[ zex24 @ 22.02.2009. 08:03 ] @
| Evo mene opet
Dok smo se vracali sa odmora primetio sam da prilikom preticanja kvacilo proklizne. Bilo nas je troje u kolima plus nas prtljag, znaci da racunamo da nas je bilo cetvoro.
Isto se desava i u cetvrtoj i petoj przini pa zato mislim da nesto nije u redu sa kvacilom. Evo kako izgleda to proklizavanje - malo sam obratio paznju kad se desava.
U preticanje krenem sa oko 1900 obrtaja (otprilike maksimum obrtnog momenta) i kad stisnem jace gas, auto krene da ubrzava ali onda obrtaji krenu na vise naglo a auto ne ubrzava i tako jedno dve - tri sekunde dok kvacilo "ne uhvati". Posle auto nastavi da ubrzava normalno. Ako malo popustim gas u tom momentu kvacilo brze '"hvata".
Znam da kola imaju hidraulicno kvacilo ali ne znam da li to znaci da je samo papucica vezana hidraulikom ili je bas sam mehanizam hidraulika kao npr ovo
http://en.wikipedia.org/wiki/Fluid_coupling
Ukoliko je mehanizam hidraulican, sta bi mogao biti urok ovakvom ponasanju?
Planiram da odem do servisa ali do tada ako ima neko neku ideju sta bi moglo biti neispravno nek se izjasni |
[ bakara @ 22.02.2009. 08:18 ] @
Citat: zex24:
Planiram da odem do servisa ali do tada ako ima neko neku ideju sta bi moglo biti neispravno nek se izjasni
Pa neispravno je kvacilo
Smesi ti se zamena seta kvacila.
[ zex24 @ 22.02.2009. 08:46 ] @
Mozda je pitanje glupavo ali pitam zato sto sam im u servisu i prosli put rekao da provere kvacilo a momak me je onako pogledao i rekao - kola imaju hidraulicno kvacilo, to znas?! (verovatno u fazonu - pa ne moze sa njim nista da se desi).
Posle pregleda su rekli da je sve ok sa kvacilom.
[ bakara @ 22.02.2009. 09:08 ] @
Obicno to kazu da ti skrenu paznju da to kvacilo ne moze da se "steluje" kao klasicno, vec mora zamena.
Oko 200e kosta set, plus ruke.
[ Zarko Silic @ 22.02.2009. 10:15 ] @
Pa Zeljko,
imas prejak auto
Normalno je da na 150.000 proklizi.
P.S. "Hidraulicno" je termin koji se pogresno primenjuje. Hidraulicna spojka i hidraulicno kvacilo u tvom slucaju nisu iste stvari.
Idi u servis i neka ti zamenu korpu i lamelu.
[ zex24 @ 22.02.2009. 12:42 ] @
Pici zabac ko lud
Hvala na odgovorima.
PS: Sta se desilo sa Tuning temom? Ne vidim je vise na forumu.
[ etjen @ 22.02.2009. 13:42 ] @
he, interesantno, moj prijatelj ima Lagunu II sa istim motorom i apsolutno iste simptome. Bio je u servisu i nisu nista nasli, ne desava se stalno, samo ponekad, pa su mu rekli da kad pocne stalno da se desava dodje tada u servis jer ovako ne znaju sta je tacno po sredi...
[ Zarko Silic @ 22.02.2009. 14:02 ] @
Citat: zex24: Pici zabac ko lud :)
PS: Sta se desilo sa Tuning temom? Ne vidim je vise na forumu.
Ima je, ali je utihnula.
http://www.elitesecurity.org/f203
[ vladd @ 22.02.2009. 14:20 ] @
Moje licno misljenje je da taj tjuning treba preseliti (sa sve moderatorom :D) u auto zone.
Tjuning ima dosta elemenata elektronike, ali je tjuning ipak stvar vozila, opsteg stanja, a ne samo programiranje cipova, po toj logici bi mozda trebalo da bude pod kompjuterskim tehnologijama, ili programiranju procesora...
Sami korisnici tjuninga ne moraju da poznaju elektroniku, njih mogu da zanimaju samo vozila i voznja.
Poz.
[ zex24 @ 15.04.2010. 21:55 ] @
Evo ga, posle malo vise od godinu dana kvacilo opet proklizava (samo pri preticanju tj kad se malo ocepi po gasu). Presao sam oko 20 000 km. Kako je moguce da se tako brzo potrosi?! Lamela i korpa su bili zamenjeni u ovlascenom servisu.
[ Zarko Silic @ 15.04.2010. 21:59 ] @
Ako je originalno, ne moze da se potrosi na 20.000 km.
U ovim nasim Vojvodjanskim uslovima treba da ide minimalno od 80 do 100.000 km.
[ bakara @ 16.04.2010. 18:09 ] @
Citat: zex24: Evo ga, posle malo vise od godinu dana kvacilo opet proklizava (samo pri preticanju tj kad se malo ocepi po gasu). Presao sam oko 20 000 km. Kako je moguce da se tako brzo potrosi?! Lamela i korpa su bili zamenjeni u ovlascenom servisu.
Propustio si da nam kazes da li si i sta si menjao?
[ Nocni @ 16.04.2010. 19:36 ] @
zex24, kod tebe je u pitanju vjerovatno PK6 menjac koji se ugradjivao na jace megane dci i koji je vrlo problematican...
Treba mu zamijeniti ulje jer se moze desiti da ga je neko presuo a i inace reno je priznao da na tim menjacima postoji greska i promijenio je tip ulja koje bi trebalo sipati u njih... sada je to tranself TRP75W80 koje je sinteticko i koje se mijenja na svakih 50.000 iako je klasicni menjac... vrlo je vazno da se ne uspe vise od 2.5 litra jer se zbog viska desavaju razni problemi kao i tebi... Ne mora da znaci ako si mijenjao u ovlascenom servisu da oni ovo znaju... svaki dan im stize gomila uputstava od renoa i ako nisu imali konkretno takav problem onda se moze desiti da to ni ne citaju jer bi ti u suprotnom vjerovatno rekli nesto o tome...
[ zex24 @ 17.04.2010. 00:02 ] @
Pre nesto vise od godinu dana sam menjao korpu i lamelu koliko se secam. Kvacilo sve kasnije "hvata" - kako ga otpustam hvata skoro pri vrhu. Tako se ponasalo i prosli put i u servisu su mi rekli da je lamela istrosena i da mora da se menja sto sam i uradio.
Menjac radi OK. Ne znam kakve bi on imao veze sa ovim proklizavanjem kvacila? Nisam strucnjak ali nekako ne vidim vezu. Nocni ako mozes malo da pojasnis.
Svejedno, otici cu u drugi servis i tamo zameniti opet ali cu napomenuti da mi se "istrosila" lamela posle samo 20000km.
[ Mehatronicar @ 17.04.2010. 20:06 ] @
Kod mene je jedan tip imao slican problem sa hidraulicnim kvacilom, ali totalno drugi auto. Ne secam se vec tacnog problema. Menjao je ceo set kvacila i na kraju se utvrdilo da se iskrivila ona viljuska koja pomera druk lager. Mozes i to da proveris.
Pozdrav
[ glackop @ 17.04.2010. 23:40 ] @
Ne znam da li imas plivajuci zamajac,ja sam na Stilu imao iste simptome,zamajac bio ispustio neku mast cime je dodirna povrsina izmedju zamajca i lamele bila potpuno masna.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|