|
[ grabber @ 18.02.2009. 10:34 ] @
| Eh planiram uzeti auto (koristeni), i evo dugo se dvoumim izmedju ova dva vozila:
GOLF IV 1.9 TDI
Godiste: 2004
Kilometraza: 138 000 km
Snaga: 74 kW
4 zracna jastuka, klima, ABS, ESP, el. podizaci stakala i sl
LAGUNA II 1.9 dCi
Godiste: 2004
Kilometraza: 132 000 km
Snaga: 79 kW
6 zracnih jastuka, klima, ABS, ESP, el. podizaci stakala i sl
Eto, molim prijedloge, iskustva, obrazlozenja i sl. Hvala unaprijed |
[ Reno4 @ 18.02.2009. 12:57 ] @
Laguna je mnoooogo bolji auto, po mom skromnom mišljenju.
[ Zarko Silic @ 18.02.2009. 13:17 ] @
Provozaj oba pa odluci.
[ grabber @ 18.02.2009. 13:20 ] @
Ma zanima me onako vise tehnicki koji je izdrzljiviji, napredniji i sl. A i sama udobnost, kako se meni cini nakon prvog vozenja i jednog i drugog auta, je na strani Lagune.
[ StORM48 @ 18.02.2009. 14:08 ] @
Citat: Reno4: Laguna je mnoooogo bolji auto, po mom skromnom mišljenju.
" Skromnom mišljenju".
Vrlo "skromno", ako smem da primetim...
Nisam siguran da je, kada govorimo o istoj klasi, čak i teoretski moguće da neki auto bude "mnoooogo" bolji od nekog drugog. A kamoli praktično.
Jedino ako poredimo potpuno različite klase, tipa S klasa Mercedesa i tu drlja po kojoj si uzeo nick - Reno 4.
Ostavimo pristrasnost po strani, barem u jednoj jedinoj temi!
Pozdrav
[ cozmo_im @ 18.02.2009. 14:28 ] @
Nadji dobrog majstora/dijagnostiku da proveri oba automobila, treba ih provozati, steci neki utisak... pa onda odluciti.
I jedan i drugi su dobri, Laguna udobnija, Golf robusniji za nase uslove... svaki ima nesto za i protiv.
[ grabber @ 18.02.2009. 14:35 ] @
Oba automobila su u odlicnom stanju, nedavno uradjeno veliki servisi. I da, oba su metalik sive boje :)
[ cozmo_im @ 18.02.2009. 15:38 ] @
Ja bih svejedno proverio kod nezavisnih majstora sa dijagnostikom. Ne kupujes polovnjaka kao jogurt u radnji. Bez obzira sto im je radjen veliki servis, on nema veze sa ostalim kvarovima.
Maksimalan oprez i kod kilometraze i na dijagnostici.
Ne treba zaliti stotinak eura za pregled oba automobila ako vec odvajas vecu sumu za jednog od njih. Tih stotinak eura moze da te spase davanja vise stotina eura nakon par dana ako krene nesto da svetli "na sve strane" na boardu ili tabli:)
Oprez i samo oprez kod polovnjaka, pogotovo tih kojih ima dosta na ovim prostorima.
[ goat @ 19.02.2009. 07:20 ] @
kao što rekoše pre mene, pokušaj da pronađeš dobrog majstora, makar morao da ga platiš neki evrić, isplatiće ti se sigurno to ulaganje... nije sve u dijagnostici.... od majstora koji se bavi samo dijagnostikom (ne bih da mu navodim ime) čuo sam da ja velika većina uveženih polvnjaka bila na "obradi, premošćavanjiu i sl. stvarima" ; odnosi se na srednju i višu klasu automobila.... nemoj da misliš da te obeshrabrujem, ali eto.. to je neko njegovo iskustvo sa mušterijama.... bitno je i oštro oko koje može da primeti "aljkav" rad "servisera" , pa čak i sluh... probnom vožnjom ne možeš mnogo toga otkriti...
i... Laguna je lađa, nema šta ...
ali u svakom slučaju moraš da rizikuješ..
[Ovu poruku je menjao goat dana 19.02.2009. u 08:30 GMT+1]
[ Boobec @ 19.02.2009. 09:25 ] @
...pa koji bude u boljem stanju, razlika u ceni, cena odrzavanja, rez. delova...Stavis sve na papir pa samo odluci...
