|
[ Galenika @ 09.03.2009. 15:08 ] @
| Ljudi, šta uzeti od ova dva krša? Koji je kvalitetniji, udobniji, bolji u eksploataciji, jeftiniji za održavanje. . . Nazvao sam ih krševima zato što su to ipak stariji automobili. E da, cenovni rang do dve kile evra :D |
[ pantic68 @ 09.03.2009. 15:45 ] @
Bolje kadet ako nije mnogo truo.
[ vidan kv @ 09.03.2009. 22:09 ] @
Bolje Fiat Tipo........pozzzzz!
[ sasa022 @ 09.03.2009. 22:25 ] @
Da prekratimo dvoumljenje - kupi Golf 2
Ako je za kraci period - onda kupi Kadeta jer u svakom trenutku mozes lako da ga prodas.
Ako planiras da auto zadrzis duzi period onda trazi Tipo.
[ bakara @ 09.03.2009. 22:51 ] @
Citat: pantic68: Bolje kadet ako nije mnogo truo.
Zar postoji i takav?
Ja glasam za tipa, on bar ne truli tako...
[ boxxter @ 09.03.2009. 23:00 ] @
Glasam za suzu.Uzmi 1.3 benzinca,i gledaj da nije udarana,da ne vuce na sve strane u voznji.Moze ona lepo da klizi,a oce i uz brdo.I da je trula visnja(vise trula nego visnja),krilo ti je 20 e,rubovi isto toliko,okrechi je malo i teraj.Dobra stvar je sto kad prezubi ,ne moze da pokida nista.Ne moze da pokrivi ventile.Zamenis kajs i teras dalje.xD
[Ovu poruku je menjao boxxter dana 10.03.2009. u 02:22 GMT+1]
[ Java Beograd @ 10.03.2009. 09:05 ] @
Onaj ko ima Kadeta će ti savetovati Kadeta, a vlasnik Fiata, naravno fiata.
E, pa evo da te ja, kao vlasnik Tipa, posavetujem da kupiš Fiat Tipo
Relativno velik (veći od Kadeta). Na zadnjoj klupi ima sasvim dovoljno mesta za troje odraslih sa dugačkim nogama, a i prtljažnik je prostran. Izuzetno udoban, tih i komforan, veoma lako upravljiv. Ne rđa uopšte (osim malog dela iznad zadnjeg točka). Lepo leži na putu, umereno troši. Održavanje je jeftino.
Ja na mom punoletnom Fiatu otvorim haubu bukvalno jednom godišnje, da zamenim ulje. Eventualno ako treba da se doda tečnost za pranje šoferšajbne. Inačem imam benzinca, 1.4 ie (singl point injection)
[ cozmo_im @ 10.03.2009. 09:49 ] @
Fiat Tipo je dosta bolji od Kadeta. Udobniji je, startniji, bolje ide, bolje se vozi, lepsi je i ima bolju limariju.
Problemi kod Tipa su elektronika (sitnice - zeza digitalna tabla i slicne stvari, nista krupno. Bolje uzeti model sa analognom tablom i nema problema) i crkavanje menjaca (mojo sestri je crko menjac odjednom, iako je auto odrzavan perfektno i mazen i pazen, majstor mi rece da im se to desava bez obzira).
Motori su mu dobri i pouzdani. Menjac ne moze da se proveri, ali na Kadetu mozes ocekivati mnogo vise kvarova, losu limariju, problem sa letvom volana (dosta cest) i auto se jednostavno vise rastrese od Tipa.
Poredio sam skoro Tempru 1991 i Kadeta 1991 (one bolje serije kao), Tempra je u mnogo boljem stanju, jeste malo rastresena i ona posle godina ali daleko daleko manje od Kadeta i bolje se vozi i udobnija je i relativno tisa. A ima i pocinkovani lim (oba su od prvih vlasnika, garazirani i odrzavani).
Sve su to polovnjaci i macke u dzaku, ali mislim da je Tipo, ako je redovno odrzavan, bolja solucija od Kadeta.
