[ zoka akva @ 21.03.2009. 13:04 ] @
postao sam vlasnik novog accenta 1.4 97ks ful verzija.Do sada sam iskljucivo vozio evropske proizvodjace.Nemerljivo bolji odnos kvalitet-cena u korist korejanaca.
[ Nebojsa Milanovic @ 21.03.2009. 13:36 ] @
Nije valjda? :)

Bolje nam reci kakvu si cenu dobio, kakvu ima opremu i uopšte neke utiske iz prakse.
[ Ka2 @ 21.03.2009. 14:30 ] @
Ja sam postao vlasnik novog i30 Smile+ samo sto auto jos uvek nemam pa ne mogu da kazem utiske ali je to provereno fantastican auto. Dovoljno je samo sesti u njega pa da vam se vilica otegne do poda... znaci govorimo o OSNOVNOJ verziji...

Gde si nasao novog Accent-a, vise ga ne prodaju?
[ zoka akva @ 22.03.2009. 12:37 ] @
Od opreme ima dva airbega centralno podizace na svim vratima klimu abs stelovanje volana po visini podesavanje farova iz kabine elektro retrovizore sa grejacima halogenke metalik dodatni prikljucak za napajanje.podesavanje vozacevog sedista po visini servo.Prvi servis na 15000km.Auto je fantastican motor kipi od snage izuzetno dobro ubrzava dosadno tih u kabini da nema muzike prosto bih zaspao.potrosnja 8,5litara u lokalu zimskim uslvima na otvorenom oko 6,5litara.ABS fantasticno odradjuje posao provereno u praksi. 8godina fabricka garancija na motor i menjacku grupu.Pre njega sam vozio Polo GT. Accent je mnogo tisi i udobniji.
[ madamov @ 22.03.2009. 18:00 ] @
Stvarno, sa kog si ga lagera izvukao i po kojoj ceni, jer je meni rečeno da je sve rasprodato i da novog uvoza nema?
[ Ka2 @ 28.03.2009. 08:59 ] @
Ja vam predstavljam svog novog clana porodice. :) Mislim da se o kvalitetu moze suditi delimicno i na osnovu spoljasnjeg i unutrasnjeg izgleda.







[ rinenad @ 28.03.2009. 09:25 ] @
Neka te dugo služi i da pređeš sa njim puno kilometara...Sretno!
[ rinenad @ 28.03.2009. 10:10 ] @
Sada možemo da vidimo očiglednu razliku, a mogu zakačiti i sliku sa climatronicom gdje sve to izgleda bogatije.

Tek ovo?
[ vladd @ 28.03.2009. 10:44 ] @
Ne vidim ja razliku, bar ne onu koja kosta 5000evra

Uzgred, rec je o kvalitetu, a ne o dizajnu, za korejance cemo tek da vidimo, VW se nije proslavio kvalitetom "odmah tu iza prevog reda plastike"...samo im je cena rezervnih delova ozbiljno "kvalitetna".

A za tu cinjenicu mi ne trebaju slike sa net-a, vec imam random izabrani VW na parkingu, sa interesantnom kolicinom riknutih polugica konektora i mikroprekidaca.

Pa predlazem da zagrizeni VW fanovi posalju po 50€ na moju adresu, da bi me lakse ubedili da ti kvarovi "nisu strasni"..

Malo da ublazimo stetu i los imidz

Poz
[ momsab @ 28.03.2009. 12:22 ] @
kakve veze VW ima sa ovom temom?

cestitam na prinovama ;)
[ bakara @ 28.03.2009. 12:26 ] @
Citat:
mm koncept: Sada možemo da vidimo očiglednu razliku, a mogu zakačiti i sliku sa climatronicom gdje sve to izgleda bogatije.

Koju razliku?

Taj i30je kostao 12000€ a ti stavljas sliku sa climatronikom da bi to "izgledalo" bogatije...

@Ka2

Cestitam, eto od malog forda do hyundaia

[ vladd @ 28.03.2009. 12:30 ] @
Citat:
Ka2: Ja vam predstavljam svog novog clana porodice.


Pazi kad nisam primetio KO je u pitanju

Cestitke na izboru i da te lepo i kvalitetno sluzi

Poz
[ vladd @ 28.03.2009. 12:36 ] @
Citat:
momsab: kakve veze VW ima sa ovom temom?



Neki su ubedjeni da VW ima neke dodirne tacke sa kvalitetom.

Nazalost, to je samo istorija, nekada se to i moglo povezati, ali pojedini propusti u izradi i konstrukciji(plasticni propeleri na pumpi za vodu, mikroprekidaci, lose sajle, jos gore poluge, ispod povrsine izuzetno nekvalitetna plastika...), valjda zbog stednje, su jednostavno neprihvatljivi.

Poz
[ Nebojsa Milanovic @ 28.03.2009. 12:38 ] @
I30 je remek-delo automobilske industruje, auto koji je pomerio inženjerske granice. Po mom mišljenju, ubedljivi broj 1 u odnosu kvalitet-cena računajuči sve klase.

Svako poređenje sa VW vozilima zbog razlike u ceni ekvivalentnih modela je blago rečeno neukusno.

Čestitke još jednom
[ cozmo_im @ 28.03.2009. 13:49 ] @
Citat:
mm koncept: Sada možemo da vidimo očiglednu razliku, a mogu zakačiti i sliku sa climatronicom gdje sve to izgleda bogatije.


Poredis full verziju VW sa osnovnom verzijom I30 (koja opet izgleda modernije i svezije i bolje). Jesil vido sledeci nivo opreme (digitalna klima, hromirani detaljii, koza, komande na volanu i slicno) koji je opet 4000-5000e jeftiniji od Golfa? Verovatno nisi - VW nema sta tu da trazi sa tom apsolutno debilnom cenom.

[ cozmo_im @ 28.03.2009. 13:51 ] @
Citat:
Ka2: Ja vam predstavljam svog novog clana porodice. :) Mislim da se o kvalitetu moze suditi delimicno i na osnovu spoljasnjeg i unutrasnjeg izgleda.


