[ Nebojsa Milanovic @ 29.03.2009. 23:01 ] @
Verujem da je veliki broj članova ES-a i ljubitelja četvorotočkaša i ove godine bio na sajmu, pa evo teme za utiske.

Meni je užasna gužva utisak bez konkurencije, a osim toga, iznenađujuće zvuči i da su prodati svi modeli koji iole vrede svoju cenu i to sa svih zaliha, uprkos nekakvoj "krizi" koja se na sajmu ne oseća uopšte.

Što se tiče samih auta, nemam većih novih utisaka jer sam sve što me interesuje znao od ranije, ali imam dosta sitnih zapažanja koja se mogu steći tak kada sedneš u auto i dobrano ga zagledaš.

Recimo, osim preglednosti koja mu je loša - Megane mi se doima boljim nego što sam mislio, zatim Accord recimo sa cenom ispod 20k u D segmentu nema konkurenciju, Jazz ima kokpit od jako loše plastike, Toyota Aygo je kao plastična igračkica naspram Hyundai-ja I10 koji je bio udaljen par metara, Toyota IQ je komforna iznutra, ali neverovatno ružna od napred, Golf ima loša sedišta i po obliku, debljini, ali i po tkanini, zatim i totalno plastična vrata, ali da sam recimo u dvadesetim godinama - Scciroco bi mi se svideo, zatim KIA Soul ima dosta stila i ogroman unutrašnji prostor itd itd..
[ rinenad @ 29.03.2009. 23:16 ] @
Drago mi je da je otvorena ova tema, evo baš sam danas kupio neki časopis i mislim da je Kia Soul iznenađenje. Potvrđuje moj stav da dobar auto mora imati i cijenu. Kia Soul 1.6 EX Art košta 19 380 e. Ako imaš volje predstavi je pa možemo dati neki komentar. Naravno bez da smo je provozali.
[ bakara @ 29.03.2009. 23:19 ] @
@Nebojsa

Daj slike kaci, znam da ih imas
[ Nebojsa Milanovic @ 29.03.2009. 23:24 ] @
Da živim u nekoj drugoj državi i da imam odgovarajuće propratne uslove, KIA Soul bi mi bio jedan od auta na užem spisku, zbog stila, prostora, ali i fascinantnog motora 1,6 CRDi 128 KS. Ovako mogu samo da zamišljam tu situaciju, ali taj motor ću da lovim u jednom I30 recimo...

Što se tiče cene, kod nas se kreće od 12.990 za osnovni model do 17.990 sa tim motorom, naravno.

Inače, mislim da KIA trenutno kod nas ima u proseku čak jake cene, jer Proceed koji je moj kum platio prošle godine 19.500 - sada košta preko 20.000.

bakara, nisam nosio aparat ovaj put. Uvek se smorim sa njim, ali i od gužve nije bilo šanse da se normalno slika...
[ BioSQUAD @ 29.03.2009. 23:28 ] @


















:)))
[ rinenad @ 29.03.2009. 23:32 ] @
Kia Soul Art!
[ BioSQUAD @ 29.03.2009. 23:37 ] @
Odusevio me Ibiza SC

[ bakara @ 29.03.2009. 23:45 ] @
Jel ima neko slike nove mazde 3, narocito me zanima unutrasnjost?
[ BioSQUAD @ 30.03.2009. 00:38 ] @
Bakara, nisam stigao da slikam sve u svakom uglu!
Evo jedna samo sto imam

[ Nebojsa Milanovic @ 30.03.2009. 00:43 ] @
evo je


[ bakara @ 30.03.2009. 08:30 ] @
ajme...pa izgleda bolje nego sestica (mislim na mazdu)

Da, i to je "golf" klasa
[ tdusko @ 30.03.2009. 09:48 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Da živim u nekoj drugoj državi i da imam odgovarajuće propratne uslove, KIA Soul bi mi bio jedan od auta na užem spisku, zbog stila, prostora, ali i fascinantnog motora 1,6 CRDi 128 KS. Ovako mogu samo da zamišljam tu situaciju, ali taj motor ću da lovim u jednom I30 recimo...

Citat:


Od kako se pojavila nova fabija ja ruzniji automobil nisam video. To je jos jedan primer da je "lepota" automobila relativan pojam. Nekome se toliko svidi da bi ga odmah kupio, a neko ga ne bi vozio ni dzabe da mu daju.
[ komosarz @ 30.03.2009. 10:28 ] @
Ljudi kacite sto vise slika(pogotovo manjih i jeftinijih auta) i informacija o sajmu,jer nismo svi u mogucnosti da dodjemo zbog daljine.
[ Nikola_BGD @ 30.03.2009. 11:11 ] @
Citat:
tdusko: Od kako se pojavila nova fabija ja ruzniji automobil nisam video. To je jos jedan primer da je "lepota" automobila relativan pojam. Nekome se toliko svidi da bi ga odmah kupio, a neko ga ne bi vozio ni dzabe da mu daju.


...Pogotovo u ovoj boji, ne mogu da verujem da se nisu potrudili makar neki lepsi primerak da izloze..
[ Nebojsa Milanovic @ 30.03.2009. 11:22 ] @
Nisam siguran da vi znate o čemu pričate.

Pričate o fabiji, koja jeste do-zla-Boga ružna, a na slici je Kia Soul, auto za specifičnu kategoriju kupaca, koji je sve samo ne ružan, naročito kada posmatrate iz ugla tih kupaca.
[ Slobodan Miskovic @ 30.03.2009. 11:29 ] @
Odvratna je. Losa kopija Honde HRV.
[ rinenad @ 30.03.2009. 11:30 ] @
Evo ga....



Evo Nebojša da te spasim ...
[ Nebojsa Milanovic @ 30.03.2009. 11:57 ] @
Nema šta da me spasavaš, iako me ta klasa lično ne zanima, KIA Soul je auto koji ima neuporedivo više stila od mnogih džipova koji se voze...To su reči onih koji se bave tom klasom..

[ zaraza @ 30.03.2009. 12:00 ] @
Vala ruzan je ko kineska igracka koja je model kineske kopije nekog automobila i to uradjen u losoj razmeri, sa prevelikim plasticnim odlivcima umesto prednjeg branika....a malo podseca i na repersku patiku....
[ tdusko @ 30.03.2009. 12:03 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Nisam siguran da vi znate o čemu pričate.

Pričate o fabiji, koja jeste do-zla-Boga ružna, a na slici je Kia Soul, auto za specifičnu kategoriju kupaca, koji je sve samo ne ružan, naročito kada posmatrate iz ugla tih kupaca.


Ko prica o fabiji? Pomenuo sam je samo da naglasim da od kada se pojavio nov model fabije nisam video nista ni blizu ruzno kao sto je ova kia.
[ rinenad @ 30.03.2009. 12:09 ] @
Dizajnirao ga je čovjek koji je dizajnirao novu Bubu i Audi TT. To govori nešto.
[ Zarko Silic @ 30.03.2009. 12:46 ] @
Citat:
rinenad: Dizajnirao ga je čovjek koji je dizajnirao novu Bubu i Audi TT. To govori nešto.


To govori da ce ingenjeri i tehnicari krv pustiti dok ne dovedu u red vozilo koje je Peter dizajnirao. TT je prolazio najteze porodjajne muke u istoriji Audia. Sa Bubom je slicna situacija: previse se ugadjalo dizajnu.
Imam utisak da se Wv/Audi jedva oslobdio tog Petera. Sa DeSilvom je sasvim druga prica.


P.S. Neso, hvala na prezentaciji. Sad ne moram ni da idem :).
[ stsung @ 30.03.2009. 13:03 ] @
Skoknucu u petak ili subotu i ja da malo oshmekam Mazde, a zanima me i ovaj novi Chevy Cruze ... ne izgleda loshe po slikicama.
[ tdusko @ 30.03.2009. 13:26 ] @
@Nebojsa

Da li si obracao paznju na Insigniu? Drugar mi kaze da jako jadno izgleda ispod haube, gepek i tako to. Ja ne mogu da idem pa rekoh mozda je neko zavirivao...

