[ Ka2 @ 21.02.2009. 10:35 ] @
Pored KASKA i fabrickog alarma (da li neko zna valja li cemu?) a s' obzirom da ne dozvoljavaju ugradnju Zedera (iovako ga ne bih ugrado u nov auto), postoji li neka alternativa u vidu mehanicke zastite koja bi mi omogucila da mirnije spavam (koliko toliko) a kojom ne narusavam garanciju?
[ bakara @ 21.02.2009. 11:38 ] @
Citat:
Ka2: Pored KASKA i fabrickog alarma

i kodiranog kljuca...

Ne treba ti bre nista, mirno spavaj
[ MOSLER @ 21.02.2009. 14:50 ] @
Vozis auto koji je totalno nezanimljiv lopovima, tako da bih na tvom mestu eventualno ugradio neki skriveni prekidac i to je sve!
[ Ka2 @ 21.02.2009. 17:10 ] @
Ne vozim ga jos ali se nadam da cu ga uskoro voziti. :) Kako bi to bio moj prvi novi auto u zivotu, mozes misliti koliko sam uplasen...

Kako bi taj prekidac tacno funkcionisao i gde se ugradjuje?
[ millko @ 21.02.2009. 18:10 ] @
ugradnja mirkoprekidaca-gubljenje garancije,bar tako mislim.sama ugradnja,mirkoprekidac pritisnes,tek onda imas kontakt i palis.prilikom svakog gasenja motora za ponovan start potrebno je pritiskuti prekidac.zavisno od "zelja" musterije,prekidac se "sakriva" ututar same kabine.poz
[ Ka2 @ 21.02.2009. 19:33 ] @
Postoji li neka mogucnost da pre nego sto kupim auto, odnosno nakon sto uplatim ali pre nego sto ga fizicki preuzmem, osiguram isti na osnovu nekih papira ili cega god? Prakticno, da od prvog momenta kojeg bude kod mene bude zasticen?
[ vladd @ 21.02.2009. 20:50 ] @
Ionako papire, tablice, makar i privremene, moras da regulises pre preuzimanja, a kada placas osiguranje, mozes da se odlucis za kasko.

Pa tablice pod misku i pravo u salon

Poz.

[Ovu poruku je menjao vladd dana 21.02.2009. u 22:30 GMT+1]
[ MOSLER @ 21.02.2009. 23:39 ] @
Citat:
millko: ugradnja mirkoprekidaca-gubljenje garancije,bar tako mislim.sama ugradnja,mirkoprekidac pritisnes,tek onda imas kontakt i palis.prilikom svakog gasenja motora za ponovan start potrebno je pritiskuti prekidac.zavisno od "zelja" musterije,prekidac se "sakriva" ututar same kabine.poz
Mozda bi izgubio garanciju ali pod uslovom da ga u ovlascenom servisu prvo nadju! Inace uopste ne mora pre svakog startovanja auta pritisnuti prekidac, sve zavisi kako i preko cega je povezan, da li je u pitanju bosh brava, elektroventil, bosh pumpa, anlaser itd.Isto tako od toga zavisi i kako ce se manifestovati prilikom starta auta sa pritisnutim prekidacem, ako je povezan preko npr. bosh brave pri davanju kontakta nece svetleti nista na instrument tabli, ako je preko bosh pumpe ili nalasera onda ce auto da vergla ali nece hteti da upali......
[ Bartman @ 22.02.2009. 21:10 ] @
Prijatelju, i30 ti niko neće ukrasti. Taj auto lopovi ni ne gledaju. Inače napravio si pravi izbor jer si uzeo sajan auto za malo para.
Pored alarma nema potrebe da stavljaš bilo kakavu zaštitu !!!
[ Ka2 @ 22.02.2009. 22:47 ] @
Nisam ga jos uzeo ali planiram, pre neki dan kada sam ga video u salonu pao sam na boolju bukvalno! Oborio me je sa nogu!

