[ BG_HIGHLANDER @ 04.03.2009. 22:42 ] @
Za potrebe posla treba mi niskobudzetni autic do 1000e. Logican izbor bi bio Yugo ali mi oko luta ka vw1 (stara zelja iz srednje skole ).
Sta vi mislite sta je pametnije kupiti imajuci u vidu da je startna cena uglavnom izjednacena ali da ce svakom oldtajmeru do 1000 e pomoc "strucnjaka" trebati cesce. Sta je jeftinije za odravanje i vozju ?
[ vladd @ 05.03.2009. 00:41 ] @
Nema tu pametnog odgovora. Oba vozila imaju svoje "vrline", ali od takve price nema pomoci.

G1 je pitanje u kakvom se stanju moze naci za te pare, i koliko treba za "doradu", ali jedini "plus" prema G1(osim mladalacke zelje:)) je sto ako se sredi do nekog "voznog nivoa, identicno kao i Zastava, G1 ce biti svakako pouzdaniji partner u voznji.

Poz
[ pantic68 @ 05.03.2009. 00:46 ] @
Dilema je nepostojeca, kod polovnjaka kupujes ono sto mozes naci u boljem stanju za te pare a mislim da je to ipak yugo, golfove je pregazilo vreme a i delovi su za taj zastareli model sve skuplji.
[ BG_HIGHLANDER @ 05.03.2009. 11:50 ] @
Ja se bas zato interesovao za vw 1 osim sto ga gotoivim. Ljudi su pricali da su mu delovi jeftini kao za Yuga. To ne stoji ?
[ koled @ 05.03.2009. 12:57 ] @
Kao sto rece vladd tu nema pametnog odgovora, uzmi ono sto nadjes u boljem stanju. A ako mozes da skrpis jos koji evro razmisli o Fiat Pandi Van ima ih dosta sa tako reci povoljnim cenama.
[ BG_HIGHLANDER @ 05.03.2009. 18:25 ] @
A u cemu je prednost pande? Ako je u pitanju prtljazni prostor, to mi ne igra. Treba mi vozilo da bih se svrckao non stop i povremeno neke papire preneti itd. Ne treba veliki gepek.
[ goat @ 07.03.2009. 10:15 ] @
šta god da kupiš za 1000E tu računaj još 500E za dovođenje u neko iole upotrebljivo stanje....

ako promeniš mišljenje o budžetu, tj povećanju, Panda je skoro savršena za "švrćkanje".... relativno niska cena dobijena na siromašnoj opremi, ali zato ima mehaniku i elektriku-elekrtoniku kud i kamo napredniju od G1 i Yuga... ma ekstra autić za tu namenu
[ BG_HIGHLANDER @ 07.03.2009. 10:44 ] @
A fiat uno 45?
Panda je bas mnogo ruzna .
Vazi li za uno daje kvalitetniji? Cuo sam jos ranije da ima i neke delove zajednicke sa Yugom
[ komosarz @ 07.03.2009. 14:58 ] @
Uno je dobar mali autic,jeftin za odrzavanje i mali potrosac.Ali da ti pojasnim da se u unu ugradjivalo dosta motora.Postoji 45ks sa 903ccm(to je jugov motor),45ks i 1000ccm(to je fire motor),55ks i 1116ccm(motor od keca),60ks i 1108ccm(fire motor) koji je po meni i najbolji motor koji se ugradjivao u uno...Mana je limarija,motor je extra jedino na starijim modelima iz 90.g.cesto se kvari elektronika koja se nalazi na razvodniku paljenja(30eur).Eto kad bih ja birao ipak bih izabrao juga 55 starog 10g.nego unica kojeg izuzetno volim starog 19g. ili golfa od 25g.
pozz
[ kuntalo @ 07.03.2009. 18:09 ] @
Citat:
BG_HIGHLANDER: A fiat uno 45?
Panda je bas mnogo ruzna .


