[ rinenad @ 01.04.2009. 11:20 ] @
Ukusi su različiti, City servo nisam uključio nikada. Totalno mi je džidža. |
[ rinenad @ 01.04.2009. 11:20 ] @
[ Zarko Silic @ 01.04.2009. 11:32 ] @
Pri "vecim" brzinama cyti mod obavezno iskljuciti (cesto se to zaboravlja) jer neiskusnim vozacima moze prouzrokovati nezeljene probleme.
Inace, Fiat, generalno kod svih svojih vozila i bez servoa poseduje "lak volan". Licno mislim da cyti nisu morali ni ugradjivati. P.S. OFF mozda a mozda i ne: Mnoge drzave imaju dodatne "putarina poreze" za dizelase, ali i za vozila na prirodni gas. Nije tome razlog zagadjenje okolisa. [ Slobodan Miskovic @ 01.04.2009. 11:40 ] @
Koliko mi je poznato city servo se sam iskljucuje posle brzine od 60Km/h.
[ cozmo_im @ 01.04.2009. 11:45 ] @
Citat: zarsilic: Pri "vecim" brzinama cyti mod obavezno iskljuciti (cesto se to zaboravlja) jer neiskusnim vozacima moze prouzrokovati nezeljene probleme.. Automatski se iskljucuje preko 60kmh, a ona ga ukljucuje samo kad se uparkirava, posto zna da servo kod Fiata crkava jako brzo ako se cesto koristi city mod. Nije do toga, jednostavno je nestabilan kad naidje na te kolotrage. [ rinenad @ 01.04.2009. 11:48 ] @
Nisam siguran da se isključuje sam, čim mi dođe žena potvrdim...mislim da ne
[ lancia88 @ 01.04.2009. 14:50 ] @
Pozdrav,
City se sam iskljucuje, makar na Puntu. [ rinenad @ 01.04.2009. 22:03 ] @
Na Stilu se City ne isključuje provjereno.
Nisam vidio ovo gore, sutra slikam satove u vožnji i City lampicu. [Ovu poruku je menjao rinenad dana 01.04.2009. u 23:26 GMT+1] [ marko023 @ 02.04.2009. 11:18 ] @
Ni na mom Puntu se City servo ne iskljucuje sam. 99% sam siguran da je tako i kod Stila.
Mene interesuje sta je po vama sad best-buy u C klasi? [ Zarko Silic @ 02.04.2009. 11:27 ] @
Naravno da se City ne iskljucuje sam. Kod Fiata se on aktivira preko posebnog saltera. Isto tako se i deaktivira.
(Postoje poneke (retke) verzije sa posebnim softom za progresivni volan koje, pri povecanju brzine, "isljucuju" pero laki city). Ako se zeli diskutovati o korejskim vs evropskim vozilima, morate definisati polaznu tacku: da li je perspektiva posmatranja iz ugla jednog Evropejca ili jednog Korejanca. Ako je ovo drugo, onda su svakao korejska vozila u blagoj prednosti. [ komosarz @ 02.04.2009. 11:56 ] @
Siti se definitivno sam iskljucuje iznad brzine vece od 60km.
A Korea protiv Evrope,bogami zanimljiva tema!Prije 5-6g. cito sam u jednom auto casopisu(necu da ga reklamiram) slican clanak i bilo je gusto. [ cozmo_im @ 02.04.2009. 13:22 ] @
Citat: zarsilic: Naravno da se City ne iskljucuje sam. Kod Fiata se on aktivira preko posebnog saltera. Isto tako se i deaktivira. Iskljucuje se, barem na Z10 koji sam vozio. Ukljucim ga, doguram do 70, on se iskljuci - cim predjes 60kmh. [ rinenad @ 02.04.2009. 18:04 ] @
Slika je loša...okačiću bolju...mobitel...
[ Okmijun @ 03.04.2009. 08:12 ] @
Nek mi neko objasni sta je tacno razlog ukljucenja sitija?
