[ ralepop @ 22.01.2009. 19:50 ] @
| Da li neko moze da mi objasni celu proceduru uvoza automobila... Sta se placa pri uvozu i koliko? npr. Ode Pera u Nemacku i vidi neka kola i kupi ih (A Pera je iz Srbije)...Kako ce da ga uveze u Srbiju? Da li sme da vozi to vozilo do granice (-i dalje) ili mora na neki drugi nacin da ga preveze do Srbije? Sta se desava na granici? Da li moze da kupi bilo koje vozilo koje ima euro3 standard? Koliko kosta carina i porez i kako se obracunava? I tako te sitnice koje se podrazumevaju da svi znaju (ali ja bogami pojma nemam). Jer po nekoj logici ako auto 2001. godiste preko kosta 1500-2000 eur i carina i porez izadju otprilike jos pola to bi vozilo trebalo da kosta u Srbiji oko 3000 eur manje - vise. A ne mogu da verujem da se neko ugradjuje za prodaju vozila vise od 1000 eura. A verovatno ima jos milion troskova ili je carina veca pa eto zbog toga i postavljam ovo pitanje. Hvala |
[ mixapop @ 22.01.2009. 20:59 ] @
Upravo prolazim kroz sve to najbolje bi bilo da prouchish prvo ovo:
https://static.elitesecurity.o.../2/1/2176133/Uvoz-i-carina.pdf
Za sve shto te interesuje konkretno mozesh da pitash...
Pozdrav
[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 06.04.2009. u 21:52 GMT+1]
[ zorglub76 @ 23.04.2009. 23:37 ] @
Muvam se ovde po forumu, ali mi i dalje nije jasno koliko se placa za uvoz polovnog automobila.
Ono sto sam ukapirao dosad:
1) Placa se carina. Ona iznosi 10% ili 12,5% (EU/Non-EU proizvodjaci) od cene vozila. A cena vozila se odredjuje, kako jedni kazu, na osnovu AMSS-ovog kataloga, a kako ovaj pdf odozgo kaze na osnovu prilozenog racuna.
2) Placa se porez. Koliko to iznosi?
3) Placa se transport. Koliko to iznosi (otprilike)? Koliko bi bilo kada bi se cela stvar prepustila nekoj firmi koja se bavi tim stvarima? Koje su, po vasim iskustvima, najbolje firme za uvoz polovnih automobila?
Ajd ako neko moze neka mi pojasni ovo. Jel se placa jos nesto? Kako bi u praksi izgledalo kad bih uvezao iz nemacke neka kola od 8000e (koja toliko kostaju na mobile.de), recimo mazdu 3 iz 2006?
Unapred hvala!
[ Joker @ 24.04.2009. 05:50 ] @
1. Na osnovu prilozenog racuna, ali cena mora da bude skoro ista (mozda malo veca) kao u katalogu zemlje iz koje se uvozi auto.
2. 18% (cena vozila + carina)
3. Nemacka ~500e
Tesko je reci za taj auto od 8000e, jer je bitan i nivo opreme auta, predena kilometraza, tj. na koju cenu "prolazi" na carini.
Neka jako gruba racunica bi bila ~ 11.500 e , ukoliko "prolazi" na tu cenu.
[ MatezYU @ 27.04.2009. 16:57 ] @
Saznao sam sledeće stvari..
Odeš recimo za Sloveniju, nađeš auto koji ispunjava EURO 3 standard npr. neka bude okvirna cena oko 2500e.
Ako hoceš sam da ga doteraš moraš uzeti probne tablice koje traju 3 dana i koštaju oko 50e.
Kada dođeš do naše granice moras na carini prijaviti da hoces da uvezes vozilo.
Potom odes u neku firmu koja se bavi špedicijom i prepustis stvar njima. Oni ti srede sve.
Zvao sam telefonom i covek mi je rekao da na auto recimo koji kosta 2500e kompletno usluge špedicije, ležarina, provera da li je euro 3 motor, carina, pdv itd.. izadje negde oko 955 evra. E sada ima par stvari koje mi tu nisu jasne...
Interesuje me kada se kupi vozilo recimo u Nemackoj, Sloveniji ili bilo gde da li moze da se povrati nazad njihov pdv na granici?
