|
[ aleksandar k @ 23.03.2009. 14:01 ] @
| Pre neki dan sam kupio Hyndai Santa Fe 2.0 CRDI, 125 KS, full oprema, 2004 godiste. Auto je stvarno super i bio sam odusevljen ali nakon nekoliko dana sam primetio problem. Kad ugasim auto pocne da kapa nafta ispod motora. I tako kaplje nekih pola sata , napravi fleku precnika 10 cm i onda stane. I svakim danom sve vise i vise curi, i ja odvezem u servis, oni promenu crevo povrata nafte i kazu sad je sve u redu, ja drugi dan pogledam, ono ponovo isto.
Sta bi to moglo da bude i kako da resim problem ???
Primeto sam da je ulje za servo volan na minimalnom, i sad ne znam koje da sipam??? i dali valja mesati ili da ispustim staro a da sipam novo??,necu da idem u servis zbog toga nego cu sam doliti ulje.
Imam neku knjigu u kojoj pise da je poslednji servis klime radjen u 4 mesecu 2007 i da je iduci u 4 mesecu 2009. To znaci da bi ga sad trebao voziti i na servis klime, ali klima radi super pa ne znam jel trebam sad ici na servis ili da idem kad osetim da slabije radi, negde sam cuo da taj servis nema potrebe raditi ako klima dobro radi ???
Ujutro kad upalim, hladan motor, ne radi lepo i ravnomerno, ler na 900 obrtaja ali kada stisnem blagi gas- na 1000 obrtaja malo mirnije radi ali kad se zagrije onda normalno radi. Zasto tako radi kad je ladan ???
Kad god ga upalim cuje se neko siktanje sa desne strane motora, tamo gde je remenje, mislim da bi to mogao da bude neki španer ili sta ???
[Ovu poruku je menjao aleksandar k dana 23.03.2009. u 15:19 GMT+1] |
[ DrJekyll @ 23.03.2009. 15:50 ] @
Ulje za servo je u stvari ulje za automatske menjace, nemoj mesati, sipaj novo.
Uradi servis klime, jer kasnije obicno izadje skuplje.
To sto motor radi neravnomerno hladan moze biti jako puno razloga, ako to ne pretstavlja bas veliki problem ne moras dirati nista.
Moze biti ili spaner ili mozda zastitna plastika.
Citat:
I svakim danom sve vise i vise curi, i ja odvezem u servis, oni promenu crevo povrata nafte i kazu sad je sve u redu, ja drugi dan pogledam, ono ponovo isto.
Ovo ne vazi za tebe licno, ali je dobro iskustvo za ljude koji kazu "kupi nov hyndai ima 5 godina garancije samo odvezes u servis i boli te uvo".
[ bakara @ 23.03.2009. 20:14 ] @
To sa naftom meni pre lici na neki ventil na pumpi koji je verovatno "otisao" i treba ga menjati a ume i da kosta.
Servis klime je cista glupost (auto-klime su sistemi bez odrzavanja) i podrazumeva zamenu filtera polena, zameni sam ili neka ti neko zameni.
Ulje za servo zameni komplet da ne bi vise razmisljao o tome...
Dizelasi hoce da budu bucni kada su hladni, a to siktanje treba da proveris i da zamenis kaiseve ako vec ne znas servisnu istoriju.
Koliko si ga platio, koliko je presao i da li je iz uvoza?
[ aleksandar k @ 24.03.2009. 08:56 ] @
Presao je 115000 km , kupljen iz Austrije od jednog rodjaka koji tamo zivi, stariji covek i on ga odrzavao redovno, dao mi cetiri nove gume uz njega, skoro menjao diskove i pakne, sve u super stanju osim tih nekoliko, problemčica. Prije njega sam imao VW pola 1.9 SDI i sad kao da sam presao iz tački u pravo auto, udoban, ide super, ima full opremu, ubrzanje stvarno neocekivano dobro, 125 KS. Izasao me je nesto malo preko 9000 eura, znaci ispod cene jer kod nas sa svom tom opremom kosta oko 12500 eura. Potrosnja je negde oko 7,5 litara. Kad sam prodao VW pola razmisljao sam dali da kupim golfa IV ili Opel Astru classic II novu ali cini mi se da sam dobio puno bolje auto vise klase za relativno malo para.
[ Serggio @ 24.03.2009. 13:28 ] @
To sto ti nemirno radi kada je hladan je normalno, jer je tako i na mom JTD-u ali mozda par minuta traje da se umiri na 900obr, jer predpostavljam da elektronski saug podeshava tako da obrtaji uvek budu 900 obrtaja, i kad je hladan to malo varira par minuta i posle je ok.
