[ rinenad @ 03.03.2009. 21:56 ] @




VW GOLF R20T


Zamjena za dosadašnjeg snagatora VW Golf R32 je pred nama i nosi oznaku Golf R20T. Slova uz brojčanu oznaku (koja označava obujam motora od 2 litre) jasno daju do znanja da se radi o turbo verziji iz famozne R-serije. Kada ugleda svijetlo dana VW Golf R20T trebao bi biti najsnažniji Golf ikada proizveden, te bi bio zamjena za vrhunsku top ponudu GTI modela. Dosadašnju top verziju VW Golf R32 koju je pokretao 3,2-litreni V6 motor zamijenit će nafrizirana verzija GTI koju pokreće 2,0-litreni turbo motor sa četiri cilindra. Korišten je veći turbo punjač, a novi je i ECU, što bi uz neke još sitnije izmjene na motoru bilo dosta za najveću snagu 270 KS, što je za 20 KS više od snage V6 motora. No, osim veće snage, velika prednost ovog 2,0-litrenog motora je manja težina. Za prijenos snage na prednje kotače koristi se DSG mjenjač s dvostrukom spojkom i šest stupnjeva prijenosa.


VW Golf R20T sa 270 KS sprinta s mjesta do stotke za otprilike 5 sekundi S obzirom da je R20T lakši imat će značajno smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2. VW Golf R20T sprinta s mjesta do stotke za otprilike 5 sekundi, što je brže za skoro 1,25 sekunde u odnosu na R32 model. Najveća brzina elektronski je ograničena iz sigurnosnih razloga na 250 km/h. Potpuno isti motor pokretat će i R20T verziju VW Scirocco, koja bi izgledom trebala biti vrlo slična konceptu VW Scirocco Studie R pokazanog prvi put na Bologna Motor Show 2008 u Italiji. VW se nije htio izjasniti da li će ova nova top verzija Golfa imati prednji pogon ili pogon na sve kotače. Zapadni mediji pretpostavljaju da bi trovratna verzija imala cijenu 28.180 eura, a sa petora vrata bila bi 2250 eura skuplja. Najavljuje se početak prodaje početkom ljeta ove godine.



[Ovu poruku je menjao mm koncept dana 03.03.2009. u 23:07 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao vladd dana 04.03.2009. u 12:54 GMT+1]
[ vladd @ 04.03.2009. 11:53 ] @
Ocigledno su u VW uspeli da u konceptu "street racera", naprave jeftinije i lakse vozilo, sa jeftinijim motorom od V6, sa vise snage, koja se priblizila konkurentima (evoIX i, evoX, Subaru..).

Jedini problem je sto i dalje malo "lutaju", valjda zbog posrnulog trzista, oko varijanti sa "3 ili 5" vrata.

Ideja "prikrivene zveri" je zastarela, "obican" auto sa srcem trkaca vise nikoga ne "iznenadjuje" ili "ostavlja" na ulici, trkaci su lako prepoznatljivi, sa neophodnim izgledom, zvukom..i ozbiljni(ji)m rezervama snage..

270 PS je ozbiljna snaga za kafe-racer ili "porodicni" auto(i previse), ali za jurcanje i pokazivanje misica... samo dobra osnova za neke (povece) dorade..

I dalje vazi pravilo, kod "nemaca", koliko para toliko muzike...

Poz.
[ frenkijevac1 @ 04.03.2009. 12:51 ] @
Meni se svidja

Bilo bi lepo kada bi petici gti-ju pala cena kad ovo izadje pa da se pazari neki dobar autic za malo para
[ Nebojsa Milanovic @ 04.03.2009. 15:03 ] @
Da živim u nekoj drugoj državi, da imam drugačiji standard i odgovarajuće životne prilike, ovaj auto bi mi sigurno bio među prva tri koja bih gledao.

Golf GTI je institucija već decenijama, za sve to vreme objektivno ima malo konkurencije. U četvrtoj inkarnaciji je bio posrnuo, ali Golf GTI V sa fascinantnim TFSI motorom je opet najbolji.

Ovaj je još jedan korak iznad, tako da je teško da ga neko dostigne, a da to bude normalan auto, dakle ne neki kupe, trkač ili slično.

