[ vojin90 @ 02.04.2009. 08:28 ] @
Kakva su vasa iskustva sa ovim auticem??? |
[ vojin90 @ 02.04.2009. 08:28 ] @
[ vojin90 @ 02.04.2009. 21:52 ] @
niko nista ne zna???
[ Nebojsa Milanovic @ 02.04.2009. 23:00 ] @
Pre dve godine na Kritu sam se slatko navozao sa Picanto-m, u najslabijoj verziji, naravno sa klimom. Prešao sam sa njim preko hiljadu kilometara.
Auto je iznutra veći nego što misliš (očekivano), ali je meni najjači utisak što u njemu sve lepo radi bez obzira što je iz rente. Komande su meke i precizne, ergonomija dobra, motorić solidno vuče i sa upaljenom klimom (klimu zapravo nisam ni gasio, pa ne znam razliku). Tako da je krajnji utisak sasvim pozitivan. Međutim, danas postoji Hyundai I10, koji sam takođe vozio, mnogo kraće ali dovoljno da uporedim. On je još bolji i savremeniji auto, naročito u sprezi sa odličnim 1,2 16V Kappa motorom. On je po mom mišljenju još bolji izbor (ali trenutno ne može da se kupi, sve je rasporodato 6 meseci unapred). [ cozmo_im @ 03.04.2009. 09:36 ] @
Da se prikljucim. Imali smo Kia Picanto onaj Spicy 1.1 jedan dan na probu (marketinska aktivnost).
Auto je odlican za grad, prava mala zujalica. Motor odlican po gradu, lepo starta na semaforu, auto se lako vozi, mekane komande, menjac OK, volan po meni tvrdji od Punta (ali meni to vise licno prija). Nema mesta pozadi, gepek je vise gedzet nego sto je nesto upotrebljiv (za 2 osobe djene-djene). Lako ga parkiras. Klimu u gradu ne oseca. Sve je to lepo i krasno - dok ne izadjes na otvoreno. Motor nije dorastao putnim brzinama od preko 120 (isli za NS), kao ni sam auto. Oseca vetar, da ne govorim o jezivom osecaju kad pretices kamion. Ne zbog stabilnosti, nije on nestabilan i sta ja znam, stabilan je, lepo drzi krivine i sve to, ali udari vetra ga drmaju a ubrzanje je preko 110kmh izuzetna tehnika kad pretices s njim (ne u voznji, nego kad se pretice nesto a u petoj si). Znaci, pozeljno je spustiti na 80-85, naglo u trecu, gas do panje, pustis da obrtaju dodju u max, onda cetvrta kad vec si na 70% preticanja i to je to. Naravno ako si u zaletu u petoj na 120 (na autoputu) preticanje je lako (kad nema usporavanja). Klimu oseca na tim brzinama, sporije ubrzava. Cepali smo ga do 140, nije previse bucan, na autoputu se ponasa OK kad nema jaceg vetra. Za regionalne puteve, mora da se radi menjacem i da se tera u vise obrtaje. Drugo iskustvo - buraz je vozio Picanto 1.0 na Krfu - njih cetvoro u kolima, on 120 kila i 2m (volan mu je bio s oprostenjem u medjunozju), ortak isti ko on, njihove zene pozadi - auto jedva, jedva ide s klimom. Dakle, bilo kakva uzbrdica, gasi se klima, druga max i 40-50 na sat. Na ravnom se pali klima, ubrzanja dosta losa pod opterecenjem. Motor preko 100kmh gubi dah sa i bez klime pod tim opterecenjem i do 120 mu treba citava vecnost. Doduse njih dvojica vrede za 4 osobe, ali da racunamo kao da se 5 odraslih osoba vozilo. Elem, motor 1.0 zaobici u sirokom luku osim ako je 99% gradska voznja - ili ako se samo 2 osobe voze u autu. Tad je dovoljan za sve potrebe. Kad se on sam vozio u Picantu 1.0, auto je isao OK i korektno, cak i sa dve osobe - cak je mogao da podnese velike uzbrdice sa klimom ukoliko se malo potera, tj. nije toliko osecao klimu kao sa 4 osobe u kolima - drasticna je razlika. On je tamo presao preko 1000km s tim autom. Dakle, definitivno treba ici na motor 1.1 - razlika je bas drasticna u elasticnosti, ubrzanju, nosivosti. Ne oseca toliko rupe, cuju se, ali za dve osobe prosecne visine i tezine napred je sasvim OK i za duzi put, ne zamara, zbog lakih i preciznih komandi. Relativno je udoban za tako mali auto (u odnosu na Sparka je avion). [ vojin90 @ 22.04.2009. 12:21 ] @
sto se tice Hyundai i10???
da li neko ima iskustva (licnih)? Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|