[ rinenad @ 30.03.2009. 13:34 ] @
...

Evo što kažu ljudi koji su vozili Soul-a:


+ provokativan dizajn, prostranost, preglednost, solidne vozne karakteristike, kvalitetna izrada, garancija


- mali prtljažnik i rezervoar, udobnost na lošem kolniku, iznadprosječna potrošnja i bučnost, visoka cijena


Samo stotinjak komada je predviđeno za ove prostore.
[ Slobodan Miskovic @ 30.03.2009. 13:56 ] @
Ta preglednost mi je jako diskutabilna ako pogledamo koliko su veliki zadnji stubovi...Uzas zivi..
[ vilil1 @ 30.03.2009. 14:11 ] @
Sto se tice raznoraznih review-a, svi znamo kako se dolazi do pozitivnih. Npr.-
Citat:
Full Disclosure: Kia wanted me to drive the new Soul so badly they flew me out and put me up in a nice hotel to make sure I wrote about it. Also, they fed me Key Lime Pie. The Pie wasn't that bad.

Mislim da je u svakom slucaju najbolje verovati svojim ocima. Moje misljenje...KIA Soul je definitivno auto za kojim ce se svi okrenuti na ulici. 99% iz razloga sto je ruzan, 1% ce reci, da, ruzan, ali ima stila...
Ovo sad ispade tema o tom autu. :)
[ cozmo_im @ 30.03.2009. 14:20 ] @
Izgleda da je cilj Kie bio da se prica o ovom automobilu, sto izgleda odlicno sa marketinske strane - dobar BUZZ je uvek odlicna stvar kod nove robe.
[ Nikola_BGD @ 30.03.2009. 15:05 ] @
Na kraju krajeva: ruzan - ne ruzan je stvar ukusa. I megane II je imao svoju (vernu) publiku kao i svojih kvaliteta. Nema razloga sumnjati da ce i SOUL nuditi nesto sto ce je dovoljno dobro prodavati.
[ komosarz @ 30.03.2009. 17:06 ] @
Kia,sta ja znam dok je nevidim uzivo,ovako neizgleda lose na slici,imaju strasno dobru reklamu i visoku cijenu,a znate ono budala i krivih drva uvjek ce biti,nikad nece nestati.

[Ovu poruku je menjao komosarz dana 31.03.2009. u 01:41 GMT+1]
[ Nebojsa Milanovic @ 30.03.2009. 17:24 ] @
Ko kaže da je Soul ružan, on ne razume pravu namenu i ne uvažava ciljnu grupu tog auta.

Citat:
tdusko: @Nebojsa

Da li si obracao paznju na Insigniu? Drugar mi kaze da jako jadno izgleda ispod haube, gepek i tako to. Ja ne mogu da idem pa rekoh mozda je neko zavirivao...


Insigni-u sam detaljno pogledao još pre par nedelja kada ju je komšija kupio. Ko to voli - nije loše, ali što se mene tiče, ima jedan eliminatoran nedostatak, a to su loši farovi.

Naime, oblik i konstrukcija farova su praktično jednaki kao kod Astre Classic, što je katastrofa. Brz auto (ovaj je 1,9 Multijet 150 KS) i loši farovi su ubitačna kombinacija.

Kada vidim da ima dosta auta B, pa čak i A segmenta koji imaju bolje farove (npr. Suzuki Splash, KIA Picanto itd.), muka me uhvati kada vidim takve farove na autu te klase.
[ Zarko Silic @ 30.03.2009. 17:41 ] @
Opel tradicionalno ima tropa farove.

Izgleda da se i dalje drze tradicije.
Inace, Insignia je sjajan auto. Sve pohvale. Narocito za cenu.
[ rinenad @ 30.03.2009. 18:40 ] @
Evo šta kažu novinari:
[ vilil1 @ 30.03.2009. 18:52 ] @
Znaci "image maker", ciljna grupa su urbani mladi ljudi. Fino, bas me interesuje da li bi neki mlad momak iz BGa kupio i vozio ovaj auto, i pojavio se u S. Bana sa ciljem da se pokaze medju BMWima, MBima... Mogu samo da zamislim reakcije okoline. :)))
[ smatch @ 30.03.2009. 19:20 ] @
Jedno pitanje za one koji su već posetili sajam. Da li je izložen novi polo?
[ Nebojsa Milanovic @ 30.03.2009. 20:03 ] @
Citat:
vilil1: Znaci "image maker", ciljna grupa su urbani mladi ljudi. Fino, bas me interesuje da li bi neki mlad momak iz BGa kupio i vozio ovaj auto, i pojavio se u S. Bana sa ciljem da se pokaze medju BMWima, MBima... Mogu samo da zamislim reakcije okoline. :)))


To, kao i štošta drugo, samo govori o nama, a ne o autima...

Ovim si me podsetio na upadljivu razliku u strukturi ljudi koji opsedaju VW štand i prosečnih posetilaca drugih štandova. Dok sam čekao bukvalno u redu da sednem u Golf VI TDI, čuo sam i zanimljiv dijalog između dvojice od njih:

- Bratte, jesi li sedeo u šestici, čuo sam da je kanta, bratte?

- Jesam bratte, kanta je, moja četvorka ima bolji tapacirung iznutra.

- Je li bratte, jesmo li sada sve videli?

- Nismo brate, ostala je još ona hala gde je Kija i još neki..

- Kakva Kija bratte, neću to ni da gledam...



Ni jednu reč nisam ni dodao ni oduzeo :D :D


@smatch, novi Polo nije bio izložen.
[ Tyler Durden @ 30.03.2009. 20:21 ] @
Bio danas.
I nije nesto. Od svih onih auta, jedino bih uzeo Accord ili Mazdu 6. I Alfu 159. Sve ostalo - raspad.
[ rinenad @ 30.03.2009. 20:34 ] @
Šta voziš sada ako ti je MB raspad? Budite realni da i mi koji ne stignemo doživimo sajam.
[ vilil1 @ 30.03.2009. 20:34 ] @
Citat:
To, kao i štošta drugo, samo govori o nama, a ne o autima...

Ne, nego govori o tom automobilu, cija je ciljna grupa mlad, urbani covek. I to sto si prepricao reci klinaca sa sajma dovoljno govori o tome da je KIA promasila svoju zadatu temu. Naposletku, taj auto se svidja tebi, a ti nisi u toj ciljnoj grupi. Sta to govori o automobilu!? Posle ovoga dijaloga sa sajma, koji si izneo, mislim da je jasno...
[ Nebojsa Milanovic @ 30.03.2009. 20:40 ] @
Ne bih se složio da likovi kojima je Strahinjića bana druga kuća pripadaju onoj grupi koje projektanti vozila fokusiraju kao mlade urbane ljude.

Velika je razlika između te dve populacije, ali elaboracija tog fenomena zalazi u domen sociologije.
[ Tyler Durden @ 30.03.2009. 21:10 ] @
Citat:
rinenad: Šta voziš sada ako ti je MB raspad? Budite realni da i mi koji ne stignemo doživimo sajam.


Sta je MB? :)
Imam vrlo nekompromisan ukus. :) Mozda bi jos mogao da se ugura A4 kao auto koji mi se svidio i to je to.
Naravno, to ne znaci da mogu i jedan da si priustim, ali isto tako ne znaci da treba da mi se neki auto svidja samo zato sto mogu da se nategnem za njega da ga kupim.

A i prijatelji koji su bili sa mnom kazu da sajam nije bio nesto posebno, prakticno nista sto nije vec moglo da se vidi na ulicama Beograda. Cak sam i onaj R8 bas prije neku nedelju vidio u gradu.