Ekstra auto! Uzdravlju ga vozio!:)
[ Zeleni zub @ 28.03.2009. 23:24 ] @
@Ka2
Brate, neko ti sprejem obojio tablicu :D
Sala, nek je sa srecom !!!
[ Milojkovic @ 30.03.2009. 17:18 ] @
Ex nije sve u ceni koju platis a pocetku.
Ima tu jos kojesta sto te ceka u eksploataciji.
Evo u radionici mi stoji sedam meseci hyundai Sonata 2.0 16 V.....covek jos trazi delove za nju...da je u pitanju VW delove bi nasli za dan i po deset puta nizoj ceni nego sto njemu traze za Sonatu....
Covek je takodje u zvezde kovao svoj auto kad ga je kupovao.
U to vreme za taj novac mogao je kupiti golf 4 tdi.
Njegov auto danas vredi u ispravnom stanju 3000 evra...a golf 8000..evra...
Ceo motor za golfa bi nasli za nekih 500 evra a njemu za delove treba ....3000 evra.
Eto gde se krije macor u dzaku.
Pitao sam coveka da li bi opet kupio Hyundai..odgovor je dao u momentu...nikad vise pa da je deset puta jeftiniji....koja sam ja budala ispao....:)
[ millko @ 30.03.2009. 17:36 ] @
o tome i ja govorim.sigurno ne sumnjem u sam kvalitet jednog hyundai ili kia-e,samo definitivno postprodaja je (bar u bosni ili preciznije sarajevo) veliki problem.nabavka pisljive prednje opruge za santa fe ceka se 15 dana,naravno avans prije nabavke...i opet,zovi ovlasteni da provjeris jel narudzba poslata.wv,audi,ima bar dobar lager dijelova koji "redovno" idu.ako nema,narudza max 7 dana,sedmicno se salje.pozzz
[ cozmo_im @ 30.03.2009. 17:36 ] @
Citat:
Milojkovic: Ex nije sve u ceni koju platis a pocetku.
Ima tu jos kojesta sto te ceka u eksploataciji.
Evo u radionici mi stoji sedam meseci hyundai Sonata 2.0 16 V.....covek jos trazi delove za nju...da je u pitanju VW delove bi nasli za dan i po deset puta nizoj ceni nego sto njemu traze za Sonatu....


Ovo nema apsolutno veze sa zivotom. Odes lepo u prodavnicu jednu (necu da navodim ime) kazes model auta i godiste, sacekas maksimum 7 radnih dana i dobijes deo, koji je gle cuda, jeftiniji ili iste cene kao za VW!!! Znaci ljudi su netom povezani sa dilerima s kojima posluju, dodjes, on ti kaze ima-nema i za koliko ce biti (kazem, 7 dana maks) i to je to.

Limarijske delove prave u Danskoj i Tajvanu na svakom cosku... to je barem lako naci...

Tako da, to su sve prazne price... naslusao sam se toga sa japancima - te nema sanse da nadjes ovo, te nema sanse da nadjes ono, te cene su ovolike, onolike... aman, za vreme sankcija ortak je nabavio celo zadnje krilo za 10 dana iz Koreje... Prvi veliki servis pre oko 9 godina kad sam radio na Corolli van ovlascenog servisa, mislio sam da ce da bude pakao... a ono cene smesne... 30DM zupcasti, 30DM+10DM spaneri, klinasti kais 10DM, pumpa za vodu koja se menjala zajedno sa zupcastim oko 70DM... ruke za veliki servis - 50DM... a price su bile: bez 900DEM nema velikog servisa. Smesno.

Te price jednostavno ne piju vodu, kao kad bi moj burazer koji radi u VW kao sef serfisa Porsche SCG rekao "Evo stoji mi auto 5 meseci na servisu jer, eto, ne znamo kako da zasrafimo ovaj deo".

I, naravno, cene delova su iste, cak i jeftinije, za korejska i japanska vozila. Nije to kao pre 10 godina...

Pa dajte moj majstor sadasnji radi i Daewoo sve modele i nalazi delove za max 7 dana, ako nadje za 7 dana deo za Hyundai Pony od pre hrista, za ovaj auto ce za 3 dana da nadje deo...
[ Nebojsa Milanovic @ 30.03.2009. 17:42 ] @
Te priče su potpuno smešne, a šire ih ljudi koji su propustili najmanje poslednjih nekoliko godina praćenja auto-tržišta, često i više.

To su tipične kafanske priče na temu da se "nekome nekad nešto desilo". Svako ko imalo prati autoindustriju može za bilo koji auto da napriča koliko kod hoće takvih priča.

Činjenica je da se u autoindustriji poslednjih godina dešavaju velike promene, ali neki te promene naprosto ne žele da vide.


edit:

Današnja vest:

http://www.elitemadzone.org/p2240951

Bojim se da se neće završiti samo na tome...



[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 31.03.2009. u 00:25 GMT+1]
[ millko @ 30.03.2009. 18:17 ] @
nisu kafanske price vec cinjenica.sa komsijom koji inace "proklinje" golfa i ostala wv sra..a,isao sam po oprugu.ne sumnjam da ce post prodaja i kia-e i hyundai-a u skorijem periodu biti znatno bolja ali ona je za sada na smijesnom nivou naspram wv.iz tih razloga sam mislio pokrenuti temu vezanu za post prodaju i servis.
nevezano za korejance,sutra svakako na mom berlingu trebam traziti lafete,mislis da ih mogu dobiti u roku od 3 dana?nema sanse,telefoniram okolne "preprodavace" replika dijelova u okoliki mostara da mi dovuku par.opet,vozilo stoji,proizvodnja ide.da imam caddy sigurno za jedan dan bi dobio i lafete i bio "usluzen".ovo su stvari koje nisu kafanske price vec puka realnost.zamisli samo kakva je situacija za novopeceni i30,ili ceed,kada za berlinga pisljive lafete nemaju na stanju....
[ Nebojsa Milanovic @ 30.03.2009. 18:23 ] @
Citat:
millko: iz tih razloga sam mislio pokrenuti temu vezanu za post prodaju i servis.


