[ milomirp @ 30.03.2009. 08:51 ] @
Da li neko zna sa sigurnoscu pravilno merenje brzine vozila posto sam pre par dana "uhvacen" na radaru u dolazu kod iskljucenja sa autoputa za ulazak u Paracin u ranim jutarnjim satima.Policajac mi je pokazao brzinu od 98 km a ogranicenje 50km i rastojanje a vreme nije tako da ja nisam bas siguran da je to moja brzina i ponavljam mereno u dolazu.
[ ventura @ 30.03.2009. 09:17 ] @
Ako smatraš da to nije tvoja brzina trebao si to da uneseš kao primedbu u zapisnik. Ako si zapisnik potpisao, time si potvrdio da je sve u njemu tačno, pa i da si išao 98kmh, ostalo je sve čista procedura... Merenje brzine u dolasku je apsolutno ispravno, i iako smo imali rupu u zakonu da se brzina auta mora meriti u odlasku, to je pre par godina promenjeno, tako da je sada validno merenje brzine i u dolasku.
[ milomirp @ 30.03.2009. 09:24 ] @
Zapisnik nije potpisan ali sta cemo sa vremenom koje mi nije pokazano.Ja znam da se uvek veruje policiji ali valjda i gradjani imaju neka prava.
[ cozmo_im @ 30.03.2009. 10:05 ] @
Svejedno ti sleduje oduzimanje dozvole i kazna od recimo 25.000 din posto si u naseljenom mestu prekoracio brzinu za vise od 30kmh.

E sad... datum ionako nema veze, radar je maltene stoprocentno tacan i kod sudije za prekrsaje ce verovati podatku o brzini pre nego tvom negodovanju vezano za vreme. Cisto da znas. Nema tu neke nagodbe i slicno, osim u slucajevima kad ti je prvi prekrsaj u zivotu ili nesto slicno (mlad vozac i tako). Tad mogu da progledaju kroz prste i da prodjes sa uslovnim oduzimanjem dozvole i manjom kaznom.
[ milomirp @ 30.03.2009. 10:43 ] @
Ma nebih ja nesto pravio problem oko oduzimanja nego meni je to posao vozim brzu postu (valjd sam zbog toga i prekoracio brzinu) malo sale na moj racun tako da oduzimanjem dozvole ostadoh bez posla a meni je to jedini izvor prihoda za porodicu.
[ BBS @ 30.03.2009. 11:53 ] @
Citat:
milomirp: nesto pravio problem oko oduzimanja nego meni je to posao


To obavezno naglasi sudiji z aprekrsaje tako da postoji mogucnost da budu popustljiviji bas zato sto ti je to posao.


Citat:
cozmo_im:  radar je maltene stoprocentno tacan i kod sudije za prekrsaje ce verovati podatku o brzini pre nego tvom negodovanju vezano za vreme.


Radan jeste sto posto tacan ali nije problem u radaru vec u onome ko ga koristi i kao je taj isti radar podesen.

tj. svaki savremeni radar tipa PRO LASER III ima dve interesantne opcije:

1. GPRS prenos podataka tj ocitavanja tako da u centralnoj bazi postoji zapis kad je zabelezeno prekoracenje brzine

2. Jos interesantnija stavka a koja u neku ruku proizilazi iz predhodne je podesavanje rada(ra) da ne reaguje na odredjene brzine tj. postavljanje minimalne brzine od koje pocinje detekcija i to je ona cuvena crvena lampica koja svetli na displeju.

E gde je kvaka? Radar podesis na recimo 98 km/h i on svetli i ispisuje tu cifru i to ti pokazu prilikom zaustavljanja (zato ni jedna crvena lampica ne bi smela da gori kad ti pokazu koliko si isao)

I dolazimo do toga zasto bi to oni u plavom radili? I zasto su nekako brzine uvek iste i vrte se oko iste cifre kod svih zaustavljenih tj zasto su nekoko mnogo iste?

Znas li odgovor?;)
[ milomirp @ 30.03.2009. 12:38 ] @
Ja nisam nesto obratio paznju na te lampice a i ko bi se setio toga tako da ne znam koja vrsta podesavanja mene je strefila.Potrubicu se da sudiji kazem svoju poziciju ali koliko znam nisu bas narocito sazaljivi.Bog na pomoc!
[ bugsu @ 30.03.2009. 18:56 ] @
ako gresim ispravite me ...
ko ima polozeno za kamion tj C , njemu nije moguce oduzimanje vozacke dozvole, jel tako ?
[ dr.NPN @ 30.03.2009. 19:11 ] @
Kako mislis nije? Pa oduzece ti c, mozes i dalje da vozis b.
Ono sto je zanimljivo je da kada ti oduzmu b, mozes i dalje da vozis motor :)
[ bugsu @ 30.03.2009. 20:14 ] @
pa ono sto sam ja cuo/procitao...je to ...da sa C spadas u grupu "profesionalni vozac" i ako napravis nekih prekrsaj da po zakonu ne mogu da ti oduzmu dozvolu (jer snjom zaradjujes za zivot) i mogu samo da te kazne/zatvore, al ti dozvola ostaje...dok za B ne spadas u profesionalce tj ne mora da znaci da zaradjujes vozeci auto...i da imaju pravo da ti oduzmu dozvolu ....

tako sam nesto procitao, ne mora da znaci da je tacno....a nisam siguran ni gde sam procitao to ...mozda u reviji SAT :/ ...ne secam se sad...
[ bakara @ 30.03.2009. 20:25 ] @
Citat:
bugsu:  i ako napravis nekih prekrsaj da po zakonu ne mogu da ti oduzmu dozvolu ...

