[ Meklaud @ 06.04.2009. 21:12 ] @
Prica mi drugar iz Porche grupe u BG koliko su automobila prodali od Nove godine do pocetka marta..... Cifra je 0. |
[ Meklaud @ 06.04.2009. 21:12 ] @
[ Nebojsa Milanovic @ 06.04.2009. 21:35 ] @
Verujem.
Međutim, postoje i brendovi koji novac potencijalnih kupaca više cene. Oni su čak i u ovom teškom momentu za autoindustriju rasprodali sve kontigente pojedinih svojih vozila za narednih nekoliko meseci. To je još jedan dokaz da su u toku tektonske promene u autoindustriji. Nakon ovoga, više ništa neće biti kao pre. Kupci konačno počinju za svoj novac da traže suvi kvalitet u svakom smislu. Sve su manje spremni da plate pojedina "porekla", "pedigree", kao i razna druga prazna podmetanja i slične besmislice. Jedino bih voleo i da se cene polovnjaka kod nas izjednače sa onima na zapadu, srce me boli kada vidim za šta sve Srbi olako daju teško zarađen novac. [ rinenad @ 06.04.2009. 21:53 ] @
Ja ne vjerujem u tu cifru, zapravo to nije istina. Za broj prodatih vozila. Baš me zanima i mišljenje drugih, u Srbiji nije prodat ni jedan VW Passat, Golf, Scirocco...?
[Ovu poruku je menjao rinenad dana 06.04.2009. u 23:56 GMT+1] [ rinenad @ 06.04.2009. 23:39 ] @
Ma nisam ja ni pomislio na tvoje imovinsko stanje, baš i ti nekada odeš daleko. Ja govorim za ovo o VW da nije ni jedan prodat. Znaš i ti da ugrizeš...
Vidim ja da ti često zagužvaš, ti voliš valjda tako. [ ventura @ 06.04.2009. 23:58 ] @
Znaš kako, svaki ciga svoga konja hvali... U onoj poruci se nisam obraćao tebi, već generalno svima koji razmišljaju na taj način (što ne implicira da i ti razmišljaš na taj način). Ja sebi ne mogu da priuštim Rolls Royce-a, ali ga takođe neći ni pljuvati i reći da se za mnogo manje para može dobiti prilično slična stvar, i kako je to isto, u nekim stvarima i bolje...
[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 00:55 GMT+1] [ rinenad @ 07.04.2009. 00:04 ] @
Jedino možeš da se izvučeš ako kupiš GTI, a i to je jedini način da provozaš dobar auto. Nema Kia i status to te učim sve vreme. Možeš i 1,4 160 ks priznaće ti i tog.
Kako ćeš reći čovjeku da je za psihijatriju, pa nisi ti doktor. Hvalio si se da si strojar. [ lancia88 @ 07.04.2009. 00:07 ] @
Pozdrav,
zaista nema potrebe da prelazimo granicu elementarne pristojnosti ako smo vec pokazali da umemo da se borimo i kulturnije od ovoga sto sada citamo. Pokazali smo da smo dovoljno i zreli i elekventni da i u najvecem neslaganju mozemo pristojnije da se "ujedamo" ili kakogod, pa pretpostavljam da nam ni ovo sada ne treba. Bato, pobrisao sam deo koji se, iako deluje iskreno, ne uklapa niti u samu kulturu izrazavanja emocija koju gajimo na forumu, ali ni u kvalitet ostatka Tvog posta. Ogorcenost je razumljiva cesto, ali nam ne treba bas ni eksplicitno i detaljno pojasnjenje animoziteta koje gajis za izvesne kategorije ljudi :) [ Bata @ 07.04.2009. 05:28 ] @
Citat: rinenad: Briši sve ovo. Dok ljudi nisu čitali. Kasno, ja sam pročitao, fotografisao i snimio video klip na kojem se jasno vidi skrolovanje ove stranice uz današnje izdanje dnevnih novina. Sve će to na youtube da završi ! Citat: lancia88: ...Bato, pobrisao sam deo koji se, iako deluje iskreno, ne uklapa niti u samu kulturu izrazavanja emocija koju gajimo na forumu, ali ni u kvalitet ostatka Tvog posta. Ogorcenost je razumljiva cesto, ali nam ne treba bas ni eksplicitno i detaljno pojasnjenje animoziteta koje gajis za izvesne kategorije ljudi :) Nego ja bi da pitam, jel bilo na nekom prethodnom auto-sajmu u BG da su dovezli neki super-auto , LamborGini na primer ? [ Zarko Silic @ 07.04.2009. 11:31 ] @
Citat: Prica mi drugar iz Porche grupe u BG koliko su automobila prodali od Nove godine do pocetka marta..... Cifra je 0. Potpuno netacno. Stojim iza ovoga da je netacno. Ne znam samo kako neko i moze da poveruje. P.S. Ne branim Poshe grupaciju, ali se samo Q7 V12 od 180.000 eura prodao pre bilo kog vozila na sajmu. (Koliko se Kia moze kupiti za te pare?). Izgleda da ti drugari (burazeri) iz Porsea nisu bas pouzdani pa makar to bili i burazeri. (Ne bih voleo da takve likove imam u svojoj kuci koja ih hrani!!!). [ cozmo_im @ 07.04.2009. 11:42 ] @
Koliko meni moj burazer rece (a salon mu je pikometar od servisa), prodaja Golfova na popustu ide odlicno - ne znam koliko imaju na lageru, mozda po nekoliko komada, ali nije istina da su prodali 0 vozila od Nove Godine do marta.
Evo Direct Group je pokuvao gomilu Pola i Golfova V (bas dosta, mislim nekoliko desetina sigurno), a sve sto je na popustu se kupuje. Ne kao Sandero ili Spark u stotinama komada, ali da im ide prodaja bolje nego pre Nove Godine - zasad ide sigurno bolje. [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 12:24 ] @
Nisam ni ja mislio da im je prodaja bukvalno nula (dovoljno je računati samo sajam pa da nije nula, možda se mislilo na period pre sajma), ali je interesantno uporediti sa istim periodom prošle godine recimo.