Inace, Accord je bez premca. Svaka im cast za izgled - i spolja i unutra.
[ Slobodan Miskovic @ 30.03.2009. 21:12 ] @
Meni je novi Avensis nesto neverovatno dobro za te pare...u klasi sa Mercedesom E. Savrseno.
[ Miroslav Jeftić @ 30.03.2009. 21:14 ] @
R8 ima bar godinu dana otkako viđam po NS-u, ako ne i više. MB je valjda Mercedes-Benz. Simpatična je KIA, podeseća malo na Škodu Yeti i po izgledu i po koncepciji, izgleda da je to neki novi trend, šta li. Dajte još slika, slobodno.
[ rinenad @ 30.03.2009. 21:36 ] @
Vidi, nisam ni očekivao da je Detroit ali se sjećam tužnih godina kada nisu izlagali svi proizvođači. Eto ovog BMW-a sa slike nisam nikada vidio, Kiu također..našlo bi se tu još nešto. R8 sam i ja vidio neki dan i nisam se ni osvrnuo jer ga ne doživljavam. Kačite još slika.
[ Tyler Durden @ 30.03.2009. 21:38 ] @
Aaa...
Pa MB je imao najljepse djevojke.... bar nesto ;)
Mmmmm, Avensis nisam ni primjetio na Tojotinom standu?!
[ bakara @ 30.03.2009. 21:54 ] @
Jel bilo leksusa, alfi...?
[ Ivan Dimkovic @ 30.03.2009. 23:04 ] @
U cemu je fora sa tim Audi R8? Mislim to je bre vec mator auto... zasto bi ga predstavljali na sajmu automobila koji je mesto za predstavljanje noviteta?

Mozda sada ima drugu rasu krave koju mogu da ubiju za vas i da je iskoriste za sedista??
[ Nebojsa Milanovic @ 31.03.2009. 00:20 ] @
Ovaj auto mi se sviđa, za tu namenu boljeg nema a da nije puno skuplji.







Moguće i da je ova boja najlepša
[ BioSQUAD @ 31.03.2009. 01:05 ] @
Lexus se predstavio po prvi put u BG Sajmu






Kosta oko 110.000 evrica



[ BioSQUAD @ 31.03.2009. 01:07 ] @
Evo taj "famozni" Q7 V12..

[ BioSQUAD @ 31.03.2009. 01:12 ] @


[ ghost2k3 @ 31.03.2009. 07:34 ] @
Bio sam na sajmu i obisao standove sa gumama, ali nisam nasao uopste, GY, Continental, ..., cak i kod onih sto su izlozili gume u prvom planu su bile gume za formulu, gume za diablo i slicna vozila. Koliko ce ljudi doci da kupi tako nesto? Ja hteo da kupim dve normalne letnje gume, cak ne toliko ni normalne, nego neke dobre, velicine 195.60.15, ali sam se razocarao. E sad posto sam bio poprilicno umoran, mozda sam propustio neki skriveni odeljak sa gumama, ..., nadam se da nisam :(, inace nista posebno od sajma. Mozda zbog utiska sa gumama.
[ lancia88 @ 31.03.2009. 07:55 ] @
Pozdrav,

ne ocekuje se da neko pazari gume za formulu na ovakvom sajmu, vec je u pitanju cisti marketing. Naime, psihologija kupca je da u podsvesti traga za referencama, a vecini kupaca je referenca nekog proizvodjaca taj teski sportski segment. Racunaju, ako ovi i takve gume proizvode, onda mora da su im klasicne gume sjajne. Ima tu necega, ali ne mora nuzno da znaci bas tako.

Recimo, Barum proizvodi slikoce godinama, ali toliko se brzo trose da na krugu koji se kod nas vozi, prosecno sest trka godisnje, sa par treninga ukupno, ne mozes realno sa jednim kompletom da zavrsis sezonu nikako, ma koliko ih stedeo. Autodrom u Beranovcu (Kraljevo) prosto zdere gume ali Barum posle Beranovca nije vise maltene uopste upotrebljiv vec posle treninga i trke, dok, naprimer, Avon to daleko bolje podnosi (tu se desavalo da mozes i na platnu da odvozas krug bez posledica i odes u rezultat). Ukoliko bi covek na nekom sajmu video Baumove slikove, sigurno bi pomislio da je to izuzetan proizvodjac svih vrsta guma cim proizvodi u tom segmentu, naraban sa, recimo, Pirelijem...a ono, ni prineti Tigru, ako cemo iskreno, sem u nekim svetlim momentima.
[ bakara @ 31.03.2009. 08:41 ] @
Citat:
lancia88:Ukoliko bi covek na nekom sajmu video Baumove slikove, sigurno bi pomislio da je to izuzetan proizvodjac svih vrsta guma cim proizvodi u tom segmentu, naraban sa, recimo, Pirelijem...a ono, ni prineti Tigru, ako cemo iskreno, sem u nekim svetlim momentima.

E svaka ti je na mestu, strasno me nervira to guranje baruma kao da je ne znam kakav proizvodjac, i po meni je tigar bolji u vecini slucajeva.
[ micky @ 31.03.2009. 10:04 ] @
OPEL INSIGNIA rulez :))
[ Zarko Silic @ 31.03.2009. 14:03 ] @
Citat:
bakara: E svaka ti je na mestu, strasno me nervira to guranje baruma kao da je ne znam kakav proizvodjac, i po meni je tigar bolji u vecini slucajeva.



Samo Bravuris je za pohvalu. Narocito za nase puteve. Pogotovo uglacane vojvodjanske.

Ostali tipovi su ispod proseka.
[ Nebojsa Milanovic @ 31.03.2009. 18:41 ] @
Da ne citiram pojedinačno sve one koji ne razumeju šta je KIA Soul, evo današnje vesti za njih:

Citat:
Kiji "red dot" nagrada za dizajn

Zabavni urbani crossover Kia Soul prvi je korejski automobil koji je osvojio uglednu "red dot" nagradu za dizajn. S više od 3.230 konkurenata iz 49 država u 17 različitih kategorija, tek pušten u prodaju Kia Soul izabran je u kategoriji "Automobilski transport i karavani" za 2009. godinu na izboru održanom u Njemačkoj.

Peter Schreyer, glavni Kijin dizajner, zahvalio se na nagradi rekavši: "Naši dizajnerski timovi u Koreji, Kaliforniji i Europi mogu biti vrlo ponosni na ovo priznanje. Dizajniranje u Kiji usmjereno je u razvijanje karakterističnih proizvoda i jedinstvenog izgleda Kijine obitelji. Ova nagrada veliko je priznanje Kijinom trudu za promicanje dizajna kao jedne od ključnih djelatnosti tvrtke." Arhitektura Kije Soul je iznimno atraktivna i privlačna, ali istovremeno i funkcionalna. U Kiji ne sumnjaju da će stranke prilikom prvog upoznavanja sa Soulom biti impresionirane njegovim stilom, bojama i kvalitetom. Soul nudi specifičan doživljaj neobičnom kombinacijom prostranosti i udobnosti, što stvara vrlo poseban ambijent.

Internacionalna komisija koja dodjeljuje "red dot" nagrade pažljivo je proučila sve ulazne proizvode i ocijenila njihovo djelo prema devet ključnih kriterija: inovativnosti, funkcionalnosti, kvaliteti, ergonomiji, trajnosti, emocionalnom utjecaju, dodacima proizvoda, lakoći korištenja i usklađenosti s okolišem.
[ lancia88 @ 31.03.2009. 19:29 ] @
Pozdrav,

tjah...izreka "ukusi su razliciti" potice od Gaja Petronija, arbitruma elegancije na dvoru jednog od najvecih i najsurovijih ludaka koga je istorija upoznala - Nerona. Izreka je nastala da bi se sacinio kompromis izmedju ludakovog apsolutnog neukusa i ukusa sa svim svojim varijabilama onih koji su ga posedovali ali ga nisu smeli isticati da bi ostali zivi.
Dakle, neukus je neukus, bitno je da nema Nerona da bismo morali da izmisljamo izgovore za neukus ;)

Naravno, i ovo je za sve one koji ne razumeju nego samo veruju vlastitom culu ukusa, da ih ne citiram sada. Verujte nagradi a ne svom osecaju za ukus, jer dok ne dosegnete nivo da delite nekome nagrade za ukus, do tada nemate pojma ...a ni ukusa verovatno.

