[ bokana @ 03.02.2009. 10:20 ] @
| Imam problem sa paljenjem auta na plin.
Svaki put kad auto ostavim na plin, neko duze vreme, preko 3 sata on tesko pali kao da zaboravi da je na plin.
Paljenje na gorivo ide bez problema iz prve.
Iso sam kod majstora ali on nije uspeo da ga sredi.
Sta bi moglo da bude?
Ako neko zna unapred zahvalan.
|
[ pantic68 @ 03.02.2009. 11:22 ] @
Nisi se bas pretrgao sa detaljima. Najbolje slikaj isparivac. Cesto na njemu ima jedan mesingani sraf tacnije konusna iglica koja propusta izvesnu kolicinu plina cim se da kontakt i to sluzi za lakse paljenje jer motor ne mora verglajuci da napravi potpritisak dovoljan za otvaranje klapne. Obicno treba da bude pola kruga odvrnut, probom se utvrdi. Ukoliko je i previse odvrnut visak goriva takodje otezava paljenje. Na nekim isparivacim tog podesavanja nema, bar ja nisam spolja video.
[ bokana @ 04.02.2009. 08:48 ] @
Ja sam skoro mogu reci laik za plin, od osnovnih podataka nisam dalje odmako, to sto se tice isparivaca pogledacu danas mada nisam siguran da cu tacno da snimim sve, ali evo da pojasnim problem malo detaljnije.
Kad god prebacujem sa goriva na plin auto u toku voznje nemam problema, ali sve nakon toga, a tu podrazumevam prvo paljenje posle prebacivanja, imam problema. Ustvari mi nekako lici kao da mu ne radi neki klip i posle nekoliko sekundi gasa do daske on se osvezi. Paljenje posle ide normalno. Ali ako ga duze vreme ostavim na plin i pokusam posle toga paljenje, opet dosta verglam. A da ne pricam ako ga ostavim napolju cele noci nema sanse da upali na plin. Ovaj problem imam od skora, zamenio sam razvodnu kapu, i na gorivo mi pali iz prve. Nadam se da sam malo detaljnije objasnio, mada ja bas i bezim od problema ali sta cu lepe se.
Unapred Hvala.
[ pantic68 @ 04.02.2009. 09:48 ] @
Ako se na benzin ponasa normalno razvodna kapa ne moze biti problem. Treba podesiti plinski uredjaj, tvoj majstor ocigledno da ne ume, to je valjda neki monter koji busi rupe i postavlja cevi a za podesavanje se moras obratiti drugom. Ili da pokusam da ti objasnim sta da radis kad vidim koji je model.
[ basic10 @ 04.02.2009. 11:18 ] @
Ja koliko znam auto se uvijek pali na benzin i kada se malo zagrije prebaci na plin (tako radi automatska verzija) ako imas rucno prebacivanje onda pali na benzin i uvijek i prebaci na plin kada dostigne bar 40stepeni temperatura motora
[ pantic68 @ 04.02.2009. 12:14 ] @
Pravila su jedno a realnost drugo. Ispravno podesen uredjaj pali uvek. Kad su ekstremno niske temperature moze se desiti da plin prodje kroz isparivac u tecnom stanju, ispari u motoru i stvori prebogatu smesu sto onemogucava paljenje. Tu pomaze prekidanje dovoda plina prekidacem i ponovo ukljucivanje u trenutku paljenja. Posle pola minuta rada temperatura isparivaca je dovoljna da se rad stabilizuje. Ipak treba koristiti benzin dovoljno cesto da se ne rasusi membrana na pumpi i da dizne u karburatoru ne zapeknu od uljnih para i cadji iz oduske ali to ne znaci da treba prebacivati cim temperatura motora padne ispod 40.
[ bokana @ 09.02.2009. 07:38 ] @
Proso je vikend, i testiranje mi je uspelo. Evo zakljucka.
Kad je temperatura preko 10 stepena celzijusovih radi normalno, a tu podrazumevam paljenje posle duzeg vremena na plin i prebacivanje sa goriva na plin.
Od 9 sati ujutru je bio na plin do 9 sati uvece i nije bas upalio iz prve ali je posle nekoliko sekundi upalio. Temperaatura je bila mislim i preko 15 u toku dana.
Pa mi se cini da ima neke veze sa temperaturom mada , gore nisam napomenuo, prosle godine sam uglavnom zimi palio i vozio na plin i samo jednom kad je bilo -20 nije upalio.
Proslog meseca mi je majstor zamenio neku gumicu na isparivacu i jos jednu ispod filtera za vazduh , ali i tada nije bas bilo najbolje dok nije otoplilo.
Sta je tu je ja i dalje uvece ostavljam auto na gorivo i ujutru ga palim na gorivo, to mi je nekako najsigurnije. Niko danas nece da tolerise kasnjenja na posao.
Hvala svima za komentare.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.