A činjenici da je prodat Q7 za skoro 200k ne bih pridavao nikakav značaj. Taj auto je kupljen iz specijalnih razloga koji nemaju veze sa bilo kakvom racionalnom logikom ili tehnikom. Važno je koliko je prodato Golfova u rasponu 18-25 k i Pola za 12-15k. Te cifre su najilustrativnije. [ cozmo_im @ 07.04.2009. 12:51 ] @
Direct Group je uzeo nekoliko desetina Pola 1.2 i mislim desetak Golfova V 1.6 benzin.
Ako bude bilo neke seme, Golf V 1.6 sa oko 50.000km ce biti ispod 10000e ako par komada dograbi moj najbolji ortak sef transporta... xexexe, u toj prici bi ga uzeo (sa climatronicom) na lizing operativni bez ikakvog razmisljanja (iako ne volem Golf, u perfektnom stanju za tu cijenu... uzo bi ga sadodma). Polici mozda budu 5 somica, 1.2 5v sa oko 70.000-80.000km... P.S. Nije za siroke narodne mase ova ponuda, cisto da me neko ne zaspe mejlovima:) [ StORM48 @ 07.04.2009. 13:39 ] @
A što onda pominješ?
A drugo, onda je to krivično delo, jer - tenderi/licitacije postoje za tu svrhu, te takve prodaje ne mogu biti predmet nečije samovolje. Pozdrav [ cozmo_im @ 07.04.2009. 13:46 ] @
Pominjem cisto da se vidi vrednost Golfa i Pola, za koju svi misle da ne pada tako brzo...
Inace, licitacija nekad nije otvorena za sve, vec se objave uslovi, tako da je sve po zakonu... (recimo ko ili kakva firma moze da ga otkupi - pa ako spadas u tu kategoriju, ides na licitaciju. Auti zasad samo skupljaju prasinu). Ah, da dodam - neke firme daju svojim zaposlenima da otkupe automobile (moj ortak otkupljuje Aurisa trenutno, direktno se odbija od plate)... tako da... [Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 07.04.2009. u 15:02 GMT+1] [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 14:04 ] @
Ta računica o "držanju cene" je potpuno smešna, ona je u suprotnosti i sa realnošću, i sa matemetikom i sa logikom...Ali to ne sprečava "poznavaoce" da uzmu npr. Golfa od 22 k i auto drugog brenda od recimo 15 k i da konstatuju da posle 5 godina Golf vredi 12 k, a ovaj drugi recimo 9 k...
Ne postoji nikakav racionalan mehanizam po kome bi VW vozilo procentualno bolje držalo vrednost od drugog vozila koje potiče od bilo kog brenda koji je po statistikama pouzdanosti iznad VW-a (a takvih brendova ima nekoliko). [ Zarko Silic @ 07.04.2009. 14:14 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Važno je koliko je prodato Golfova u rasponu 18-25 k i Pola za 12-15k. Te cifre su najilustrativnije. Kakva demagogija? Zasto bi se kupovali za 25 ako ima za 17 i to u fulu. Golf 6 se moze kupiti za 17.700. Citat: Nebojsa Milanovic: Ta računica o "držanju cene" je potpuno smešna, ona je u suprotnosti i sa realnošću, i sa matemetikom i sa logikom...Ali to ne sprečava "poznavaoce" da uzmu npr. Golfa od 22 k, i auto iste klase a drugog brenda od recimo 15 k i da konstatuju da posle 5 godina Golf vredi 12 k, a ovaj drugi recimo 9 k... Ne postoji nikakav racionalan mehanizam po kome bi VW vozilo procentualno bolje držalo vrednost od nekog drugog vozila koje potiče od bilo kog brenda koji je po statistikama pouzdanosti iznad VW-a (a njih ima dosta). Drzi cenu itekako. Ne samo kod nas jer bas i nismo neko trziste. Trenutno je tako paradoksalna situacija da postoje polovnjaci (Golf) sa vecom cenom od novih. Na Ebayu je pre neki dan prodat TDI 20 konfortline 2007 g sa 22.000 km za 18.200 eura. (Nisam memorisao adresu, ali ko prati moze pronaci. Ima ih jos.) [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 15:27 ] @
Citat: zarsilic: Zasto bi se kupovali za 25 ako ima za 17 i to u fulu. Bilo bi interesantno detaljno uporediti taj "VW ful" za 17 k sa pravim fulom koji se za tih istih 17 k dobija kod drugih proizvođača, počev najpre od motora, pa na dalje... ;) Citat: zarsilic: Drzi cenu itekako. Ne samo kod nas jer bas i nismo neko trziste. Trenutno je tako paradoksalna situacija da postoje polovnjaci (Golf) sa vecom cenom od novih. Na Ebayu je pre neki dan prodat TDI 20 konfortline To važi samo za taj stari 2,0 TDI PD. Razlog za tu njegovu cenu je vrlo prost: novi 2,0 TDI CR u Golfu VI je osetno slabiji motor od starog 2,0 TDI PD u Golfu V, a sam Golf VI nije ni u čemu bolji od Golfa V tako da... [ Zarko Silic @ 07.04.2009. 17:34 ] @
Ja sam govorio o Golfu 5 i polovnom i novom. Trenutno u prodaji postoje obe verzije (i nova i stara), ali je kod nas, sto je neverovatno, novi Golf 5 jeftiniji nego na Zapadu.
G6 je druga prica. Sa verziom od 140 KS u CRu je ipak znatno skuplji. [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 18:37 ] @
Citat: zarsilic: Ja sam govorio o Golfu 5 i polovnom i novom. Golf 5 polovan je skuplji nego nov? Citat: zarsilic: ali je kod nas, sto je neverovatno, novi Golf 5 jeftiniji nego na Zapadu. Samo zato što su varijante koje se prodaju kod nas očerupane maltene do neprepoznavanja... Budi siguran da su dažbine + razne provizije na bilo koje vozilo kod nas - u zbiru znatno veće nego na Zapadu. [Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 00:56 GMT+1] [ rinenad @ 07.04.2009. 19:38 ] @
Ti nemaš pojma što fali na našim G, ponešto nedostaje ali nisu baš toliko očerupani. Koliko si G provozao pa da toliko pjuješ i širiš neistine? Da li si vidio G V GT kojih još ima na zalihama? Raspitaj se o cijenama pa ćeš saznati. GT je očerupan auto?