Gledaj samo da je što lepše, šta ima da slušaš ove što bi kupili Pandu- pa šta ako je 20 GODINA mlađi auto od G1, koji je, inače, suva lepota, stil i gracioznost.
[ BG_HIGHLANDER @ 07.03.2009. 18:31 ] @
Za g1 sam poslusao savet pa sam odustao.
Inace, G1 jeste i u Americi jedan od najskupljih polovnjaka iz tih godina.
kao izmisljen je za svakakve modifikacije, ali mi to nije presudan faktor
[ vladd @ 07.03.2009. 19:03 ] @
Samo u AMERICI, tamo se repariraju sa sest vrsta delova, ili originalni ili poboljsani, nema "turskih" ili fuseraja iz domace radionice, nema varenja blokova i budzenja motora od otpadnih delova...nema krpljenja karoserija nekvalitetnim limovima, ili delovima karoserije iz kvazi "male privrede"...

Sredjuju se sa novim delovima, a ne obrisanim masnim dlanom od zemlje..

Zato je i cena takva.

Kod nas je posebna prica.. koja najcesce ne odgovara buducem kupcu.

Poz
[ HoT_Steppa @ 07.03.2009. 20:42 ] @
Ford Escort III/IV 1.3, pa ugradi plin ili uzmi sa vec ugradjenim plinom, iako bih ja pre uzeo bez pa ugradjivao jer znam da je manje presao od onoga sa vec ugradjenim. Nepoderiv auto.
I LEPSI i UDOBNIJI od G1 i Yuga.
[ BG_HIGHLANDER @ 07.03.2009. 20:47 ] @
A cena delova za F. Escort? Ljubav kosta, a pitam se koliko kosta za taj auto?:)
[ komosarz @ 07.03.2009. 22:57 ] @
Vozio sam i eskorta 1,3,dobar auto,nepoderiv,udoban i sto je najljepse ima lanac tako da nemoras misliti o pucanju remena.Donji postroj sa amortizerima izuzetno kvaliteno napravljen koji izdrzava veoma veliku kilometrazu,jedina mana mu je povecanja potrosnja ulja kod modela koji su presli 150000km.Ako ovako nastavis neces nista da kupis,100 ljudi 100 misljenja!Kupi auto koje ti je srcu milije i vjerivatno neces pogrijesiti...
pozz
[ Galenika @ 08.03.2009. 01:37 ] @
Moj glas ide za Juga. Domaći proizvod, ima delova, jeftino održavanje, možeš dosta toga sam da radiš na njemu. . . Za kilo evra, može da se nadje izuzetan primerak i to sa TNG uredjajem. Znači da mu je limarija dobra i motor da ne duva. I to gledaj da uzmeš Koral/Tempo 55 KS, 1116 ccm. Ova varijanta ti je najpouzdanija, ako se tako uopšte može reći.
[ BG_HIGHLANDER @ 08.03.2009. 10:05 ] @
Izgleda da svi (jeftini) putevi vode do YUGA :)
Sta je TNG? Gas?
Fiat Uno 45 je takode interesantan ali moram da vidim cene i da li su mu delovi jeftini. Za Escorta se lazu ljudi da je jak ali delovi nisu tako jeftini
Ako neko zna nesto , neka se ne stidi da pokaze znanje:)
[ HoT_Steppa @ 08.03.2009. 13:08 ] @
Citat:
BG_HIGHLANDER: A cena delova za F. Escort? Ljubav kosta, a pitam se koliko kosta za taj auto?:)


Da li si IKAD pitao za neki deo za Ford Escorta? Velika zabluda je da su delovi za Escort IV skupi. Kao i za VW i Opel, i za Ford Turci prave jeftine delove.
Vozio sam preko 10 godina Escort IV, nijedan deo nije bio skuplji u odnosu na isti deo za VW, potpisujem. Delove naravno, kao ni za G1 ne bi kupovao kod ovlascenog zastupnika nego kod malih trgovaca. Svaki krs od automobila je skup za odrzavanje, svaki ocuvan i redovno odrzavan auto nije skup za odrzavanje.

