[ visocanin @ 13.03.2009. 22:05 ] @
| Planiram kupovinu Reno Megana 2000-2002 god.Interesuju me iskustva sadasnjih i bivsih vlasnika ovog automobila,na sta treba obratiti paznju prilikom kupovine i koja je razlika izmedju dTi i dCi motora.Hitno potreban savet |
[ sasa022 @ 14.03.2009. 04:50 ] @
Ukratko - dTi je generacijski stariji,dCi je mladji - savremeniji (common rail).dTi je jeftiniji za odrzavanje,otporniji je na (ne)kvalitet naseg goriva,trosi nesto vese i lenji je od dCi.
[ MOSLER @ 17.03.2009. 21:11 ] @
Sasa ti je vec odgovorio, dci je snazniji i elasticniji motor sa coomon rail ubrizgavanjem i manjom potrosnjom ali papren za odrzavanje kad se nesto pokvari a to nesto se cesto desava jer je dci jako osetljiv pogotovo kada je presao oko 200.000 km i vise koliko obicno imaju primerci tog godista koje ti gadjas.
Dti motor iako je starije koncepcije, nije toliko los a i sa svojih stotinak konja pruza solidne performanse za prosecnog vozaca, o razlici u ceni odrzavanja ova dva motora da i ne govorimo.
Ja sam 4 godine bio vlasnik Reno Megana 1 sa 1.9 d motorom i ako izuzmem losije performanse (1.9d ima samo 64 ks) mogu reci da sam bio prezadovoljan autom. I ponasanjem na putu i udobnoscu kao i cenom odrzavanja koja je vise nego pristupacna za tu klasu automobila.
Mozda bi ti najbolja kombinacija bila 1.6 16v benzinac.Motor pruza dobre performanse, nije skup za odrzavanje a i primrci sa benzinskim motorom su po pravilu manje presli od dizelasa.Ako jos uz to ugradis i plin imaces kombinaciju jeftine voznje i odrzavanja.
[ subidubidu @ 17.03.2009. 23:06 ] @
Ja vec 4 godine vozim Megan 1.9 D, 47 kW . Auto je bas bas udoban, vjerovatno jedan od najudobnijh u klasi. Moj je presao 260.000 km i sa motorom nisam imao nikakvih problema. E sad mana ovog motora je sto je trom. To ne bi trebao biti problem sa dTi, on ima 72 kW. Stvarno sam zadovoljan sa autom i iako je presao puno ne planiram ga jos prodavati jer me dobro sluzi. Sto se tice kvarova:
1.Daljinsko zaljucavanje - to sam rijesio ugradnjom alarma od 100 eura (u servisu bi popravka kostala 150 eura, a ovako sam pride dobio alarm)
2.Reostat ili ti elektronika za unutrsnji ventilator -50 eura polovno
3.Anlaser (bendeks ili tako nekao se zove)- 30 eura
Disk plocice su oko 20-30 eura, grijaci 5-10 eura kom
Pozzz
[ svsavic @ 15.04.2009. 18:39 ] @
Ja imam DCI.
Razlika između dci i dti je što je dci ima komonrejl sistem ubrizgavanja i ima interkuler i još po nešto. U suštini
to su isti motori po pitanju održavanja, zupčasti, španeri itd (filter za gorivo kod dci je skuplji i on je oko 2000d).
ja sam kompletan veliki servis platio 27000din (sa antifrizom i pumpom za vodu, bez pk kaiša jer nije bio za zamenu).
Može da ode turbina zbog lošeg ulja. Ulje za motore 2001+ sintetičko 5w40 B4
dci -> 75kw 200Nm 5.2l/100km
dti -> 59kw 160Nm 5.4l/100km
[ hjasko @ 17.04.2009. 23:30 ] @
Pozdrav!
Ja trenutno vozim Renault Megane Scenic sa 1.9DTi motorom i prezadovoljan sam sa istim sto se tice
i potrosnje i odrzavanja...Za dvije godine koliko je kod mene nista nisam mijenjao na motoru sem redovnog
odrzavanja (filteri i dr.)...Inace sam pri uvozu iz Njemacke insistirao kod prijatelja koji mi je trazio ovaj
auto da to bude iskljucivo DTi motor jer su me tako savjetovali majstori koji rade francuska vozila ovdje kod
mene (nisam strucnjak za mehaniku te slusam one koji to jesu!) zbog daleko veceg procenta kvarova kod
DCi motora...To se i obistinilo jer npr.prijatelj koji je uzeo DCi varijantu istog auta kao i moj auto,sa otprilike
istom kilometrazom i stanjem auta,je do sada cetiri puta isao u Renault servis zbog nekih greski,obicno oko
elektronike koje je znatno vise kod DCi...
Inace u svakoj varijanti smatram da su ovi auti sa ovim 1.9 motorima puno bolji i jeftiniji za odrzavanje od
npr.navikanih VW ili nekih drugih auta...
HJasko
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.