Medjutim, juce vidim KIA snizila cenu na 100 evra manje od i30 a i ovaj novi Megan za 13.990 moram da pogledam obavezno !

Hvala svima na recima ohrabrenja. :))) Znate kako je kada se kupuje prvi novi auto u zivotu, sav sam uplasen!
[ Zarko Silic @ 23.02.2009. 11:52 ] @
Alarm obavezno. Dobro dodje i zeder.

Svaki auto ima svog lopova.
[ Bartman @ 23.02.2009. 19:18 ] @
Ma Hyundai u Srbiji niko ne krade. Mi smo seljačka zemlja, generalno, tako da se kradu VW, Audi, BMW i Mercedes za preprodaju, a Yugo zbog rezervnih delova. Ostali automobili se kradu da bi se provozali i ostavili ga kada im nestane benzina !
Inače ako se dvoumiš između Hyundai-ja i KIA-e nećeš pogrešiti koji god da uzmeš, jer su i30 i Ceed u suštini isti automobil !
Renault neka ti bude treća opcija i to samo u najgorem slučaju.
[ Ka2 @ 23.02.2009. 19:36 ] @
Bogami, danas sam u salonu pogledao novi Megan i oduvao me je!!! Bukvalno je savrsen, doduse za 1000 evra vise! Rekao bih da je klasa iznad Ceed-a i i30. Ti si verovatno mislio na stari Megan?

@Zarsilic i30 ima fabricki alarm a Zeder ne sme da se ugradi zbog garancije. Ne bih ga ni inace ugradjivao u nov auto.
[ Ka2 @ 01.03.2009. 10:37 ] @
Sta biste vi radije uradili?

1) Uzeli kredit sa obavezim KASKOM pri cemu auto mora da bude pokriven osiguranjem citav period kreditiranja a placa se godina za godinu i polisa je vinkulirana na banku

2) Uzeli kredit BEZ KASKA sa kamatnom stopom za 1% vecom nego u prethodnoj varijanti pa uzeti KASKO za svoj racun

Sta se vise isplati ? U prvom slucaju koliko sam razumeo, u slucaju kradje banka se naplacuje od osiguranja odnosno saldira kredit, dakle nemas vise ni auto ali nemas ni kredit. Ostatak navodno ide tebi.

U drugoj varijanti pare od osiguranja idu tebi pa ti dalje radi sta hoces sa njima...

Kada osiguranje isplacuje novac zbog kradje, odakle oni gledaju cenu?
[ etjen @ 01.03.2009. 13:42 ] @
ja mislim da ti je prva varijanta bolja. Zasto bi se ti smarao sa osiguravajucim kucama ako ti ga ne daj Boze ukradu?
Inace, neko je pomenuo neki prekidac za prekid paljenja. Skoro sam uzeo auto i otisao kod prijatelja da mi ugradi alarm. Pitao sam ga da mi ugradi i taj prekidac ali je on rekao da je to kod novih automobila nemoguce zbog komplikovane elektronike. Ja ne bih puno brinuo ukoliko je auto kasko osiguran-eventualno neki alarm i neka najobicnija mehanicka zastita - ne mora ni Zeder ni Lavlja kandza-dovoljno je i najobicnija "kuka" cisto da zaobidju auto kad vide da imaju da se smaraju sa vise stvari.
Inace, novi Megan je FENOMENALAN, da sam na tvom mestu, Megan bi bio moj izbor.
Srecno! :)
[ Ka2 @ 01.03.2009. 17:15 ] @
Znas sta, ako uzmem sa kaskom onda bih morao da osiguravam auto citavo vreme kreditiranja sto ce biti 6 ili 7 godina i to protiv kradje sto je ja mislim previse. Osiguravao bih ga full prve 2-3 godine sigurno, a onda mislim da vise ne bih... a u varijanti sa kaskom bih to morao... to je razlog protiv... ne znam, videcu... :)

Megan sam opasno osacovao i resio sam da ih zovem i cimam na svakih 5 dana da ih pitam kad' ce osnovna verzija... mada ima tu jos nesto... a tice se teme... on je definitino klasa iznad i30... i izgleda tako... mnogo mocno izgleda... skupocenije... iako mu cena nije mnogo veca... samim tim je ja mislim dosta izlozeniji... i30 je nekako skromniji, fenomenalan auto ali ne strci... novi Megan, Bogami, strci i te kako... :)
[ Nebojsa Milanovic @ 01.03.2009. 17:23 ] @
Nisi razmišljao o I20 u jačim verzijama?