Pozdrav
[ grabber @ 19.02.2009. 12:02 ] @
Hvala svima na odgovorima, ima li jos neko ko se razumije u ova vozila?
[ Tyler Durden @ 19.02.2009. 12:15 ] @
Ja vozim tu lagunu samo 2002. godiste, 1,9dci 120hp nesto preko godinu dana.
imao sam par glupih sitnijih kvarova (2) i generalno cuo sam da im je to boljka. kao i silen blokovi pozadi, ali to je prakticno neizbjezno sa nasim putevima.
servise sam radio redovno i sto se tice samog motora nikakvih problema nije bilo i zaista fino radi. moze i fino da povuce za jednog dizelasa i prijatna je i lagana za voziti. mada se ja nadam da cu sljedeci auto uzeti benzinca.
ono sto bi MENE na prvom mjestu opredijelilo za lagunu u tvoj slucaju jeste jednostavna cinjenica da je laguna veca. ja ne volim male aute (na stranu to sto ne volim ni VW i ne bih ga nikad uzeo) i to bi mi bilo sasvim dovoljno za odluku.
[ grabber @ 19.02.2009. 13:10 ] @
Slicnog sam misljenja i ubjedjenja :) Ali mnogi oko mene su me malo pokolebali i doveli u veliku dilemu :) Hvala na odgovoru ;)
[ frenkijevac1 @ 19.02.2009. 15:30 ] @
Laguna je ekstra auto naspram tog golfa, ide dobro, malo troši, udobna je, servis je možda malo skuplji, ako ima 17" felne to može da bude veliki problem na našim putevima (stric mi je menjao vec dva puta po gumu, pošto je odvalio na rupama), oće malo da zeza elektronika oko ključ kartice, senzor pritiska u gumama, a po servisima se jako puno priča kako im je turbina osetljiva i kako remonta nema (ili se ne isplati raditi).. ove sve boljke u suštini ima i golf, možda malo manje, ali je servis za golfa nešto jeftiniji i delovi su pristupačniji. Inače sve ovo i ne mora da se pokvari, ako je auto redovno servisiran i normalno vožen.
Zato ga kako kažu i ostali treba dobro pregledati, ako ima malo ulja na crevima oko turbine treba i nju pregledati i očistiti (nije skupo 50ak eura, a dosta znači) i tako...
Ja sam vozio oba i laguna je dosta udobniji i komforniji auto, izgleda modernije (golf 4 je već malo dosadio) i čini mi se kao bolja kupovina,ali u sličaju da ga kupuješ za normalnu, kulturnu vožnju (nekako deluje ostljiva), a ne izrabljivanje i mučenje (u tom slučaju golf nema konkurenciju).
Neki kukaju i kako se golf krade, pa neće da se traumiraju, što može i tebi biti bitno (zeder sve rešava), a lagunu možeš ostaviti otključanu
poz
[ rinenad @ 19.02.2009. 20:31 ] @
Ja bih za auto tog godišta gledao kako je koji održavan. Iako volim VW mislim da Laguna ima dosta zanimljivog. Po meni mrtva trka. Uzmi očuvaniji auto.
[ Boobec @ 19.02.2009. 20:41 ] @
Citat: frenkijevac1: Laguna je ekstra auto naspram tog golfa, ide dobro, malo troši, udobna je, servis je možda malo skuplji, ako ima 17" felne to može da bude veliki problem na našim putevima (stric mi je menjao vec dva puta po gumu, pošto je odvalio na rupama), oće malo da zeza elektronika oko ključ kartice, senzor pritiska u gumama, a po servisima se jako puno priča kako im je turbina osetljiva i kako remonta nema (ili se ne isplati raditi).. ove sve boljke u suštini ima i golf, možda malo manje, ali je servis za golfa nešto jeftiniji i delovi su pristupačniji. Inače sve ovo i ne mora da se pokvari, ako je auto redovno servisiran i normalno vožen.
Zato ga kako kažu i ostali treba dobro pregledati, ako ima malo ulja na crevima oko turbine treba i nju pregledati i očistiti (nije skupo 50ak eura, a dosta znači) i tako...
Ja sam vozio oba i laguna je dosta udobniji i komforniji auto, izgleda modernije (golf 4 je već malo dosadio) i čini mi se kao bolja kupovina,ali u sličaju da ga kupuješ za normalnu, kulturnu vožnju (nekako deluje ostljiva), a ne izrabljivanje i mučenje (u tom slučaju golf nema konkurenciju).