Mislim, hajde da ne preterujemo vise sa Kiom pobogu.....
[ vilil1 @ 31.03.2009. 19:58 ] @
Ja ne nadjoh na sajtu nagradu za Soul, nadjoh da je KIA imala prezentaciju tog modela tamo-
http://en.red-dot.org/3080.html
pa me ne bi ni cudilo da su dobili nagradu.

Ali, inace i ta Fabia za koju Milanovic kaze da je ruzna, je dobila nagradu prosle godine-
http://en.red-dot.org/2795+M5da4599819f.html

I, kao sto ranije napisah, ipak verujem svojim ocima vise nego nekim tekstovima, koji pokusavaju da me ubede u nesto...
[ Nebojsa Milanovic @ 31.03.2009. 20:05 ] @
Ukusi jesu različiti, naravno, zato bih voleo da se na ES-u više priča o tehnici, a manje o ukusima.

Na primer, bilo bi dobro da navedete vaše favorite po klasama prvenstveno po kvalitetu, tačnije po odnosu kvalitet/cena, a ne po spoljnom izgledu. Ja gore spomenuh mali I10, za koga mislim da je najbolji u svojoj klasi.

[ Ivan Dimkovic @ 31.03.2009. 20:09 ] @
Citat:
b]micky
OPEL INSIGNIA rulez :))


Opel Insignia jeste kvantni skok za Opel po pitanju kvaliteta i zaista jeste odlican auto za cenu za koju ga nude... Secam se kad sam ga video pre par meseci prvi put na frankfurtskom aerodromu da nisam u pocetku mogao da verujem da je u pitanju Opel :)

Medjutim, nisam bas siguran koliko se isplati sada kupovati auto od proizvodjaca koji vrlo lako moze da nestane za nekoliko meseci...

Nezgodno... Ali opet, to sto se dobija za te pare je definitivno solidna ponuda.
[ augustus @ 31.03.2009. 20:55 ] @
Mozda ja ne razumem sta je Kia Soul ali je retko ruzan auto :)

Jeste odnos cena/kvalitet bitna, ali opet mislim da je izgled po vaznosti odmah pored tog odnosa. Eto meni se do bola svidja novi Reno sport kupe. Toliko mi se svidja da me drugi uopste ne zanimaju.
[ hobbista @ 31.03.2009. 21:30 ] @
E, ovako:
uzeo sam 2 Dacie: Logan MCV 1.6 Laureat (10K) i Sandero 1.4 Laureat (9K).
Znam, znam, vozio sam i ja dobre automobile, ali u trenutnoj situaciji ovo mi je maksimum koji mogu da držim na ulici.
Na sajmu ima svačega lepog, ali su cene... (ne)pristojne.
Prema mojim potrebama, ovo je najbolja kupovina. Sandero za roditelje - uglavnom gradska vožnja, a za mene "kamionče" :(
Ono što je interesantno je da su ovi Logani rasprodati svi (pošto je stari model - proizvodnja 2008), a da je za Sandera rok isporuke jun 2009 (trenutno). Za 30 min. koliko sam bio u salonu došlo je još 4 kupca koji su tražili profakture!
Koliko vidim, ima velike šanse da Sandero napravi ovde ono što je i Felicija svojevremeno.
Pre Sandera merkao sam Kiu Picanto i Ceed Sporty Wagon, ali posle bolnih iskustava prijatelja sa rezervnim delovima (odnosi se na Kiu i Hyndai)- odustao sam.
Da sam bar 20 god. mladji, verujem da bi moj izbor bila Mazda 3...
Edit: sitne slovne greške...

[Ovu poruku je menjao hobbista dana 31.03.2009. u 23:12 GMT+1]
[ bubalo @ 01.04.2009. 02:49 ] @
Citat:
hobbista: E, ovako:
uzeo sam 2 Dacie: Logan MCV 1.6 Laureat (10K) i Sandero 1.4 Laureat (9K).
Da sam bar 20 god. mladji, verujem da bi moj izbor bila Mazda 3...

Sada moze i komsika da se uzme tj komsika 2 TD... :)
[ dejankr @ 01.04.2009. 08:14 ] @
Kia Soul je auto kojim Kia pokušava da stvara trendove a ne da ih prati (po njihovim rečima). Ja iskren da budem, ne vidim baš ciljnu grupu koja će kupovati ovaj auto pogotovo ne kod nas. Auto je namenjen "mladima u trendu" (šta god to značilo) a nisam siguran koliko takvi mirišu Kiu. Istina, Kia i želi da se pokaže da ne pravi samo automobile koji se kupuju iz krajnje racionalnih razloga ali ja ne vidim da će to uspeti sa ovim autom. Možda grešim.

Meni se on takođe ne sviđa vizuelno i mislim da je ružnjikav, ali s obzirom da sam porodičan čovek ja i ne pripadam ciljnoj grupi koju Kia gađa ovim automobilom pa moje mišljenje u tom pogledu i nije mnogo relevantno :) U svakom slučaju, prilično originalno i hrabro od Kie.

A što se tiče samog sajma moj najjači utisak je "Uh, ala su cene pale!" Da sam mogao da sačekam godinu dana sa kupovinom auta, sada bih stvarno bio na mukama za šta da se odlučim :)
[ Zarko Silic @ 01.04.2009. 09:00 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ukusi jesu različiti, naravno, zato bih voleo da se na ES-u više priča o tehnici, a manje o ukusima.

Na primer, bilo bi dobro da navedete vaše favorite po klasama prvenstveno po kvalitetu, tačnije po odnosu kvalitet/cena, a ne po spoljnom izgledu. Ja gore spomenuh mali I10, za koga mislim da je najbolji u svojoj klasi.


Razborito i argumentovano moze se diskutovati SAMO o kvalitetu. Onog momenta kad se u diskusiju ukljuci pojam "odnos", diskusija poprima formu licnog, sto je vise stvar vezana za nesto "relativno" a manje nesto cije je teziste "kvalitet". Drugim recima: nekome je nebitna razlika od nekoliko hiljada eura dok je nekome vazno i par stotina eura.

Ne mislim da je i10 nesto spektakularno. Uz nesto vise novca, pre bih kupio Pandu.
[ Nebojsa Milanovic @ 01.04.2009. 09:33 ] @
O Pandi sam razmišljao, ali sam je brzo odbacio.

Osnovni 1,1 motor joj je preslab, slab je takođe i 1,2 60 KS, taj kockasti izgled mi se ne sviđa preterano, a kvalitet plastike na kokpitu je očajan.

[ kuntalo @ 01.04.2009. 10:00 ] @
Mora da je napravljen kvantni skok u pogledu kvaliteta- poslednji Atos bio je kanta, za razliku od prvog, što je takođe zanimljivo.
[ rinenad @ 01.04.2009. 10:24 ] @
Samo Panda JTD je skuplja za 1100 e, a ostali modeli se prate u 50 e. 4x4 Panda za 1400 e skuplja, a pun je pogodak. Ne bih se mogao odlučiti koju bih prije. Fiat me nikada nije iznevjerio ili ostavio na putu.
[ priki @ 01.04.2009. 10:50 ] @
mislim da bi zanimanje bilo bolje da su domaci dileri, firma ili država uveli neke akcije
kao ostale zemlje, bar za Fiata, sad ga i proizvodimo, zar ne :-)

recimo Slovenija http://www.akcije.renault.si/sl/financna-pomoc
[ Zarko Silic @ 01.04.2009. 10:53 ] @
Panda je, posle sad vec vremesnog A2, najmarkantniji mali auto na putevima. Ima svoj i samo sebi svojstven imidz. Vizuelno je tesko mozete zameniti sa nekim drugim vozilom. Okomite stranice (kutijastog izgleda, ali dizajnerski dovedenog do savrsenstva) omogucuju joj veliku preglednost i lakocu upravljanja u otezanim gradskim islovima. Visok krov omogucuje da se u relativno mali prostor sa lakocom mogu smestiti i osobe viseg rasta. U kombinaciji sa najsavremenijim MJTD dizel agregatom predstavlja odlicno resenje za sve one koji zude za jeftinom voznjom uz nemanjkanje snage.




