|
[ studio3dart @ 08.03.2009. 18:17 ] @
| Zna li neko sta se zbiva kada je motor u radnoj temeperaturi i kada ga ugasim i palim bez gasa,zacuju se ventili,a kada je hladan to se ne desava.Inace sam uradio generalku pre mesec dana.
A imam i problem puno puta kada gasim auto,on se ne ugasi odmah,a to se ne desava uvek i nakont toga kada se to desi,onda posle malo teze zavergla.Inace nakon 500 km mi je riknula jedna svecica,doduse nove 4 sam stavio nakon generalke i sada sam primetio da ni na leru ne radi najbolje-pomalo se treska.Mislim da bi to trebalo smiriti sve,ali kako.
Znaci ostale su mi 3 svecice od generalne i jedna opet nova od pre 2 dana.Hvala na savetu.
Motor mi je OHC 1600 sa elektronskim paljenjem-ima tamo i neku kutiju,dal se to zove komutator ili slicno.
Inace na leru mi je ispocetka radio dobro,a sve ostale problemcice sam imao od pocetka,neko nakon 2-3 sipanja goriva,dobio sam nestabilan ler-gas,a karburator sam komplet remontovao,kablovi novi i slicno. |
[ cozmo_im @ 10.03.2009. 09:43 ] @
To se ne cuju ventili, to su detonacije u motoru - pogresno podeseno paljenje - a zato ti auto i radi jos izvesno vreme kad ga ugasis (ne ugasi se odmah). To je uglavnom simptom pogresno namestenog paljenja ili neceg oko elektronskog paljenja.
Proveri ugao paljenja, proveri toplotnu vrednost svecica (mozda nisu odgovarajuce za taj motor, nek ti u radnji nadju po katalogu za tvoj auto), proveri cistocu goriva (da li je nov filter?), razvodnik... moze i komutator da bude.
Ali prvo proveri razvodnu, svecice (da li je odgovarajuca toplotna vrednost) i paljenje stroboskopom. To kad podesis ako se i dalje desava - nesto nije u redu sa elektronskim paljenjem.
[ studio3dart @ 10.03.2009. 16:07 ] @
Hvala na odgovoru,svecice su mi SUPER BOSNA,a pre toga sam imao BOSH i nakon 500 km riknula mi jedna i ja zamenim opet sve.Kablovi dobri,doduse kada mrdnem paljenje,malo se to poboljsa,ali sam primetio da u filteru mi se odvaja puno puta voda.Ne znam zbog cega,a nigde ne ulazi,sve sam prekontrolisao,ali kada sa stroboskopom nastelujem,onda se u voznji cuju ventili,sto znaci izgleda da je gorivo katastrofa,uglavnom nikako ne mogu da smirim auto da radi mirno na leru,a ima jos neka neshvatljiva stvar,testirao sam potrosnju,na otvorenom mi je 8 litara,a po gradu 25 litara trosi na 100 km.-to nikako ne shvatam.
Hvala jos jednom.
Moze li nesto da steti motoru ta eksplozija koja se cuje unutra kako ste vi rekli?
Koje su sveciced najbolje za OHC 1600 ccm?
[Ovu poruku je menjao studio3dart dana 10.03.2009. u 17:45 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao studio3dart dana 10.03.2009. u 17:47 GMT+1]
[ cozmo_im @ 10.03.2009. 17:29 ] @
Tek sad sam video da je 1600 OHC, to je onaj cuveni karburatorac koji ima veciti problem da se dotera u red - mislim na karburator. Skoro da nikad ne moze da se namesti i uvek loce preterano goriva. U sustini potrebno je naci nekog ko ce jos malo da se zeza s tim karburatorom (remont iako je odradjen, to nista ne znaci).
Elem, pogledacu koje svecice mogu da idu u taj motor pa cu ti napisati.
Inace, detonacije su stetne za motor ako se javljaju redovno. Ako se povremeno jave pri ubrzanju (na sekund) onda ih mozes zanemariti...