Neki kukaju i kako se golf krade, pa neće da se traumiraju, što može i tebi biti bitno (zeder sve rešava), a lagunu možeš ostaviti otključanu :)
poz
Pa pazi, i nemas neki argument za tvrdnju da je "Laguna extra naspram Golfa" s obzirom da si vozio oba, a nisam primetio da si naveo mane Golfa, znaci li to da ih nema???
Slazem se da je Laguna modernija.Nisam je vozio, ima je moj komsija koji je takodje, koliko znam imao neke "sitne probleme" sa elektronikom + neki kvar na menjacu, (nije mi rekao sta ali je nedelju dana bio u servisu...) ne znam, ali s obzirom da je 2004g, jos na oko dobro ocuvan... :l
Ja vozim Boru 1.9 2000g tdi vec godinu dana i nisam neki pazljivac, samo redovan servis...i stvarno (da kucnem u drvo) nisam imao nikakvih problema osim crkavanja jednog grejaca motora (jeftina i brza zamena).
Iskustva su razlicita, ali bollje je uzeti i ispravnog yuga nego bilo koji razdrndani auto...
[ popovicvl @ 20.02.2009. 07:15 ] @
ja sam se navozao u ova dva auta.
Golf 1.9 TDI (115) tiptronic 5 brzina,150 000 km,2001 god,manualna klima.Ja imam 180 cm i nekako se namestim napred,nazad nema sanse sesti,osim za neku voznju po gradu.Delovi u servisu skupi,sa strane nesto jeftiniji,ali pitanje kakvi.Npr pakne napred kostaju 50 Eura,suspleh otpao(sva tri dela?),400 Eura?!.Unutrasnjost dosta pohabana,narocito oko rucki i radija,jer je premazana sa nekim gumenim lakom koji lepo izgleda kad je auto nov,a posle sta nas briga.Po neki bezveze check engine ili ESP signal.Cena prosle godine bila 9500 E+300 registracija+zeder 150E.Napominjem da menjac nece jos dugo,poceo je konvertor da preskace,narocito u guzvama,tad prebacuje sa ogromnim trzanjem.Popravka je tolika da ce se auto prodati verovatno.Na njemu ne radi i displej borda,sav je izbrljavljen.Oni drzaci za pice,koji su tako smekerski,ne rade,piksle koje se otvaraju smekerski ne rade.
Laguna 1.9 dCi Privilege (120) 6 brzina,170 000 km,2003 god,Full oprema,dvozonska klima,koza,senzori za parking i gume,tri displeja,cak mu se podize posebno staklo na gepeku.Mesta ima i za spavanje,delovi u servisu skupi sa strane nesto jeftiniji,ista prica je sa svim markama auta.Unutrasnjost je besprekorna,plastika je grublja (nesto grublja),nema taj smrdljivi lak preko rucki,pa se zato duze odrzi svezina unutrasnjosti,ostalo je stvar higijene.Za sad nema problema sa senzorima,vozi se 6 meseci,pa cemo videti.Cena 8500+300 registracija+2 gume 150 eura.
O bezbednosti i udobnosti ova dva auta ne bih pricao.Ako se pitam Passat ili Laguna u istoj ceni,onda Laguna definitivno.
[ Zarko Silic @ 20.02.2009. 09:14 ] @
Citat: popovicvl:
Golf 1.9 TDI (115) tiptronic 5 brzina,150 000 km,2001 god,manualna klima.
Napominjem da menjac nece jos dugo,poceo je konvertor da preskace,narocito u guzvama,tad prebacuje sa ogromnim trzanjem.
Taj Golf ima najmanje 3 puta toliko predjenih kilimetara obzirom da se na tiptronik ne moze uticati bahatim ponasanjem te nije skopcano sa nacinom voznje, ili mentalitetom prethodnog vlasnika.
Tiptronik do 250.000 ne pokazuje znake potrosenosti. Pogotovo na vozilu sa 115 KS. Tek nakon 350.000 pojavljuju se odredjeni simptomi koji ukazuju na potrebu servisiranja.
Citat: popovicvl: Unutrasnjost dosta pohabana,narocito oko rucki i radija,jer je premazana sa nekim gumenim lakom koji lepo izgleda kad je auto nov,a posle sta nas briga.
Kompletna nova rucka u VWu kosta 15 eura i imaju je na lageru. Sa zamenom 2000 dinara. I opet 150.000 km je pipas kao novu.