[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 00:58 GMT+1] [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 19:47 ] @
Kakav bre GT čoveče, koliko takvih je prodato u Srbiji?
O tome pričam, kod vas u Hrvatskoj je situacija drugačija. Ali i pored toga, i ti tamo si uzeo klot-pasulj varijantu sa smešnih 80 KS (koju ja, btw, ne bih ni pogledao, no, to je stvar ukusa) Da li ijedan od Golfova 6 prodatih u Srbiji ima na primer ESP? Dalje, baš bih voleo da pogledam strukturu jačina motora Golfova VI prodatih u Srbiji...Mislim da bi onda mnogima sve bilo mnogo jasnije... Ovde se auto kupuje prvenstveno da bi na njemu pisalo GOLF, a ne da bi on zadovoljio bilo kakve kriterijume... [ ventura @ 07.04.2009. 20:15 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Da li ijedan od Golfova 6 prodatih u Srbiji ima na primer ESP? ESP je standardna oprema u Golfu 6... Ja to imam na svojoj petici, i ne sećam se da je to bila opcija koja se doplaćuje čak ni za peticu... [ Zarko Silic @ 07.04.2009. 20:17 ] @
Nema razlike u opremi izmedju VW vozila vezano za trziste.
Paketi opreme su identicni u svim zemljama a dodatna oprema, nevezana za pakete, jednako se doplacuje i kod nas i kod "njih". Golfovi koji se trenutno prodaju (G5 2009 trendline) sadrze identicnu dodatnu opremu i kod nas u u Hrvatskoj i u Nemackoj. Rec je o poslednjoj seriji propisno napakovanoj. Prvobitne verzije trendlinea su, uslovno receno siromasne, ali ve poslednje su u fulu (sve osim koze). Pojedini primerci poseduju badRowPackage, sistem za lose puteve (idealno za ove nase gudure). G6 vec u osnovnoj verziji poseduje dosta toga. Manje od napakovanih (ne osnovnih) Korejanaca, ali sve sto je potrebno. Uostalom ni napakovani Korejanci nisu jeftini. Trenutna razlika izmedju Golfa (doduse petice) i Ceeda sa dizel agregatom je skoro zanemariva. [Ovu poruku je menjao zarsilic dana 07.04.2009. u 21:30 GMT+1] [ rinenad @ 07.04.2009. 20:25 ] @
Gledaj to je istina za ESP i moj ima na mjestu gdje piše ESP samo ASR, ali sve ostalo je isto koliko sam vidio. Ja sam ti rekao da sam ciljano kupio 1,4, dobro nisam bio lud ali sam bio recimo kao ti racionalan. Glupo je o tome pisati ovdje možemo o tome pp međutim žao mi je kada čovjek tvojeg profila navuče gnjev ljudi samo zato što se recimo preračunao.
Žao mi je što nisam bliže pa da se nađemo i skupa pogledamo sve detalje. Ništa što je sa tog dijela istoka(ne Japan) nikada nije bilo bolje. Tvrdim ti da su ti auti jeftiniji upravo koliko su lošiji. Evo ti jedan primjer za one maglenke ne bih ih nikada mijenjao za recimo onaj senzor za parkiranje. Servo na G ti je najbolji koji postoji u toj klasi. Ima tih detalja tonu. VW nije ni bolji ni lošiji nego prije. VW je uvijek boji od drugih u klasi. [ rinenad @ 07.04.2009. 20:28 ] @
Bolji je 1,9 TDI, bučniji je malo ali praktičniji jer ne troši ulje. Znam da je smrt stalno misliti na ulje i dolijevati ga...koma. 2,0 TDI troši ulje, mislim mora se paziti.
Nema ESP i nema kromirani izduv, one dvije cijevi na auspuhu. Ima ASR i na istom mjestu je prekidač kao za ESP. Koje je generacije taj ESP na Korejancima, pisao sam kakav je ABS na Stilu u odnosu na G. [ Zarko Silic @ 07.04.2009. 20:33 ] @
Citat: rinenad: Bolji je 1,9 TDI, bučniji je malo ali praktičniji jer ne troši ulje. Znam da je smrt stalno misliti na ulje i dolijevati ga...koma. 2,0 TDI troši ulje, mislim mora se paziti. Zavisi? VW ima jednu zanimljivu stvar: Naime moze i da trosi, a moze i da ne trosi ulje. Sto je najzanimljivije, na vlasniku je da odabere rezim. Opa, sta cemo sad? [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 20:35 ] @
Da pojasniš o čemu pričaš, a ne da pričaš u zagonetkama.
@ventura Citat: ventura: ESP je standardna oprema u Golfu 6... Ja to imam na svojoj petici, i ne sećam se da je to bila opcija koja se doplaćuje čak ni za peticu... Pokaži nam link ka nekom cenovniku ili spisku opreme koji pokazuje da je ESP za Golf 6 u seriji. [ Zarko Silic @ 07.04.2009. 20:38 ] @
Citat: rinenad: Nema ESP i nema kromirani izduv, one dve cijevi na auspuhu. Ima ASR i na istom mjestu je prekidač kao za ESP. Koje je generacije taj ESP na Korejancima, pisao sam kakav je ABS na Stilu u odnosu na G. Opravdanost ESPa je samo u slucajevima kad je pred ESP postavljen zadatak, odnosno kad ima sta da "objedinjuje". Ako vozilo poseduje "samo" ABS i ASR, a ne poseduje, recimo, aktivno ogibljenje (Koreanci), svrha ESPa je pod znakom pitanja: da li je rec o necem realno korisnom, ili o marketiskom triku. (Svakako da je bitna i generacija ESPa). [ rinenad @ 07.04.2009. 20:43 ] @
Vjerujem, samo prepričavam iskustva ljudi koje znam. Sigurno ovisi o režimu vožne ili...napiši vrijedno je znati. Ja sam razmišljao o V TDI 1,9 neki paket olimpic dobijao sam ga za istu lovu i sigurno ne bi bio loš izbor. Razlika je na pumpi ako ništa drugo. Inače mene jako G VI 1,4 podsjeća ako znaš na Audi 80 1,6 TDI isto tako krene ono razvije pravu snagu tek posle 3000 o/m(ako se tako može nazvati ).