[ boxxter @ 10.03.2009. 10:31 ] @
Fiat tipo mi nekako kockast...lepsa je suza.xD
[ Galenika @ 10.03.2009. 14:51 ] @
Zahvuljem svima. Jeste bogami prednost na strani Tipa, ipak je pocinkovan i uglavnom su svi metalik boje. To što je tipo kockast, to nije nikakav problem. I mislim da Tipo ima savremeniji i lepši enterijer od Suzane. Kada je Tipo prestao da se proizvodi? '96. ?
Ima par komada od '93-'94 za dve kile evra, u pristojnom stanju. Kakvi su agregati kod Tipa, koliko mogu da predju ako se ne siluju i ako se redovno održava?
[ Java Beograd @ 10.03.2009. 15:36 ] @
Od benzinaca, najčešći su 1.4 i 1.6. Proizvodio se i sa F.I.R.E motorom, 1.1 ali jako malo, bio je preslab. Stariji benzinci su sa karburatorom, a kasnije se radio sa singl point injection sistemom. Posebno je dobar 1.8 Sedicivalvoe. Bio je jedan od pionirskim motora sa 4 ventila po cilindru. Bio je izuzetno popularan, osnivani su fan klubovi širom sveta. I danas je na ceni.
Što se dizela tiče, mislim (dakle nisam siguran) da je bio jedan od 1.7. Ne znam za druge varijante.
Ja se evo, opasno približavam 200.000 km. Ne troši ulje, radi sasvim OK, nemam nameru da radim generalnu, bar ne do daljnjeg. Održavanje, šta je to ? Ako misliš na ulje i filtere, ja to jednom godišnje, na oko 10.000. Svećice na 30.000. Trebalo bi da zamenim i zupčasti ovih dana, ali nikako da nađem vremena.
Fijata imam zadnjih 9 god (taman kad sam 'teo da kupim novo vozilo, uletela varijanta da rešim mnogo važniju stvar - stambeno pitanje, pa sad dok vraćam dugove i dalje vozim punoletnog Tipa). Za 9 godina BUKVALNO sam svako jutro upalio i otišao na posao. Doduše, umem sa tehnikom, pa svaki eventualni kvar predupredim.
[ Galenika @ 10.03.2009. 16:29 ] @
Ja sam sad krenuo da renoviram stan, joj šta sve treba da se menja :D
Studiram, radim. Primanja su mi tako, oko 70 kila dindži za metar dana, ali je fazon u tome što gajba proguta sve pare. Mogao bih malo da sačekam, da skupim 2,5 kile evra, pa da uzmem Tipa 95. godište. E oni su svi u extra stanju. Dobro, ne baš svi, ali uglavnom jesu. Recimo da mi se dopadaju ovi agregati od 1.4 i 1.6 litra. To bi moglo lepo da vuče . . .
[ etjen @ 11.03.2009. 16:43 ] @
druze, ako su ti sigurna primanja, sacekaj malo, pa kupi nesto novije. Tipo i Kadet su matori mnogo... Prava je sreca naleteti na dobrog
[ Java Beograd @ 12.03.2009. 09:21 ] @
Sasvim tako. Jedno je imati svoj auto, u koji si siguran, znaš kako je održavan i sve ostalo, pa i kad u tvom vlasništvu pređe 10-tu godinu imaš kakvo-takvo poverenje. Sasvim drugo je kupiti auto stariji od deset godina.
[ kuntalo @ 12.03.2009. 15:43 ] @
Koliko sam čuo, taj 1.4 je za izbegavati, troši ulje, šta li.
Proveri, ja verujem vlasniku servisa kod koga se zakazuje ponedeljkom od 08h do 09h za, u proseku, dve nedelje.
Ako nisi mlad i (ili) lud, 1.2 će biti sasvim dovoljan, u suprotnom, 1.6 bi trebalo da bude pravi izbor.
PS: Svaki vlasnik FIAT-a će shvatiti o kom majstoru se radi, stvarno mi nije bila namera da ga EPP-išem, šta više, ne idem više tamo, standardne stvari radim u polu-privatnoj režiji, model mi to dozvoljava...