Iovako volan ide ko po loju. Sta se dobija sa sitijem? [ Nebojsa Milanovic @ 03.04.2009. 08:43 ] @
Dobro pitanje.
City je besmislica, što bi neki rekli, obična "džidža". [ kuntalo @ 03.04.2009. 09:21 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: City je besmislica, što bi neki rekli, obična "džidža". Parkiranje. Meni baš takva "džidža" treba, recimo. [ cozmo_im @ 03.04.2009. 09:24 ] @
Jedina upotrebna vrednost moze da mu bude kod parallel parkinga... meni licno smeta, ko da je igracka neka.
Mozda zato sto generalno ne volim da je volan (i bez city serva) previse lagan, gubi se osecaj. Svidja mi se volan na Volvou, na Aurisu, I30, RAV4, Audiju... od recimo novijih modela. Doduse Punto je vise gradski auto, otud verovatno i laksi volan i taj city servo. I velika je mana sto se kvari, na svakom Punticu maltene (komsiji i koleginici drugoj koji voze Punta Mk2 je servo crko tacno negde oko 60.000km). [ kuntalo @ 03.04.2009. 09:54 ] @
Citat: Pantelija je umro. Ajde?! PS: Kad ste poslednji put vozili automobil bez servo-upravljača? Vidi se da ste omekšali... a meni je vala preko jego dodatne vežbe. Mada, Wasa je prilično zaslužan za održani volumen mojih ruku... Baš mu hvala, e... hvala i nikad više. [ cozmo_im @ 03.04.2009. 10:04 ] @
Pa pazi postoje neki automobili nove generacije kod kojih je volan bezveze...
I moj auto nema servo... svaki dan ga vozim i svidja mi se taj volan, kao i onaj na maloj Hondi Civic s pocetka devedesetih - osecas tacno put pod sobom, agilno mozes da vozis, mnogo agilnije nego sa servo upravljacem... [ komosarz @ 03.04.2009. 11:07 ] @
Po meni je siti servo cista glupost,imam ga u autu,a ukljucio sam ga samo da ga isprobam.Ali koliko sam se odvikao od obicnog volana tek sam vidio kad sam neki dan
vozio ocevog yuga.Vjerovatno je napravljen iz matketinskog razloga(zbog njeznih zenskih ruku). [ rinenad @ 03.04.2009. 15:44 ] @
City je prošlost...
[ lancia88 @ 03.04.2009. 23:20 ] @
Pozdrav,
Citat: komosarz: Po meni je siti servo cista glupost,imam ga u autu,a ukljucio sam ga samo da ga isprobam.Ali koliko sam se odvikao od obicnog volana tek sam vidio kad sam neki dan vozio ocevog yuga.Vjerovatno je napravljen iz matketinskog razloga(zbog njeznih zenskih ruku). eto, ni ja nisam drugacije koristio City sem za probu ali zato zadnja sedista nijednom nisam koristio, pa opet ne konstatujem da je to glupost. Inace ih ne koristim u malim automobilima uopste, ali imam nekakav osecaj da je to nekome veoma zgodna opcija......sta hocu da kazem? Hajdemo malo ozbiljnije da diskutujemo, dodatni servo olaksavac motanja volana nekome treba, nekome ne, ali je sigurno neko negde to projektovao na bazi nekakvih zahteva. Meni se, recimo, desila glupost pa imam i jedan Logan bez serva uopste, nisam znao da i to danas postoji. To motanje je ponekad u rangu mini-teretane, ali ja se onda utesim statistikom - u proseku od ta dva, imam za svaki po jedan servo uredjaj. :) Stoga, kome ne treba, OK, hajdemo dalje ali za nijansu ozbiljnije od komentara tipa - meni ne treba pa je glupost. A za onaj volan na Hondi Civic, doduse ja pisem za CRX a sustinska je razlika 15/50/205 profil guma, jeste bio zanimljiv, ali samo dok se kreces. Cim treba u mestu da motas, pa jos onako mali i sportski volan, odmah zazalis za pravim, klasicnim servom. Standardni Civic je nosio 165 sirinu, a razlike ima, te je mozda tu cak bio i nepoterban klasican servo, ali CRX.... Progresivni servo sam prvi put spoznao dobro sredinom devedesetih na Alfi 164 i to je bilo nesto najbolje sto sam do tada video uopste na kolima. Ipak, ogromne brzine koje je ostvarivala (V6 3.o 24V, prva godina ugradjivanja tog motora) me jednog momenta prepala, cim sam pomislio sta li bi se desilo da progresivni servo otkaze a ja pri toj brzini na onako jadnom autoputu. Od tada vise nisam uspeo da se otarasim tog osecaja iako mi je zdravorazumski progresivni servo pun pogodak. [ komosarz @ 03.04.2009. 23:20 ] @
Slazem se!