Konstatovao bih i da je cena od 28k prijatno iznenađenje, jedino je ova doplata za 5 vrata neumesno velika, ali i to će se verujem svesti u normalne okvire.
[ Zarko Silic @ 04.03.2009. 15:08 ] @
Mnogi zaljubljenici vole svoja vozila da preradjuju dodajuci im po koju konjsku snagu i ponesto sminke praveci od njih istovremenu i lepotane i drumske trkace. Evropska vozila su za takve igranke nesto prihvatljivija.

Apropo R32 (ili VR6):

Imam jednog frenda koji je od svog Bore uz malo truda, iskljucivo u samogradnji, napravio pravog bisera i veoma mocnog ulicnog trkaca.






Nesto malo performansi:

(ne znam samo koliko je kratak menjac )


odnos tezine i snage: 3,164 KG/PS
Snaga: 512 PS/ 626 NM
Vmax: 326 Km/h
0 - 100 Km/h: 4,56 ili 3,81 Sek. (3.stepen. 2. stepen)
0 - 160 Km/h: 8,95 Sek.
0 - 200 Km/h: 13,58 Sek.
100 - 200 Km/h: ca. 8,5 Sek.

A evo sta mi je napisao:

"Fahrzeuge wie BMW M3, M5, M6, Audi RS4, Mercedes E55 oder auch Ferrari 360 Modena stellen kein Problem da, weder im Anzug noch in der Endgeschwindigkeit. Die Übersetzung wude erst vor kurzem geändert. Es sind ca. 326 ECHTE Km/h und der Tacho bleibt bei etwa 330Km/h stehen!"




[ rinenad @ 04.03.2009. 15:10 ] @
Definitivno sumnjam u tako realnu cijenu, ne znam koliko košta evo IX međutim imalo bi se o čemu razmišljati.
[ rinenad @ 04.03.2009. 15:15 ] @
Koliko li je to samo koštalo, sigurno kao cijeli ovaj Golf? Ako znaš nešto o tome napiši malo...koje kočnice ima da to zaustavi....bilo što... Pozz
[ vladd @ 04.03.2009. 18:01 ] @
Nije problem ugraditi kocnice od Boxtera, za VW koncept prednjeg trapa, prodaju se u kompletu sa adapterom. Brembo je najcesce unapredjenje. Sto se na Bori i vidi..

Tako da veci diskovi i mocna kljesta mogu da ukopaju lagan auto..

Meni se licno vise svidja motor VR6, i smatram da bi uz doradu veceg turba, novi GolfGT bio prava raketa. Ali, na svakom koraku u svakom pogledu, vidi se VW stednja, stednjica, vajdica, tako da nemam vise "mladalackog" odusevljenja..sve te lepote prekrije njihova mahnita "stednja"...

Poz.


P.S.
Koliko kosta tjuning i stajling...nepristojno je pitati... kosta koliko god mozes da platis, i vise..

Pravilo je da ko pita za cenu naka se ne upusta u mastarije, posto ako se krena sa "sitnim" parama do 10k€, stalno se uvecava zelja....

Ali jedno 20-30k bi pomoglo da se lepo sredi.

To i nije neka stavka, ako je neko bogat ili ima pristupa novcu, ali i ako je cilj samo TJUNING, sa jako malo "prelazenja" kilometara, tako da neko ko predje sa "porodicnim" autom 150-200kkm, potrosi na gorivo otprilike kao neki entuzijasta za jedan besan tjuning..
[ frenkijevac1 @ 04.03.2009. 19:03 ] @
Ima dosta četvorki r32 bi turbo koje idu od 0-100 < 4sec

Obično tjuning košta kao i sam auto. znači 15k auto - 15k tjuning = 500+ ks

brembo paket sa bokstera je bio oko 3200e...
dobre felne i gume isto tu negde..
turbo i hladnjaci isto tu negde..
karbon delovi i spojleri isto...
izduv, filteri i ostalo...

uglavnom sta god kvalitetnije da stavljas sve je po 3k

Al to je vec posebna prica... nisam cuo da je u srbiji neko tjunirao auto sa novim delovima (kao na tv emisijama).. uglavnom je sve budž koji ima malo losije rezultate za mnogo manje para..


vladd Što mislis da je stednja ili zakidanje na necemu (osim na težini) ako izbace V6 i stave petak?
V6 je ostavljen za R32 (R36) verziju