Što se mene tiče, nije loše da se napravi jedna tema o post-prodaji, ali bez pljuvanja ili izdizanja pojedinačnih servisa, jer to spada u domen kafanskih priča i reklame.
[ lancia88 @ 30.03.2009. 18:47 ] @
Pozdrav,

...ali naravno o tome smo se vec izjasnili, tako da....idemo dalje, bez takve teme.
[ bakara @ 30.03.2009. 23:22 ] @
Citat:
Milojkovic:
Evo u radionici mi stoji sedam meseci hyundai Sonata 2.0 16 V.....covek jos trazi delove za nju...da je u pitanju VW delove bi nasli za dan i po deset puta nizoj ceni nego sto njemu traze za Sonatu....
Covek je takodje u zvezde kovao svoj auto kad ga je kupovao.
U to vreme za taj novac mogao je kupiti golf 4 tdi.
Njegov auto danas vredi u ispravnom stanju 3000 evra...a golf 8000..evra...

Koje to delove trazi 7 meseci?

Za 7 meseci su mogli delovi da mu stignu postom iz australije a ne preko lokalnog dilera, ili je mogao da kupi drugi takav auto za 3000e (kad kazes da toliko vredi) i da mu opet ostane 2000e manje nego za golfa ;)

LM, mlatite praznu slamu, malo je glupo da prepricavamo neke price ako u istinu ne vozite vi sami takav auto.
Onaj ko vozi zna da za delove nije problem, a narocito ne kada postoji net i delove mozete da porucite iz bilo kog dela planete.
[ Reno4 @ 31.03.2009. 23:11 ] @
Kvalitet koreanaca je znatno viši nego što vlada mišljenje u okruženju. Sve je vrlo dobro rešeno i kvalitetno odrađeno. Ali su delovi odvratno skupi, kao i za sva nova vozila, ako pričamo o novim vozilima. I tačno je da pojedine delove morate da čekate i po mesec dana jer ih nema ne u Srbiji već u Evropi i poručuje se direktno iz Koreje. Pa dok to stigne, dok se ocarini...Naročito je nezgodno za starije i pomalo egzotične modele, ne isplati se popravljati ih kod većih havarija.
Što se tiče estetike, stvari malo drugačije stoje, bar po mom mišljenju. Novi modeli Hyundai i Kia spolja odlično izgledaju, možda malo lošije od evropljana, ali su unutra kao igračke za decu. Ne govorim o kvalitetu, koji je sasvim dobar, ali sve izgleda totalno jeftino i totalno neoriginalno, kao da su dugmad sa nekog digitrona prebacili u auto. Da se razumemo, nisam fan VW, ali novi Golf izgleda mnooogoooo bolje unutra od koreanaca. Reno je još bolji, Citroen takođe itd., sve je mnogo maštovitije.
A ni VW nije toliko skuplji, pritiska konkurencija...
[ Ka2 @ 31.03.2009. 23:15 ] @
Citat:
ali sve izgleda totalno jeftino i totalno neoriginalno, kao da su dugmad sa nekog digitrona prebacili u auto.


O cemu ti bre pricas? :)))
[ Reno4 @ 31.03.2009. 23:18 ] @
O subjektivnom utisku koji imam kad sednem u i30...naglasak na subjektivnom...nema ljutnje...
[ Nebojsa Milanovic @ 31.03.2009. 23:25 ] @
Ako je nešto i subjektivno, moralo bi da ima makar malo dodira sa istinom...

Uporedi recimo vrata Golfa VI sa vratima I30...ili na primer celokupnu unutrašnjost I10 sa bilo kojim konkurentom....mislim da I10 još jače beži konkurenciji nego I30...
[ Reno4 @ 31.03.2009. 23:35 ] @
Forumi valjda i služe da se vode diskusije o nekim temama. Dakle, SUBJEKTIVNO meni je Golf VI bolji iznutra od koreanaca, izgleda otmenije. Možda čak malo preozbiljno za moj ukus. Meni je recimo enterijer Honde Civic prava mera.
[ Nebojsa Milanovic @ 31.03.2009. 23:45 ] @
Ne volim da pričam samo o izgledu, ali evo da kažem za Golfa:

Delim mišljenje da Golf izgleda otmeno, pravo muški, to je nesporno. Ne smeta mi ni što svi Golfovi liče, to je njegov stil, i to upravo taj muški stil (sa kojim se neki identifikuju).

Ali meni to nije dovoljno, ali ni neophodno, uvek bih se odrekao tog izgleda (on je u smislu upadljivosti često i kontraproduktivan!) - zarad manje upadljivosti a jačeg motora na primer.
[ Reno4 @ 31.03.2009. 23:51 ] @
Ok, to je već nešto drugo. Ponavljam, mislim da je cena VW još uvek previsoka. A ima i VW žestokih motora. Mene je oduševio "mali" 1.4 TSI od 170ks. Ima bolesno dobar zvuk, zavija kao one makine iz Mad Maxa. A ide neverovatno dobro, naročito sa DSG menjačem. Ali to već košta doooosta. Tako nešto ne možeš da kupiš kod koreanaca.
A tek Scirocco sa 2.0 TSI i DSG... ima one bolesne fore, kad prebacuje u niže brzine, sam dodaje međugas...bolesno kažem ti...
[ bakara @ 31.03.2009. 23:58 ] @
Citat:
Reno4:Ali su delovi odvratno skupi, kao i za sva nova vozila, ako pričamo o novim vozilima. I tačno je da pojedine delove morate da čekate i po mesec dana jer ih nema ne u Srbiji već u Evropi i poručuje se direktno iz Koreje.

Koji su to delovi skupi i u odnosu na sta?

Mislis na tekuce odrzavanje ili na nesto drugo?

Nije u opste tacno da se delovi porucuju direktno iz koreje...

