[ AlfaR @ 01.02.2009. 01:18 ] @
Pozdrav svima!
Kao i svi koji kupuju polovan automobil u veeeelikoj sam dilemi.Slusati srce ili glavu...Elem posto sam covek emotivac i ceo život slusam ovo prvo sve bliže sam tome da kupim 147-icu 1.6 ts. Do skoro sam bio ponosni vlasnik 145(1.9 td doduse). na moju veliku žalost morao sam od iste da se oprostim(slupao sam se zbog tudje greske-nije mi se isplatilo da je popravljam). Sad bih uyeo gore pomenutog benzinca, ali su me toliko naplasili pricama o održavanju da mi nije bilo dobro.Sa starom alfom nisam imao vecih problema i menjao sam ono sto bi i na svakom drugom autu menjao uz redovan servis.
Elem, konkretan primerak za koji sam zainteresovan je u full-u sto se tice opreme, presao oko 110k, ima sekvenc. plin (sto je meni jako znacajno jer znam da im potrosnja ide i preko 12l bez problema), 2001 godiste - cena 5800 ojra. Znam koje su boljke kod ovih modela, ali me interesuje konkretne cifre za redovne servise i slicno i to od ljudi koji su vozili ovaj auto ili ga i dalje voze. Prelazim mesecno oko 1500 km, pola od toga u gradskoj vožnji. Kada kupim auto nisam u fazonu da ga brzo prodajem tako da me ne zanima prica o tome kako ju "je tesko prodati" i sl.
Takodje voleoo bih da cujem neke alternative u tom cenovnom rangu.
Svaki savet je dobrodosao.
Unapred hvala svima
[ ctrl alt del @ 01.02.2009. 09:30 ] @
Nemam ličnog iskustva sa tim modelom, ali po priči prijatelja koji je vozi već dve godine - ukoliko nađeš očuvan primerak, održavanje ne košta ništa skuplje od bilo kog drugog automobila. Pretpostavljam da znaš za forum http://www.arcs.org.rs/forum/index.php na kome možeš da nađeš sve potrebne informacije. Ako te plaši održavanje - mogu da ti preporučim servis (javi se na PP da ne pravimo problem moderatorima) u kome se možeš raspitati za konkretne cene delova i intervencija i dogovoriti dijagnostiku koja je kod ovih automobila obavezna pre kupovine.

I još nešto - Alfa nema alternativu... Ako si vozio 145 znaš o čemu pričam.
[ vladd @ 01.02.2009. 11:15 ] @
Nema razloga da se previse plasis ali ima razloga da se plasis.

Naime, Alfa ne dozvoljava da bude zapustena, ipak ima pretenzije da bude vise "sportski" auto nego gradska mazga.

Svi sklopovi moraju da busu remontovani na vreme, narocito trap, nije pametno voziti "dok se ne skupe pare". Tada se pravi neobicno velika steta.

Inace je auto bez greske i mane, u voznji.

Mog komsiju su takodje naplasili, ali je nasao bas dobar, neizakan primerak Alfe 147, i niko zadovoljniji od njega.

I to je otprilike glavni uslov za nabavku, odlicno stanje, inace ne vredi ni da je 3500 evra.

U toj ceni slabo ima parnjaka po imidzu Afe. Mozda neki Stilo, nesto mladji od te alfe, ali je to drugaciji auto.

Alfa nema alternativu.

Poz
[ AlfaR @ 03.02.2009. 15:15 ] @
Hvala momci...
Raspitao sam se jos na par mesta, pa cu verovatno otici sutra da pogledam pa ako je dobra kao sto prodavac prica da pazarim. Jedini problem je sto je covek na jugu Srbije, pa cu morati nekog majstora da otmem odavde i da odvedem a i to kosta.
Javicu Vam sta sam uradio.
Hvala jos jedared.
Pozdrav
[ vladd @ 03.02.2009. 17:07 ] @
Bolje nekog alfistu da povedes, majstor bez OBD-a ili dizanja na dizalicu slabo moze sta da vidi.

Proveri da li svi gadgeti i dugmici rade, da li se svi sistemi javljaju, da nije kopano po instalaciji (mora da je neobicno uredna pod haubom, osim ako nije krpljeno nesto), nije opravdanje "ugradnja muzike", sve to moze uredno i da valja, da su pribor i alat uz auto, u gepeku..

Ako krenes u probnu voznju, sa jedno 10-15 na sat probaj da predljes preko lezeceg, ne sme da se cuje "klak", ako se cuje ne valja.
Alfa daje neobican osecaj, i ko nije naviknut misli da je bolja od svakog auta (sto je pogodnost za prodavca)

Nikakvih cudnih zvukova ne sme da ima motor (ne obaziri se na "spaner" ili neki tekst koji govori pordavac), SVAKI kvar mora da je anuliran, popravljen, nikakva odlaganja popravki za bolja vremena ne smeju da se rade, to je izvor velikog troska (a cest je obicaj da se vozi dok ne otpadne nesto).

Mozes da tolerises osrednje gume, lose plocice, ali sve ostalo mora da je utegnuto i bez ogrebotina.

U voznji , osim sto ne sme da lupka i skripi, mora malo da "lepi" za sediste, u drugoj, do 60-80, ne treba vise i ne treba je masirati i isterivati bes, za probu.

Pregledaj stakla, nijanse farbe, pedale, enterijer, da su sve plastike na svom mestu..to je sve sto moze bez OBD-a

Poz.