Nadam se da ce slican agregat biti ugradjivan i u "nas" Zunto i isto tako se nadam da se nece uvoditi dodatni porez pri registraciji vozila sa pogonom na dizel gorivo (jos se nisu dosetili ).
[ cozmo_im @ 01.04.2009. 11:17 ] @
Moja koleginica ima novu Pandu 1.1 - ne vidim nista specijalno, osim sto je mozda pogodna za grad. Enterijer je dosta los (dizajnerski a i plastika je bas jeftina), motor povuce odlicno samo u prvoj, posle toga nije nesto bog zna sta, 120 na autoputu je i previse za njega. Po gradu je dobar (motor), malo trosi. Auto ima city servo, sto nije lose, ima mesta za visoke osobe, ali je gepek dosta mali, oseca auto svaku rupu i to dobro signalizira zvukom podvozja. Motor neugladjeno radi, bucan je podosta cim se doda malo gasa, za 4 godine i 50.000km otisla je benziska pumpa sa meracem u rezervoaru, pumpa za vodu, spone...

Jedina prednost je sto je solidan kao pomocni autic za grad. Ah, da, nedaj boze da preko 80 uletite u neke kolotrage na putu, lose vam se pise sa Pandom... (recimo dok nisu renovirali traku iz NS ka BGD, ne smes da ga vozis vise od 80 na onim kolotrazima, jednostavno je auto neuhvatljiv i neupravljiv na vecoj brzini).
[ vilil1 @ 01.04.2009. 11:30 ] @
Citat:
dodatni porez pri registraciji vozila sa pogonom na dizel gorivo (jos se nisu dosetili ).

Jeste off, al' moram. Meni je to jako zanimljivo. Npr. Svedska, navodno zemlja koja puno vodi racuna o zastiti okoline. Isti auto, SAAB 9-3, isto godiste 2006, oba 150ks, 1.8t benzin, emisija CO2 ca. 206 g/km, onda 1.9tid emisija CO2 ca. 159 g/km. Godisnji porez na prvi je 1700kruna, a na dizelasa je 4108 kruna. No comment!
[ Ivan Dimkovic @ 01.04.2009. 11:59 ] @
Citat:
vilil1
Jeste off, al' moram. Meni je to jako zanimljivo. Npr. Svedska, navodno zemlja koja puno vodi racuna o zastiti okoline. Isti auto, SAAB 9-3, isto godiste 2006, oba 150ks, 1.8t benzin, emisija CO2 ca. 206 g/km, onda 1.9tid emisija CO2 ca. 159 g/km. Godisnji porez na prvi je 1700kruna, a na dizelasa je 4108 kruna. No comment!


Nema tu nista cudno, jer osim CO2 postoje i druge emisije, a dizel motori nisu bas najsjajniji po tom pitanju - misli se na kojekakva azotna jedinjenja, sumporna jedinjenja i partikulate. CO2 je danas fensi zbog "globalnog zagrevanja", ali postoje i jos neki grdji zagadjivaci.

Uzgred, svi bitni proizvodjaci danas rade na boljim dizel motorima po tom pitanju, jer zele da probiju dizel "barijeru" u USA (koja, inace, ima izuzetno stroge limite i zbog toga dizel motori nikad nisu bili popularni u putnickim vozilima) - Mercedes, npr, ima taj BlueEfficiency gde u dizel izvedbi biva dodat dodatni stepen za sagorevanje stetnih materija koji ce smanjiti otpad koji proizvodi dizel motor. Nezgodna strana Mercedesovog resenja je sto u prtljazniku stoji mali rezervoar sa tecnoscu baziranoj na urei - koja zahteva promenu posle odredjenog vremena.

[ vilil1 @ 01.04.2009. 13:09 ] @
Verovatno ste u pravu. Mada mi se cini da se na tehnickom meri kolicina CO2 u izduvnim gasovima, i da je to presudan faktor. Takodje, mislim da dizeli u usa nisu bili popularni, ne zbog visokih standarda, nego zbog niske cene benzina. Cini mi se da je Evropa strozija po pitanju zagadjivanja.
[ Ivan Dimkovic @ 01.04.2009. 13:20 ] @
Po pitanju dizela, USA standardi su mnogo stroziji nego evropski - zbog toga se Mercedes i fokusirao na optimizaciju dizel motora, kako bi mogli da proguraju tu tehnologiju na USA trziste

http://blogs.edmunds.com/green...new-blueefficiency-diesel.html

Citat:

There's no word yet on whether the new engine will ever show up in the U.S., but Mercedes drops a hint by saying that while not yet meeting tough U.S. diesel emissions standards, the 250 CDI "has the potential to comply."


Mada, dosta ljudi smatra da su USA standardi po pitanju dizela previse strogi, pogotovu ako se uzme u obzir da su dizel motori daleko efikasniji... Ali to je vec i politicko pitanje i ko zna sta jos...
[ bakara @ 01.04.2009. 21:20 ] @
Citat:
Enterijer je dosta los (dizajnerski a i plastika je bas jeftina), motor povuce odlicno samo u prvoj, posle toga nije nesto bog zna sta, 120 na autoputu je i previse za njega. Po gradu je dobar (motor), malo trosi. Auto ima city servo, sto nije lose, ima mesta za visoke osobe, ali je gepek dosta mali, oseca auto svaku rupu i to dobro signalizira zvukom podvozja.

Bas ne razumem...

To je mali jeftini gradski auto, sta ce njemu preko 120 km/h, i veliki gepek...priznaj opet poredis sa corollom?

btw, city servo se sam iskljucuje, bar na stilu
[ Nebojsa Milanovic @ 01.04.2009. 21:23 ] @
Ne treba porediti ni sa Corollom, ni sa bilo kojim autom iz segmenta više, treba porediti samo modele iste klase.

Panda je po bilo kom kriterijumu slabiji auto u odnosu na I10.
[ ghost2k3 @ 01.04.2009. 21:29 ] @
Ako na stranu bacimo dizajn, meni ta panda 4x4 deluje mnogo primamljivije nego i10. Postoji li i10 4x4?
[ Nebojsa Milanovic @ 01.04.2009. 21:34 ] @
Ne postoji.

Lično, ne vidim nikakvu svrhu u gradskom autu 4x4, samo povećanu težinu, cenu i potrošnju, a pored svega toga i smanjene performanse.

Ko to voli, Panda 4x4 nema konkurenciju.
[ axone @ 01.04.2009. 22:00 ] @
Mislim da se pogon kod Pande4x4 na sva cetiri ukljucuje automatski po potrebi, a inace standardno vuce na prednja dva
[ rinenad @ 01.04.2009. 22:11 ] @
Fiat qubo je bolji od Kie Soul.

[Ovu poruku je menjao rinenad dana 02.04.2009. u 00:24 GMT+1]
[ ghost2k3 @ 02.04.2009. 07:54 ] @
Pa dobro, nije 4x4 neka neophodnost, ali ako nekom treba, sto da ne. Kazu ljudi koji su vozili pandu 4x4, onu stariju, da ide super po brdovitom i neasfaltiranom putu. Tako da ako nekom treba takvo vozilo, ne znam da li moze da ga uzme za manje para. Novo naravno.
[ cozmo_im @ 02.04.2009. 09:33 ] @
Citat:
bakara: Bas ne razumem...
To je mali jeftini gradski auto, sta ce njemu preko 120 km/h, i veliki gepek...priznaj opet poredis sa corollom? ;)
btw, city servo se sam iskljucuje, bar na stilu :)


Ne poredim sa Corollom, ali mogu sa Getzom, Yarisom... ne sto se tice motora, ali sto se tice stabilnosti, upravljivosti, materijala, izrade i slicno.
I to su ta klasa, gradski automobili. Mislim ta dva auta ne setaju bas tako, niti im nesto preterano smetaju kolotrazi. A da ne pricam o prelascima preko lezeceg gde zadnji kraj ume da ode malo u vazduh!

