[ dellco @ 22.01.2009. 00:56 ] @
Jedno po meni interesantno pitanje. Kod mog sistema za TNG imam preklopnik koji prebacuje gas ili benzin i ima i srednji neutralni polozaj t.j. zatvoreni su oba ventila tako da u karburator ne dolazi ni jedna vrsta goriva. Prilikom spustanja na nizbrdici prebacivanjem preklopnika u srednji polozaj zatvoreni su oba ventila, tako da automobil se spusta i motor ne moze da se ugasi sto bi bio slucaj kad bi stajao u mestu. Dakle motor uslovno receno radi ali pritiskom na pedalu gasa ne povecava se turaza motora, motor u stvari koci.
Kako utice ovakav nacin voznje na nizbrdici na habanje motora i da li ima stetnih efekata po sam motor?
[ vladd @ 22.01.2009. 11:53 ] @
Ne desava se nista (opasno) po motor, jedino cesto okretanje prekidaca, vise nego sto je planirano, moze da skrati vek prekidacu, a mozda i ventilima za prekid goriva.

Jedino nisi rekao koji je auto, da pogadjamo, r4, lada, zastava, opel, ford...


Poz.
[ dellco @ 22.01.2009. 23:26 ] @
Yugo 55 ;)
[ Shomi-1 @ 23.01.2009. 23:19 ] @

Ja to isto radim, kad se spustam nekih 5-6km, i mjenjac je stalno u prvoj brzini. Samo kad dodjem na ravno zaboravim na prekidac, pa kad dam gas a on nece :-)
[ Darko Nedeljković @ 23.01.2009. 23:58 ] @
Citat:
Shomi-1: Ja to isto radim, kad se spustam nekih 5-6km, i mjenjac je stalno u prvoj brzini.

Pa na koliko obrtaja ti se vrti motor ako je u prvoj brzini?!
[ Shomi-1 @ 24.01.2009. 23:55 ] @

Nemam pojma, nema obrtomjer, u pitanju je opel 1.3. Ali mislim da ga ne pustam da predje 3000o/min(po zvuku, prikocim kad pocne da se "dere" previse).