Mnogo bre ima nagadjanja o koreancima i japancima...
[ Nebojsa Milanovic @ 31.03.2009. 23:59 ] @
Reno4, više puta sam pominjao da je Golf u GT/GTI varijantama instutucija za sebe, sa malo prave konkurencije.

Ali činjenica da postoji jedan Golf TFSI ni malo ne utiče na način kako poredim na primer 1,4 i 1,6 varijante Golfa sa drugima...
[ Reno4 @ 01.04.2009. 00:09 ] @
Oznaka je TSI, a ne TFSI, ali nije presudno, no izgleda da pričamo nekim različitim jezicima. Never mind
[ Nebojsa Milanovic @ 01.04.2009. 00:11 ] @
Ne mislim na 1,4 TSI, nego na još jači 2,0 TFSI

Taj je neprikosnoven u toj klasi ;)
[ palomas @ 01.04.2009. 07:25 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Reno4, više puta sam pominjao da je Golf u GT/GTI varijantama instutucija za sebe, sa malo prave konkurencije.


Moja sestra je prije nekih 5-6 godina kupila novog Golfa 4 dizelaša, i problemi su počeli praktički od prvog dana. Motor je imao probleme s paljenjem, više je bio u servisu, nego u prometu (dobili su zamjensko vozilo za to vrijeme). Osim toga, motor u radu poprilično drma i vibrira, cijeli auto za mene je nekako krut, kabina nije previše prostrana, čak mi je i vanjski izgled sasvim neatraktivan (da ne kažem zastario i odbojan).

Poznato je da je dosta kupaca već na trojkama počelo imati problema sa pucanjem getribe nakon isteka garantnog roka, jer su se dijelovi za njega počeli proizvoditi u Češkoj, Poljskoj, Španjolskoj. Kvaliteta se očigledno srozala, i za mene osobno to je najružniji auto u klasi. Golf je vozilo bez duha i ukusa, a i dijelovi za njega više nisu njemačke kvalitete. Ostao je samo mit i ništa više.

S druge strane, ja više od 10 godina vozim Daewoo Nexiu, s trojim vratima. Auto je do sad prošao 137.000 km, bez ijednog kvara ili ozbiljnijeg popravka. Promijenio sam jedino zupčasti remen, kočione diskove, pločice, pakne i cilindre. I te dijelove dobio sam u ovlaštenom servisu po super povoljnim cijenama, pogotovo ako bi se cijene usporedile sa europskim vozilima.

Na eko testu auto pokazuje nevjerojatne rezultate, izgleda da sam se namjerio na auto koji bi bez problema mogao napraviti 300.000 km, a da ne pokazuje znakove istrošenosti.

[Ovu poruku je menjao palomas dana 01.04.2009. u 08:38 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao palomas dana 01.04.2009. u 08:39 GMT+1]
[ Reno4 @ 01.04.2009. 07:38 ] @
He he kako ocenjuješ izgled i kvalitet Nexie ako ti je GIV neatraktivan? Space design :-))))
[ palomas @ 01.04.2009. 07:56 ] @
Citat:
Reno4: He he kako ocenjuješ izgled i kvalitet Nexie ako ti je GIV neatraktivan? Space design :-))))


G IV mi je blago rečeno "neatraktivan", ustvari mi je odbojan i ružan po izgledu, a jednako tako je i neudoban u vožnji. Kvaliteta? Ja nikad zbog kvara nisam morao ostaviti Nexiu na servisu, mijenjao sa samo istrošene dijelove (remen, kočnice).

Nexia ima sportsko podvozje, tako da puno bolje leži u zavojima, i tolerira brzu vožnju. Pozicija i komfor vozača u kabini također su daleko na strani Nexie. Golf je tvrdo i kruto vozilo, ali je na ovim prostorima ostalo ime kao sinonim statusnog simbola, dok je večina ljudi vozila neka druga vozila.

Ovako izgleda moja Nexia:



[Ovu poruku je menjao palomas dana 01.04.2009. u 09:12 GMT+1]
[ Reno4 @ 01.04.2009. 09:33 ] @
Znam kako izgleda Nexia: kao "namršteni" kadet :-=)))) A ako misliš da nexia ima bilo kakve veze sa sportom, onda nikad nisi ni seo u sportski auto.
[ cozmo_im @ 01.04.2009. 10:21 ] @
Citat:
palomas:Golf je vozilo bez duha i ukusa, a i dijelovi za njega više nisu njemačke kvalitete. Ostao je samo mit i ništa više.


I ja isto mislim za Golf II, III, IV, V i sada novi VI. Golf Kec je bio napredak u to vreme, svi su tad vozili bube i glomazne Opele i slicno, Fiate... kad se Golf kec pojavio, stvarno je bio nesto posebno. Posle toga - sve bez duse, nekako hladno, nemacki, bez mirisa i ukusa.

Tako ja dozivljavam Golfa. I ne znam sta neki vide u voznim karakteristikama istog? Ja ne vidim nista posebno, cak naprotiv, ne svidjaju mi se vozne karakteristike nijednog Golfa, benzinski motori za moj ukus su grubi, bucni, nerafinisani, starinski. Recimo kad iz Golfa sednes u Passat, e to je vec druga prica. Nebo i zemlja.

Golf je bio ono sto je ostao - auto za radnicku klasu, auto za prevoz od tacke A do tacke B. Samo to i nista vise. Nikakav feeling za mene nema. U porodici smo vozili VW Bube i Jettu 1983 (cale je imao oba auta), Golfa I, II, III. Zato sam ja i izabrao japanca, jednostavno su nebo i zemlja.

Ja volim da su komande meke, precizne, da je motor rafinisan, da zuji kad vozis normalno a da iz njega dopre rika lava kad zelis da se trkas. Ne volim kockaste linije unutrasnjosti i prekidace koji su zaostali iz osamdesetih godina a ima ih u novom Golfu.

Jedino sto cenim kod Golfa je otpornost trapa na ovim nasim putevima i dizel varijante motora (ove novije naravno, TDI) i siroku rasprostranjenost servisa.