Bez uvrede, ali toliko zabluda/dezinforacija u vezi svih neVW/Zastava automobila je previse za ovaj forum.
Da li je moguce da kad se razmislja o kupovini automobilima da se ako se pomisli na BILO STA sto nije VW/Zastava se automatski misli da treba prodati bubreg da bi ga odrzavali? Mi svi koji vozimo sve osim VW/Zastave smo najvece budale na svetu jer ne vidimo ono sto je toliko ocigledno, a to je da je VW po tebi jedini ekonomski isplativa kupovina?

Nema tu nikakve ljubavi prema gomili gvozdja, samo odbijanja da se uklopim u mentalitet preprodavaca automobila.

Kuda ide ovaj svet...
[ bamboocha @ 08.03.2009. 14:06 ] @
Ako se dvoumis izmedju juga i G1, moj glas ide za G1 iz iskustva od osam godina.
Za razliku od vozaca juga ja nisam znao sta su pragovi, sanke, letva volana, spone, kugle,
truli kosevi, blatobrani............
Jos kada se doda da je pre nego sto sam ga uzeo bio bas slupan i da sam ga davao prijatelju koji
je svercovao secer i sa njm je prevukao preko 20t.

Pozdrav!!!
[ vladd @ 08.03.2009. 16:22 ] @
Citat:
HoT_Steppa: ..........
Bez uvrede, ali toliko zabluda/dezinforacija u vezi svih neVW/Zastava automobila je previse za ovaj forum............

..............................

Nema tu nikakve ljubavi prema gomili gvozdja, samo odbijanja da se uklopim u mentalitet preprodavaca automobila.

Kuda ide ovaj svet...



Tako je postavljeno pitanje, da ne kazem da je tema.

Inace smo forum koji se trudi(po cenu svadje) da anuliramo predrasude i zablude, koliko je moguce..

Nekome vredi govoriti nekome ne..

Svaki krs je onoliko dobar koliko uzivanja priusti vlasniku.

Sto manje delova za zamenu, sto vise konfora i upotrebljivosti, sto manje "ostavljanja na drumu"...

Svaki odrzavan auto je odrzavan auto, retke su prilike, zbog neke zurbe, da neko jeftino prodaje, javno, neki ekstra ocuvan i odrzavan auto..
Ili zavrsi u familiji ili medju prijateljima.

Sve ostalo je stvar primerka, konkretnog vozila, ne "marke" ili "rejtinga"...i diskusija moze i tako da se vodi..

Poz
[ BG_HIGHLANDER @ 08.03.2009. 17:35 ] @
Hvala svima na savetima i idejama. Tek sad nemam pojma na cemu sam ( nije do vas) pa se troumim i cetvoroumim :)
@ Bamboocha. Golfic ti je bonbona. Da nisi stavio fotku i dirnuo me u srce, bilo bi mi lakse za 1 dilemu manje. Sada je G1 opet u igri :)
[ Blackbite @ 08.03.2009. 19:10 ] @
Sto se tice delova, jako su jeftini, ne znam koliko u odnosu na zastavu, ali malo sta se kvari na njemu osim redovnih servisa i potrosnog materijala, pa bas i ne bih znao da kazem koje su cene jer se jednostavno ne kvari. Znam da je mnoge Jugo mnogo vise kostao kroz delove, a o kvalitetu voznje da ne pricamo.


[Ovu poruku je menjao bakara dana 08.03.2009. u 22:20 GMT+1]
[ Galenika @ 09.03.2009. 01:33 ] @
Ma kakav Escort, Golf kec. . . Uzmi bre juga, za taj cenovni rang naći ćeš bar deset godina mladji jugo od ova dva gore spomenuta. Treba da razmisliš i o tome, koji ćeš od svih tih modela najlakše prodati? Pa narvno, opet juga. Ne favorizujem Zastavu, samo ti skrećem pažnju na neke stvari. I naravno, uzmi auto u aprilu, maju, tad će se videti da li je probila negde farba, korozija, itd. . . Dakle, na proleće ćeš videti sve te " dečje bolesti " .
[ kuntalo @ 09.03.2009. 05:42 ] @
Za 1k EUR, da je potpuno ispravan- otprilike pa samo Renault 4.