[ Nebojsa Milanovic @ 03.04.2009. 23:35 ] @
Citat: lancia88: Stoga, kome ne treba, OK, hajdemo dalje ali za nijansu ozbiljnije od komentara tipa - meni ne treba pa je glupost. Takve komentare naravno treba izbegavati, ali među svom mogućom opremom koja se ugrađuje na automobile ima velikih razlika po pitanju svrhovitosti i upotrebljivosti. Korisno je na ES-u ukazivati na to koje su stvari manje, a koje više korisne. Fiatov City servo spada u one (naj)manje korisne, zašto to ne reći eksplicitno? [ kuntalo @ 04.04.2009. 06:56 ] @
Zato što to eksplicitno nije tačno.
Prosto oduševljava koliko se lične potrebe i ukusi shvataju kao opšti obrazac... Eto, zadržimo se na "toj" Italiji ovog puta- koji procenat lepšeg pola tamo vozi? Mislite da njima mnogo smeta City? I to u tamošnjim uslovima vožnje, tj. parkiranja? Velika većina automobila koje sam video na sredozemlju bili su parkirani malte-ne "branik na branik" i potpuno je normalno isparkiravati se laganim "gurkanjem" vozila iza i ispred. Da, sve kukaju na "eksplicitno" bespotrebnu "džidžu"... [ Nebojsa Milanovic @ 04.04.2009. 09:02 ] @
Da, da na ES-u su u većini pripadnice lepšeg pola iz Sredozemlja...
Treba praviti razliku između pojedinih osobina automobila i delova opreme, jer njihovo izjednačavanje ne koristi onima koji žele da uče i zbunjuje ih. Osim toga, treba praviti razliku između pravih vozačkih i manje vozačkih delova opreme. Recimo, razna podešavanja volana po visini i dubini, kao i podešavanja sedišta, po visini i lumbalno, mnogo su korisnija od City serva, koji se em ne uključuje sam (nije progresivan), a osim toga čim se izađe sa parkinga štetan je jer smanjuje odziv na volanu. [ kuntalo @ 04.04.2009. 09:33 ] @
Nisi razumeo, al' nema veze.
[ etjen @ 04.04.2009. 14:50 ] @
koliko ja znam City servo se iskljucuje sam nakon, ne secam se tacno koliko, ali mislim da je 60km/h. Vozio sam 2002 novog sluzbenog Punta i iskljucivao se. Sad da li se gasila i lampica, to stvarno ne znam, ali se osetila razlika pri odredjenoj brzini
[ bakara @ 04.04.2009. 19:15 ] @
Mislim da bi trebali da zakljucimo da se city servo moze podesiti (dijagnostikom?) da li ce biti ukljucen/iskljucen.
[ kuntalo @ 04.04.2009. 21:41 ] @
I da je bespotrebna džidža, jer tako kaže ES.