Taj auto je stekao popularnost na ovim prostorima jer nije bilo izbora a u Nemackoj jer je bio "njihov" i jeftin u to vreme. Isto vazi i za Latinsku Ameriku, Evropu i Rusiju. Pravio ih je i TAS kod nas, bili su masovni, retko ko je imao prilike da proba japansko vozilo. Samo je bilo Opel, Fiat, VW i Zastava. Dok je u USA bilo apsolutno opozitno. Rabbit? WTF is it? To je tamo bio auto za sprdnju, kao i Yugo, auto za stundetariju i da se vozas po NYC-u da ne brines da ce neko ti ga mazne jer ga niko nece.
[ Ivan Dimkovic @ 01.04.2009. 11:14 ] @
Pa dobro sad, VW Rabbit - to je ipak USA trziste u kojem nikad i nisu prolazili takvi mali automobili - jednostavno nisu dovoljno "muski" tamo, i svakog Amera koji drzi do sebe bi bilo sramota da vozi takav auto... Doduse, mozda ih sad ova kriza malo promeni, pogotovu ako im pozatvaraju fabrike automobila ;-)
[ Zarko Silic @ 01.04.2009. 12:09 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:Uporedi recimo vrata Golfa VI sa vratima I30...ili na primer celokupnu unutrašnjost I10 sa bilo kojim konkurentom....mislim da I10 još jače beži konkurenciji nego I30...


Koje si to detalje na vratima poredio. Ako si mislio na mehaniku samih vrata, onda je to neuporedivo.






Bezbroj detalja jedan na jedan su neuporedivi.

[ cozmo_im @ 01.04.2009. 12:20 ] @
Na Golfu ako oces da skines vrata treba osecam 2 radna sata - totalno nepotrebna budalastina

Elem, pravilo broj 1 koje je extra implementirano kod japanaca: sto jednostavnije to bolje, pouzdanije i manje se kvari. Naucno dokazano i provereno u praksi. Hajde mi objasni cemu ovolika glupost oko obicne sarke? Nema tu nikakve bezbednosti niti nekog sigurnosnog sistema jer na brzinama preko 60-70 na sat pri sudaru su sile takve da sve ovo cepaju ko puter.

Pitaj burazera mog kako kuka na te "sisteme". Upravo je danas popi**** na jednog Golfa V jer dok pridjes necemu i nesto skines, umres.
[ Zarko Silic @ 01.04.2009. 13:03 ] @
Citat:
cozmo_im:
Pitaj burazera mog kako kuka na te "sisteme". Upravo je danas popi**** na jednog Golfa V jer dok pridjes necemu i nesto skines, umres.


Nove tehnologije traze "nove" ljude.

Ovde kod nas Golfove zmurecki rastavljaju i sastavaljaju

Nista specijalno. Samo malo edukacije i malo alata. I ne umire se zbog toga .

Japanski, a pogotovo Korejski automobili se rade, uslovno receno, "stariom tehnologiom" pa se prividno stice utisak da su za motazu i demontazu nesto jednostavniji.

Vrata na vozilima igraju vaznu ulogu i po pitanju upotrebljivosti (izdrzljivosti, masivnosti, spremnosti da bez promena podnesu velik broj ciklusa) i po pitanju bezbednosti. Kras testovi u laboratorijskim uslovima su samo jedan deo slike u odnosu na "udarac u reali". Drugi deo slike ispunjavaju iskustvo i spremnost tehnologije da ponudi bezbednije resenje.
[ cozmo_im @ 01.04.2009. 13:35 ] @
Citat:
zarsilic: Nove tehnologije traze "nove" ljude.

Ovde kod nas Golfove zmurecki rastavljaju i sastavaljaju
Japanski, a pogotovo Korejski automobili se rade, uslovno receno, "stariom tehnologiom" pa se prividno stice utisak da su za motazu i demontazu nesto jednostavniji.

Vrata na vozilima igraju vaznu ulogu i po pitanju upotrebljivosti (izdrzljivosti, masivnosti, spremnosti da bez promena podnesu velik broj ciklusa) i po pitanju bezbednosti.


Ma kakva tehnologija, kakvi novi ljudi u pitanju je zabacenost odredjenih sklopova i vreme potrebno da se demontira pola stvari na autu da bi se doslo do istih. Dakle, nije isto kad su neki sklopovi kod japanaca (pumpa za vodu, alternator, anlaser) na samo dva srafa od tebe i kod nemaca - na 50000 srafova od tebe. Recimo kod japosa, nema potrebe drndati ceo motor da bi se zamenila jedna vodena pumpa, nema potrebe vaditi ga za lamelu, nema potrebe dirati bilo sta oko anlasera da bi isti skinuo, motor za brisace se menja za 5 sekundi i slicno. Mozes ti zmurecki da skines samo je velika razlika u vremenu potrebnom za skidanje sklopova.

Na to sam mislio a ne na pouzdanost ili masivnost sklopova.

Ako na autu od 20 godina vrata i dalje rade kao i prvog dana sa jos jednostavnijim mehanizmom, ne vidim razloga da i na novim ne bude isto.
[ tdusko @ 01.04.2009. 14:33 ] @
Citat:
cozmo_im: Ma kakva tehnologija, kakvi novi ljudi u pitanju je zabacenost odredjenih sklopova i vreme potrebno da se demontira pola stvari na autu da bi se doslo do istih. Dakle, nije isto kad su neki sklopovi kod japanaca (pumpa za vodu, alternator, anlaser) na samo dva srafa od tebe i kod nemaca - na 50000 srafova od tebe. Recimo kod japosa, nema potrebe drndati ceo motor da bi se zamenila jedna vodena pumpa, nema potrebe vaditi ga za lamelu, nema potrebe dirati bilo sta oko anlasera da bi isti skinuo, motor za brisace se menja za 5 sekundi i slicno. Mozes ti zmurecki da skines samo je velika razlika u vremenu potrebnom za skidanje sklopova.

Na to sam mislio a ne na pouzdanost ili masivnost sklopova.

