic @ 14.01.2009. 23:09 ] @
130 PS tdi cipovan ide bolje od tog "tvog" 4x4 standardnog.
130 PS Tdi Golf4 cipovan ide dosta bolje od tog "tvog" 4x4 A4 standardnog.
(Isprobano i istestirano u uslovima gde za 4x4 prenos nije posojala potreba).
130 PS VW motori, narocito oni sa 6-ostepenim menjacem, su stvarno male zverke. Licno mislim da su bolji od ovih novijih (1,9 105PS i 2.0 140PS).
Na verziju 130PS mozes ugraditi tubinu (komplet sa usisom) sa verzije od 150PS, ali to nije potrebno jer ni ovako, nakon dobro uradjenog ciptuninga, nemozes da ga obuzdas. Pogotovo Golfa.
P.S. Razne PowerBoxove gledaj da zaobidjes.
[ frenkijevac1 @ 15.01.2009. 00:31 ] @
Znaci bolje uzeti TDI u svakom slucaju i doterati ga kod tebe :)
Kontao sam da uzmem nesto cega nema puno kod nas. Al opet - bolje da se ne zezam :)
Nisi mi odgovorio ono sa turbinom, da li se chipovanjem povecava pritisak u turbini, da li joj to steti?
I jos jedno pitanjce... Da li je elektro instalacija ista na svim a4 (benzin - dizel)?? I da li je ista kod kvatra i kod obicnog? (esp)
Hvala jos jednom.
[ Nebojsa Milanovic @ 15.01.2009. 00:34 ] @
Čipovanjem se sigurno povećava pritisak u turbini.
To je i osnovni razlog zbog čega je ono toliko efektivno na turbo-motorima, a daleko manje na atmosferskim.
Ali ako se dobro uradi, turbina ne trebalo mnogo da pati.
[ frenkijevac1 @ 15.01.2009. 00:42 ] @
E ovo - ne bi trebalo mnogo da pati je dobro :)
Jel onaj tdi od 150 ks isti kao ovaj samo cipovan? ili ima jos nesto drugacije?
[ Zarko Silic @ 15.01.2009. 00:47 ] @
Ne povecava se pritisak cipovanjem kod svih tipova vozila. Postoje verzije gde to nije potrebno raditi.
Elektroinstalacija je ista samo kod istog tipa vozila i agregata. To sto si pitao sigurno nije.
150 PS TDI nije isti kao 130 PS TDI. I jedan i drugi se mogu uspesno cipovati.
[ frenkijevac1 @ 15.01.2009. 00:52 ] @
Pa konkretno kod ovog 1.9 tdi-a audijevog od 130ks sa pet brzina - sta se radi, sta se dobije i koja je cena?
Na tim od 150ks dosta ljudi kaze da crkava turbina, pa sam mislio da je to od puno snage :)
[ vladd @ 15.01.2009. 02:41 ] @
Turbina "dosta" crkava samo na terenu Balkana, posto stizu sa 300-400000km, pa se skida na 168000, radi zarade, pa se malo sipa jeftinije ulje, pa ga malo turiraju i probaju mahnito..i NORMALNO je da crkavaju turbine..
Ako je za uzivanje, i ako je sa takvom istorijom, onda kupuj. Mozda ga preprodas kada se nauzivas. Malo je sporno menjanje volana i ostalog pribora, ali ako je za prodaju, sta te briga, neka krajnji kupac trlja glavu. Jedino da ga ne pazare zestoki momci, pa ces ostati i bez para i bez auta..
Posedovanje i troskovi se ne mogu lako izracunati i olako porediti. Taj auto zove i trazi da se malo zgazi, a tada troskovi nelinearno rastu.
Uz apetite i poneke sklopove viska, i skuplje varijante nekih delova, moze posedovanje da kosta i tri puta vise nego TDI, narocito golf.
Poz
[ Zarko Silic @ 15.01.2009. 14:00 ] @
Citat: vladd: pa se malo sipa jeftinije ulje,
Najvazniji momenat kad je u pitanju vek turbine. Ulje je na savremenim dizelasima, vaznije za turbinu nego za sam motor.
Audi 1,9 TDI, u fabrickoj verziji, sa 150 KS ne postoji.
