[ swordfin @ 05.02.2009. 10:31 ] @
Pozdrav!

Ovih dana se lomim oko kupovine polovnjaka i nekako mi mnogo 406 zapada za oko. Nema ga previse i meni je vrlo lep auto. Za nekih 7Ke koliko imam, moze da se nadje u 02-03 godistu 1.8 benzinac. Svi mi govore da uzmem odlican HDI ali me plase kvarovi turbine, dizni, zamajca itd + svi oni imaju 200K+ kilometara na sebi. Zato imam ideju da uzmem neki 1.8 koji bi trebalo da je jeftiniji od dizela(taman za cenu sekventa) i da, ukoliko se pokaze lepo ugradim isti u njega. Takodje, po pravilu benzinci bi trebalo da su manje presli i da su manje raubovani od dizela.

Takodje u ovu kategoriju upada i Laguna II, ali svaki review na netu o njoj pocinje kao o autu koji se nenormalno kvari(elektronika narocito). Za 406 kazu da su godista posle 2000 puno pouzdanija. Lagune II ima mnooogoo vise i mnogo veci izbor.

Voleo bi da iznesete vase misljenje na ovu temu, narocito vlasnici ovih modela(406 pre svega). Da li mi je razmisljanje ispravno? I da li uzimati kola ovde ili uvoz?

Unapred hvala na savetima!
[ vladd @ 06.02.2009. 16:41 ] @
Nema raspolozivih vlasnika 406.

Predrasude o Laguni uglavnom sire oni koji nisu vlasnici, po netu ili po kafanama.

Poz.
[ etjen @ 06.02.2009. 17:31 ] @
koliko sam ja cuo, Laguna II je imala bagove na elektronici na prvim serijama (koliko mi se cini do polovine 2003 ili tako nekako), od 2004 su svakako otklonjeni. Uglavnom su se problemi svodili na probleme sa kod karticom i neka ocitavanja kompjutera (nista ozbiljno ali iritirajuce svakako)
Za te pare cini mi se da moze bolja 406 da se nadje, jos ako ti se svidja-odlicno. Mislim da za Lagunu II treba vise para da bi bila OK.
I ja bih izbegavao dizela zbog prevelike kilometraze!
[ vladd @ 06.02.2009. 18:32 ] @
Problemi su nastajali kada su "spretni" uvoznici probali da sa piratskom opremom i piratskim softverom petljaju po recunaru, menjaju podatke i premoscavaju senzore, zarad ustedice i vajdice.

Tako je nastala "problematicna" elektronika, koja se nije povinovala jeftinim prevarama..

Laguni koja nije prosla torturu balkanske orgije nije primeceno da je nesto posebno problematicna.


Poz
[ Reno4 @ 07.02.2009. 20:17 ] @
Laguna je bolji auto. A koji će bolje da te služi, zavisi malo i od sreće na kakav natrčiš. Ali svakako kupi auti koji ti se više sviđa, jbg, svaki dan treba da si u njemu i lakše će ti biti da odvojiš kintu za održavanje kad gotiviš svoj auto. Pozzzz
[ swordfin @ 09.02.2009. 09:27 ] @
Znam da je Laguna i novija i sigurnija, ali, mnogo se tesko nalazi benzinac 1.8. Bas tesko. Zar je moguce da je dCI toliko bolji i da ljudi toliko ne razmisljaju o (gotovo sigurnim) paprenim kvarovima? Da ne bude da sam ja sad najpametniji sto jurim benzinca a svi ovi sa dCI budale?
[ vladd @ 09.02.2009. 10:53 ] @
Navika je da se voze dizeli zbog ustede goriva a stednja kada preraste u maniju postaje kontraproduktivna. I svi misle da njihov dizel treba da predje jos pola miliona km.

Problem je naci benzinca, posto "na izvoru" nema jeftinih primeraka, koji su presi 200-250kkm, da bi domaci preprodavci mogli lepo da zarade.

To je mozda i veci razlog nestasice.

Poz
[ X Files @ 09.02.2009. 11:28 ] @
406-ica 2.0HDi koju sada vozim (2003 god) troši mesečno od 2 do 3 puta manje love na gorivo od Passat-a B3 (1988 god), koji sam do nedavno vozio.

Na mesečnom nivou, kod mene to donosi uštedu izmedju 50 i 60 E (ne računajući ni malo zanemarljive 'vanrede' izdatake Passat-a, koje je imao spram godišta).

E sad, koliko će se sve to ukupno pokazati (ili neće) kao korisna ušteda na višegodišnjem nivou, kada se jave skuplje opravke za PUG-a, videćemo...

Ipak, kod novijih benzinaca i potrošnja je optimizovana, tako da se vredi preračunati oko izbora.




BTW: Nisam se usudio da komentarišem u ovoj temi kvalitet 406-ice i Lagune II, jer:
- ne vozim PUG-a dovoljno dugo,
- nemam iskustva sa Lagunom, iako sam se nekoliko puta vozio.

Ipak bi ovakve vrste odgovora najpre mogao dati neki dobar servis za 'francuze'.