Možda Wartburg 1.3, Lajka šifonjerka 1.3, sve sa valjanom limarijom što se može uzeti za do 300 EUR. Resto para u restauraciju, a ako znaš sa alatom, i u TNG uređaj.
[ komosarz @ 09.03.2009. 15:10 ] @
Opet ja,vidis volim aute i znam sta je auto,ali uporno vozim fiate iako je ww bolji i cjenjeniji i prodavaniji.Sta ces takav sam,ali kad bih sutra morao da biram i sta da kupim do 1000eur to bi bio yugo 55.Bas sam juce hodao po auto pijaci i vidio dva yuga iz 99g. solidna,jedan 750eur,a drugi 1000eur.Tako je u B.Luci,a vjerujem da i u Srbiji nije vece odstupanje cijena.Neka izvinu golfisti ponavljam bolje 10g.star yugo nego 25.g. WW.To je samo moje misljenje,a ti uradi sta je bolje za tebe.
pozz
[ Galenika @ 09.03.2009. 15:19 ] @
Auu Boske, sad si nas smorio. Pa jugići u BG-u, 99. godište su od kilo i po pa do dve kile evra. Može da se nadje to godište i za niže pare, ali su u njemu bile kokoške :D
[ HoT_Steppa @ 09.03.2009. 15:49 ] @
Citat:
Galenika: Ma kakav Escort, Golf kec. . . Treba da razmisliš i o tome, koji ćeš od svih tih modela najlakše prodati? Pa narvno, opet juga.


A auto se inace kupuje da bi se preprodao ili da bi se vozio?!?


Nemoj slucajno da se zeznes da kupis Forda za 1000 evra, pa to si se zauvek zarobio, neces ga nikada prodati
[ BG_HIGHLANDER @ 10.03.2009. 19:00 ] @
@komosarz

U pravu si , to bi bilo to. Eventualno neki Fiat ali..
Sta god da je, za te pare je sasvim sigurno malo mladji od dinosaurusa pa ce mu trebati rezervi "organi" cesce..a tu onda prednjace Yugici i poneki Fiat, zbog jeftinih delova.
Hvala svima, sto se mene tice.. dilema je resena . Yugo 55,tempo ili eventualno Fiat Uno ako natrci. To su autici za akanje & zezanje
Pozdrav celoj ekipi


[Ovu poruku je menjao BG_HIGHLANDER dana 10.03.2009. u 20:34 GMT+1]
[ Galenika @ 10.03.2009. 20:02 ] @
Pa UNO za kilo evra je u fazi raspadanja, sav rastrešen. Znači, kako god da okreneš, YUGO ti je najbolji izbor. A i najlakše se prodaje. Tu i da se zajebeš, mislim da omaneš i da uzmeš nekog teškog krša, koji će da te nervira svakog dana, možeš da ga se rešiš/utopiš za iste pare. I gledaj da YUGO ima dobru limariju, motor ako vrisne u medjuvremenu, možeš da ubaciš polovan. Polovnjaci su od 150 € preko oglasa i od 230 u DMB-u, valjda.
[ komosarz @ 10.03.2009. 21:27 ] @
Slazem se i nije da mislim nego znam da yugo ima bolju limariju od una.
[ Galenika @ 11.03.2009. 01:12 ] @
Ajde daj neke parametre po kojima YUGO ima bolju limariju od UNA. Pazi, ja isto volim YUGA, više od UNA, ali čoveče, UNO ima i dizel agregate! Šta sam hteo da kažem. . . Taj dizel agregat iz UNA, prebaciš u YUGO i znaš šta će biti? Pa YUGO će da bude istresen od tog dizel agregata, znači ima da mu otpada sve živo. Samim tim nema šanse da je YUGO limarijski bolji od UNA. A opet, metalik boja kod UNA mnogo znači, a YUGO to u 85% slučajeva nema.
[ komosarz @ 11.03.2009. 01:30 ] @
Imao sam 5 unica,nijedan nije bio stariji od 8 god.,motori su im bili extra pa cak i 1,7D,ali prodavao sam ih samo sto su bili truli i to na mjestima koja nisu vidna.Uno je definitivno bolji auto od yuga,ali covjek trazi pristojan autic do 1000eur,a gdje naci una iz 99g. za te pare???
[ bakara @ 11.03.2009. 21:09 ] @
Citat:
Galenika: Ajde daj neke parametre po kojima YUGO ima bolju limariju od UNA.