[ frenkijevac1 @ 15.01.2009. 16:25 ] @
Poz[/quote] Citat: vladd: Turbina "dosta" crkava samo na terenu Balkana, posto stizu sa 300-400000km, pa se skida na 168000, radi zarade, pa se malo sipa jeftinije ulje, pa ga malo turiraju i probaju mahnito..i NORMALNO je da crkavaju turbine..
Ako je za uzivanje, i ako je sa takvom istorijom, onda kupuj. Mozda ga preprodas kada se nauzivas. Malo je sporno menjanje volana i ostalog pribora, ali ako je za prodaju, sta te briga, neka krajnji kupac trlja glavu. Jedino da ga ne pazare zestoki momci, pa ces ostati i bez para i bez auta..
Posedovanje i troskovi se ne mogu lako izracunati i olako porediti. Taj auto zove i trazi da se malo zgazi, a tada troskovi nelinearno rastu.
Uz apetite i poneke sklopove viska, i skuplje varijante nekih delova, moze posedovanje da kosta i tri puta vise nego TDI, narocito golf.
Poz
Ovo je bilo dobro :) Hvala :)
Proverio sam za prepakivanje, mora se naci potpuno isti auto ovde da bi sve bilo kako treba, da se ne budzi struja, ali kaze covek da i to moze da se uradi, ali ne preporucuje. Tako da cu ipak da se manem rizika i uzem TDI 130ks, za njega mi je lakse ovde doci do el.instalacije i ostalog, malo mi deluju "ofucani" naspram ovog turba, ali jbga.. kad sve zavrsimo pašće neki chipic kod gospodina silica i bice to ok :)
Ne verujem da cu ga prodavati, uzimam auto za sebe, imao sam pasata i bmw-a, pa sam prodao bmw-a kako bih uzeo nesto novije i u medjuvremenu slupam pasata i onda popusim k i ostanem bez auta. Pa sam pasata slupanog dao za cetvorku i sad sam sakupio nesto para, al za to ne mozes uzeti ovde nista... i onda se otvori ova varijanta sa englezima. Ostace mi golf da se vozam, a u medjuvremenu cu doterati jednog audija, pa cu da vidim na sta ce da ispadne :) ako nista moze se to prodati i ovde, pa neka se neko drugi igra sa prepakivanjem..
Citat: zarsilic: Najvazniji momenat kad je u pitanju vek turbine. Ulje je na savremenim dizelasima, vaznije za turbinu nego za sam motor.
Audi 1,9 TDI, u fabrickoj verziji, sa 150 KS ne postoji.
Ulje koje se ovde prodaje je teski krsh. Bar ja tako mislim, a o gorivu da ne pricam.
Mislio sam na 150ks u golfu.
Ne rece mi posto je cipovanje za njega, ako nije problem, mozes i na private.
Necu vise da vas gnjavim, sad mi je sve dosta jasnije.
Hvala na svemu.
[ vladd @ 16.01.2009. 13:23 ] @
Citat: frenkijevac1:
Ulje koje se ovde prodaje je teski krsh.
Ne bih se slozio sa ovom olakom konstatacijom.
Naime, nikada nije bilo ovoliko kvalitetnih ulja na trzistu. I sinteticka su "dosla" do pristojno niske cene.
Problem je vise u mentalitetu i kupaca i trgovaca. Prvi bi da mahnito ustede, a drugi da mahnito zarade.
Pa se "provlaci" parola da je "sve to isto"...ali NIJE.
Postoje dobra, kvalitetna ulja, na kojima trgovci ne mogu da prave marze od 100%, posto su izvorno skuplja, i koja su sasvim odgovarajuca za veliku vecinu automobila i vozila.
Ulje nije vise "zona stednje", osim ako neko nije preprodavac-biznismen.
Pitanje je da li je oduvek i bilo..da li je lose ulje "kreditna linija stednje" za isplatu generalke.
Cak su i besmislene preporuke i majstora ili u servisnim uputstvima, za recimo polusintetike, sada je razlika cene ulja toliko mala, da porast troskova odrzavanja (uz ostale potrebe i cene) koje bi sinteticko ulje napravilo predstavlja blago receno smesnu stavku.
Koje ulje ce ko da koristi, nije bas pravo pitanje ocigledno je osnovno pitanje koliko ce ko zadrzati vozilo kod sebe.
Ima odlicnih ulja, ali ima i mentaliteta..:)
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|