Prijatelj je kupio V GTI kada i ja...ide 225 i uzbrdo i nizbrdo. Nebojša kada bi ga provozao zaboravio bi gdje je Koreja. [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 20:48 ] @
Citat: rinenad: Prijatelj je kupio V GTI kada i ja...ide 225 i uzbrdo i nizbrdo. Nebojša kada bi ga provozao zaboravio bi gdje je Koreja:). Već sam rekao i ponoviću: da živim u nekoj drugoj državi, najverovatnije bih vozio Golf GTI. [ rinenad @ 07.04.2009. 20:53 ] @
Znači jedina razlika na kojoj temeljiš svoja ubeđenja je snaga Kie ili sl...upravo ti to pokušavam objasniti mjesec dana sve drugo je bolje, a vreme će pokazati izdržljivost tih motora od recikliranog čelika iz Kine.
[ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 20:58 ] @
Razlika između mene i Golfadžija je što ja zaista želim da vozim Golf GTI (i to 5 ili 6, ne stariji) - a oni bi da voze bilo šta, samo da se formalno zove Golf (čak im ni generacija ne smeta...)
Dakle, ako ti je tako lakše da razumeš, uzmi da je Golf GTI neka referenca, i onda svaki auto po užitku u vožnji, a ne po spoljnom izgledu procenjuj koliko je daleko od njega. Recimo, ustanovio sam da je KIA ProCeed 2,0 CRDi TX sport koju moj kum vozi iznenađujuće blizu njemu, puno bliže nego mnogi auti koji se formalno zovu Golf. [ Zarko Silic @ 07.04.2009. 21:33 ] @
Ventura je u pravu. U pojedinim (ne retkim) verzijama se ugradjivao ESP bez posebnog naglasavanja i bez bilo kakve doplate.
Nije samo slucaj sa ESPom. Postoje i druge dzidzamidze koje se cesto ni ne spominju kao dodatna oprema. Ja sam, recimo, dobio Golfa sa foto sezitivnim staklima i to sa faktorom koji skoro eliminise upotrebu suncanih naocala i UV protekciom, kao i vetrobransko staklo sa zastitinim slojem protiv elektromagnetnih zracenja za koje sam saznao tek kod preuzimanja vozila i nakon citanja uputstva za upotrebu, bez bilo kakve doplate. Isto tako, ne spomonje se ni anti sok zastita na vratima (protiv statickog elektriciteta) koji je, takodje jedna od korisnih dzidzamidza, a dobija se u standardu. O stepenastom otvaranju vrata i omega zastiti od bocnih udaraca da se i ne prica. Jednostavno, pojedini proizvodjaci odredjene “dodatke” od nekomercijalnog znacaja ne spominju u svojim reklamnim katalozima. Citat: rinenad: Prijatelj je kupio V GTI kada i ja...ide 225 i uzbrdo i nizbrdo. Nebojša kada bi ga provozao zaboravio bi gdje je Koreja:). Golv V GTI ide 240 a posle skidanja blokade i ciptuninga citavih 260. Isprobano. . Samo mala ispravka. [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 21:40 ] @
Citat: zarsilic: Jednostavno, pojedini proizvodjaci odredjene “dodatke” od nekomercijalnog znacaja ne spominju u svojim reklamnim katalozima. Naravno, to je česta pojava kod mnogih, i sam imam takvih iskustava. Što se tiče venturine opservacije, naravno da nije tačna. Dajte neki podatak da je ESP kod Golfa VI u seriji. Naravno da taj podatak ne postoji, jer naprosto to nije tačno i služi samo u interne svrhe kafansko-golfadžijskog spinovanja. [ rinenad @ 07.04.2009. 21:59 ] @
ESP je u zemljama zapadne Europe u seriji!!!Piše ti pa čitaj...VW.de Osim toga ne zaboravi da je moj G jedan od prvih 207 koji su došli i da će tu biti još puno i puno izmjena i poboljšanja. Ako neko sam uveze G VI imaće ga i ona dva čunka nazad i u najslabijoj verziji. Kiu možeš da uvezeš iz svemira i imaćeš lošiji servo recimo. Golf V iz ove zadnje serije je vrh VW tehnologije u tom segmentu.
[ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 22:07 ] @
Citat: rinenad: ESP je u zemljama zapadne Europe u seriji!!! To sam i ja rekao ;) Citat: Samo zato što su varijante koje se prodaju kod nas očerupane maltene do neprepoznavanja... Citat: Da li ijedan od Golfova 6 prodatih u Srbiji ima na primer ESP? Već se više puta desilo da me "demantujete" mojim rečima :) btw, ne postoji nikakva šansa da se kod nas po istoj ceni legalno dobije zaista jednak auto kao na Zapadu. Kada god ti se učini da je neki auto kod nas jeftin, znaj da je to zato što je očerupan. A ako se samo malo razumeš u auto-tehniku, brzo ćeš utvrditi u čemu je to očerupan. [ Zarko Silic @ 07.04.2009. 22:28 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic:Kada god ti se učini da je neki auto kod nas jeftin, znaj da je to zato što je očerupan. A ako se samo malo razumeš u auto-tehniku, brzo ćeš utvrditi u čemu je to očerupan. Nije to Neso tacno. Nista nije ocerupano. Mozda nekad bilo. U poslednjih 5 (minimalno 5) godina auti za Istocno i Zapadno trziste se gotovo ne razlikuju. Ako i postoje razlike, one su pozitivne: u smislu prilagodjavanja losem gorivu i losim putevima. Te toboze ocerupane verzije Golfa 6 su se mogle kupiti i u Nemackoj na samom pocetku prodaje ovog modela. [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 22:33 ] @
Kako bre Žare nije očerupan kada eto za Golfa znam napamet da kod nas nema recimo ESP, a ako bi pogledao malo bolje verujem da bih našao još stvari...
I nemoj gledati samo Golfa, gledaj i druge aute, to važi za sve. Moguća su samo dva slučaja: 1. Zaista jednak auto kod nas i na Zapadu => veća cena kod nas. 2. Očerupan auto za naše tržište => jednaka ili manja cena kod nas. Varijanta jednak auto - jednaka cena legalno ne postoji. Ako vidiš neki takav slučaj, okači ga ovde, da zajedno čestitamo uvozniku :) [ rinenad @ 07.04.2009. 22:48 ] @
Ti pričaš o golfadžijama kojima je bitan znak, pogledaj koje aute voze ljudi čije stavove ti uglavnom negiraš. Koliko mogu povezati svi mi bi iskupili još koju paru da smo hteli ludo puno konja u našim G.