Ako na autu od 20 godina vrata i dalje rade kao i prvog dana sa jos jednostavnijim mehanizmom, ne vidim razloga da i na novim ne bude isto.


Predstavu ti nemas o cemu pricas.

Kod kojih to nemackih automobila moras da rasturis pola motora da bi dosao do alnasera, pumpe za vodu, lamele, a kod kojih japanskih/koreanskih to ne moras da uradis? Da li si ikada radio nesto od toga na nemackom, japanskom, koreanskom, francuskom automobilu? Potpisujem da nisi jer ne bi "odvaljivao" takve nebuloze.

Osecam da si uporedjivao skidanje vodene pumpe sa tvoje korole konstrukcijski stare 20 godina sa nekim nemackim automobilom starim 5 godina koji je uz to ima manju karoseriju za 20%. Nije isto menjati zupcasti kajs na 1.9 TDI motoru u pasatu ili u polu kao sto nije isto ni u koroli ni u jarisu.


[ cozmo_im @ 01.04.2009. 14:45 ] @
Prvo, burazer mi je sef servisa Porsche SCG, pa ako nesto sam propustio, ili je on nesto propustio u odrzavanju motora kod VW grupacije, mozes da dodjes i prenes nam tvoja saznanja o skidanju odredjenih delova.

Pri tom, ne mislim uopste na moj auto. Zagledaj malo motorni prostor svih novih japanaca i koreanaca i samo ce ti se kasti. Misli se na pristupacnost delovima, broj radnih sati i slicno. Ako moras da skines nosac motora za vodenu pumpu, to nije isto kao da skines samo kais, odvrnes pumpu i skines je? Zar ne?

Da li je lakse skinuti anlaser na sledeci nacin:

- otvoris haubu, skines kleme, odvrnes ga i to je to - ODOZGO (samo se nagnes i voila). Bez dizanja auta i slicno.

Ili da dizes auto na dizalicu i gledas sta ces i kako ces.
[ cozmo_im @ 01.04.2009. 14:48 ] @
I strasno me nervira sto u svim temama dominira takozvana "nadmoc" (u sustini nemoc) VW automobila.

Aman, dosta vise o njima, shvatite da ima boljih automobila, da VW ide u sumrak, a koreanci idu tamo gde ima sunca.

Nema dileme. Za 5 godina cete pricati apsolutno drugu pricu. Odrace ih mali zuti na svim poljima 100%. Cenim da ce Kia, Hyundai i Toyota drzati vecinu trzista na ovoj zemaljskoj kugli a da ce VW da grca. Sve ide u tom pravcu, a pojava Golfa VI koji je isti kao i svi ostali prethodnici samo to pokazuje.

Nema invetnivnosti, nema duha, nema inovacija...
[ momsab @ 01.04.2009. 15:36 ] @
zar se jos uvek gleda k'o pravi auto a ne sam auto?
[ vladd @ 01.04.2009. 16:45 ] @
Citat:
zarsilic: Nove tehnologije traze "nove" ljude.



Nista specijalno. Samo malo edukacije i malo alata. I ne umire se zbog toga .

Japanski, a pogotovo Korejski automobili se rade, uslovno receno, "stariom tehnologiom" pa se prividno stice utisak da su za motazu i demontazu nesto jednostavniji.

Vrata na vozilima igraju vaznu ulogu i po pitanju upotrebljivosti (izdrzljivosti, masivnosti, spremnosti da bez promena podnesu velik broj ciklusa) i po pitanju bezbednosti. Kras testovi u laboratorijskim uslovima su samo jedan deo slike u odnosu na "udarac u reali". Drugi deo slike ispunjavaju iskustvo i spremnost tehnologije da ponudi bezbednije resenje.


Da mozda bih mogao da se slozim kada bih TORX ili TRIPLE SQUARE mogao da nazovem "novom" tehnologijom...cemu, da se zakomplikuje na najjednostavnijem mestu, ili postoji svemirsko objasnjenje za upotrebu netipicnih srafova.
Sledeci su, valjda, sa petokrakom, odnosno piramidom..kao "tehnologija buducnosti"

I uopste, besomucno komplikovanje potpuno idejno promasenih detalja, a kriticne komponente, koje, pokazalo se, uredno crkavaju, ispostavljaju se "sakrivene" ispod sedam brda..

Doci do malog budjavog i musavog mikroprekidaca na vratima VW-a je kompletni idiotizam. A srafovi ne crkavaju, ni kod VW ni kod korejanaca. Dok, znameniti mikro, a ima ih bar tri, plus jedan, sa zalivenim kotaktima u posebnom kucistu, valjda da se prodaje kao VW brend..
Kao da kupis u radnji prekidac za svetlo, pa mu napravis dodatnu kadicu, pa ga a zalijes...mac, i to naplatis xx evra (umesto 0,x)..

Poz

BTW ova brava deluje "mocno" zbog mehanizma za delimicno otvaranje vrata, koji je "toliko vazan za bezbednost"...koliko i kisobran
[ tdusko @ 01.04.2009. 19:32 ] @
Citat:
cozmo_im: I strasno me nervira sto u svim temama dominira takozvana "nadmoc" (u sustini nemoc) VW automobila.

Aman, dosta vise o njima, shvatite da ima boljih automobila, da VW ide u sumrak, a koreanci idu tamo gde ima sunca.

Nema dileme. Za 5 godina cete pricati apsolutno drugu pricu. Odrace ih mali zuti na svim poljima 100%. Cenim da ce Kia, Hyundai i Toyota drzati vecinu trzista na ovoj zemaljskoj kugli a da ce VW da grca. Sve ide u tom pravcu, a pojava Golfa VI koji je isti kao i svi ostali prethodnici samo to pokazuje.

Nema invetnivnosti, nema duha, nema inovacija...


