[ Darko Nedeljković @ 05.02.2009. 18:33 ] @
Imam taj auto vec tri godine i perfektno me sluzio bez ikakvih servisnih intervencija. Sada takodje dobro vuce, mirno radi, ali kad izbacim na ler obrtaji opasno padnu, posle cega sledi ili oporavak (vracanje na normalan broj obrtaja i stabilan rad) ili gasenje. Nakon toga vergla 7-8 sekundi i posle opet radi super do sledeceg menjanja brzine. Uspeo sam da nadjem nacin kako da ugasim auto dok stojim u mestu i motor stabilno radi - samo pipnem pedalu gasa i odmah pustim. Znaci, kad god hoce da smanji broj obrtaja, motor se zbuni i smanji ih previse, a onda vidi da je pogresio, pa ako vec nije kasno on tu gresku ispravi. Isti problem se desava i na benzinu i na plinu. Plin ide na usis vazduha, a benzin na brizgaljke, sto bi trebalo da znaci da problem nije do kompjutera ili brizgaljki, jer oni ne uticu na rad na plinu. Svecice - ne znam, nisam ih nikad menjao, moguce da su one ako je vama logicno da auto sa losim svecicama moze da radi stabilno do smaka sveta na leru, sve dok ne pipnem pedalu gasa.... Motor je inace u naizgled perfektnom stanju - ne trosi ulje, ne dimi, ne pregreva se, pa ne bi trebalo da je nesto do njega. Verovatno je neka glupost, ako znate sta je recite, ako ne onda da vozim ovako dok ne pocne da se daje Fiat staro za novo. Nervira me jedino kad je bas velika guzva po gradu, od NBG do Slavije nekad treba 300x stati i krenuti, a od toga se 50x ugasi, a kad izadjem na magistralu i ubacim u petu, onda mogu tako i na put oko sveta - auto vise ne pokazuje nikakve nedostatke :-) |