Evo konačno gledam ovaj cijenik dodatne opreme koje ima stvarno tona ESP dobiješ uz nadoplatu za 559 e i šifra je 1AT -serijski kod DSG i 4Motion modela, GTD i GTI Standardna oprema, onda dodaš još 92 e pa imaš kaže UG1 pomoć pri kretanju uzbrdo, tempomat je zamislite u seriji kod Comfortline i Trendline, a kod GTD i GTI uz nadoplatu 169e, paketa ima da ne nabrajam 10-ak(raznih sa po dvije,tri stavke skupa za manju lovu),za 42e putno računalo plus ionako ima sve,ovjesa imaš 3 sportski, DDC elektronski i za loše puteve...kuka...što možeš kod Kie? [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 22:54 ] @
Jasno da ne možeš, personalizacija ta dva auta nije uporediva.
Međutim, ni meni lično, isto kao ni vama, toliko široke mogućnosti personalizacije niti trebaju, niti želim da ih koristim (jer su cene bezumne), kao što ih ni vi niste koristili. Mnogo praktičnije je ponašanje nekih drugih brendova koji imaju pametno odmerene pakete opreme u kojima se dobija gotovo sve što ti treba, a po povoljnoj ceni. Uvek ću ostvariti razliku u ceni tako konfigurisanog auta i Golfa koga sam lično konfigurisao (a praktično isto kao neki paket od onih drugih) - i za tu razliku u ceni ću uzeti za najmanje klasu (često i dve) jači motor i još bolju ukupnu opremu. [ rinenad @ 07.04.2009. 23:04 ] @
Evo tebi jedan savjet, ako imaš u planu novi auto i ako si u situaciji idi i kupi G V 1,9 TDI, četvoro vrata ili pet uzmi neku met. boju i nikada ti nitko neće reći da si pogriješio i osjećaćeš se velikim kada si u društvu, na poslu naprosto neće te nitko pljuvati. Samim tim činom pokazaćeš ono o čemu ti govorimo. Ako nećeš ti vozi I 30, zastupaj te površne stavove i nikada nećeš biti do kraja zadovoljan.
[ ventura @ 07.04.2009. 23:06 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Što se tiče venturine opservacije, naravno da nije tačna. Dajte neki podatak da je ESP kod Golfa VI u seriji. Naravno da taj podatak ne postoji, jer naprosto to nije tačno i služi samo u interne svrhe kafansko-golfadžijskog spinovanja. Ventura kad kaže nešto, to je potkrepljeno činjenicama. Ako si ti navikao na kafansko/neobavezno lupetanje, ja nisam. Odeš na sledeći sajt: http://www.volkswagen.de/vwcms...ten/ausstattungsvergleich.html Iz drop down menija odabereš "Sicherheitsausstattung" (Bezbednosna oprema) Peti red kaže: "Elektronisches Stabilisierungsprogramm mit Gegenlenkunterstützung inkl. ABS mit Bremsassistent, ASR, EDS, MSR und Gespannstabilisierung" prevod ugrubo "Elektrostabilizacioni program sa kontra upravljanjem uključujući i ABS sa Brake Assist (ne znam srpsku reč), ASR, EDS, MSR i stabilizacijom vožnje" plava tačka pored njega je "serienmäßige Ausstattung", što znači standardna oprema. Dakle? [ rinenad @ 07.04.2009. 23:19 ] @
Gledam ove slike nisu precizne, kada klikneš na najeftiniji paket otvoriti cocpit sa radiom koji se nadoplaćuje, a srednji paket ima radio kao moj...nisu točni ti katalozi. Međutim to za ESP je istina da piše. Kod nas ga nema u seriji i nemoj to dokazivati zato što se nevjernici onda hvataju za slamku. Moj otac ima G2 star 19 godina i prešao 250000 kilometara bez ijednog kvara. Ima sorry curi mu voda nakon 19 god mu pukao keder i netko mi priča da VW ne valja. Preći ćemo mi i više ako ih budemo pazili. Vidi ga Scirocco da ga pojedeš, lutka od auta. Tiguan...šta ja znam Touareg...
Da li je i G VI cabrio loš, Lupo II? [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 23:21 ] @
Pričamo o autima kupljenih kod ovlašćenih zastupnika u Srbiji.
Želim link koji dokazuje izjavu da Golf kupljen kod ovlašćenog prodavca u Srbiji ima ESP u osnovnoj opremi. [Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 01:00 GMT+1] [ ventura @ 07.04.2009. 23:31 ] @
Ovlašćen prodavac na adresi volkswagen.co.yu NEMA nikakve informacija o opremi za Golfa 6. Prva sledeća ovlašćena instanca je volkswagen.de sa koje sam i preneo informaciju.
Pošto sam ja izneo podatke sa pouzdanog izvora, ako ti imaš drugačije, daj te tvoje podatke ovamo. [Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 01:01 GMT+1] [ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2009. 23:36 ] @
Okreni sutra zvaničnog zastupnika telefonom, pa ako ti on garantuje da ćeš u osnovnom paketu Golfa dobiti ESP, javno me ismej ovde.
[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 01:01 GMT+1] [ ventura @ 07.04.2009. 23:46 ] @
Ja sam svoje tvrdnje dokazao, a na tebi je da dokažeš svoje. Lepo daj neki link, skeniraj deo brošure ili šta god... To telefonsko rekla kazala, a pogotovo to što kažu prodavci okači mačku o rep...
[ Nebojsa Milanovic @ 08.04.2009. 00:01 ] @
Te provokacije su smešne, nemam šta ja tebi da dokazujem ono što je poznata činjenica, i sam si rekao da linkovi ne postoje.