Apsolutno nemam nista protiv japanskih i koreanskih proizvodjaca automobila niti favorizujem VW ali sam morao da odreagujem na konstataciju da su Nemacki automobili komplikovani za popravku i odrzavanje. I dalje tvrdim da je no nebuloza, a za pocetak predlazem svima koji nisu videli ovaj vec antologijski klip, da pogledaju jednu polu zajebantsku foru koja dosta govori o nemackoj "ne prakticnosti":

http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4

[ rinenad @ 01.04.2009. 19:38 ] @
Znaš kada sam još predložio sliku na sliku? Osim toga Golf je vodeći po svim parametrima osim u omjeru snage i cijene. Besmisleno mi je vezivati patriotizam kao jedini razlog zašto je VW na prvom mjestu prodaje u Njemačkoj. Moj stav je da su i Ford i Opel bolji auti od Korejanaca...Jedna obična Corsa je kvalitetnija, Focus je MIG 33 naspram Kie. One prestižne modele ST sumnjam da će ikada i napraviti.
[ kuntalo @ 01.04.2009. 19:47 ] @
Nova je Corsa neviđena kanta.

Vozio na transfer 1.2. Posle 5 min vožnje sam stao, uključio sva 4 i dodatnih 5-6 min proveravao gume i ručnu... bez razloga.
Neverovatno, ali ide gore čak i od novog Clio-a 1.2.
Užas živi, za razliku od prethodne generacije.

O enterijeru i položaju vozača da ne pričam.

[Ovu poruku je menjao kuntalo dana 01.04.2009. u 21:03 GMT+1]
[ Nebojsa Milanovic @ 01.04.2009. 21:16 ] @
Citat:

Koje si to detalje na vratima poredio. Ako si mislio na mehaniku samih vrata, onda je to neuporedivo.


Ne na mehaniku, nego na oblogu tj. tapacirung samih vrata.

U roku od nekoliko minuta sam detaljno zagledao I30 od 12k eur i Golfa VI TDI od 25+k eur. Golfova vrata iznutra su u celosti urađena od plastike, šta za auto od 25+k smatram da je nadopustivo. Pa ja i na Puntu starom 11 godina na celoj gornjoj polovini vrata imam meki tapacirung!

I još par stvari:

-Pričam o i30, a ne o Ceed-u, od njih dvojice, rafiniranist je više na strani I30

-Slike koje si postavio ne govore od kvalitetu i izdržljivosti, nego govore samo da su šarke Golfa komplikovanije. Ono što je komplikovano često nije kvalitetnije, a osim toga zasigurno se ne može realno oceniti samo vizuelnim posmatranjem.

-Nemoj gubiti iz vida da je Golf V u celosti mehanički i konstrukciono vrlo komplikovan auto. To je čak i VW priznao.

Glavni projektni zadatak Golfa VI je da bude jednostavniji i jeftiniji od prethodnika.

[ Ivan Dimkovic @ 01.04.2009. 21:58 ] @
Citat:
Vladd
Da mozda bih mogao da se slozim kada bih TORX ili TRIPLE SQUARE mogao da nazovem "novom" tehnologijom...cemu, da se zakomplikuje na najjednostavnijem mestu, ili postoji svemirsko objasnjenje za upotrebu netipicnih srafova.


Ovaj... TORX srafovi su vrlo tipicni, stavise obicno dobijes Torx srafcigere i/ili uloske za automatsku srafilicu sa svakim iole normalnim setom... a imaju i odredjenih prednosti, bas kao sto su "Philips" srafovi imali u odnosu na "ravne" ;-)
[ rinenad @ 01.04.2009. 22:00 ] @
Golf VI ima mekani dio tapacirunga, o čemu pričaš? Čak ima tapacirani pretinac na vratima. Evo da ti ja kažem šta ne valja na Golfu. Gola mu je hauba, poklopac motora nema izolaciju. Samo lim.
[ tdusko @ 01.04.2009. 22:11 ] @
Citat:
bakara: Na osnovu iskustva na kom vozilu ovo tvrdis?

Znas li koliko toraxa treba odvrnuti da bi se na vagenima zamenio obican filter vazduha?

Btw, na ovom videu vrlo "mudro" na golfu menjaju sijalicu sa desne strane a na meganu sa leve ;)
A i to im nije bilo dovoljno pa skidaju tocak umesto da smotaju volan u stranu....


Svoju tvrdnju da nemacka vozila nisu komplikovana zasnivam na iskustvu koje imam u radu sa mercedesovim i opelovim automobilima sa jedne strane i renault i peugeot-om sa druge strane. Smatram da je to nebo i zemlja. Wagene nisam puno radio, radio ih je moj stric doduse malo starije modele ali se ne secam da se zalio na odvijanje srafova prilikom zamene filtera za vazduh.

Sto se tice japanaca, najvishe sam se igrao sa starom mazdom 323 koja je imala 1.7 dizel motor. U secanju mi je ostala kao jako jednostavna i pristupacna za rad ali su na tom autu svuda redom nemacka resenja tako da to i ne cudi.
[ Nebojsa Milanovic @ 01.04.2009. 22:34 ] @
Kuckali smo vrata Golfa i ja i ovi simpatični momci koje sam pomenuo u u ovom postu, i zajednički zaključak je bio da nisu vredna njegovog renomea.

Meni je više smetalo što su sedišta baš loša. Nedovoljno su profilisana, sa slabim bočnim osloncima i jeftinom sintetičkim oblogom. Slabo držanje i znojenje u obilnim količinama je zagarantovano.

Ali dobro, ne bih da ponovo ulazim u apsolviranu temu Golf vs. ostali.

[ rinenad @ 01.04.2009. 22:37 ] @
Zašto? Sjedišta su čak previše sportski naglašena za moj ukus. Baš zbog tih bokova o kojima govoriš. Tkanina je mogla biti bolja(deblja) ali sa klimom sumnjam u znojenje. Usporedi recimo kvake..ali nemoj reći nije bitno.
[ Nebojsa Milanovic @ 01.04.2009. 22:41 ] @
Utisak je baziran na sedištima u I30 koja osetno bolje drže u krivinama. Ceed na primer ima takođe debela sedišta, ali sa znatno slabijim bočnim osloncima, mislim da su po tome slabija i od Golfovih.