Inace ne verujem da ce ovo da kosta manje od 30k. Onda bi sami sebi pravili konkurenciju i niko ne bi kupio GTI-a koji sada kosta 30k.
Mislim da ce mu naci mesto izmedju gti i r32 verzije, pa ko se koliko ispruzi..
[ rinenad @ 04.03.2009. 20:01 ] @
Na stranici VW Club Croatia imate topic Golf 2 R 32 280 KS na kome su prikazane sve tjuning faze jednog Golfa pogledajte okačene su slike i kvačila, kočnica....full vrijedi vidjeti..pa natipkajte što mislite...
[ frenkijevac1 @ 04.03.2009. 21:52 ] @
Pa postavi link, da ne lutam po sajtu bezveze

A ne bi bilo loše da pogledate prvu stranu sajta i najavu za novog pola ) bruka kako je lep


ps. http://www.vwclubcroatia.com/forums/index.php?showtopic=22943 - gle šta ovaj uradi )))
[ rinenad @ 04.03.2009. 22:06 ] @
http://www.vwclubcroatia.com/forums/index.php?showtopic=13238

Evo ga sorry!
[ frenkijevac1 @ 04.03.2009. 22:21 ] @
http://www.youtube.com/watch?v=-q0ByMva6y0&feature=related

Pogle felnice :))
[ vladd @ 05.03.2009. 01:01 ] @
Citat:
frenkijevac1
uglavnom sta god kvalitetnije da stavljas sve je po 3k


Ovo naprosto nije tacno , gume su po 400-500evra..

Citat:
frenkijevac1
Al to je vec posebna prica... nisam cuo da je u srbiji neko tjunirao auto sa novim delovima (kao na tv emisijama).. uglavnom je sve budž koji ima malo losije rezultate za mnogo manje para..



Sirotinjski tjuning, mada znam i likove koji su odradili sa novim delovima.

Ali trziste je, ovde, specificno ludo, pa gumu koja u inostranstvu kosta 150$, plaacas u BG-u 300€...ali imas "besplatnu montazu i balansiranje"..azot se doplacuje..

Cene delova za tjuning...pa logika je ovako, neko ko kupi novo, napolju, moze da se vozika jednu sezonu, i sledece da proda sve polovno za 10-20% vise nego sto je ulozio...nakon toga, pada cena ali spoooro..



Citat:
frenkijevac1
vladd Što mislis da je stednja ili zakidanje na necemu (osim na težini) ako izbace V6 i stave petak?
V6 je ostavljen za R32 (R36) verziju


O kakvom PETAKU je rec, ovde je "standardni" VW 2.0 CETIRI cilindra, a to je vajdica, samo sa boljom glavom (nisu bas mogli sa 8 ventila da zele 270ks), i opremom...

Sestak je sestak, i za "po kuci" je posebna prica, nije laka voznja sa konstantnim drzanjem 5-6000 obrtaja..da bi se pokazala sva snaga..
Ne ulazim u detalje, da je, meni licno, vise naporna takva voznja, vrat je odradio svoje, ai je prezamorno vitlati po ulicama visoke obrtaje dovoljno dugo da bi zadovoljstvo bilo potpuno..

Vozio sam sestaka, R32, i ne verujem da bih dao prednost doticnim 10%(i manje) viska konja R20T, u odnosu na sestak od 250..

Mada verujem da je R20T specificno iskustvo, naravno sa DSG menjacem, ali ako bih mogao da biram(a ne mogu), posle R32, jedini kvantni skok je EVO ili Subaru..ili nesto nalik

Stepenik nize..ne..

Poz
[ frenkijevac1 @ 05.03.2009. 12:05 ] @
Napisao sam dobre felne i gume isto tu negde.... (oko 3000e)

Nije 3000, ali je 2000e.

Dobra BBS felna ti je oko 300e po komadu pa i više x 4 = oko 1200
Dobra guma recimo eagle f1 je oko 180-200e x 4 = oko 800
(kod nas. preko je jeftinije, ali dok platiš carinu i prevoz isto te dođe)

Naravno da sve zavisi i od veličine točka, jer je od 15" bar upola jeftinije nego od 18" - i guma i felna.

To je bilo u kontekstu :) Šta si se zakačio odma :)))

Ali opet kažem da može da se skrpi za mnogo manje para.