Citat: popovicvl: Po neki bezveze check engine ili ESP signal.
Oni drzaci za pice,koji su tako smekerski,ne rade,piksle koje se otvaraju smekerski ne rade.
Na njemu ne radi i displej borda,sav je izbrljavljen.
...
To ukazuje na burnu istoriju ovog primerka i ne da ga treba prodati, vec ga ne treba takvog ni kupovati.
[ popovicvl @ 20.02.2009. 10:14 ] @
zarsilic:
Br. 1: Prece on jos 50-100.000 km na tom menjacu,ali od 150.000 pocinju da brljave.Menjac kasni 1-2 sec sa prebacivanjem,pa cimne ko da nas je neko kljucnuo od nazad.Decko ga vozi iskljucivo na automatic modu.Imao sam jos jedan primer popravke u komsiluku konvertora na menjacu koji je izasao 800 E na Passatu 2,5 TDI (150) 4motion.Isti menjac,ista kilometraza.Konvertor nije skup,150 E,kao i neka jaca lamela,ali mega pare uzmu na ruke i ulje.
Br. 2:Zasto da dajem kesh za komplet rucki,pa za masku oko radija,pa da presijem tekstil oko vrata kad probije od laktova.
Ja za moj Focus nemam da kupim rucke,jer se ne menjaju.Grube su,i takve su svaki dan i po kisi i snegu,na 0-100-200-300.000 km.Hoces da vidis kako izgleda auto sa skoro 150.000 km.Sve je isto ko i prvi dan.Da sam hteo da kupim luksuzan auto,uzeo bih luksuzan auto,a ne Golf koji glumi da je luksuz,dok
se ne izlize,onda bude drljava unutrasnjost.
Br. 3:Posto se vozim po Novom Sadu svaki dan sa taxijem,mnogo puta sedim u Golf Plusu ili Ceddy Life.Pogledaj na tablu i videces da svakom (bez izuzetaka) signalizira check engine.Nemaju ugradjen plin.Pitaj malo taksiste sta misle o svojim vozilima koja su eksploataciji i pitaj koji bi auto voleli da imaju za taksiranje.
[ goat @ 20.02.2009. 11:00 ] @
pošto opet postoji klica koja može da rasplamsa temu, a i ja nisam imun na to...
samo ću kratko....
@grabber
ako se kojim slučajem odlučiš za Golf IV, i ako ti je bitan izgled bočnih rukohvata vrata, centralne konzole (prostor oko radija i komandi ventilacije) moraš voditi računa o izgledu svojih ruku... znači moraš uvek imati uredno porezane nokte i neće biti problema ... nije baš tek tako lako "otrcati" .... izbegavaj lavlju kandžu... uvek pogledom traži kontatk bravu kada ubacuješ kluč dok ne uvežbaš dovoljno da iz prve pogodiš.... i budi veći kavaljer- ne dozvoli dami sa dugim noktima da reguliše temperaturu u kabini ili da otvara poklopac pepeljare....
[ icobh @ 20.02.2009. 11:08 ] @
@popovicvl
Šta si ti radio sa tim Golfom? Moja familija posjeduje nekoliko VW-a, neki su čak i službeni, pa radnici vozaju, ali stvarno ne izgledaju ovako. Mislim, malo kulture neće škoditi. Ja ne znam, ali mi se čini kad bih udario auto, da bih sebe ubio na licu mjesta. Volim ja da vozim brzo ali čim imam osjećaj da bi moglo nešto da se dogodi, smanjujem brzinu i povećavam opreznost.
Viđao sam ja tako ljudi, otvara vrata i bubnu u drugo auto koje je tu parkinarno i ni da pogleda šta je uradio. Okreće auto, zapne za trotoar, iskrivi felugu, zape branikom i ništa. Takvim bi tenk teško izdržao a kamo li auto...
[ popovicvl @ 20.02.2009. 12:06 ] @
icobh,
uvek moze da se nadje neki OK primerak auta.Dzaba mecka,kad se prasad voze.
Jedno vam predlazem da se provozate u nekom autu pre kupovine,bez obzira da li je nov ili polovan.
Laguna i Golf ne mogu da se porede,to su odvojene klase.Burazeru,provozaj se u Laguni i kazi nesto.