Međutim, iako to govori o (ne)ažurnosti uvoznika, pravi razlog skrivanja tih podataka nije taj. Pravi razlog je da se sada, kada u jeku Salona svi daju ogromne popuste i dodatnu opremu - potencijalni kupci spreče da vide i uporede koliko je Golf siromašan i sa motorom i sa opremom u odnosu na konkurenciju. Međutim, onaj ko zaista želi da se informiše o autima, to može da sazna. A onaj kome je jedino bitno da mu na haubi piše Golf - njega ionako ne zanima šta je unutra... [ lancia88 @ 08.04.2009. 00:30 ] @
Pozdrav,
secam se ja istocnih hitova sa kraja osamdesetih kada su Samara i Aleko donosili sa sobom u standardnoj opremi sva tri retovizora, ekonometar i obrtomer, a da pritom Mercedes nije u E klasi (124) imao ni desni retrovizor, vec se i to doplacivalo. Sasvim je prirodno da se proizvodjac koji se probija, nudi sa vise opreme od renomiranih proizvodjaca, pa cak i kada pokusava da zadje u sebi nepristupacne kategorije. Slicno je i danas, samo se nivo kvaliteta izjednacio, a ni razlike u ceni vise nisu nedostizne. Prosto receno, sve je vise-manje slicno. Treba li kupiti automobil jos nedovoljno afirmisanog proizvodjaca sa punom opremom? Po mom misljenju, obavezno. Taj nivo opreme ce uvek nadoknaditi osecaj inferiornosti zbog prisiljenosti na kupovinu jeftinijeg automobila, i makar taj razlog je dovoljan ako se sagleda kroz relativno malu doplatu. Kada su u pitanju renomirani proizvodjaci, stvari se sagledavaju drugacije. Kupovina branda, odnosno imidza, nosi sa sobom opet kompromis kod velike vecine kupaca. Za svoj novac spremni su platiti ono sto ce im doneti izvestan prestiz, bilo kako posmatrano, ali ne i dosta skuplju dodatnu opremu, barem ne full verziju. Ja licno to postujem, ima mi smisla takav kompromis. U SAD je i dalje moderno voziti evropska kola, cak stavise, to je pitanje statusnog simbola u velikoj meri. Zasto onda sebi to uskracivati, narocito ako takav simbol jasno odslikava stalesku pripadnost konzumenta ili onaj nivo kome konzument gravitira sa svojim ambicijama. Ukoliko nam je to shvatljivo, onda cemo lakse preboleti nemerljivost prave upotrebne vrednosti kupovine u oba pomenuta slucaja. Svako ce sebi odvagati koliko mu sta vredi. I opet, meni licno smeta "golfomanija" ali i svako zaklinjanje u apsolutnost nemackog automobila (ma kao i svako preterivanje iz neznanja uostalom), ali ume da me jos vise ubije odlazak u kontrakrajnost negiranjem onih temeljnih vrednosti tradicionalnog simbola licnog statusa koji nemacki automobil gradi za svog kupca na ovim prostorima po defaultu. Bice lakse ako svako od nas izabere svoje argumente koje sebi smatra vaznijim, ali dozvoli i da onaj drugi to isto ucini, cak i ako to ucini dijametralno suprotno. Drugacije nikad necemo premeriti da li je vredniji imidz kupljenog Golfa ili je vrednije 20-ak KS vise u Ceed-u ili sta vec. Sve dok se oko ovoga ne fokusiramo na ostavljanje mogucnosti izbora sagovornicima, zvucacemo smesno sa konstatacijama da je servo bolji, a da je 80 ks preslabo do mere - za nepogledati. Nije nego.... [ Zarko Silic @ 08.04.2009. 00:31 ] @
Ne treba nista dokazivati. Dovoljno je procitati ono sto sam napisao o ESPu i ex dodatnoj opremi.
Da ponovim, pojedine ex pozicuije se u slucaju VW dobiju bez doplate bez obzira da li se u oficialnom katalogu nalaze kao takve ili kao standardne, ili ih uopste nema. Kao primer sam naveo nekoliko pozicija koje sam dobio, a nisu posebno naglasavane, sto ne znaci da ih nema jos. Pre neki dan sam video peticu koja je isporucena sa paketom za lose puteve. Auto pliva u voznji. Ne cuje se cak ni sa ovim bogaljastim i bucnim Michelinom. Preko rupa samo tiho i ublazeno kaze “pup”. Kao da vozite auto visoke klase. Moguce je da se u trenutnoj seriji ne nalazi ESP (ASR je 100% u seriji), ali je isto tako moguce da ce ga u narednoj isporuci biti i niko ga nece spominjati. Bar ne zvanicni VW tako da je, sa tog aspekta Nesa u pravu. S druge strane Venturi se “dogodilo” ovo drugo. Dobio je auto sa ESPom, a “to nije ni trazio” pa je i on u pravu. Ne treba nepotrebno dramatizovati. Inace, rekao sam da je nejasna realna upotrebljivost ESPa bez postojanja aktivnog ogibljenja. Meni to lici na marketiski trik, a ne na nesto sto pomaze u praksi i ne vidim razlog za toliko trosenje energije u dokazivanju postojanja istog. [ ghost2k3 @ 08.04.2009. 07:53 ] @
Sta konkretno znaci "paket za lose puteve"? Jel to kod svih auta ista stvar?
[ cozmo_im @ 08.04.2009. 07:57 ] @
Evo ovako, pitah burazera...
Golf 6 Trendline ima ESP u opremi. Ubrzanje 1.4 80ks od 0-100 je tacno 13,4 sekunde (ako nekog zanima). [ icobh @ 08.04.2009. 08:09 ] @
Ček, ček... Je li Trendline najlošiji paket opreme kod VW? Pošto je kod mene Passat '03 Trendline ali nevjerujem da je baš očarupan. Tu je Airbag x 4, CLIMATRONIC, ESP, ASR i brdo ostale elektronike. Ja sam skoro čak vidio da Passat iz 2004. godine nema zadnje prozore elektronske već se otvaraju na kurblu, pa sam mislio da je ova oprema onda kod mene barem +1 nego neka osnovna...