Panda 4x4 je vec nesto drugo, ali je i druga cena.

P.S. Sto se tice City moda, moja koleginica ga koristi samo pri parkiranju, dakle ne u voznji (sama ga iskljuci). Iskusan je vozac (ko je godinama vozio Skodu Favorit taj ima sve znanje u rukama i nogama), tako da prica o ukljucenom City modu pri 120 ne pije vodu kod nje.
Nije stvar do volana, vec do stabilnosti automobila...
[ ghost2k3 @ 02.04.2009. 11:47 ] @
Nisam ja zeleo da se raspravljamo korea vs evropa. Bar mi to nije cilj. Sta vise mislim da se i10 i panda ni ne mogu porediti, jer to nije to. i10 je po meni nesto kao yaris, iq, fiat 500 ili tako neka vozila...
[ rinenad @ 02.04.2009. 18:20 ] @
Evo jedna dobra...Kia Soul

[ komosarz @ 02.04.2009. 18:31 ] @
Bogami "dobra"...
[ bakara @ 02.04.2009. 19:24 ] @
Nemojte vise da idete u Off sve sto nema veze sa sajmom ce biti obrisano.

Hvala!
[ nmaric @ 02.04.2009. 21:05 ] @
BG sajam, danas popodne, Hondin štand:

Ja: Lep ovaj Jazz.

Hostesa: Da to ful verzija.

Ja: Koliko košta u osnovnoj verziji?

Hostesa: 12.700€, sajamska cena, ima i klimu.

Ja: Koliki je rok isporuke?

Hostesa: 5-7 dana ukoliko ima na lageru.

Ja: A inače, ako slučajno nema u boji koju bi želeo?

Hostesa: Paa, ne znam morala bih da pitam šefa koliko im treba da se prefarba auto. (skroz ozbiljna)

Ja: ?!!?!?!?! Mislim da se novi automobili ne prefarbavaju. (jedva izdržavam da ne puknem od smeha)

Hostesa: Gospodine, pa ne mislite valjda da će čak iz Japana da vam naruče u željenoj boji!

Ja: Ne mislim ...

P.S. Zabrinuo sam se, nije bila plavuša ...

[Ovu poruku je menjao nmaric dana 02.04.2009. u 23:03 GMT+1]
[ bakara @ 02.04.2009. 21:07 ] @
Pa valjda ona bolje zna...a i ko zna sta rade u delti
[ Srđan Pavlović @ 02.04.2009. 21:51 ] @
@nmaric - trebo si je pitati jel sef samo radi farbanje ili i smirglanje, ali onako ozbiljno.
[ crews_adder @ 02.04.2009. 23:09 ] @
Kia soul jeste jedan od ruznijih automobila, premda su ukusi razliciti... Druga stvar je ako hoces da se ozenis njome. Verovatno je tom segmentu kupaca namenjena, tako da se slazemo. Glupo bi bilo porediti i10 sa i 20, ali je i20 pravi lepotan, za razliku od manjeg brata mu.

Nova Fabia je ruznija od prethodne spolja, ali je zato mnogo lepsa unutra. Inace redovan servis za nju je u ovlascenom servisu 15000+rsd... Videcemo da li ce se nesto promeniti kada Porsche SCG preuzme Skodu.

Neko pomenu Megane Coupe... bez parking senzora i kamerice ne bih razmisljao o njemu. Pogledajte samo zadnje bocno staklo. Sam Megane limuzina me je odusevio, isto kao i Mazda 3, Avensis, Honda ali i Laguna (pogledajte samo cenovnik). O MB, Audiju, Lexus-u, BMW-u & Co. koji spadaju u nepriustivu kategoriju necu da komentarisem, samo mogu da kazem kapa dole.

Za mene je najvece razocaranje Golf 6.

Ako vec planirate da kupite auto, vodite racuna i o tome ko ga uvozi - tajkunCi ili proizvodjaci. Mislite o tome. Ja bih uvek bio za ove druge. Iz milijun razloga.
[ Okmijun @ 03.04.2009. 08:06 ] @
Citat:
rinenad: Evo jedna dobra...Kia Soul ;)



Znaci vi sto pricate da je KIA SOUL jedan od ruznijih automobila definitivno zivite u GOLF 2/ AUDI 80 eri, pogledajte malo patike, garderobu i vidite gde je dizajn auta danas. Jeste o ukusima se ne raspravalja.
Ako nekog interesuje moj favorit je MEGAN KUPE, tek toliko da se zna!!!

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 04.04.2009. u 00:30 GMT+1]
[ rinenad @ 03.04.2009. 08:58 ] @
Ne znam zašto si baš moj citat kopirao definitivno nisam od onih koji misle da je Kia ružan auto. Ako ispratiš temu od početka vidjećeš.
[ pisac @ 03.04.2009. 10:39 ] @
Moje mišljenje je da su zadnjih nekoliko godina skoro svi automobili ružni. Nisu ružni samo ono koji nisu u trendu, jer je izgleda trend biti ružan, sa buljavim farovima i prenaduvanim dizajnom.
[ Zarko Silic @ 03.04.2009. 11:32 ] @
Citat:
pisac: Moje mišljenje je da su zadnjih nekoliko godina skoro svi automobili ružni.


Moraju tako jer drugacije naredne generacije ne bi bile lepe.
[ bakara @ 04.04.2009. 19:41 ] @
Citat:
bakara: Nemojte vise da idete u Off sve sto nema veze sa sajmom ce biti obrisano.

Hvala!
[ Blau Grana @ 04.04.2009. 20:23 ] @
Umro sam od smeha za ovo prefarbavanje :)))))

Elem, vidim da je tema otisla u q... Mislim da ima previse jednostranih i suvise subjektivnih komentara (da ne upotrebljavam teze reci).. ok, normalno je da smo skloni svojim favoritima i da nismo svi strucnjaci u ovoj sferi...

ALI ispostujmo temu, ja sam razumeo da je cilj licni utisak sa sajma, uopste i konkretno, i poneka slika da bi se docaralo onima koji nisu bili!!!

Moj skroman doprinos bi se odnosio na Lancera.. kog god da sam pitao koji auto vidi na prvoj slici, odgovor bi glasio neki aston ili nesto slicno!!!

Za 15000e se dobija 105KS, sigurnosni paket sa svim mogucim vazdusnim jastucima (...i zavese i za kolena), CD/MP3, poluatomatska klima (to ne znam sta je), 5 godina garancije...!!!!!




[ ghost2k3 @ 05.04.2009. 07:49 ] @
I meni se svidja taj lancer, bas je lep auto. Jedan od retkih koji je ostavio utisak na mene. Dobaj mi je i subaru impreza.
[ Tyler Durden @ 05.04.2009. 08:07 ] @
Slab je unutra. Posebno ova srednja konzola.
I jel ovih 105KS neka šala?
[ bakara @ 05.04.2009. 12:28 ] @
Ja bih rekao da mazda i honda imaju najbolju unutrasnjost.
[ flighter_022 @ 05.04.2009. 12:35 ] @
105KS neka šala? Zašto?
[ bakara @ 05.04.2009. 12:47 ] @
Sada automobili sa 1400ccm imaju po 100 i kusur konja, a malo je glupo da takav auto ima neki maleni motorcic uz takav sportski izgled
[ Nebojsa Milanovic @ 05.04.2009. 13:03 ] @
Citat:
bakara: Sada automobili sa 1400ccm imaju po 100 i kusur konja


Zavisi koji. VW sa 1400ccm ima 80 konja, a sa 1200ccm svih 60 konja. Ali bratte, to je Golf :D

105 konja je prava mera za 1,5 l non-VVT motor, a Mitsubishi je izuzetno pouzdan. Drago mi je što se oporavlja nakon finansijskog sloma koji je doživeo ne uspevši da isplati GDI tehnologiju.
[ Blau Grana @ 05.04.2009. 13:15 ] @
Konkretno u lanceru je 1500ccm i 105, 107 ili 109 konja (razni izvori) sto je po meni uz dobru elasticnost i maksimalnu brzinu od 190km/h sasvim dovoljno... sledeci je 1.8 i 141ks...