Upali dCi i TDI jedan pored drugog,smesno.Kultura rada,snaga i potrosnja.Auto je vek daleko od Golfa,
a o bezbednosti ova dva vozila ni komentar ne dajem.Samo mi dajte sliku ova dva vozila u direktnom
sudaru sa ocenom posledica.
Ja sam covek koji vozi se na svom novcu,a Laguna za 10 000 Eura moze da se sija mega.
Potpuno opravdana kupovina.Ne pretendujem na velika vozila,ali kad je nesto dobro,dobro je.
[ grabber @ 20.02.2009. 12:33 ] @
Uzeta Laguna sinoc i garazirana :) Jao majko kako gotivna voznja od jutros ne izlazim iz auta :) Bas nekako prostrano kao u avionu :)
[ popovicvl @ 20.02.2009. 13:45 ] @
Bravo!Ja sam je recnuo viljuskom,pa ako dodje do sranja,moja je.I nemoj da te djavo tera da je vozis preko rupa i redovno menjaj ulje.Srecno te sluzila,cuvaj je.
Opisi je malo kakva je oprema,opste stanje,novac i td.
[ grabber @ 20.02.2009. 18:19 ] @
Od opreme ima svega, nisam jos sve ni istrazio :) Ima automatsku klimu, 6 zracnih jastuka, cd/mp3 player, grijace sjedista, senzore za parkirane, abs, esp, el. podizaci sjedista, el. podizaci stakala itd itd :) Moj prvi dojam (i komentar mehanicara) je da je u odlicnom stanju, i motor je suh skroz... Prije deset hiljada km joj je sve izmijenjeno (remen, vodena pumpa i sve sto ide uz to, amortizeri, diskovi itd)... 8500€ sam platio, mislim da je OK, tj. nije mi zao ni jednog eura :)
[ etjen @ 20.02.2009. 18:39 ] @
napravio si dobar izbor- neka te dugo sluzi! :)
[ popovicvl @ 21.02.2009. 10:20 ] @
Extra!
Sad bih samo voleo da se malo provozas u Golf 4 i da ti budu jasne neke stvari oko ove dileme sa pocetka teme.Ni Pasatu nije za presmrdeti Laguni,a ne Golf.
[ grabber @ 21.02.2009. 11:35 ] @
Sorry, cini mi se da nisam bas najbolje razumio ovaj post iznad :) Je li to znaci da je npr Passat bolji od Golfa, a Laguna bolja od Passata ili?
[ vladd @ 21.02.2009. 11:57 ] @
U Laguni je slicniji osecaj kao u Pasatu, mada, po meni, u Laguni je malo luksuzniji, egzoticniji osecaj. Golf je obicno tvrdo vozilo srednje klase.
Poz
[ Boobec @ 21.02.2009. 20:56 ] @
Cestitam...
Samo da se nadovezem na poredjenje...Glupo je porediti noviju lagunu i stariji model golfa, uporedi npr sa Golfom V pa i ajde, ali porediti Lagunu 2004 i npr Passata 2005 je smesno uporedi samo po izgledu i videces koja je klasa Passat za tu Lagunu...
Pozdrav svima
[ grabber @ 22.02.2009. 15:47 ] @
Ma OK to, ali ja sam trazio poredjenje ovih jer im je cijena tu negdje blizu, pa kontam da je i kvalitet tu negdje, da su nijanse razlike.
[ popovicvl @ 23.02.2009. 06:55 ] @
Ako se porede Passat 5.5 iz 2004te(konstrukcija iz 1996) ili Laguna 2(konstrukcija iz 2001),sigurno je da je Laguna modernija 5 godina time i bolja u svakom segmentu,a cena Passata je oko 50% veca.
Ako se poredi Passat 6 iz 2005te,onda je Passat naravno bolji.Samo sto cena takvog Passata ide i do duplo vise od Lagune.
[ Zarko Silic @ 23.02.2009. 07:45 ] @
Cena je 50% veca, a kilometraza najmanje 100% veca.
Retko se VW polovnjak prodaje ispod realnih 200.000 km. (Bar ja nisam video takvog. Bez obzira na starost i stanje na satu.)
[ ilhan911 @ 25.11.2009. 00:50 ] @
ja imam golf IV 1.9 tdi i auto je odlican, ali golf ima manu a to je kad ja sednem na prednjem sedistu sa 188cm iza mene niko ne moze sesti, tako da ja u tom slucaju laguna bolja, eto se tice udoobnosti ...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|