[ korisnik07 @ 16.02.2009. 16:53 ] @
Kakva je razlika izmedju ovih motora, koji su bolji i po cemu, koji losiji i po cemu, uopste karakteristike svih. Ima li neki sajt o tome (na jezicima naseg govornog podrucja)? |
[ korisnik07 @ 16.02.2009. 16:53 ] @
[ vladd @ 17.02.2009. 13:47 ] @
Nema sajtova tako specijalizovanih, ali Wikipedija, i sa prevodom, moze da pomogne. Samo sto niko ne kudi auto industriju, tako da ces ocene morati sam da doneses, kada pronadjes potrebne podatke.
Najozbiljnija razlika je u pritiscima i nacinu dostave goriva, s tim sto TDI ne spada u klasu ostalih, znacajno je zastareo(nisu visokofrikcioni motori, uz pumpu niskog pritiska), pa nema nikakvih prednosti sa tehnicke strane, jedina prednost mu je komercijalna, na terenima Balkana.. Poz [ Zarko Silic @ 17.02.2009. 15:08 ] @
Citat: vladd: s tim sto TDI ne spada u klasu ostalih, znacajno je zastareo(nisu visokofrikcioni motori, uz pumpu niskog pritiska), pa nema nikakvih prednosti sa tehnicke strane, jedina prednost mu je komercijalna, na terenima Balkana.. TDI i SDI su ista grupa motora. Pritisak na brizgaljkama je cak i veci od pojedinih CR varijanti (HDI). Njegova vrednost dostize (i prelazi) 2000 Bara. Medjutim, bolja kontrola ubrizgavanja je kod motora gde se ono regulise "vetilima visokog pritiska" (HDI, dci, tdci, crdi, cdti, CDI itd.). Pitanje sta je bolje uopste, a pitanje sta je bolje za nase balkanske uslove koji nisu spramni da prihvate nove tehnologije. HDI definitivno nije za NAS. Zahteva cestu zamenu, FAP filtra (1000 i kusur Eura) (posledica loseg goriva). dCi je prakticniji, ali mu je efektivna snaga manja. Novije generacije poseduju "kodirane" dizne sa kojima upravlja komputer sa svakom po na osob. CDI je nesto skuplji . Inace dobro radi. Efikasan je. Velika efektivna snaga. TDI i SDI motori imaju najvecu efektivnu snagu, ali ne zadovolavaju druge kriterijume od kojih je navazniji onaj ekonomske prirode (skupa proizvodnja). Standardne verzije ne zadovoljavaju ni ekoloske, mada postoji izvedba, ili podvarijanta koja ispunjava i Euro 6 normu. Sistem pumpa-dizna je "izmislio" VW i na trziste plasirako krajem devedesetih proslog veka gde se uz manje, ili vece izmene proizvodi i danas. O svim ovim tipovima se mogu pronaci detaljni podaci na NETu. Ne znam koja je namena pitanja? Da li kupovina? Ako je kupovina, onda treba vise voditi racuna o nekim drugim aspektima nego o tome kom "principu rada" pripadaju. [ korisnik07 @ 17.02.2009. 15:32 ] @
Cisto informativno, nabavio sam lagunu 1.9dci i zanima me taj motor, i usporedba sa ovim ostalima, zbog orijentacije jer vozio sam vecinu ostalih a dci nikad.
[ Zarko Silic @ 17.02.2009. 15:39 ] @
godiste?
snaga? [ korisnik07 @ 17.02.2009. 18:04 ] @
2004. godiste, 100 KS, 75kW
[ etjen @ 18.02.2009. 19:39 ] @
da ne otvaram novu temu. Da li neko iz prve ruke moze da mi kaze kakav je Renoov 1.5 dci? Interesuje me okvirno cene odrzavanja i neki potencijalni problemi sa ovim motorom.
Dakle, ako moze neki komentar iz licnog iskustva bio bih zahvalan. [ millko @ 18.02.2009. 21:44 ] @
koliko sam cuo,naravno vezano je i za godiste samog motora,ovaj motor vozi lucas pumpu.o pouzdanosti i remontu samog lucasa nisam cuo bas dobar glas,bar kod ovih motora.
[ etjen @ 18.02.2009. 23:01 ] @
da li znas do kog je godista ta "problematicna" pumpa? Ili jos bolje, koja je oznaka motora(sa tom pumpom) koji treba izbegavati?
[ Zarko Silic @ 19.02.2009. 10:46 ] @
Citat: korisnik07: 2004. godiste, 100 KS, 75kW Iskren da budem, ovaj agregat sam sretao u Meganu i nesto modifikovan u Masteru i Trafiku. U Laguni ne. Prema mom iskustvu u Meganu se pokazao kao solidan. Nesto je lenji od verzije sa 120 KS, ali solidan. Moze se preradom softa postici veca snaga. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|