To je u tom cenovnom rangu uz kiu i hyundai dosta dobar izbor za mene! Takodje za manje pare, mislim 10 500e, je nova thalia sa klimom i elektro paketom i prtljaznikom od 550l (ooogroman) sasvim pristojan pocetni porodicni auto za one sa plicim dzepom.

A sta mislite za ove pezoe? Meni je unutrasnjost bas super, ulazio sam, ali spolja mi mnogo bre preteruju sa ovim resetkama, jos malo pa ce i farove nekako da uklope u to i nece upste ni da stavljaju branik :)

A najgori auto, po meni, je bio CEO dzip, koji ne bi vozio ni bersplatno da mi daju, a pogotovu nikad ne bi dao za njega 19 000e!!! Ona srebrna plastika na masci je a la zanska snala za kosu, brava se ljulja gore dole vrlo lako, koza je tanka koja isto moze da se povuce nekako, menjac kozni kao jeftina kopija, a kasetofon kao kineski sintisajzer, mrdaju mu se ona plasticna dugmad!!! Pored svega toga, uz jos gomile razloga (crash testovi itd...) ne bi ga vozio zato sto kad udjes u njega smrdi na kinesku prodavnicu!!! Nisam verovao svom nosu!!!














[ bakara @ 05.04.2009. 14:50 ] @
Juce vidim maseratija sa probnim tablama, prednji deo opako izgleda (pozadi kao mercedes).

Jel bilo to na sajmu?

[ vilil1 @ 05.04.2009. 15:52 ] @
Primetio sam kod vecine novih modela, trend stavljanja nekih pleKanih, sjajnih maski oko komandne table, menjaca, na volanu... Licno, to mi najvise smeta, jer osim odvlacenja paznje vozacu, ne vidim neki drugi razlog za nihovo stavljanje.
[ Tyler Durden @ 05.04.2009. 17:36 ] @
Citat:
bakara: Ja bih rekao da mazda i honda imaju najbolju unutrasnjost.


Apsolutno. Daleko najbolju.
[ Aca92 @ 05.04.2009. 18:02 ] @
Da li je neko mozda uzeo onaj CD od Audi-ja R8 i sta je na njemu???
[ maniaNS @ 05.04.2009. 19:11 ] @
Cao svima,

Upravo dodjoh sa sajma i ono sto mi je zapalo za oko je "Chevrolet Cruze"
auto koji je bio izlozen kosta nesto jace od 19000e, ali ono sto je zanimljivo da je osnovni model od 13149e
i to motor 1,6 koji je i najslabiji.
Zaista takav auto za takve pare, hmmm nije lose :)

Pa ako neko ima iskustva uopste sa Chevroletom neka ih iznese :)

Pozdrav !
[ rinenad @ 05.04.2009. 19:36 ] @
Istna je da postoji Golf 1,4 sa 160 ks , zašto njega nisi uzeo za primjer?
[ Nebojsa Milanovic @ 05.04.2009. 20:08 ] @
Zato što za primer nisam uzeo ni Lancer Evolution MR sa 280 KS (tuniran ima i preko 400 KS). I on i taj Golf su odlični, ali važni samo u enciklopedijskom smislu.

Od njih obojice mnogo su bitniji oni koje narod zaista kupuje.

A među njima je situacija takva kakva jeste - VW modeli su prilično ubedljivo najslabiji u svom cenovnom razredu.
[ Zarko Silic @ 06.04.2009. 09:56 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic
A među njima je situacija takva kakva jeste - VW modeli su prilično ubedljivo najslabiji u svom cenovnom razredu.


Pa i nije. Od VWa je skuplji Audi. Od Audia BMW. Od BMWa Mercedes.

To je i normalno. Ono sto je kvalitetnije treba da je i skuplje.
[ Bata @ 06.04.2009. 10:53 ] @
Sa'ću ja da vam napišem komentar!

(pa vi zaključite kol'ko sam upućen)

Bio sam sad u subotu na sajmu automobila prvi put u životu ! Da da.
A od tog sajma me je oduvek odbijalo to što sam na snimcima sa njih uvek video
horde dela naše populacije kako blenu u
lepe i "lepe" hostese , i u automobile kojima (kao i hostesama) mogu samo tu da se približe.
Oni koji kupuju te automobile ( i hostese u paketu ) verovatno ni ne ustanu iz kreveta dok radi sajam.

Svejedno, u subotu sam, igrom slučajnosti ipak svratio, i na ulazu se oduševio izložbom
očuvanih modela iz proteklih decenija, vrlo inspirativno.

Nešto što me kao posmatrača nervira, ne samo kod automobila, je kopiranje i trendizam.

U vezi sa time, idući od jednog do drugog štanda mogao sam da "prepoznam" koji je model sa prethodnog
"isto što i..." sa trenutnog.

Recimo mnogo pominjan Kia Soul, "isti" je kao Toyota Urban Cruiser, ili Citroen Picasso 2009 , a usuđujem se i na jeres da kažem
da me je na iste linije podsetio i MB GLK350 ... Uporedite samo ugao koji sa boka čine donja linija stakala i linija krova,
i zatim oštriji ugao pod kojim je "pad" sa linije prednjeg poklopca na liniju prednjih svetala.
A dizajn tih crta je počeo sa "novim" Minijem, i kasnije se sećam da je i "nova" Škoda Fabia to iskopirala, sa sve krovom bele boje.

E sad, to što su navedena vozila različitih "klasa i masa" to je druga priča, kopirantstvo je kopirantstvo.

VW Scirocco me je podsetio na mešanca između spljoštenog Golfa, Mazde 3 hachback, i Alfe 147.

Nova Impreza sedan je postala potpuno bezlična, ne pomaže joj ni onaj usisnik na poklopcu.
(mada, u njihovu odbranu, i bezličnost sa tehničkim kvalitetom ima više integriteta od ovih što su "isti kao_____")

Novi Ford Fiesta je sada od pozadi kao neki Seat, a spreda kao Peugeot...

Primetio sam i fazon ćoškasto ispupčenih zadnjih svetala (primer je jedan od Lexusa, prisećam se)

I tako može za svaki stil i model da se napravi cross-refference između proizvođača.

Da ne bi neko rekao da preterujem i da: "...svi imaju po četiri točka..." , ja moram da kažem da su sva ova moja zapažanja
nešto što jednostavno primetim, što prosto bode oči i ne može da se oceni drugačije nego kao što sam napisao na početku - kopiranje.

Jedna stvar je ispuniti standard i zahtev kvaliteta (klasa, mehanika, ekonomija) a sasvim druga besramno kopiranje dizajna.

A ako bi pričali na temu "šta bi Đokica vozio kad bi imao puno para" , pa svideo mi se Micubishi Lancer, pomenuti Scirocco i jedan stari
Mercedes roadster iz one izložbe očuvanih.

I nervira me što nisu doterali neki Lambordžini , da se malo napasu oči i da ga pipnem, pa makar me posle toga hapsili.
A neko bi i njega kupio, ne sumnjam.

Eto toliko, a sad da se vratim svojoj sardini za doručak.



[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 06.04.2009. u 13:20 GMT+1]
[ ghost2k3 @ 06.04.2009. 13:32 ] @
Doruckujes u 12 sati?
[ rinenad @ 06.04.2009. 19:45 ] @
Ne čita se Lambordžini nego Lamborgini, jedeš li Špadžete, btw šteta što ranije nisi posjećivao sajmove...
[ Bata @ 06.04.2009. 20:09 ] @
@lancia88: šta je to vredno brisanja u onome što si obrisao ?

