|
|
[ kebba @ 30.01.2009. 23:22 ] @
|
| Cao svima! Vidim da ima dosta tema u vezi sa redirekcijom i login skriptama, ali nigde nisam nasao resenje za moj problem...
Imam zadatak da napravim web aplikaciju koja implementira AJAX i PHP. Posto sam pocetnik u PHP-u (mada ne toliki kao pre 2 nedelje ) treba mi mala pomoc...
1. Login radim preko sesija, a ukoliko korisnik zeli (remember me) moze i da se postavi kuki koji pamti user i pass. To sve radi ok. Medjutim kad hocu da se posle uspesnog logina redirektujem na stranicu sa koje sam pristupio loginu (tj. prethodnu) prikazuje mi ispis "Vec ste ulogovani, user. Odjavite se..." Za login na prethodnu sam koristio HTTP_REFERER. Kad stavim da se redirektuje explicitno na bilo koju stranicu (na pr. header ( location: "index.html"); sve radi super... Kako da resim ovaj problem?
2. Ovo je sitniji problem, ali mislim da cu izgubiti puno vremena ako trazim po netu, pa... Naime, ako je korisnik prethodno cekirao remember me (tj. postavio kuki za user i pass), hocu da mi to automatski ispise u odgovarajuca polja na formi. To sam uradio metodom echo() i to radi savrseno. Medjutim ako korisnik nije napravio kuki (tj. nije hteo da ga sistem zapamti) onda mi u polju user vraca \ a u pass verovatno isto \ ali se ne vidi zbog *... Zasto to i kako da ispravim da mi vrati blanko polja? Pretpostavljam da to ima veze sa stripslashes()??
Molim da mi neko kaze kako da ispravim kod jer sam se malo umorio od pretrazivanja Hvala svima unapred.
login.php
Code:
<?php session_start(); ?>
<html>
<head>
<title>Login</title>
<style type="text/css">
<!--
.style1 {color: #FF0000}
-->
</style>
</head>
<body>
<?php
include "connection.php";
if (!isset($_COOKIE['ck_user']) || !isset($_COOKIE['ck_pass'])){
$user = $_POST['username'];
$password = $_POST['password'];
}else{
$user = $_COOKIE['ck_user'];
$password = $_COOKIE['ck_pass'];
}
$upit = "SELECT * FROM users WHERE username = '$user' AND password = '$password'";
if (!isset($_SESSION['user'])){
?>