|
[ micky @ 18.01.2009. 19:57 ] @
| Interesuju me iskustva ljudi koji voze doticni model ,koliko treba da se dostigne radna temp.
Evo npr. meni sada dok je bio -1 do - 10c desi se i po pola sata voznje po gradu ili na otvorenom 15ak min... i to laganom voznjom.
Skoro sam se vozio kad je bila mecava po BG i ni posle 2 sata skazaljka se nije popela na sredinu tj. radnu temp,voznja je bila prva ler druga ler u guzvi.
Od svih automobila sto sam vozio ovaj definitvno najsporije postize radnu temp.Mozda je i neka falinka u pitanju ali eto malo da se raspitam pre nego nagazim servis. |
[ vladd @ 18.01.2009. 21:51 ] @
Eventualna falinka moze da bude termostat...
Trebalo bi probati sa kartonom ispred hladnjaka, ali PAZLJIVO, ne po celoj povrsini da ne dodje do kuvanja. Pa ako pomogne, onda je tu negde problem.
Izgleda kao da termostat ne zatvara dobro, mozda je radjena dorada (mala rupa na termostatu da ne zadrzava vazdusni cep)..ili mu je vreme za zamenu, uz zamenu tecnosti.
Poz.
[ Zarko Silic @ 18.01.2009. 22:22 ] @
Koliko mi se cini rec je o potpuno novom vozilu.
Rad termostata mozes i sam proveriti. Nakon pola sata voznje ili kad uocic da se temperatura vise ne penje, otvori haubu i stavi dlan na hladnjak. Ako je hladnjak ladan, termostat je ispravan. Ako je topao, termostat ne valja.
Ipak mislim da je za tvoje vozilo ovo normalna pojava. Pogotovo ako je grejanje kabine korektno. 17 Isuzu motori imaju odlicnu efikasnost, vrlo proracunate i precizne tolerancije (u kontrolisanim okvirima) te ako se tome doda primenjeno kvalitetno sintetsko ulje, posledica je malo trenje sto rezultira nepostizanjem radne temperature.
[ micky @ 19.01.2009. 11:39 ] @
Zarsilic ,mislim da si u pravu,nisam proveravao hladnjak ali sve sto si rekao cini mi se da je tako.Da termostat nije u redu verovatno bi dugom voznjom po hladnom pokazivac temperature opet spao sa radne...ali jednom kad postigne radnu onda je sve ok bezobzira koliki je minus ili plus :)
[ jajbrej @ 08.02.2009. 10:13 ] @
Druze ovo mi je treca Astra, prva je bila 1.7DTI i ona je postizala radnu temperaturu malo brze od ove, medjutim poslednje dve, obe 1.7CDTI, postizu temperaturu za nekih 15-20min, na otvorenom. Jedino resenje koje sam ja nasao je da iskljucim ventilaciju u pocetku na 0 dok ne pocne da magli, ona ventlacija na 1 i samo na vetrobran (na hladno naravno), onda podigne temp za nekih 6-7minuta
[ micky @ 15.02.2009. 21:59 ] @
Citat: jajbrej: Druze ovo mi je treca Astra, prva je bila 1.7DTI i ona je postizala radnu temperaturu malo brze od ove, medjutim poslednje dve, obe 1.7CDTI, postizu temperaturu za nekih 15-20min, na otvorenom. Jedino resenje koje sam ja nasao je da iskljucim ventilaciju u pocetku na 0 dok ne pocne da magli, ona ventlacija na 1 i samo na vetrobran (na hladno naravno), onda podigne temp za nekih 6-7minuta :(
Da da to je tacno... ako je velika zima i odvrnem na 3 ili 4 ventilator slaba vajda da ce se zagrejati ...nego na 1 pa se smrzavam dok ne postigne radnu i onda raspalim grejanje u kabini ....
[ Zarko Silic @ 16.02.2009. 09:22 ] @
Citat: micky: Da da to je tacno... ako je velika zima i odvrnem na 3 ili 4 ventilator slaba vajda da ce se zagrejati ...nego na 1 pa se smrzavam dok ne postigne radnu i onda raspalim grejanje u kabini ....
Nepotrebno.
Odmah raspali grejanje u kabini i uzivaj.
[ micky @ 16.02.2009. 11:20 ] @
Zarko ma raspalim ja :) ali grejanja nigde ,sto rece kolega gore tek posle 20 25 min na otvorenom ...
Skoro sam se vozio i vidim termometar pokazuje temp negde oko 75c znaci nije jos stiglo do sredine tj. optimalne radne temp. i ja raspalim ventilator na 3 i pokazivac temp. ladno pocne da pada :) Nisam vozio na otvorenom vec sam bio u guzvi u gradu,ja smanjim na 1 i kad je postigla radnu raspalim na 3 i sve je ok:) ali etooooooooo ...stvarno auto do sada sa najsporijim postizanjem radne temp. od svih koje sam vozio :) Ovaj auto ocigledno mrzi zimu kao i ja .hehhe
Veliki pozdrav
[ cozmo_im @ 16.02.2009. 13:45 ] @
A da proveris u servisu? Mislim da bi trebalo da ti posle 5-6 minuta voznje i po jacem minusu krene lepo da greje (ja imam skoro full grejanje posle par kilometara voznje, odnosno posle maximum 5-6 minuta voznje na otvorenom). Ok, znam da benzinci brze krenu da greju, ali tebi je nov auto - znaci mora jos bolje da greje. Pri tom ako ti bas puno pada temp. kad ukljucis grejanje - to mi je nesto sumnjivo... ne bi uopste trebalo da pada. Meni na velikom minusu bude temp ispod pola za 1-2mm i to je to (i NE varira nego je zakucana bilo dal je ukljuceno full grejanje ili ne).
[ micky @ 16.02.2009. 17:32 ] @
Citat: cozmo_im: A da proveris u servisu? Mislim da bi trebalo da ti posle 5-6 minuta voznje i po jacem minusu krene lepo da greje (ja imam skoro full grejanje posle par kilometara voznje, odnosno posle maximum 5-6 minuta voznje na otvorenom). Ok, znam da benzinci brze krenu da greju, ali tebi je nov auto - znaci mora jos bolje da greje. Pri tom ako ti bas puno pada temp. kad ukljucis grejanje - to mi je nesto sumnjivo... ne bi uopste trebalo da pada. Meni na velikom minusu bude temp ispod pola za 1-2mm i to je to (i NE varira nego je zakucana bilo dal je ukljuceno full grejanje ili ne).
Da da tako je kad se zagreje isto i kod mene ,ne varira ni meni kad postigne radnu,ali dok postigne tako je kako je .Lepo je objasnio Zarko a i u servisu su se zalili da sporo postizu radnu.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|