Citat:
ghost2k3: Doruckujes u 12 sati?

što kažu Šef i Jeremija "kad spavamo manje smo gladni"

Citat:
rinenad: Ne čita se Lambordžini nego Lamborgini, jedeš li Špadžete, btw šteta što ranije nisi posjećivao sajmove:)...
Ma to je moj mali sarkazam na račun svih nas jadnika koji smo tamo parili oči na tim automobilima a onda se mrcvarili u gsp autobusima
vraćajući se kućama gladni i setno zagledani u odsjaj sunca u Savi, pitajući se "hoće li se gazela danas srušiti ?".
[ ghost2k3 @ 07.04.2009. 05:50 ] @
Da se vratimo na temu. Sta je po vama estetski bolja kupovina mazda 6 ili VW pasat? Neki ovde kazu da je mazda iznutra neprikosnovena sto se tice izgleda, ali pasat mi nekeko spolja izgleda lepse. Doduse vise vremena cu provoditi untutra :) Pasati su mi dobili taj neki audijevski izgled u zadnje vreme (sto je pozitivno), a nadam se da nece i cenu :) A i nekako mi pasat deluje vece, da li su oni uospte u istoj klasi auta?
[ rinenad @ 07.04.2009. 10:37 ] @
Ja bi kupio VW Passat, ozbiljniji je i po mom mišljenju neostavlja trag proračunatog čovjeka što je u poslu ponekad dobro. Takav auto ipak voze poslovni ljudi(uglavnom).
[ PCS @ 07.04.2009. 11:13 ] @
Evo nesto od mojih utisaka...

308CC - Vrh brate!



Ceed SW - Po mojoj meri!



Delta - Opasno izgleda uzivo!



Avensis - Odlican spoj elegancije i performansi!



Fiat 500 - Smekerica!



Laguna Coupe - Atrakcija cak i za zenski pol!



C5 - Izuzetan spoj lepote, kvaliteta i funkcionalnosti!



SX4 - Izuzetno simpaticno!



I za kraj, sportske masine...

vs
[ ppavlovic @ 08.04.2009. 01:16 ] @
Citat:
rinenad: Ja bi kupio VW Passat, ozbiljniji je i po mom mišljenju neostavlja trag proračunatog čovjeka što je u poslu ponekad dobro. Takav auto ipak voze poslovni ljudi(uglavnom).


Otkad to Passat ne ostavlja utisak proračunatog čoveka? Ovde samo proračunati kupuju VW (Passat). One koje srce vodi kupuju Mazdu 6 pa onda nadrljaju na servisima i kad odluče da je prodaju.
Ja bih radije kupio Hondu, Mazdu ili Mondeo, možda zato što niko ne želi da ih ukrade.

Moj utisak sa sajma: ne volim terence, ali ... Hyundai ix55 me oduševio kao i Toyota LandCruiser (ona jeftinija varijanta). Honda Accord je odlična, Ford Mondeo (kome ne smeta Ford razumeće), Golf VI je odličan, ali sa nivoom opreme od 25K evra. Citroen C5 je ostavio jako dobar utisak na mene, Alfa Romeo MiTo, 22K evra, tu nema mesta kompromisima. Nissan Qashqai+2 mi se dopao (da sam ovo rekao pre 2 meseca mogao bi da se obesim o luster).

Svi Mercedes modeli su odlični, svi sem A klase i B klase jer njima ne mogu da nadjem opravdanje za cenu (a i izgled).

Mazda 3 je postala bezlična kao i Toyota Corolla i Golf mnogo godina pre toga.

Lancia Delta (190KS) ima samo jednu manu: italijanski auto. Nadam se da će biti bar upola od onoga što je bila legendarna Delta Integrale.




[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 09:57 GMT+1]
[ kuntalo @ 08.04.2009. 07:59 ] @
Citat:
ppavlovic:  One koje srce vodi kupuju Mazdu 6 pa onda nadrljaju na servisima i kad odluče da je prodaju.


Zanimljiva izjava. Možeš li je obrazložiti?

[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 09:57 GMT+1]
[ dinke @ 10.04.2009. 16:26 ] @
Kao prvo moj set sa ovogodsnjeg sajma:

http://www.flickr.com/photos/dinke/sets/72157616165598319/


A koga interesuje tu je i prosli (2007):

http://www.flickr.com/photos/dinke/sets/72157601323444466/


Sto se mojih utisaka tice, poucen prethodnim iskustvima sajam sam posetio radnim danom, da bih izbegao guzvu naravno. Mogao sam sve zivo da probam, naravno ono sto me interesuje.

Za razliku od vecinske populacije mene "nemci" uopste ne privlace, imho za ono sto nude skuplji su za bar 20% od konkurencije, uz to imate auto koji se mnogo vise krade itd. Sve u svemu najvise sam visio na standu Honde, Toyote i Mazde, pomalo zagledao Alfu i Peugeot. Od automobila svideo mi se Alfa Mito (koji iznutra ima identicne k-de kao moj Grande Punto a uz to je i naravno sumanuto skup), novi Toyota IQ (preskup takodje). Od "stariteta" ja sam napaljen na Hondu Civic koji sam zeleo i da kupim na sajmu, ali delta je imala bukvalno 1 (jedan) model koji je vec bio prodat. Toliko o tome kad delta daje popust. Dobro, bila je i executive varijanta ali ne u boji koju sam zeleo (a sajamski popust je celih 40 ojra ahahaha).

Sto se noviteta tice, Kiu soul nazalost nisam zagledao, tako da ne mogu da komentarisem, odavde gledano deluje "lepo" isto kao i nova Toyota Urban (citaj ruzno kao sam djavo). Zagledao novog Golfa VI koji je koliko vidim proglasen za automobil godine. Ako je ono najbolji auto onda je auto industrija zaista u uzasnoj krizi. Od ostalih automoba interesantan mi je novi Ford KA, Mazda 3 deluje sjajno ... i to bi bilo to.

Meni licno je najjaci utisak objava Renaultovih rezultata na sajmu. Ukupno 896 prodatih automobila! Srbija u krizi? Za razliku Renault-a, delta je davala popust na Honde koje nema na lageru. Snaga monopola :(

[Ovu poruku je menjao dinke dana 11.04.2009. u 12:57 GMT+1]
[ cozmo_im @ 10.04.2009. 16:34 ] @
Golf VI automobil godine za 2009.

Titulu World Car of the Year za 2009. godinu poneo je Volkswagen Golf šeste generacije na ceremoniji održanoj u Njujorku.

http://www.b92.net/automobili/...09&mm=04&nav_id=354895
[ Okmijun @ 12.04.2009. 07:37 ] @
OT:

@ RINENAD

Ne znam zašto si baš moj citat kopirao definitivno nisam od onih koji misle da je Kia ružan auto. Ako ispratiš temu od početka vidjećeš.

Tvoj post sam kopirao jer je bila najlepsa slika :)
[ komosarz @ 14.04.2009. 14:23 ] @
Momci znam da je sajam zavrsen,ali cujte ovo, kum mi je skoro dosao iz Kanade i donio casopis u kome stoji cijena kie soul od 15495 $.Prikacio bih sliku,ali ne znam kako.Ovo objasnjenje sto je Bakara napisao nekako mi je komplikovano...
[ komosarz @ 14.04.2009. 14:31 ] @
Ipak sam je prikacio,izvini Bakara.
[ vilil1 @ 14.04.2009. 15:01 ] @
15495$ = 9610eura To mu dodje nekih 3000e jevtinije nego ovde!?
[ komosarz @ 14.04.2009. 16:02 ] @
Kod nas je 26990KM(13841eur) sto je stvarno previse,znaci u bogatoj Kanadi je jeftinija za 4000eur nego kod nas...
Po tome se vidi ko je u krizi...