[ lancia88 @ 06.04.2009. 11:50 ] @
Pozdrav,
upotrebna vrednost jedne pepeljare u kolima postoji iskljucivo onda kada se u kolima nalazi pucas kome je dozvoljeno pusenje u kolima, svetlo u toj pepeljari trpi jos veci filter upotrbljivosti i iskljucivo se stavlja u funkciju nocu, ukoliko je prethodni uslov ispunjen. Dobar deo ljudi tretira i pojas u kolima na slican nacin, odnosno, nikada ga ne stavlja. Da li je pepeljara dzidza, a posebno nepotrebna? Za nekoga jeste, za nekoga nije. Svetlo u njoj, takodje. Moze li automobil da dobije homologaciju i prodje tehnicki pregled bez pepeljare? Naravno, ali moze li se prodavati isto kao sto bi se prodavao da ima pepeljaru koja svetli nocu, to je pitanje. Bez pojasa automobil ne moze u saobracaj ma kako ga tretirali vozaci, ali bez dopunskog ili bilo kog serva kao i pepeljare, svakako da moze. Ukoliko proizvodjac uklopi u svoj model i servo i pepeljaru, sanse za prodaju su mu vece ma koliko da je bildera-nepusaca medju potencijalnim kupcima i sasvim je individualna stvar kome se sta dopada od ponudjenog ili ne. Meni vec godinama unazad svaka brzina veca od 140 km/h, pa i to za ekstremne situacije preticanja ili izvlacenja iz nepovoljnih saobracajnih obrta, apsolutno predstavlja nepotrebnu dzidza-bidzu. Naravno, na jednak nacin tretiram i svaku KS iznad brojke od 100 komada, pa i to mogu da redukujem ako unesem i potrosnju goriva u jednacinu. Sta bismo sada trebali pisati? Ako pazljivo vozimo, a ipak se nadjemo u situaciji da ni sa 150KS ne mozemo da preteknemo sleper, pa naglo prikocimo da bismo se vratili u traku, e bas za taj slucaj nam treba ne-znam-kakav obrtni moment, kocnice, snaga motora, elasticnost menjaca, kvalitetna plastika ugradjena u kabinu, veca sirina prostora za glavu od svih ostalih u klasi, ali je dopunski servo na volanu - nepotrebna dzidza bidza i to je nas objektivni stav. Eto, valjda moze da se razume da svako od nas dozivljava nesto kao potrebno ili nepotrebno ali je to stvar licnog pogleda i nije nikako template oko objektivne, statisticki izrazene potrebe vecine jednog segmenta vozacke populacije, ako sam dobro razumeo tajk segment, u pitanju su vozaci sa ES-a, i to ne oni sa Sredozemlja, posebno ne pripadnice lepseg pola..... I opet na nedostaje ona kriticna masa ozbiljnih tonova da bismo diskusiju proglasili ozbiljnom, a ceo vikend nam ode u pokusajima da uozbiljimo tu diskusiju. Doduse, ne i meni jer sam ga utrosio vozajuci se po Srbiji ovog prelepog vikenda, ali nije bitno, opste uzev, i dalje zvucimo neozbiljno na ovoj temi ;) [ andrejbeca @ 06.04.2009. 22:30 ] @
Kod City moda se npr. volan mnogo lakse okrece pri brzini od recimo 20 km/h,nego na 50km/h.
Pa sad ne znam dal' se to tretira kao progresivno ili ne. I lampica za City se ne gasi i kada se predje 60 km/h,ni pri gasenju kontakta,vec iskljucivo pritiskom na dugme.Tako je barem kod Punta. [ komosarz @ 07.04.2009. 23:54 ] @
Danas sam malo vozao sa ukljucenim city modom i evo mojih iskustava.Za parkiranje je dobra stvar,za voznju do 60km mi se uopste ne svidja jer je auto previse vrtljiv i nestabilan.Preko brzine od 60km se automatski gasi i to se osjeca jer se volan malo ukruti.Kad brzina padne ispod 60km city se automatski pali(nisam obratio paznju na kojoj brzini).Lampica se ne gasi dok je ti sam ne iskljucis pritiskom na taster.Eto toliko.
Pozz [ lancia88 @ 08.04.2009. 00:33 ] @
Pozdrav,
gasenje lampice, odnosno citavog dodatnog serva na odredjenim brzinama, regulise se softverski u servisu. Kod mene se od pocetka sam gasi, mislim na brzini od 60-ak km/h. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|