[ aleksandar k @ 26.03.2009. 06:05 ] @
Imam par pitanja u vezi ulja za servo>
posto mi u bocici od crte na min. do max moze stati najvise otprilike 2 dl. pa sam mislio kupiti drugo ulje i samo dosuti da sad ne ispustam ono staro.
sta se moze desiti najgore ako pomesam novo ulje sa starim, ako samo dospem?
ako vec moram prosuti staro i sipati novo, kako da ispustim to staro ulje?
koje mi preporucate da kupim, koja marka, koji proizvodjac? cena nije vazna.
hvala unapred.
[ Laki024 @ 26.03.2009. 07:44 ] @
Ulje za servo nije skupo oko 500din pola litre, najbolje zameni sve i nemoj zamenjivati sam.
Ima prodavnica koje prodaju ulje i u tu cenu ti besplatno menjaju, ili uz neku mizernu nadoknadu 100 -200din, ili ih castis nesto, to je osao od 2 min i niko te nece " oderati " kao neki "zvanicni " servis ( zbog toga u ogromnom luku izbegavam nova kola _) malda je dislkutabilno sta je nov auto , jer cim ga kupis i provazas 2 kruga - on je odmah polovan i u startu gubis 2000eur, ako hoces da ga prodas npr za pola godine.
Ako bas nemas nameru da menjas ulje na servo ( mada se i ovde , kao i kod ulja za kocnice kod svakog auta povremenop preporucuje zamena ) kupi neko ulje srednjeg ili viseg kvaliteta ( nikako najskuplje posto obicnoi nije i najnbbolje ) i dole par deci. Najkbolje je da pitas u prodavnici njihovo misljenje oni ce ti dati i preporulku ulja , kao i strucnije objasniti nego ja, ali otprilike ce ti ovo reci. POz
[ etjen @ 26.03.2009. 11:49 ] @
ako ti je ulje serva na minimumu i ne pada, onda nemoj ni da ga diras. Ako je pak ispod minumuma i treba da dodas nesto malo, onda dodaj bilo koje ulje za servo(automatske menjace) samo da bude kvalitetnije.
Ali, kazem ako je na minimumu ili malo ispod i tako stoji, nemoj ni dodavati nista. Taj sud se obicno nalazi na najvisoj tacki sistema i ukoliko ga ima u posudici onda znaci i da ga ima u sistemu a ako gubi ulje obrati se servisu da vide gde gubi.
[ aleksandar k @ 26.03.2009. 13:02 ] @
hvala vam na odgovorima.
ulje je na minimumu i ne pada, ali posto nije skupo ja cu kupiti neko kvalitetnije i doliti mozda
1 dl , cisto da ne razmisljam o tome, a kad budem radio servis nek oni menjaju sve ako bude trebalo.
Jel zna neko koliko otprilike kosta kompletan servis za Hyundai Santa Fe ???
[ aleksandar k @ 31.03.2009. 10:39 ] @
Od jutros sam na netu i trazim po stranicama auto magazina test ove prve generacije Santa Fe-a i nemogu naci, samo izbacuje drugu generaciju, ovog novog.
Jel zna neko link gde mogu da vidim test prve generacije, ako neko zna nek postavi link, unapred hvala.
[ d_toronto @ 02.04.2009. 02:47 ] @
Ja imam isti model, V6, i kod mene je bilo to siktanje, to pumpa za servo pokusava da vuce ulje, ali curi negde na crevima, meni su zamenili valjda 2 creva. Dospi ulja i prati da li curi negde, creva su u pitanju. Ukucaj u google hyundai forums i ispace ti 2 najveca foruma, registruj se tamo, ima dosta pomoci u vezi bilo cega.
[ aleksandar k @ 02.04.2009. 09:34 ] @
Resio sam sve, bio sam na servisu i to siktanje je bio španer, promenili su mi trakasti remen, španere, ulje, filtere, a to sto je kapala nafta ispod je bio neki diftung na pumpi. Rad na pumpi je kostao 130 evra, a servis nesto vise od 300 tako da me sve izaslo 450 evra. Ulje za servo, kazu oni, gleda se kad je auto upaljen, to su mi i pokazali, kad je ugasen ulje u bocici stoji na min. a kad se auto upali poraste na max. Ta dva creva su mi prije promenili pa je opet kapalo ali dobro sad sam sve resio, ipak je bilo na pumpi.
Koliko si ti platio taj sa V6 motorom, i kako ide u prestizanju i to ? ovaj moj dobro vuče i super ide ali meni je nekako opet slabo, u 4 brzini ide 150 km/h na 4 hiljade obrtaja, to mi je nekako slabo, kako tvoj ide u 4 ? ja razmisljam ili chip-tuning ili da menjam za taj V6 .
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|