[ tdusko @ 08.04.2009. 08:48 ] @
Citat: lancia88: Pozdrav, secam se ja istocnih hitova sa kraja osamdesetih kada su Samara i Aleko donosili sa sobom u standardnoj opremi sva tri retovizora, ekonometar i obrtomer, a da pritom Mercedes nije u E klasi (124) imao ni desni retrovizor, vec se i to doplacivalo. Ja se toga ne secam. Postoji li link gde se to moze proveriti. Licno nikada nisam video 124, a ni 190 bez desnog retrovizora. Kada ovako nesto izjavis neko moze steci utisak da su Aleko i Samara imali bolju opremu od mercedesa u osnovnoj verziji. Ako me secanje dobro sluzi, svaki mercedes benzinac od 76 godine je imao i obrtomer i ekonometar. Nikada nisam video mercedes bez maglenki, a da je mladji od 76. godista. Od 83. godine, cak i da je neko zeleo nije mogao da dobije mercedes bez servao upravljaca, a da ne pricam da je od pocetka 80-ih izmedju ostalog bilo moguce uzeti klimu, ABS, air bag za vozaca, a centralno zakljucavanje, podesavanje visine svetlosnog snopa i pre toga. [ Nebojsa Milanovic @ 08.04.2009. 09:17 ] @
Citat: Ovog trenutka sam razgovarao sa Autokomerc komisionom. Imaju nekoliko vozila Golf VI u osnovnoj opremi i nijedan nema ESP. Ako se želi ESP doplata je 600 evra, ali pošta takvih vozila nema, vozilo se mora poručiti i čeka do tri meseca, ali onda ne važi sajamski popust u kome se Golf u toj osnovnoj opremi dobija za 17.200. Ko god želi ovo da proveri, neka nazove prodaju Autokomerc komision. [Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 13:07 GMT+1] [ cozmo_im @ 08.04.2009. 09:50 ] @
VW Golf VI 1.4 80PS Trendline (izdiktirao mi je iz spiska opreme na ordjinal nemacki):
- Climatic - ABS, ASR, EDS, ESP mit Gegenlenkunterstutzung inkl. Komfortbremsassistent - 6Jx15 195/65 R15 - Zentralverriegelung mit Funkfernbedienung - ISOFIX I da ne navodim ostalu opremu... Postoje Trendline, Comfortline i Highline nivoi opreme a ovo gore je iz spiska Trendline opreme. Comfortline ima i board komp, Radio RCD 210 MP3 mit 4 LS, Kopfairbagsystem fur Front- und Fondpassagiere, Tempomat... Highline ima Climatronic, Bordcomputer Plus, Multifunktionslenkrad... bla bla mrzi me vise da kucam. [ Nebojsa Milanovic @ 08.04.2009. 09:56 ] @
Nema potrebe da se više ubeđujemo na nemačkom, tu je prodaja, tu su telefoni, tu su i auti za Srbiju, u Srbiji , ko ne veruje, sve se može lako direktno proveriti.
[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 13:08 GMT+1] [ Slobodan Miskovic @ 08.04.2009. 10:00 ] @
Pa gde je informacija da nema ESP u Srbiji? To sto si ti rekao nije niti relevantno niti je argument u diskusiji...
Evo u Bugarskoj: http://www.volkswagen.bg/files.../datei/pricelist_golf_2008.pdf [ Nebojsa Milanovic @ 08.04.2009. 10:02 ] @
Jesi li ti pročitao post iznad?
Citat: Nebojsa Milanovic: Ovog trenutka sam razgovarao sa Autokomerc komisionom. Imaju nekoliko vozila Golf VI u osnovnoj opremi i nijedan nema ESP. Ako se želi ESP doplata je 600 evra, ali pošta takvih vozila nema, vozilo se mora poručiti i čeka do tri meseca, ali onda ne važi sajamski popust u kome se Golf u toj osnovnoj opremi dobija za 17.200. Ko god želi ovo da proveri, neka nazove prodaju Autokomerc komision. Nema spiska opreme na njihovom sajtu, mora se direktno proveriti. [Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 13:08 GMT+1] [ cozmo_im @ 08.04.2009. 10:03 ] @
Ovo je zvanicni katalog u Porsche SCG onaj tamo salon kod Borce (Metroa).
To su jedina tri nivoa (zvanicna) opreme kod Golfa VI i to je sastavni deo opreme tih paketa. Da li Autokomerc uvozi neku osakacenu varijantu po zahtevu, e to treba proveriti jer je suprotno zakonu o zastiti potrosaca. Znaci u katalogu TACNO pise sta oprema sadrzi. Ako nema ESP-a po katalogu, ja bih istog trenutka tuzio dilera. [ Zarko Silic @ 08.04.2009. 10:35 ] @
Neso,
rekao sam: U Porseu trenutno imaju vozilo (mada nije ni to sigurno. Treba otici i licno proveriti. Devojke na telefonu se ne razumeju preterano.) bez ESPa. To je sasvim moguce. Sledeca narudzba je sa ESPom i to bez doplate. Verovatno poseduju vozila iz prve (prakticno probne) serije Golfa 6. Isti se mogao pre par meseci kupiti i u Nemackoj. I nema razlike: nase i neko drugo trziste. Bar ne takve na koju ti mislis. Ovo pratim vec odavno i blizu sam informacija, ako to nesto znaci. [Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 13:09 GMT+1] [ Nebojsa Milanovic @ 08.04.2009. 10:39 ] @
Razgovaraj sa direktorom prodaje, pa napiši ovde šta ti je rekao.
[ Slobodan Miskovic @ 08.04.2009. 10:39 ] @
Pa ima na linku koji sam postavio. Samo obican 1.4 model ide bez ESP-a ovde...i cena je 15000e sa PDV-om.
[ Nebojsa Milanovic @ 08.04.2009. 10:40 ] @
Ok, ali nema potrebe da gledamo bilo kakve linkove van Srbije jer su nepoklapanja moguća.
Malopre sam završio vrlo ozbiljan razgovor sa njima i napisao sam ono šta su mi rekli. [ Slobodan Miskovic @ 08.04.2009. 10:43 ] @
Pa link ka zvanicnom prodajnom katalogu je relevantniji od prica i razgovora. Svako moze da kaze sta zeli ali zvanicni katalog na sajtu ne moze da postavi ko hoce i da tamo napise sta hoce. ;)
[ ventura @ 08.04.2009. 10:49 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Ovog trenutka sam razgovarao sa Autokomerc komisionom. Imaju nekoliko vozila Golf VI u osnovnoj opremi i nijedan nema ESP. Ja sam pozvao Porsche Srbija gde su mi rekli da u Srbiji ESP dolazi u standardnoj opremi uz vozila sa DSG menjačem i GTI/Sport modele (u šta spada i moj auto). To što Autokomerc nema nijedan Golf sa ESP-om u standardnoj opremi, ne znači da nijedan Golf 6 nema ESP u standardnoj opremi. Pri tome svaki golf dolazi sa ASR paketom. Ali ajde da okrenemo diskusiju na drugu stranu. Kako stoje stvari sa ESP-om u Kija-Hyndai ekipi? Koje je generacije taj ESP ukoliko ga uopšte imaju, i da li je dorastao čak običnom ASR-u, a ne ESP-u? [Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.04.2009. u 13:10 GMT+1] [ Slobodan Miskovic @ 08.04.2009. 10:57 ] @
Upravo tako. ESP dolazi uz 4motion modele i modele sa DSG menjacem (uz naravno GTI/Sport) jos u najosnovnijem paketu opreme.