Sedeo sam u svim Hyundai-ima, i osim dva detalja koji mi se više sviđaju na I30 (bolji bočni oslonci sedišta i osvetljenje instrument table) - I20 je fenomenalan.

Sa 1,6 CVVT (pa i 1,4 CVVT) motorom, i u jačim paketima opreme jednostavno ubija u klasi. Farove recimo ima fantastične - jednostavnije, a bolje nego većina auta višeg, C segmenta.
[ Zarko Silic @ 01.03.2009. 18:26 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Sa 1,6 CVVT (pa i 1,4 CVVT) motorom, i u jačim paketima opreme jednostavno ubija u klasi.


Da li si ti vozio taj auto?
Ako jesi, sa kojim si ga poredio?
[ DrJekyll @ 01.03.2009. 22:14 ] @
A zasto bi morao da ga vozi?

Zar nije dovoljno reci "ubija u klasi" pa da svi to aminujemo :)
[ Nebojsa Milanovic @ 01.03.2009. 23:25 ] @
Probao sam malo na parkingu. Radila je samo jedna curica, bio je mrak i video sam da je nerado daje dalje.

Ali za narednu nedelju imam zakazanu vožnju sva tri, i I10, I20, I30, pa će utisci biti kompletni. Već i ovako imam dosta zaključaka, I30 dosta poznajem i od ranije, ali recimo I10 je neverovatno velik iznutra, I20 nazad nije ništa veći, I20 ima odličnu ergonomiju itd.

Ko želi, može da pogleda recimo ovaj prikaz

http://www.blic.rs/blic_auto.php?id=81012

..iz kog ću citirati samo jednu rečenicu:

Citat:
Zato je možda dovoljno reći da „hjundai i20“ u trećem stepenu prenosa ubrzava do 140 kilometara na sat


1,4 motor... Pitanje za za Golfadžije:

Koliko VW 1,4 benzinac u ovoj klasi ide trećom?

Sva moguća oprema, 100KS, cena 12 k, ali ko hoće više podataka neka otvori temu o tome.

[ frenkijevac1 @ 01.03.2009. 23:54 ] @


A što se tiče teme: Običan fabrički alarm i nema šta da brineš. Ako ti auto stoji negde duže parkiran možeš da uzmeš lavlju kandžu (ako je prave uopste za taj auto) pa je nakačiš i ne izgubiš garanciju.

[Ovu poruku je menjao bakara dana 02.03.2009. u 08:14 GMT+1]
[ DrJekyll @ 02.03.2009. 00:29 ] @
Citat:

Koliko VW 1,4 benzinac u ovoj klasi ide trećom?



Prvo, zakonom je zabranjeno ici 140km/h u Srbiji.

Drugo, automobil vozim normalno i ne maltretiram ga, za trecu mi je sasvim dovoljno do 60km/h.


[Ovu poruku je menjao bakara dana 02.03.2009. u 08:15 GMT+1]
[ Deep|Blue @ 02.03.2009. 07:55 ] @
za pocetak
Zbog Nebojse Milanovica cu da zamrzim Hjundai i Kiu.

