[ ac1bd4 @ 05.04.2009. 16:46 ] @
| Tražim i ne mogu da nađem koja je razlika. Našao sam neku Astru 2.0 DT, prodavac me ubeđuje da je to DTI ali da je slovo I otpalo, a u podacima piše DTH i ne kontam šta je sad to. Auto je inače 2000. godište, a taj motor ima 74KW. Čitao sam poduža objašnjenja na ovom forumu i čini mi se da to ide ovako, DTH je isto što i DTL, a oni su predhodnici DTI motora. CDTI ide na kraju ali to nije ni važno. Da li sam u pravu? Da li vredi uzimati auto sa tim motorom? |
[ Zarko Silic @ 05.04.2009. 18:08 ] @
74 kw 2.0 je DTI.
CDTI 2000. godiste u 2.0 dizelu ne postoji.
[ tdusko @ 05.04.2009. 20:17 ] @
Ja imam istu takvu astru. Isto godiste, isti motor. Medjutim, do sada sam presao samo 2500 sa njom pa ti ne mogu nesto posebno reci. Uglavnom ono sto sam ja iskopao iz iskustva drugih je da je motor kao motor jako dobar. Prelazi 300-400 hiljada Km. Medjutim, slabe tacke su mu elektronika na bosh pumpi, egr ventil i protokomer. Istina je da to ne crkava cesto ali obicno dolazi na zamenu oko 150-200 hiljada i sto se prva dva tice zamena je jako skupa. Sobzirom da nisam nikada vozio ni jedan drugi turbo dizel ne mogu snagu motora da uporedjujem sa nekim drugim. Najbolje vuce recimo izmedju 1800 i 2700 obrtaja, tada bas kida. Mozes petom izaci sa 120 uz bilo koje brdo. U Beogradu trosi 7-7.5, a na autoputu pri brzini od 120 u petoj trosi oko 6 litara. Na otvorenom putu moze se lagano voziti 80-90 u petoj i tada trosi 4.5-5 liara.
Sto se odrzavanja tice, ulje, filteri, plocice... to je bar po mom misljenju bezobrazno jeftino. U nove astre g se ugradjuju filteri poljskog proizvodjaca Filtron koji se kod nas mogu kupiti jako povoljno. Taj motor nema zupcasti kajs tako da nema tog troska prilikom servisa. Filteri za ulje, vazduh, gorivo, klimu su od 300 do 700 dinara. PK kajs je 1000 dinara, a litar original GM ulja 380 dinara. Komplet plocica za sva 4 tocka su 4000.
Sto se mene tice, auto je skroz korektan. Udoban "tu i tamo", ima ponekog cvrkutanja plastike, standardnog zveckanja petih vrata. Preglednost pozadi losa kao i kod svih novijih auta i tako...
Registracija, uradjena pre 5 dana je 22000, a prenos 11000
[ ac1bd4 @ 06.04.2009. 21:57 ] @
Znam da ne postoji CDTI i zato sam rekao da to nije ni važno. U svakom slučaju hvala vam, pala je kupovina i sada ostaje samo da se vozi.
[ Nebojsa Milanovic @ 06.04.2009. 22:19 ] @
Čestitke i opiši malo auto u kakvom je stanju, kakva je bila cena, itd...
[ tdusko @ 07.04.2009. 08:51 ] @
Cestitke i sa moje strane, nadam se da ces biti zadovoljan bar kao ja :)
[ makis @ 22.12.2010. 06:28 ] @
Jel može neko stručno da objasni razliku između DTI i DTH motora kod Opela? Vidim da je ovde postavljena tema ali ne vidim diskusiju...
[ Nocni @ 22.12.2010. 10:09 ] @
Kod opela je DTI samo oznaka na autu spolja i ako se govori o 2.0 turbo dizel motorima, onda imamo X20DTH i X20DTL... Oni su oba sa tom problematicnom pumpom VP44 a razlikuju se po tome sto DTH ima 100 konja i ima interkuler a ovaj DTL ima 82 konja i nema interkuler... ako je prvo slovo u oznaci Y onda je to isti takav motor samo sa drugacijim izduvom koji zadovoljava normu euro 3...
Sto se tice novijih CDTi motora to su common rail motori skroz drugacije koncepcije, nemaju bos pumpu...
Zavisno je li u pitanju astra ili vectra postoji na autu jos i oznaka DI, znaci bez slova T. Koristila se vecinom na opelima u kojima je 17 motor... njih ima takodje nekoliko vrsta... Da vas sad ne zbunjujem sa oznakama koje nose corse ili drugi noviji modeli opela DTR i DTJ i slicno... Ima tu jos jedan problem a to je sto se opeli proizvode u velikom broju zemalja, pa je sto se tice oznaka na vozilima u Rumuniji stavljano jedno u Poljskoj drugo a kod Svaba trece za isti motor... ne treba napominjati da se u Engleskoj na Voksalu stavljaju opet skroz druge oznake pa i naziv vozila nije isti... bilo je takvih izleta i kod drugih marki automobila... Kod opela se iz broja sasije tacno zna gdje je proizveden a zanimljivo je da su astre proizvedene u Njemackoj skoro nikada ne kvare iako su napravljene od (valjda) istih djelova...
Sto se tice ovih oznaka najlakse je zapamtiti da DTI kupuje onaj koji nema para za TDI
[ makis @ 22.12.2010. 11:32 ] @
Hvala puno Noćni. Pretpostavljam da prilikom kupovine polovnjaka jedna od stavki koju treba gledati je i ona koja se odnosi na pomenutu oznaku motora (ako je to tačno) da bude Nemac? U tom slučaju koja bi to oznaka bila recimo za astru G 2.0 DTI? ili vektru B isti motor?
Znam servis, privatni naravno, koji radi sa opelima. VP44 koju si spomenuo recimo na vektri C je tako problematična za zemlju Srbiju (pričam samo o DTI motorima) da te polovnjake treba široko izbegavati. Dok za razliku od vektre B, sasvim druga priča.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.