[ vidan kv @ 10.03.2009. 19:55 ] @
Da,da,....čuveni karburator Variet II još ako je sa automatskim sauhom,....milina....predpostavljam da je on jer su Solex ugrađivali dosta ređe.....moguće ga je 100% remontovati jedino ako nema mehaničkih oštećenja koje najčešće nastaju kao posledica nestručnog rukovanja......uvek se "obradujem" kada ih vidim....pozdrav!
[ studio3dart @ 10.03.2009. 21:07 ] @
Ne desavaju se detonacije uvek,nego recimo na svakih 7-8 gasenja motora,ne moze normalno da se ugasi,nego malo zaigra,a jedan mi je majstor rekao da je moguce da mi presisava karburator pa baci vise goriva u cilindre,mozda je i tp u pitanju,posto sam danas kod njega video da mi je mnogo veliki nivo na plovku karburatora pa mozda zato mnogo trosi?
Hvala sto se interesujete za mene.Pre neki dan namerno ostanem bez goriva i sipam samo za 500 dinara i presao sam u cugu 75 km.Bilo je malo i gradske voznje i znaci da mi je auto potrosio 7.8 litara na 100 km,posle toga verovali ili ne,sipam opet za 500 dinara i vozio sam samo po gradu i presao 22 km,stvarno covek da ne poveruje.Mogu ja da ugradim plin,ali sam za inat spreman bar da otkrijem uzrok tome i posle cu da stavim plin ili karburator od Keca.
[ komosarz @ 10.03.2009. 22:08 ] @
Zanimljiva situacija,pogledaj da li ti mozda blokira saug.Ako ti paljenje ne valja opet ne moze toliko da trosi,ako je smjesa prebogata trosio bi stalno mnogo.Ako blokira plovak
visak goriva bi vraco u rezervoar...Prvo saug drugo plovak.
pozz
[ studio3dart @ 11.03.2009. 11:40 ] @
Sto se tice plovka,samo da kazem da ovaj moj karburator,a ni pumpa nemaju prelivni sistem.Sauh vraca dobro,a i kada ga blokiram,isto se desava,znaci namestim ga u sistem kao da ga nema.Jedino mi je nivo goriva u solji kod plovka mnogo veliki,od vrka ima prostora samo oko 2 mm,pa sada ne znam na koliko da ga smanjim da bi dobio neko poboljsanje.Ako je slucajno negde pojedeno oko plovka pa propusta gorivo,kako bi mogao to da zalecim-ima tamo neka iglica-osovinica na kojoj se klati plovak,pa mozda tuda prolazi gorivo u cilindre-da li je to moguce?
Danas sam imao situaciju da po gradu 5 litara potrosi na 12 km-to je jos strasnije,a nigde ne vidim da curi ili da smrdi benzin-katastrofa.
[ vidan kv @ 11.03.2009. 18:56 ] @
Nivo goriva u karburatoru se šteluje specijalnim alatom i ti sigurno nećeš moći da odradiš sam pošto se štelovanje vrši deformacijom poluge plovka,jako je pipavo i možeš lako da napraviš još gore....pozdrav!
[ komosarz @ 11.03.2009. 19:53 ] @
Oko plovka da sam radis nemoj jer ces napraviti jos vece s****,a sistem rada plovka je krajnje jednostavan na jednom kraju se nalazi igla(povezana sa plov.) koja silazi i propusta gorivo iz solje dalje u karb.znaci ako ti fali ta iglica gorivo ce ti nekontrolisano dolaziti u dizne... ili ako je iskrivljena,kratka,potrosena bice isto.Meni je prije 20g. jos kad sam vozio yuga iskrso slican problem.Da napomenem da mi je stari automehanicar,a fala bogu i ja sam nesto naucio.Da nastavim meni je bila pukla karika na jednom klipu i auto je nenormalno trosio.Znaci ispitali smo sve mjenjo karb.svjecice,pregledo ventile,stroboskopom stelovo paljenje i opet isto.Doslo mi je da ga zapalim.Ostalo mi je samo da skinem glavu i pregledam klipove.I mozes zamisliti pukla karika a kompresija "dobra"(ni dan danas mi to nije jasno).Vidis posto si ti uradio generalku nevjerujem da je i kod tebe isti slucaj.Pogledaj jos i ventile moguce je da jedan ne radi.Moj savjet ti je da odes kod nekog postenog majstora i po redu.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|