[ zex24 @ 26.01.2009. 18:13 ] @
Trenutno sam na skijanju u Bugarskoj i bas danas mi se, po prvi put za ove dve godine, desi peh da nesto rikne na kolima. U pitanju je renault megane 2 1.9dci 2004. godiste. Kompjter ispisuje Check Injection i Service. Auto nema snage. Jako tromo reaguje na davanje gasa. Danas sam jedva uspeo sa se popnem uz blazu uzbrdicu sa nama cetvoro u kolima (auto od 120 konja)! Nasao sam neki ovlasceni servis na 55 km odavde i sutra cu probati da ga odvezem do tamo. Ima i blize nekih majstora ali ne znam kolko je pametno ici kod njih. Prica ide ovako:
Sve je normalno radilo. Prekjuce sam morao da odem ponovo do granice i nazad i sve je proslo OK. Jedino sto sam pri polasku odavde dopunio do kraja rezervoar (sipao nesto malo manj od polovine rezera) sa dizelom koji se na pumpi (Lukoil) zove dizel plus (pitao prodavca - kaze to je evrodizel). To je prvi put da sam sipao dizel u bugarskoj. Pre toga sam sipao kod nas na Molu i OMVu (put ka Bugarskoj). Za tih 360 km puta (do granice i nazad) nije bilo nikakvih problema, auto se normalno ponasao. Juce ga nisam vozio, stajao je parkiran napolju. Temperatura nije silazila nocu ispod nule. Danas kad smo krenuli na ski staze ja upalio kola i da krenem ono cvrc. Bio je parkiran na blagoj uzbrdici i nije mogao isprva da izvuce nas cetvoro ljudi uz tu uzbrdicu. Kad se malo zagrejao uspeo sam da nas dovucem do skijalista (usput sam opet dosuo nesto manje od pola rezervoara Alpin dizela na OMV pumpi) i tu sam ga ostavio parkiranog do predvece. Kad smo se vratitli sa staza upalim ja njega kad ono pise Check Injection i Service. Sta cu, odmah sam krenuo da trazim neki servis a posto sam u inostranstvu verujem da ce pokusati da me oderu iako mozda nije neki veliki problem sa kolima pa bi zeleo da cujem vase misljenje sta bi mogao da bude uzrok ovakvom ponasanju kola? Auto je redovno servisiran u ovlascenom servisu na svakih 10 000 km (105 000km na satu, ja presao sa njim oko 25 000km).

Pomagajte!
[ vladd @ 26.01.2009. 22:31 ] @
Kako se ponasa, a iznenada, moguce su par stvari

Kao prvo grejaci, ako imas instrument ili parce zice, sa sijalicom, moze da se proba da li su u prekidu.

Sledece je EGR ventil, mada, osim lose vuce, ne bi bas toliko lose radio (finese su u razlikama u voznji), povremeno bi trebao da stuca ili da nema dovoljno snage u prvoj.

Vakuum pumpa takodje moze da pravi probleme, i creva vakuumska, ali to je nesto redje kao kvar, ali se lako proverava (da ne ides kod majstora bez veze).

S obzirom na "poznate kvarove" DCi motora, grejaci su "No1" za proveru.


Poz
[ Zarko Silic @ 26.01.2009. 22:58 ] @
Moras otici kod nekog koji ima novu CAN dijagnostiku za Reno. Bez nje ne mozes na tvom vozilu nista uraditi.

Mislim da ce biti nesto sa gorivom i da ti je nesto zacepljeno. Mozda ce morati cistiti rezervoar. Ako je otkazala samo 1 dizna, racunar te iskopcava i sve cetiri dizne se ponovo moraju programirati. Ako majstor koji poseduje dijagnostiku ne zna kako se to radi, javi se pa cu ti poslati precizno uputstvo.

Evo ti kodovi za tvoje dizne ako u medjuvremenu nisi promenio auto.
[ Zarko Silic @ 26.01.2009. 23:17 ] @
Moze da bude da je samo filter za gorivo i to ti je srecnija varijanta. Isto ce detektovati ECU ako nema dovoljan dotok pa ce poruka na monitori biti ista.
U svakom slucaju rec je gorivu i ono je uzrocnik prebacivanja u rezervni mod.
[ BioSQUAD @ 27.01.2009. 01:08 ] @
Drugar vozi Megana 1.5 dci, 2004, znam da mu se jednom pojavilo isto ovo, ali posle sama se izgubilo i nije imalo problema.
[ zex24 @ 27.01.2009. 15:39 ] @
Danas sam bio u lokalnom servisu gde imaju dijagnostiku ali kazu da nisu mogli da se povezu na kompjuter koji je zaduzen za rad motora (na ostale su mogli) ali su bili ljubazni pa su zvali ovlasceni servis da pitaju da li mogu da nas prime sutra, tako da cu sutra da odem do ovlascenog servisa. Zamenili su filter goriva ali i dalje auto ne vuce normalno, Jedino sto sam primetio da kad dodje (ili bolje reci dovuce ) do 2000 obrtaja pocne normalno da vuce ali predpostavljam da to ima veze sa turbom koji se tada ukljucuje.
Sa ovakvim stanjem bih mogao kola da vratim u NS ali se bojim da mi negde usput ne stane. Ako i ovi sutra nista ne urade onda cu morati da ga vozim ovakvog. Auto radi kao i obicno sem te falinke da slabije vuce ispod 2000 obrtaja.
[ zex24 @ 27.01.2009. 19:22 ] @
Evo posle malo vozikanja greska je nestala i auto ide skoro pa normalno ali u svakom slucaju bolje nego danas ujutru!
Zaboravio sam da kazem da kada sam zamenio filter sipao i neko nemacko sredstvo za ciscenje injektora (tako je pisalo) - jedna boca na pun rezervoar.
Sta je sve od ovoga pomoglo ne znam ali vazno je da radi i nadam se da ce tak oi ostati. Svejedno cu otici do servisa kad se vratim u NS da vidim sta oni imaju da kazu. Ako treba nesto da se zameni da se to odradi da ne bih imao ovakvih ispada opet.
Hvala svima na pomoci!
[ Zarko Silic @ 27.01.2009. 22:16 ] @
Ovakve ispade ces uvek imati ako ti uvale po koju litru vode u rezervoar kao sto ti je to uradio i onaj Bugarin koji je samo klimao glavom .

Megan II ima senzor za detekciju vode na filteru za gorivo pa je naredio motornom komputeru da skrene u rezervni mod.

[ Reno4 @ 28.01.2009. 21:51 ] @
Megan II ima senzor za detekciju vode na filteru za gorivo pa je naredio motornom komputeru da skrene u rezervni mod.

Na osnovu čega ovakav zaključak? Vidovit si ili...
[ vidan kv @ 28.01.2009. 22:34 ] @
Nije čovek vidovit nego je PAMETAN!...............pozzzz!
[ Zarko Silic @ 29.01.2009. 00:20 ] @
Citat:
Reno4: Megan II ima senzor za detekciju vode na filteru za gorivo pa je naredio motornom komputeru da skrene u rezervni mod.

Na osnovu čega ovakav zaključak? Vidovit si ili...


Tako nam je pricala vaspitacica u zabavistu.

[ milosijaa @ 11.04.2009. 10:33 ] @
@ RENO4

Da imaju senzor ali ne svi, tacnije postoji cak 4 varijane filtera za Megane II, izmedju ostalog sa i bez senzora.


Ovo je pouzdana informacija jer me majstor navozao. Kaze kupi filter, a kad sam otisao u radnju

pitanja su bila, plastican, metalan, sa ili bez senzora.