[ alleckg81 @ 01.03.2009. 17:23 ] @
Imam Golf 2 1.3 89god. benzinac direktno ubrizgavanje sa ugradjenim plinom....
Kada je motor hladan pali ali pomalo ima nestabilan rad i trokira,kada se motor zagreje nema sansi vise da upali,kada je motor topao i prebacim na benzin mnogo lose radi,trokira,tesko prima gas,gomila crnog dima na auspuhu,imam utisak kao da radi na tri cilindra,ali svecice su zamenjene i one su ok,kablovi isto.....
Nosio sam dizne na ciscenje i one su ok,mislim da je pritisak pumpe za gorivo isto ok,kompresija je ok... pokazuje 11 na svim cilindrima...
Ocistim svecice i kada ih vratim,motor ih zagaravi za 1 minut rada...
Na plin kada je zakacen konentor za dizne isto tesko upali i izbaci gomilu dima,ali kada iskljucim dizne preko konentora auto na plin pali iz prve i radi sasvim normalno....
Pomagajte molim vas,je vise nemam pojma sta da mu radim!!!
[ vladd @ 01.03.2009. 18:48 ] @
Malo vise detalja oko dizni, ako moze. Da li je probano sa drugim diznama, i sta znaci "dobre", da li samo ukljucuju ili iskljucuju, da li zaptivaju, kolika im je doza goriva.

Da li je kontrola dizni u redu, da nisu zbog nekog razloga otvorene u pogresnom trenutku...da li je proveravan rad kontrole dizni..

Poz.
[ alleckg81 @ 01.03.2009. 19:04 ] @
Nosio sam dizne na ultrazvucno,bile su poprilicno prljave ali sada su ok ako im je verovati,doza im je naravno u granicama normale posle ciscenja...
Iste dizne sam video i na nasoj Floridi 1.3...
Neznam tacno koji je model u pitanju...
Posto se javlja dosta crnog dima verovatno je u pitanju smesa goriva,pitanje da li dizne pustaju u pravom momentu...
Kako da proverim to i sta uopste kontrolise to...da li je u pitanju Kontrolni modul(kompijuter)ili...
[ alleckg81 @ 01.03.2009. 19:05 ] @
I da..stavljao sam kompletnu magistralu sa diznam sa drugog golfa i nista..sve po starom...
[ lnick @ 01.03.2009. 20:30 ] @
O2 senzor?!?
[ alleckg81 @ 01.03.2009. 20:30 ] @
Mislis na lamda senzor?
[ alleckg81 @ 01.03.2009. 20:56 ] @
Dok je upaljen auto probali smo da otkacimo lamda senzor mada se nista ne menja..
[ vladd @ 01.03.2009. 22:49 ] @
Ako je vec neispravna lambda onda nece ni biti promena. Signal se proverava oscoloskopom, testerast, do oko 1,2V.

Mada ne bi lambda trebala toliko da utice na ponasanje, iako simptomi pokazuju na regulaciju smese, u kojoj lambda ima uticaj na zagrejanom motoru.

Prilikom ugradnje plina, potrebno je "slagati" signal sa lambde, da nije nesto radjeno po tom pitanju?

Poz.
[ alleckg81 @ 02.03.2009. 00:08 ] @
Plin je Landirenzo radjen u ovlascenom servisu ali mislim da nista nisu radili po tom pitanju!
Auto je radio 1.5god sa plinom i benzinom super,onda se desilo par puta da nece da upali uopste i posle nekog izvesnog vremena ovo..
[ alleckg81 @ 02.03.2009. 16:15 ] @
Mislim da sam resio problem bar delimicno,kada otkacim utikac sa termo senzora i prespojim zicom a otkacim protokomer vazuha auto pali iz prve i radi super....
[ vladd @ 02.03.2009. 16:26 ] @
Sa prespajanjem zica temperaturnog senzora si samo naterao procesor da "vidi" stalno hladan motor, i da dozira uvecanu kolicinu goriva u "open-loop" petlji.

Da li je to "super", pa za tog Golfa valjda jeste...

Poz.
[ alleckg81 @ 02.03.2009. 16:32 ] @
Mislim da nije dobar tako da cu sutra uzeti novi i probati sa njim...
A sto set tice protokomera to cemo tek videti kako stoje stvari...
[ vladd @ 02.03.2009. 16:45 ] @
Posto je zaista pametnije da sve sklopove dovedes u radno stanje, sledi provera senzora.

Pogledaj u auto dati karakteristike, ili nadji nekog elektricara(elektronicara) sa osciloskopom.

Mogu se svi detalji proveriti instrumentom(AVO metrom) i osciloskopom (signali sa lambde.

Ocigledno je problem u rezimu kada svi sistemi treba da salju podatke.

Elem, provera lambde, protokomera i senzora temperature(koji je ekstremno jeftin, pa ga je bolje zameniti bez puno price) ne zahteva previse vremena i rada, sem doticne opreme.

Nakon toga, sa ugradnjom plina, potrebno je videti kako "slagati" signal sa lambde, i kako dograditi elektronski sklop (prost oscilator u kutijici, sa releom za preklop rada) koji ce da racunaru salje neki signal da bi korektno dozirao plin prema vazduhu.

Znaci da je mozda nesto zanemareno pri ugradnji plina, neispravna lambda je (mozda) zanemarena, senzor temperature verovatno nije neispravan(ali nije ni vecan) cim se "menja" rezim, protokomer je legendarna boljka, tako da i njegova neispravnost predstavlja moru za vlasnika(narocito na Balkanu), dovijanja i premoscavanja dovode do cudnih rezima rada motora, povecane potrosnje, uvecane temperature i smanjene trajnosti..

Poz

P.S.
Auto je solidnog godista, pa oko lambde treba biti malo temeljniji, proveriti sam senzor, konektor i kablazu, koja je na nezgodnom mestu u teskim uslovima.

Takodje pazljivo treba skidati lambdu, da se ne zalomi, natapati sa penetrantnim sredstvima, odvijacima, pazljivo aplicirati silu, da se od omanjeg posla ne napravi havarija..
[ alleckg81 @ 02.03.2009. 18:52 ] @
Hvala na savetu...
Javicu ti kako je ispalo...
[ gpj @ 09.07.2012. 20:53 ] @
Zameni razvodnu kapu,i nasteluj ''ruku'' ispod ako je pomerana i to je to.