[ ZeljkoQ @ 10.03.2009. 00:42 ] @
Pozdrav svima.

Dakle, reč je o modelu B3 ("jaje") sa motorom 1.8s (Ka-glava). Primetio sam da prilikom jačeg kočenja zadnji desni doboš češe i struže. Pomislio sam da su pakne dotrajale i otišao kod svog majstora, s namerom da ih zamenimo. Kada smo rastavili doboše videli smo da su pakne skroz OK, imaju "mesa", a nisu ni spržene pa da se usled toga ne troše. Onda smo primetili neke štiftove (mislim da su od mesinga) koji su vidno istrošeni (pojedeni), a koji služe da pakne drže u pravilnom položaju. Izgleda da prilikom naglog, jačeg kočenja, pakne ne naležu na doboš kako bi trebale, pa se to rezultuje štruganjem i malo lošijem kočenju. Štiftovi se nalaze na onom delu koji ostaje na autu i zaliveni su sa telom doboša.
E sad, po svoj prilici, mislim da ću morati da menjam ceo taj "sklop", pa me interesuje, kada već dajem novce, da li je izvodljivo da umesto doboš ugradim disk kočnice. Relativno povoljno bih mogao da dođem do njih, ali ne znam koliko je to komplikovano i da li su potrebne neke veće prepravke. Disk kočnice su takođe od Audija B3 mislim iz 1987-88 (nije quattro, ali ne znam da li ima ABS). Moj auto takođe nije quattro i nema ABS.

Napominjem da je ovo samo moja ideja, sa gledišta vozača. Nisam se još konsultovao sa majstorom.
Ako se neko razume u ovu tematiku, neka napiše koju, pa da prodiskutujemo.
Hvala.
[ mkvb @ 16.03.2009. 12:08 ] @
U istoj situaciji sam bio i ja, drugar mi je poklanjao zadnje diskove i celjusti od Golfa2 GTI. Odustao sa kada sam video da mora da radi i fiberka i zavarivanje! Mozda je na Audiju drugacije ali na kecu mora da se sece i vari novo.