[ Audio @ 17.01.2009. 21:59 ] @
Zamenio sam prednji levi ležaj kod majstora zajedno da glavčinom. Sve je bilo OK do sledećeg jutra. Počelo je nešto da skiči iz tog pravca. Bavio sam se muzikom tako da sam siguran da se baš odatle čuje. Zvuk je sličan onom kada se deca igraju balonom pa ispuštaju vazduh razvlačući onaj deo gde sa naduvava. Posle par pređenih kilometara prestade. Sutra ujutru isto skiči, vrišti i opet ništa kada se ugreje. Odoh kod mog majstora a on kao ona žaba kada neće da peva. Ništa !!!! Sve lepo radi kao sat. Majstor reče da je možda onaj lim koji štiti ležaj. Pogleda on a ono sve na mestu. Pipnuo ga nije. Sklopi ga, ja krenuh i sve je ko bonbona.Još reče i da je ležaj ne bih mogao ni par kilometara da pređem a kamoli da ga svaki dan vozim do BG-a na posao. Znači, po njemu ležaj nije. Mislim, kada je hladno i vlažno napolju baš se čuje. Takav bar ja imam osećaj. Da li je moguće da je kaiš ili nešto drugo pa da se zvuk nekako prenosi? Zakleo bih se da ga čujem baš levo dole. Moguće da je samo slučajnost što se čuje baš posle promene ležaja ?!!! Može li ipak ležaj da se čuje tako, mislim dok nalegne ili tako nešto ?
[ vladd @ 18.01.2009. 23:59 ] @
Lezaj koji vristi, vristi stalno, i ne prestaje "zagrejan". Moze se konstatovati i podizanjem vozila na dizalicu i okretanjem tocka.

Sta tacno pisti, moraces sam da lociras. Moguce je da je kais, mozda pumpa za vodu(na mestu br 2. posle kaisa, zbog prestanka zvuka kod zagrejanog motora), a moze i alternator da se cuje, mada ne previse glasno, i ne bi prestao sa grejanjem da se cuje.

Poz.
[ Audio @ 19.01.2009. 11:52 ] @
Biće ipak da je kaiš i to najverovatnije alternatora. U jednom momentu sam primetio da je tempo obrtaja ventilatora grejanja malo usporio pa ubrzao. Verovatno proklizava. Sutra ide na kanal pa javljam koja je dijagnostika. Pozdrav.