[ broz231 @ 16.02.2009. 20:23 ] @
znali neko koji je sklop u pitanju,,auto odradi posle gasenja i to skoro svaki put kad ga ugasim.Sta moze da se odradi,gorivo jeste, ali nemoguce svaki put da izbacuje na usis,hvala svima unapred.
[ bakara @ 16.02.2009. 21:21 ] @
Podesi paljenje...mada nisi rekao ni koji je auto ni na koje gorivo ide.
[ broz231 @ 16.02.2009. 21:38 ] @
auto je reno5 91.,,olovni benzin.P aljenje sam probao u svim polozajima. Mozda razvodnik nevalja,dali moze da dodje do ostecenja masine,to je bitno.
[ vladd @ 17.02.2009. 02:01 ] @
Moguce je da imas samopaljenje uzrokovano nekim vruci tackama u cilindru, da li na svecicama, klipu ili na glavi, uzrok moze biti los benzin, lose paljenje, losa smesa, ili lose svecice(los visoki napon koji "preskace)..

Krene se od svecica, one najbolje pokazu kakvo je stanje, a ako je benzin, probaj jednu turu sa bezolovnim, ilisa nekim oktan busterom.

Poz
[ cozmo_im @ 17.02.2009. 13:10 ] @
Paljenje se podesava stroboskopom ako je sve ispravno (svecice, razvodna kapa, ruka, kablovi, da je cisto gorivo...).

Tzv. dizelovanje je samo zbog loseg paljenja.
[ vladd @ 17.02.2009. 13:44 ] @
NIje SAMO, ima vise uzroka, ako ne verujes, dacu ti moj auto koji sa Jugopetrolovim obicnim "dizeluje", a sa deugima ne (iako su navodno sa istog izvora), da se uveris.
Paljenje perfektno, svecice, kablovi novi, kompresija odlicna (radjene ozbiljna generalka pre godinu dana..), jedino pravi problem sa doticnim benzinom.

Kada se skine kontakt, ugao paljenja nema vise uticaja..

Sta je lose u gorivu, ne znam, nisam uspeo da otkrijem, nije voda i nije mulj(videla bi se u filteru). Neki dodatak koji se talozi u cilindru i zari...vise mi lici na neki teski ugljovodonik nego na stroku izvan naftnih produkata.


Poz
[ cozmo_im @ 17.02.2009. 19:04 ] @
Ja nikad nisam imao taj problem, cak ni za vreme sankcija sa budjavim benzinom...

Dakle, proveriti ugao paljenja - a nesto smeta - mozda je vakuumski regulator paljenja, mozda ne podesava dovoljno brzo pretpaljenje...

Ako on ne valja, desava se ovo.

Ako auto ima knock senzor, moguce da je podilkanio i on...
[ broz231 @ 17.02.2009. 20:09 ] @
Gorivo je sad losije nego u vreme Slobe.Krenucu redom od svecica pa vakuma i tako dalje,pa cemo videti,,uglavnom hvala svima,najveci uzrok je gorivo.
[ vladd @ 18.02.2009. 01:58 ] @
Citat:
cozmo_im: Ako auto ima knock senzor, moguce da je podilkanio i on...


Citaj post ranije

Citat:
broz231: auto je reno5 91.,,olovni benzin...


Poz.
[ cozmo_im @ 18.02.2009. 07:15 ] @
Reno 5 GT ga ima.... ako je obican 1.1 karburator onda ga nema.

Ali sigurno ima vakuum na razvodniku, pa nek ga proveri.

Inace, gorivo nema sanse da bude losije od onog za vreme sankcija... nego je auto ostario pa se i cesce desavaju problemi:)
[ vladd @ 18.02.2009. 11:45 ] @
Citat:
cozmo_im
... nego je auto ostario pa se i cesce desavaju problemi:)


U tom godistu poocinju cudnovati kvarovi, od zamora materijala, a i motor je verovatno iznutra dramaticno promenio izgled.

Poz
[ cozmo_im @ 18.02.2009. 12:19 ] @
Koksirane naslage mogu dovesti do samopaljenja ili zezanja kod predpaljenja... kod starih motora dobro je jednom mesecno voziti 100km autoputem jedno 120/130kmh ako je moguce konstantno. Isto tako i zustrija voznja (NE BRZA) par dana po gradu moze da skine koks...