[ vedran88 @ 02.04.2009. 09:35 ] @
Planiram kupnju peugeota 307 2.0hdi 90,2002god. pa me interesuje kakva iskustva imate sa ovim vozilom, motorom, kvarovima i sl. presao je oko 135.000km pa me interesuje dali je na toj kilometrazi potrebno raditi kakav servis? I dali neko zna koliko kosta "veliki"servis za ovo auto? Ako znate bilo sta u vezi ovog modela molim da mi kazete, jer nisam bas upucen . Ja licno mislim da bi ovaj motor 2.0hdi od 90ks trebao bit pouzdan, ali strah me ako grijesim heh.I interesuje me dali ovaj model ima fap filter?
hvala unaprijed
[ milos.r @ 06.04.2009. 21:28 ] @
Nisi se prevario, odlican auto. Sto se servisa tice uopste nisu skupi delovi mali servis ti je oko 5500 hiljada a veliki servis nije vise od 300 evra, jedino je skup taj fap filter (kosta oko 900 evra ) ali on se retko menja uglavnom se cisti pa vozis dok se ponovo ne zapusi, ali to je retko , sipaj samo evro dizel i redovan servis i nema da brines .
[ BokasaTzar @ 08.04.2009. 17:40 ] @
307 je iznenađujuće tvrđi u odnosu na druge Pežoe, sve zavisi na šta si navikao.

Što se održavanja tiče, naš BGD Verano je dno, go lopov i secikesa!

Zato je motor pouzdan, menjač precizan i elektrika jako solidna.
Nije da baš da uši otpadaju i na ceni održavanja (ako izuzmemo Verano )

Ukupno - dosta fino i solidno vozilo.
[ StORM48 @ 08.04.2009. 21:31 ] @
Da se ne ponavljam, samo ukratko - postoje jako oprečna iskustva sa tim autom, a motor je generalno najmanja briga.

Uradi pretragu sa ključnim rečima Peugeot 307 i dobićeš dosta raznih iskustava.

Pozdrav
[ BioSQUAD @ 08.04.2009. 23:24 ] @
3.5 godine sam vozio, nisam imao velike probleme! Stabilizatori, stop svetla znaju cesto da se kvare...
90 KS su malo..
[ indicator1 @ 09.04.2009. 23:52 ] @
Citat:
BokasaTzar: 307 je iznenađujuće tvrđi u odnosu na druge Pežoe, sve zavisi na šta si navikao.

Apsolutno tacno, ko ocekuje mek auto razocarace se.
Citat:
BokasaTzar: Zato je motor pouzdan, menjač precizan i elektrika jako solidna.

Ni blizu. Za motor ajde, deli iste muke kao i ostali turbo common rail, ali menjac je nevidjeno s...nje, uz to veliki izbor problema. Neprijatan za rukovanje, kvarljiv (pucanje zvona), zamajac crkava na dizelasima (a u pitanju je dual mass, znaci dobro kosta i ne pomaze reparacija), elektronika zna da vadi dusu korisnicima (crkavaju rucice na volanu, BSI, auto je generalno pun elektronike). Kvarovi koje sam ja licno imao: rucica na volanu - zamenjeno u garanciji, inace prilicno skupa, servo pumpa - nova 800 evra, stavio polovnu , jedna dizna , stavljena polovna zaboravio sam koliko kosta, kompresor klime je jako zujao, prodao sam auto tako inace bog zna koliko bi to kostalo, pumpica za pranje vetrobrana, jos sitnica kojih se ne mogu setiti. Mozda ne deluje mnogo za 80000km ali automobili koje sam pre i posle vozio nisu mi zadavali toliko problema.
Citat:
BokasaTzar: Što se održavanja tiče, naš BGD Verano je dno, go lopov i secikesa!

Ja samo da dodam neznalica na spisak.
Citat:
StORM48: - postoje jako oprečna iskustva sa tim autom

Verovatno najtacniji opis, kad sluzi ljudi su zadovoljni ali moze da bude nevidjeni izvor problema. Nije dzabe Peugeot na dnu lestvice pouzdanosti i zadovoljstva kupaca. Sto se mene tice - Peugeot nikad vise.
[ StORM48 @ 10.04.2009. 12:49 ] @
Citat:
indicator1: Sto se mene tice - Peugeot nikad vise.

Takođe.

Pozdrav