Inace mi se Hjundai modeli dosta svidjaju i objektivno imaju dosta prednosti, ali ... nakon citanja par postova od Nebojse, nesto mi to Hjundai dobije bljutav prizvuk
Bez ljutnje Nebojsa, ali preterujes


Druga stvar, posto se skidanje mehanickih zastita tipa kuka .... meri u sekundama ipak mi zeder dodje kao bolji izbor.
E sad, pre neke 2 godine, Hjundai je dozvoljavao postavljanje Zedera u garantnom roku, bez izmene garancije.
Sta se sad desava?
[ Ka2 @ 02.03.2009. 17:21 ] @
Sada zabranjuju. Pitao sam. Doduse, lika u salonu, ne ove iz servisa. Mada, ja licno nikada ne bih dao da mi prckaju po upravljackom sistemu novog automobila tako da to nikada ne bih ugradio cak i da daju.
[ etjen @ 02.03.2009. 17:24 ] @
podrzavam. Mada i Lavlja kandza je s*****, izgrebe se volan bez potrebe i strasno je nezgrapna. Zbog toga sam ja vise za neku alternativu-tipa skuplje kuke, cisto da bi postojala i mehanicka zastita.
[ zex24 @ 03.03.2009. 03:41 ] @
Koliko je tesko "obiti" lavlju kandzu? Ima li jos neka slicna naprava te vrste a da se teze obija?
[ Deep|Blue @ 03.03.2009. 07:11 ] @
sve te zastite se skidaju u roku od 1 sec do par minuta.
zeder je opet potrebno skidati malo duze, jer je poprilicno integrisan i sakriven.

Jedina pitanja koja se uopste postavljaju jesu pozeljnost vaseg vozila
i volja i umece "postenog" radnika
[ Zarko Silic @ 03.03.2009. 11:14 ] @
Citat:
zex24: Koliko je tesko "obiti" lavlju kandzu? Ima li jos neka slicna naprava te vrste a da se teze obija?


Metoda za obijanje lavlje kandze:

Ostavis vozilo na parkingu nocu.
Lopov provali u vozilo.
Improvizovanim satorskim krilom prekrije unutrasnjost.
Mini brusilicom na baterije lepo i kulturno isece kandzu na komade.

Neometan i nevidljiv rad u prostoru mu omogucuje zastita pod satorskim krilom.

Zato je pozeljno posedovati zvucni alarm koji ce ukazivati na to da se nesto sa vozilom desava. Osim toga, nezeljenog posetioca drzi u neizvesnosti: sta ga ceka nakon secenja.

(Nezeljeni posetilac moze "slucajno" sa poseduje i originalni kljuc).
[ bakara @ 03.03.2009. 20:21 ] @
@mm koncept

Ne mozes pisati bilo sta, i bilo gde po forumu!
Drzi se teme...

Hvala.
[ Zarko Silic @ 04.03.2009. 10:13 ] @
Citat:
Koliko VW 1,4 benzinac u ovoj klasi ide trećom (140)?


Mnogi automobili, da ne kazem vecina, sa petostepenim menjacem postizu ovu (i vecu) brzinu u 3. stepenu. Nije to nikakva senzacija.

Moj Seicento (1100 ccm i 54 KS) trecom ide 140.

Audi 80 iz 87. godine E1.9, u trecoj ide 200.
[ Nebojsa Milanovic @ 04.03.2009. 10:42 ] @
Žareeee

Ako odgovaraš, odgovori na ono pitanje koje je postavljeno. Jasno je da ima mnogo auta koji trećom idu preko 140, i ja sam recimo govorio o jednoj takvoj Hondici.

Ali pitanje je bilo: koliko VW u ovoj klasi ide trećom??

Kratki prenosi, Žare, kratki...ali ne treba više da off-topicujemo ovde, mislim da smo prenose apsolvirali za sva vremena...
[ Zarko Silic @ 04.03.2009. 14:32 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ali pitanje je bilo: koliko VW u ovoj klasi ide trećom??


Mlogo

Skoro svi stari sa 4 i 5 brzina, a i ovi novi (kratki) sa 6, takodje.

https://static.elitesecurity.o...2165474/G5%20po%20brzinama.jpg
[ Nebojsa Milanovic @ 04.03.2009. 14:43 ] @
Nisam siguran da je to baš ta klasa

....ali uzdržaću se od daljih elaboracija i poređenja