Verovatno se misli na antikorozivnu zastitu, gde je yugo sa pocetka devedesetih bio bolji i od nekih zapadnih automobila.
[ mkvb @ 16.03.2009. 12:00 ] @
I ja sam bio "emotivno vezan" za G1 i kupio sam jednog matorog, 1.6D. Za tri godine presao sam 50 000 km, izuzetno sam zadovoljan pouzdanoscu tog jednostavnog motora, kada upali taj dizel nema iznenadjenja u voznji. Zimi na -15 mi je palio bez problema. Zbog aljkavosti prethodnog vlasnika morao sam da menjam cepove na bloku motora i dihtung glave. Odmah sam odradio i masinsku obradu glave, ventila i vodjica. Pa kad je vec bio izvadjen motor zamenjeni su svi lezajevi, dihtunzi i karike, pumpa za vodu, set kvacila. To me je sve kostalo 350Evra i delovi i majstor. Uradio sam i glavu upravljaca 60Evra. Delovi kostaju otprilike kao i za juga, recimo zadnji amortizer gasni je 1500 din, prednji 2200. Sada je na red dosla limarija, patos je solidno propao na mestima gde dolazi dizalica jer nemam garazu a ima dosta godina, trenutno je auto kod limara.

Znaci ulozio sam u motor 350 Evra i u limariju oko 400 ce da izadje kompletno sa sve farbanjem celog auta, varenjem i zastitom! Znaci za oko 2000 Evra sam kupio kola i sredio i motor i limariju. I taj neki Escort, Uno ili Jugo od 2000 evra ponovo trazi ulaganje, to smem da potpisem. Redovno odrzavanje ne pisem jer svako normalan menja paknove i ulje i to mora da se uradi. Ja mozda i previse obracam paznju na sitnice i cim nesto nije kako treba odmah menjam ali za to mi je auto uvek u stanju da ode do Berlina i nazad :)



Zadnja slika je posle udarca u betonski stub od neke ograde. Stub je pukao na pola i iscupan je iz zemlje, slozicete se da je Golf ipak dosta cvrsci od Juga.
Golfa sam kupio na pijaci i placen je 1300 Evra i ne bih ga menjao ni za kakvog Juga ili Una.
Svaki matori auto jede pare, a za novi nemamo... paradoks

Pozdrav...
[ kuntalo @ 16.03.2009. 13:31 ] @
Citat:
mkvb:  Znaci za oko 2000 Evra sam kupio kola i sredio i motor i limariju. I taj neki Escort, Uno ili Jugo od 2000 evra ponovo trazi ulaganje, to smem da potpisem.


Nije pristojno smejati se, znam, ali 2k EUR za vozilo (niže srednje klase) iz, šta, '81.?

Bua-ha-ha-ha!