Nisam mogao sve da poredim i ne sumnjam da Golf ima pregršt dobrih detalja, ali nemoj zaboraviti da pričamo o autima drastično različite cene i da bi Golf trebalo da briljira u mnogo čemu.
[ vilil1 @ 01.04.2009. 22:54 ] @
@Milanovic
Citat:
Golfova vrata iznutra su u celosti urađena od plastike,


Citat:
Kuckali smo vrata Golfa i ja i ovi simpatični momci koje sam pomenuo u u ovom postu, i zajednički zaključak je bio da nisu vredna njegovog renomea.


Da pustimo sada renome, jesu li vrata od plastike, ili ne?
[ bakara @ 01.04.2009. 23:10 ] @
Citat:
tdusko:
Sto se tice japanaca, najvishe sam se igrao sa starom mazdom 323 koja je imala 1.7 dizel motor. U secanju mi je ostala kao jako jednostavna i pristupacna za rad ali su na tom autu svuda redom nemacka resenja tako da to i ne cudi.

Mogu da ti slikam ispod haube dvadeset godina mladju i videces da je isto tako jednostavna i pristupacna...a koreanci ih gotovo u svemu prate.
[ bakara @ 01.04.2009. 23:12 ] @
Citat:
rinenad:Evo da ti ja kažem šta ne valja na Golfu. Gola mu je hauba, poklopac motora nema izolaciju. Samo lim.

Golu haubu ima tvoj model zato sto je u pitanju najslabiji benzinac
[ vladd @ 02.04.2009. 00:33 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Ovaj... TORX srafovi su vrlo tipicni, stavise obicno dobijes Torx srafcigere i/ili uloske za automatsku srafilicu sa svakim iole normalnim setom... a imaju i odredjenih prednosti, bas kao sto su "Philips" srafovi imali u odnosu na "ravne" ;-)


Ovaj, svaka cast na "tipicnosti" i prednostima, i lakoj i brzoj montazi na liniji(da ne gube milisekunde nabadajuci gedoru:)).

Ali ovi na slici su triple square, za koje je jako tesko naci alatku, bar na balkanu, sto, da kazem i nije nesto vazno, ali na vozilu je izuzetan miks torxa, tripla i standardnih srafova, "vrhunskog kvaliteta", takvog, da je preporuka da se menjaju kada se skinu!

Cemu to..

Ili jedna vrsta, eventualno dve, sta ovo znaci, da su ga sklepavala razlicita odeljenja koja ne komuniciraju medjusobno..

Skidanje brave, sto mi je posao ovih dana, zahteva tri tipa alata za srafove plus par alata za ostatak igranja.., ravan i krstasti srafciger, dve dimenzija triple square, gedora 10, pincete i kljesta da ne spominjem, plastika svetla moze u 98% slucajeva da se polomi(mehanizam je natkriven, mora se napregnuti ili skinuti tapacirung!!)....i to je kao konstrukcija...?

Ako je na krilima torx, zasto je na vratima triple square ..na bravi, sarkama...brave radi neka nezavisna firma..stali?

Sa korisnickog aspekta, i onaj primerak videa je ekstremi bezobrazluk, golfu pre crkne pumpa za vodu nego sijalaica...a tada bi mu malo bio digitron da izracuna vreme, troskove i Votka And Tonic:D


Sijalica mozda jeste neki problem, ali VW sprave imaju mnogo gadnijih i ekstremno komplikovanih bubica. Delovi koji crkavaju su kao za inat ispod par slojeva delova, senzori temperature, termostat i pumpa, svecice menjati na 2.0 motori je solidsn sport, delovi sistema za hladjenje, vakuum elementi, da ne spominjem gumice na balans stangli..
Mikroprekidace ne spominjem, dobijem gorusicu:)

I sve to crkava ili zahteva tretman cesce nego sijalica...


Poz
[ bakara @ 02.04.2009. 20:52 ] @
Pazite kako i sta pisete i drzite se teme.

btw, treba li da podsecam da su tema vozila iz koreje i njihov kvalitet?

Hvala!
[ tdusko @ 03.04.2009. 13:12 ] @
Citat:
Sa korisnickog aspekta, i onaj primerak videa je ekstremi bezobrazluk, golfu pre crkne pumpa za vodu nego sijalaica...a tada bi mu malo bio digitron da izracuna vreme, troskove i Votka And Tonic:D


Rezervna sijalica je sastavni deo obavezne opreme u verovatno svakoj zemlji na ovoj planeti gde pada mrak pa je samim tim za ocekivati da moze da se zameni relativno lako na sred puta u toku noci.

[ kuntalo @ 03.04.2009. 14:57 ] @
Nice one. Probati to sa novim (ne najnovijim) Megane-om. U stvari, još bolje, probajte benzincu 1.6, na primer, da proverite nivo motornog ulja. Bua-ha-ha. Sve ih treba na ulicu. Mislim, "inženjere".

Od Koreanaca, u branši, f.a.n.t.a.s.t.i.č.n.o. se pokazala Elantra, i to automatik, čini mi se 1.8 benzinac. Fantastično. E', da- i Sonata.
Getz đene-đene, a Atos (poslednji) skoro pa nikako.

Novi Atos, pardon- i10 se pravi u Indiji, video skoro. Koliko će to uticati na... sve... saznaćemo uskoro.
[ cozmo_im @ 03.04.2009. 15:02 ] @
Najgora zamena sijalice koju sam u zivotu vido je na Pezou 206...
[ Reno4 @ 04.04.2009. 23:41 ] @
Je li cozmo_im, kako ti se zove brat, i gde reče da je šef?
[ skorohaker @ 07.04.2009. 22:03 ] @
Pa u Porsche SCG, zar je moguće da to na forumu neko ne zna? :-D
[ Reno4 @ 09.04.2009. 22:22 ] @
Cosmo,
Miladinović Mrvica nije šef koliko mi je poznato, niti je bio...on je mehaničar u Porše Severu, ali nema veze...