Zanimljivo je i to da kad kod nas uradiš tjuning, skrkaš gomilu para i hoćeš da prodaš auto posle - dođe lik i kaže ti - meni to ne treba možeš sve da poskidaš, ali spusti cenu upola :)


Ovo za petaka sam se zeznuo, mislio sam na onaj motor 2.3 V5 iz četvorke. Izvini.

Naravno da je šestak - šestak :)
Ja sam imao 325 :)

Ali mislim da je ovaj auto bas gde treba da bude IZMEĐU GTI-a i R32-ojke. Zlatna sredina :) Biće to zanimljivo...

Ima jedna impreza u gradu prodaje se, 2000, oko 10k. Vozio je neki matori reli vozač u penziji, pa uzeo jedan lik i sad je prodaje (oženio se slepac).. mislim da je sti ali nisam siguran.. jako ocuvan auto. crna sa zlatnim felnama... ali je jadna unutra kao i svaka.. nekako mi nije to za svaki dan, kao golfic :)

Z

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 05.03.2009. u 13:36 GMT+1]
[ vladd @ 05.03.2009. 12:39 ] @
Ovaj golf ima 18" tockove. Ako nesto tjuniramo, red je bar da se popnemo na 17" (sa 15 il 16), a ne da pricamo o tjuningu G1 ili Yuga

Michelin 17 (tesko se nalaze 16" a da su 205 ili 225 da ne trazimo sire), je oko 22000(bio, kurs 80), u sirini 215(sto je meni odgovaralo).

Iole dobra i lepa felna(osim sveprisutnih BBS koje prosto menjaju celicne uz imidz, i nista vise), tesko da je ispod 500€ po komadu, a mogu da kostaju i 2800$ (tipa Enkei)...ili vise..

Ali da ostanemo na 500...

R20T

Budzenje ovog golfa je skoro nemoguce, motor je vec na 135ks po litri, nova uljna pumpa je vec unutra, kocnice verovatno dobre, kvacilo je verovatno nemoguce zameniti za aftermarket(pogotovo ako je dsg), znaci, ostaje trap i kocnice, donji postroj..

Sa tog aspekta, nije neka lepota, kada fabrika iscedi maksimum..ne ostaje entuzijasti skoro nista, a to sto ostaje ne nudi zadovoljstvo(ni upola dodatno ulozenom novcu).

Entuzijasti NE VOLE fabricki iscedjene masine. Vole dobar blok, a ostalo na izvolte za doradu...

Jeste se R20T ugurao izmedju doticnih modela, i jeste snagom malo onjuskao EVO, ali VR6, sa sestakom, koji moze da se "penje" na 500+ KS je posebna vrsta igracke, gde je omogucena ekstra zabava, izvadjena iz konteksta ekologije

R20T je za nemacke japije i bankarske menadzere, koji stres krize lece sportskim autom, ali ekonomske cene, uz kupovinu domasneg produkta


Poz
[ frenkijevac1 @ 05.03.2009. 13:20 ] @
Al si loood :) pa ja na početku rekao da je tako, ovo za felne i gume, a ti napišeš da nije tačno :) pa na kraju ispadne da jeste, sad mi ništa nije jasno :)

Imaš megnezijum tjunerskih felni 17/18 cola koje koštaju 3000e +
Na ebay-u nemackom 4 gume eagle f1 225/45/17 koštaju 400e - kupi odmah - nove 2009 proizvedene, što nas vraća na ono što si rekao kako nas uvoznici deru.

Nismo pričalil o tjuningu ovog golfa :)) Nego o 4 R32, mada je koncept postavio link golfa 2 sa r32 motorom koji je uradjen extra... ali uz pomoc sponzora :)

Sve se može tjunirati pa i ovaj fabričko natjunirani :))
Novi hladnjak, interkuleri, silikonska polirana creva, novi izduv bez prigušivača, filteri, struja, chip (ostane uvek mesta za cackanje)...

Ne iscede oni sve :) samo ti poskupe celu stvar :))

Ne bih ja baš poredio golfa i evo-a nekako mi nije to - to.

Z
[ vladd @ 05.03.2009. 13:55 ] @
Pa EVO je ozbiljna igracka , a ne drugi auto za do pijace

Evo malo Pariza

http://www.tuninglinx.com/phot...html/paris-tuning-show-09.html


Poz.
[ frenkijevac1 @ 05.03.2009. 18:39 ] @
Upravo to