Koliko sam ja racunao nije bas neka zarada uvoziti ove manje aute. Ili postoji neka fora za koju ne znam, ali gledajući oglase recimo Punto 2001 godište kod nas je oko 3500e a toliko te izađe i kada ga uvezeš iz Slovenije ili Nemačke. Ne kontam kako zaradjuju preprodavci?!
[ inobradovic @ 27.04.2009. 18:04 ] @
kad bi kontao i ti bi bio preprodavac,hahah
malo sale ali ne zaboravi putarine koje kostaju vise nego benzin koji potrosis iz bilo koje zemlje da ga dovezes bilo to nemacka ili slovenija ili neka druga, plus jos oko 50e ulazni papiri na granici kada prijavljujes auto.
ima u nekim zemljama povracaj tog pdv ali tebi ga nece vratiti.
a recimo odes po auto i to nije to sto si ocekivao, sta ces onda ostati u hotelu dok ne nadjes nesto sto ti odgovara ili se vratiti kuci pa ponovo ici kad ti se nesto svidi na oglas.
nismo pricali o vizi to smo racunali da imas i da te ne kosta ni dinar i da vazi neograniceno.
ima ona narodna kaze preko prece naokolo blize ili ko ne plati na mostu plati na cupriji,
pa bi svakom preporucio da DOBRO razmisli pre kretanje na put.
[ Boki4u @ 27.04.2009. 19:45 ] @
Mene interesuje druga stvar.
Ima automobila preko, koji imaju motore euro2 ali su u medjuvremenu izduvni gasovi smanjeni, katalizatorom, tako da ispunjavaju norme euro3 standarda. Da li to moze kod nas da se uveze i registruje?
Dobio sam neke leve/nezvanicne informacije da moze, ukoliko se prilozi atest koji je dobijen prilikom te "adaptacije". Voleo bi da neko ko je vise informisan potvrdi/demantuje to!
[ MatezYU @ 28.04.2009. 10:59 ] @
Citat: Boki4u: Mene interesuje druga stvar.
Ima automobila preko, koji imaju motore euro2 ali su u medjuvremenu izduvni gasovi smanjeni, katalizatorom, tako da ispunjavaju norme euro3 standarda. Da li to moze kod nas da se uveze i registruje?
Dobio sam neke leve/nezvanicne informacije da moze, ukoliko se prilozi atest koji je dobijen prilikom te "adaptacije". Voleo bi da neko ko je vise informisan potvrdi/demantuje to!
100% ne moze, samo fabricki euro 3 kasnija budzenja ne moze..
[ zeca-ing @ 02.07.2009. 09:01 ] @
Jedina razlika izmedju samostalne kupovine polovnjaka u inostranstvu, konkretno Slovenija, je u tome da kupujes auto od 1 ili 2 vlasnika sa servisnom knjigom i sa tacnom kilometrazom a kod nas na placu za te iste para kupujes auto sa predjenih 200 000 hiljada, nekoliko puta udaran, i sa promenjinih 5 vlasnika(odosno svi auti kod nas su presli 80 000, super izgledaju a imaju 8-9 godina, ha ha)
[ Extradan @ 01.09.2009. 20:56 ] @
Mene zanima koliko ugo automobil stoji na carinskom skladištu? Čuo sam da to zna da bude i do 15 dana, pa me zanima šta mu to rade kad ne može u jednom danu da završe carinjenje.
[ sasa022 @ 01.09.2009. 22:28 ] @
@Extradan
Cekaju slobodan termin :) dok prodju svi oni preko veze tj.organizovanih lanaca spedicija-carina.
Postoje spediteri koji ti sve srede za 2-3 dana.
[ MatezYU @ 14.09.2009. 14:25 ] @
Da bi vozio kupljena kola sa medjunarodnim probnim tablicama moras imati medjunarodnu vozacku dozvolu (3500din). Kada se ulazi u Sloveniju kupuje se vinjeta za koriscenje njihovih puteva (2x zbog starog i novog auta). 650km do Slovenije x3 (dva puta kolima kojim ides i jednom kolima kojim dolazis). To je vec dosta troska. Pa onda medjunarodne probne tablice... Pitanje da li se isplati to raditi - za velika kola verovatno da...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|