Niko tu i ne oduzima dozvolu, vec se odredjuje zabrana upravljanja vozilom!
[ dr.NPN @ 31.03.2009. 00:22 ] @
Citat:
bugsu: pa ono sto sam ja cuo/procitao...je to ...da sa C spadas u grupu "profesionalni vozac" i ako napravis nekih prekrsaj da po zakonu ne mogu da ti oduzmu dozvolu (jer snjom zaradjujes za zivot) i mogu samo da te kazne/zatvore, al ti dozvola ostaje...dok za B ne spadas u profesionalce tj ne mora da znaci da zaradjujes vozeci auto...i da imaju pravo da ti oduzmu dozvolu ....

tako sam nesto procitao, ne mora da znaci da je tacno....a nisam siguran ni gde sam procitao to ...mozda u reviji SAT :/ ...ne secam se sad...
Ne, ako recimo pijan vozis kamion, uzece, tj. zabranice ti upravljanje motornim vozilima samo c kategorije, dok ces b moci normalno da vozs.
Ili obrnuto, ako kolima napravis nesto, i dalje vozis kamion bez ikakvih problema...
[ milomirp @ 31.03.2009. 07:00 ] @
Zabrana vazi iskljucivo za kategoriju sa kojom je prekrsaj napravljen.
[ dr.NPN @ 31.03.2009. 16:55 ] @
Cekaj, a ako te uhvate pijanog na motoru do 50ccm, nemaju pravo da ti uzmu b za auto, a kad polozis b mozes da vozis i motor, tj. kerecu...
Sta mislis o tome?
[ bakara @ 31.03.2009. 17:41 ] @
Ala se lupa ovde
[ dr.NPN @ 01.04.2009. 00:54 ] @
Ta ajde molim te, ovo je cisto naucna tema...
[ milomirp @ 01.04.2009. 06:55 ] @
Svako ima pravo na svoje misljenje bez obzira kakvo je.Ja sam postavio ozbiljno pitanje a licna je "stvar" pojedinaca kakav ce odgovor dati!
[ axone @ 01.04.2009. 22:08 ] @
Mene je pandur zaustavio na Ibarskoj kod G. Milanovca, kod neke pumpe, kaze radi se o prekoracenju brzine 78 km/h. Ja mu kazem da postoji znak ogranicenja 60 km/h sa pahuljom dole, sto znaci, je li , sta vec znaci, objasnim mu da to vazi prilikom sneznih padavina, On kaze , NE, to znaci da treba da se vozi pazljivo a da ogranicenje ostaje?!?!?!?
Nista, nisam hteo da platim kaznu(2000 din), uneo primedbu(o znacenju znaka) u zapisnik i isti nisam potpisao.
Neznam da li oni neznaju ili ne razumeju saobracajne znake ili 'vataju na foru, ako se upecas da platis kaznu na licu mesta.

[ skymobile @ 04.04.2009. 12:01 ] @
Citat:

Radan jeste sto posto tacan ali nije problem u radaru vec u onome ko ga koristi i kao je taj isti radar podesen.

tj. svaki savremeni radar tipa PRO LASER III ima dve interesantne opcije:

1. GPRS prenos podataka tj ocitavanja tako da u centralnoj bazi postoji zapis kad je zabelezeno prekoracenje brzine

2. Jos interesantnija stavka a koja u neku ruku proizilazi iz predhodne je podesavanje rada(ra) da ne reaguje na odredjene brzine tj. postavljanje minimalne brzine od koje pocinje detekcija i to je ona cuvena crvena lampica koja svetli na displeju.

E gde je kvaka? Radar podesis na recimo 98 km/h i on svetli i ispisuje tu cifru i to ti pokazu prilikom zaustavljanja (zato ni jedna crvena lampica ne bi smela da gori kad ti pokazu koliko si isao)

I dolazimo do toga zasto bi to oni u plavom radili? I zasto su nekako brzine uvek iste i vrte se oko iste cifre kod svih zaustavljenih tj zasto su nekoko mnogo iste?

Znas li odgovor?;)


Nista od ovog nema blage veze sa zivotom. ProLaserIII uopste nema te lampice o kojima govoris. To su imali raniji modeli uredjaja za merenje brzine na principu doplerovog efekta, ovi danas nemaju. Proguglaj malo da vidis kako u stvari izgleda ProLaserIII.
GPRS je samo bajka.