[ Java Beograd @ 12.03.2009. 15:54 ] @
Ne vidim po kojoj to logici 1.4 "troši ulje" a 1.6 i 1.2 (ne znam za ovu varijantu) ne troše ? Ista fabrika, isti materijali, ista sastavnica delova ... Sve isto, osim dimenzija klipa, karika i hilzni ! I sad - baš ovaj troši ulje ?
Naravno, uopšte mi nije namera da hvalim model 1.4 (zašto bi) ali ovakva konstatacija jednostavno - ne pije vodu.
[ kuntalo @ 12.03.2009. 18:06 ] @
Kao što rekoh- tako sam čuo.
Nisam mnogo pridavao značaja toj priči dok nisam čuo i pomenutog majstora kako isto to (i još nešto što zaboravih) tvrdi.
Najbolje da se jave vlasnici, ali njih nešto nema?
[ vidan kv @ 12.03.2009. 19:10 ] @
..pogrešno si čuo.....ponosni vlasnik modela 1.4-88.godište!......birani primerak u Italy,evo Hvala Bogu 185.000km(kod mene 75.000)....jedini je problem u prednjem trapu tj. u nekvalitetu delova za isti.....jbg-a,nisam hteo da kupim orginalne prednje viljuške u Grčkoj po 65€ pa se sad zlopatim.....pozdrav....Vidan!
[ Java Beograd @ 13.03.2009. 08:24 ] @
Citat: kuntalo: Kao što rekoh- tako sam čuo. Ma u redu je što si ti čuo, samo što ja imam tu osobinu da kritički razmislim o svemu šta čujem.
Ih, kad bih ja pisao po forumu sve šta sam čuo !
Uostalom, kao što sam i napisao gore, i ja sam vlasnik 1.4 i.e. Dolijem oko 700 grama ulja na 10.000, i to sada, kad je Tipo već punoletan i ima skoro 200.000 za sobom. Doduše moj nije "birani primerak" iz Italije, već slučajno nađen preko oglasa i kupljen primerak, uvezen iz Švajcarske.
[ vladd @ 13.03.2009. 13:16 ] @
Nije problem ako je neko cuo neki podatak koji moze biti koristan sadasnjim i buducim vlasnicime nekog modela, vozila ili motora, ali, lepo bi bilo i neko, makar sicusno, tehnicko obrazlozenje, a ne trenutni bes nekog majstora prema nekom primerku..
Poz
[ bakara @ 13.03.2009. 19:05 ] @
Citat: kuntalo: Koliko sam čuo, taj 1.4 je za izbegavati, troši ulje, šta li.
Ovo je Kuntalo cuo za fiat bravo 1.4, a ne za tipo.
[ boxxter @ 13.03.2009. 23:04 ] @
Pa dobro.. vidim da ste se ovde svi slozili da je bolji fiat tipo motor od opelovog OHC GM motora.Okay...
[ Galenika @ 15.03.2009. 23:31 ] @
Idem ja tako gradom i merkam Suzane i Tipa. 80% Kadeta je bilo trulo ili se rdja videla golim okom. Kod Tipa totalno drugačija slika! Ako sam našao 5% koji su tek počeli da trule. A to o agregatima, mislim da je nezahvalno komentarisati. Suza i Tipo, sa motorom od 1600 ccm i uz normalno održavanje, mogu da predju od 400 000 pa na gore. A to da je OHC bolji od Fiatove mašine, baš i nije tako. Uzmi OHC, siluj ga, neće izgurati ni 20 000 km . . .
[ skorohaker @ 16.03.2009. 12:03 ] @
Zar nije i Tipo sa OHC?
[ acchilees @ 07.06.2009. 11:14 ] @
Moj savet je da ipak pokusas da skupis malo vise para pa da kupis nesto novije ( astru ili mareu). Ja konkretno vozim kadeta limuzinu '90. - 1.4i koji je u odlicnom stanju, ali to odlicno stanje me kosta oko ''kilo'' evrica godisnje ( amortizeri, sajlent - blokovi, ulje, gume...). Dosta se ulaze i u limariju, ali kad sve to ispostujes, auto je extra. Isto verovatno vazi i za fiata, ali se definitivno lakse odrzava noviji auto, a za oko 4 ''kile'' bi trebalo da ima neki opel ili fiat '99. - '00. Pozdrav
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|