[ KARTING @ 20.03.2009. 19:04 ] @
Dobro vece, pre neki dan sam kupio auto marke BMW 520i,ali me buni nesto ... sipam antifriz do predvidjene granice(kada je auto hladan),kada se auto zagreje podigne nivo tecnosti,zatim kada se opet ohladi spusti nivo tecnosti(ali nikad do predvidjene granice).Kada stisnem creva mnogo su tvrda,a kada ugasim auto i odmah zatim otvorim posudu tecnosti cuje se isto kao da otvaram coca colu ... tj. kao da ima neki pritisak ...

Pa bih vas zamolio ako je neko imao istih ili slicnih problema se nekim autom neka odgovori, zahvalan unapred
[ vidan kv @ 20.03.2009. 19:14 ] @
Normalno je da se tečnost širi i skuplja zato se ta posuda i naziva expanzioni sud.Ceo sistem inače radi pod pritiskom od 1-1.2 bara tako da je normalno da se čuje šištanje kada otvoriš čep....redovno kontroliši tečnost!........pozdrav!
[ KARTING @ 20.03.2009. 19:20 ] @
Ok, hvala vam puno na odgovoru, ja sam mislio da nije motor u pitanju jer mi je jedan komsija (koji kao poznaje mehaniku) pricao da je ili motor u pitanju ili neki termostat .. hvala vam jos jednom na odgovoru,prijatno vece
[ Azzrael @ 20.03.2009. 21:04 ] @
Komsija nije bas u toku...
Nivo tecnosti se kontrolise kad je motor hladan potpuno, i tada treba da bude do obelezenog nivoa. Prilikom postizanja radne temperature, podize se pritisak u sistemu i nije preporucljivo ozracivati sistem. Kao sto je Vladan rekao, redovno kontrolisi tecnost i navikni se da drzis jedno oko na skali temperature, ako je sve ispravno, treba da bude zakucana po postizanju radne temperature. Ako je za utehu, kod dizela je pregrevanje skuplje nego kod benzinca
[ vladd @ 21.03.2009. 00:53 ] @
Jedini problem su "tvrda" creva, to moze da bude znak supljeg, progorelog dihtunga glave, koji nabija pritisak u sistem hladjenja i malo vise varira nivo tecnosti.

Proveri creva pre startovanja(nakon duzeg stajanja, ujuto recimo) motora, i nakon par minuta rada. Ne bi smela da postoji razlika tvrdoce creva.

Poz.