|
[ xipsilon @ 14.01.2009. 12:35 ] @
| pozdrav svima!
daewoo nexia, 1.6l benzin, gp.1997 preterana potrosnja goriva: oko 12-13 l /100km kombinovana gradska/otvoren put
posto nemam dijag tester, isao sam na blink test, sve u redu,
poslije toga pregledao sve senzore omski i naponski po auto data specifikacijama, ok
lambda sonda provjerena osciloskopom, kao i injektori oblik i velicina napona ok,
injektori ocisceni u uzv posudi i testirani , ok
podesen ugao paljenja sa strob lampom
nakon probnih voznji situacija ista,
auto dobro vuce, radjen test kompresija-ok,
pretpostavljam da bi mogo da bude ecu, pa me interesuje da li mu je eprom smjesten u posebnom chipu ili je u mikrokontroleru, i cim moze da se iscita? ( da li je kod njega ugradjen immobilajzer)?
|
[ vidan kv @ 14.01.2009. 13:27 ] @
Jel se problem potrošnje javio u zadnjih 20-ak dana ili je od ranije?.....ipak su ovo bili dani sa extremno niskim T pa nije ni čudo da se mnogo ljudi javlja sa sl problemom......prekontroliši pritisak goriva.Standardne stvari(svećice,filteri) predpostavljam da su OK...a da..i večiti problem u "kvalitetu"goriva......pozzzz!
[ xipsilon @ 14.01.2009. 16:03 ] @
ne, nije u zadnjih par dana, nego sam taj auto radio ranije tamo u novembru, pa sam to batalio, i sretnem vlasnika prije par dana, i pitam jel rijesio problem, kaze da ga je vozio u ovlasteni servis, tamo mu mijenjali lambda sondu, map senszor, podesavali steper motor.. i opet nista,... pa ja eto da pitam vas na forumu dal neko zna sta bi moglo da bude...
[ etjen @ 14.01.2009. 17:27 ] @
ti daewoo-i su poznati po sumanutoj potrosnji, ja bi reko da mu je to normalno. Drugarov Lanos je trosio i vise a bio je 2003 godiste
[ Zarko Silic @ 14.01.2009. 22:42 ] @
Prekontrolisite kilometar sat. Mozda pokazuje manju predjenu kilometrazu.
Potrosnja treba da mu je na nivou Astre +-10%.
[ gti2 @ 14.01.2009. 23:03 ] @
Citat: etjen: ti daewoo-i su poznati po sumanutoj potrosnji, ja bi reko da mu je to normalno.
Nije bas.Imam Nexiu 1,5 16v,trosi oko 7 na 100km mesovite voznje.Po fabrickim podacima 5,2l na otvorenom
http://www.daewoo.co.yu/Nexia_tk.html
[ xipsilon @ 16.01.2009. 07:35 ] @
hmmm...
ne znam provjericu to sa kilometrazom, al nebi reko da je to
ipak hvala drugari
[ xipsilon @ 16.01.2009. 07:39 ] @
umalo da zaboravim,
naravno provjerio sam i svjecice, i pritisak goriva, koji je u redu, a sto se svjecica tice bile su strasno prljave, tj onakve kakve su kod loseg sagorjevanja, ubacim druge ali nakon voznje od oko 50 km opet prljave, znaci nesto nije u redu sa izgaranjem.
[ vladd @ 16.01.2009. 12:07 ] @
Preostali su injektori ili nesto u vezi pobude injektora. Provera koja je vrsena je verovatno "rade-ne rade", i to je konstatovano kao dobro.
Ostaje da se osciloskopom proveri duzina vremena otvaranja injektora i da se otkrije uzrok prljanja svecica i uvecane potrosnje.
Moguce je da iz ECU jedinice stize nekorektan signal sirok, prema injektoru, ili ecu ostaje u nekom rezimu (ne konstatujuci temperaturu motora), ili neuspesno ocitava lambda sondu.
Meni lici kao da ecu ostaje u otvorenoj petlji, radi u rezimu hladnog motora, sto bi ispitivanjem trebalo proveriti, a zatim videti sta treba uraditi da se to prevazidje.
Poz.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|