Ali ako tebi odgovara- super!

hi-hi-hi...
[ mkvb @ 16.03.2009. 14:13 ] @
Ne nego 1300, a vremenom sam puk'o jos malo para i doveo ga u stanje bez ulaganja. Sta mozes da kupis za 1300 a da je bez ulaganja?
Ako cu vec da vozim krs, makar ce da bude koliko toliko pouzdan.
Covek je napisao da trazi kola za 1000 evra, ja sam napisao da kola za te pare nema a izmedju G1 ili Juga ja biram Golfa.
U dzepu sam imao 1500 Evra tada na pijaci, a kola iz "srednje vise klase" za te pare nemaju ili imaju ali treba jos minimum toliko da se ulozi da bi me posluzila par godina. Ja ovog golfa vozim vec trecu godinu i ne zalim se, znam sta vozim, matoru sporu kantu koja uvek stigne tamo gde se uputi! A jos ako napisem potrosnju rizikujem banovanje. Koliko goriva trosi 55-ica ili Uno?

Citat:
kuntalo:iz, šta, '81.?

A godiste je kod matorog auta bitno? Znas koliko je bitno +- 5 godina na ostalih 20... Ja sam gledao stanje automobila, a taj je bio odgovarajuci. Bio je jedan Escort mehanicki odlican ali je rizik preci preko lezeceg koliko je losa limarija, jedan 205 kome je motor cudno zvecao i vlasnik je bas bio "uporan" da ga udomi i jugici koje nisam ni gledao. Ispod 3000 - 3500 Evra nema auto!!!
[ sasa022 @ 16.03.2009. 23:17 ] @
@mkvb

kuntalo se smeje jer vozi Pandu,a Panda Van se moze naci za oko 1500€ sa placenom carinom 2002 godiste.

[ komosarz @ 16.03.2009. 23:34 ] @
Covjek je jako hrabar kad vozi WW starog 28g.A znate li kako znam?
Pa imam jedno prijatelja koji vozi isti auto i kad god sjedne u njega
obavezno se prekrsti,sem kad je pjan.Buraz izvini,opet kazem neka vozi
ko sta voli i ko sta ima.
[ kuntalo @ 17.03.2009. 07:29 ] @
Ispašću zlurad, pakostan, šta već- a stvarno mi nije bila namera.

Neka vozi ko šta može, ali neka mi ne prodaje bele za crne- znate šta.

Rekao sam 100 X šta mislim da treba uzeti za hiljadu, šta za dve, ako je nekome gušt da se zlopati sa 3 dekade starim prevoznim sredstvom, za te pare?! Slobodno zemljak, ali ako si Ti veverica, ne vuci mene u to društvo...
[ mkvb @ 17.03.2009. 22:27 ] @
Citat:
komosarz: Covjek je jako hrabar kad vozi WW starog 28g.A znate li kako znam?
Pa imam jedno prijatelja koji vozi isti auto i kad god sjedne u njega
obavezno se prekrsti,sem kad je pjan.


Pa to nije nikakvo merilo, i ja sam vise puta slepao svog komsiju koji vozi mnogo mladji volvo, drugara je Vectra izneverila na 300 km od kuce, radio generalku posle toga, rodjak je sa zenom i decom na moru ugasio Citroen na autoputu u Grckoj... primera ima koliko volis i tu nema pravila, kako se ophodis prema automobilu on ti tako i vraca.

Ja znam da u mom matorom golfu imam kocnice u odlicnom stanju, upravljac bez mikrona lufta u glavi i sponama, vesanje u odlicnom stanju, ide pravo, koci pravo, koliko god da je star moze da bude u pristojnom stanju, to mi svake godine potvrdjuju na tehnickom pregedu.

Citat:
kuntalo: ako si Ti veverica, ne vuci mene u to društvo...


Druze iskreno mene je manje sramota da se vozim u sredjenom kecu nego u Pandi, to je moja stvar, moj izbor.
Vozaci Pandi preteduju da postanu gori od vozaca Golfova dizela!!! Tema je VW 1 ili Jugo 55, moj glas ide za VW.
Iskljucujem se iz dalje price.
[ bakara @ 17.03.2009. 22:33 ] @
Da ne bi dalje preterivali...

Lock?