[ dejankr @ 08.04.2009. 11:29 ] @
Citat: ventura: Ali ajde da okrenemo diskusiju na drugu stranu. Kako stoje stvari sa ESP-om u Kija-Hyndai ekipi? Koje je generacije taj ESP ukoliko ga uopšte imaju, i da li je dorastao čak običnom ASR-u, a ne ESP-u? Nemaju ga u nižim paketima. Kod Cee'd-a dolazi tek sa EX Europe paketima a kod i30 u Sugar. Ne može se naručiti van tih paketa. Inače, ne razvijaju Kia/Hyundai ESP već Bosch, e sad kolika je razlika u odnosu na Golf - ne znam. [ rinenad @ 08.04.2009. 16:51 ] @
Ljudi budite razumni G VI za hrvatsko tržište nema ESP i ja sam danas zvao generalnog uvoznika, djevojka mi je tumačila da je to zbog procjene samog uvoznika. Kao drže do toga da poslovnjaci ovdje voze veće aute...Passat. Ne moram valjda sjesti u auto i tipkati ovo znam šta imam i šta sam dobio. U Srbiji je isto što se tiče auta siguran sam, mada sa malom rezervom.
Što se tiče ovjesa za loše puteve paket sadrži-tvrđe opruge i amortizere, udaljenost od tla povišena cca 20 mm i ne ide u kombinaciji sa alu felgama većim od 16" ili el. podesivim ovjesom oznaka za narudžbu je PSW i doplata je 328e. Hankook gume sam viđao i ovdje ali samo na vozilima u krugu servisa valjda im te stave za test...čak sam se uplašio što ću dobiti. Na mom su Michelin. Mercedese 190 se prodavao bez denog retrovizora, a ekonometar je prvi put uveden u 190(201), 123 ga nije imala ostalo je istina. Ne znam za veće modele S.... [Ovu poruku je menjao rinenad dana 08.04.2009. u 18:11 GMT+1] [Ovu poruku je menjao rinenad dana 08.04.2009. u 18:13 GMT+1] [Ovu poruku je menjao rinenad dana 08.04.2009. u 18:15 GMT+1] [ lancia88 @ 08.04.2009. 19:10 ] @
Pozdrav,
tdusko, zao mi je sto se ne secas, ja se veoma bolno secam. Cak stavise, 250d iz 1985. ne samo desni retrovizor, vec i centralna brava, podizaci stakla itd. Tuga.... Sasvim je jasno da sam i hteo da kazem da je sa raznim sitnicama ruski proizvodjac zeleo da privuce klijentelu, normalno, ne Mercedesovu, ali ovde pricamo o odnosu prema kupcima. Nije to bio servo za volan koji je kostao itekako (sa Minike polovan za 1500dm glat na 123) pa je jos i mogao da se gleda kao neka dodatna oprema cak i na luksuznim limuzinama, vec je rec o obicnom retrovizoru koji se doplacivao. Iste godine sa oba retrovizora serijski je izasao bez ikakve doplate 123T (karavan) tako da je taj model najverovatnije imao desni retrovizor kao serijsku opremu a 124 ne. Mislis da nisam tada zagledao bas svaki 124 da li ima desni retrovizor ;) [ tdusko @ 08.04.2009. 20:28 ] @
@Lancia88
Za vreme dok sam drzao otpad delova za 124,190 i 123 nisam rasturio niti sam video nijednu cetvorku bez desnog retrovizora pa sam zato sumnjao da je to bila dodatna oprema ali ako si ti video onda ti verujem. 85. godina je prva godina njihove proizvodnje, a poslednja 123-ke tako da je mozda to razlog. Sto se tice minike i 123-ke, oni su imali iste motore tako da je servo mogao da ide sa jednog na drugi. [ Nocni @ 08.04.2009. 23:52 ] @
Meni je smijesna ova tvrdnja da u BG-u nisu prodali nijedno vozilo za 3 mjeseca i trebalo bi da onaj koji tako nesto tvrdi ode na posmatranje...
Moj brat je kupio golfa 6 prije mjesec dana u auto kuci "Jelic" u Mostaru i ja sam bio sa njim tamo... Dobije se na papiru odstampano tacno sta vozilo ima od opreme isto kao i kod svih ostalih proizvodjaca... Razlika izmedju ovlascenog prodavca u Podgorici i u Mostaru za taj 2.0 tdi i za potpuno isti nivo opreme bila je (kad se sve sabere, carina i ostalo) 3.500 eura... Znaci da vlada totalni javasluk kod preprodavaca/dilera oko odredjivanja marzi... Pitanje iz naslova je nepotrebno... kad odete da kupite auto reci ce vam sta ima od opreme, koji je paket i koliko sta kosta tako da je glupo raspravljati sta ima serijski a sta ne jer i tu serijsku opremu su oni uracunali u cijenu... naravno, kupac moze i sam da konfigurise sta ce da ima od opreme ali takav auto ce onda morati da ceka... Kod mercedesa je slicno, ceka se do 3 mjeseca i taj auto koji kupite jos nije ni prozveden... Evo npr. ova nova toyota avensis moze da se uzme od 20.600 eur pa sve do 38.000 eur tako da od kupca zavisi sta ce uzeti, i sa kojim motorom a laik bi rekao "isti auto a duplo skuplji" ali moze se slobodno reci da to uopste nije isti auto... tako je i sa svim ostalim proizvodjacima i ne vidim zasto bi se od toga pravila rasprava... Inace, neko je u ovoj temi napisao da je bolji motor kod golfa 5 i da golf 6 nema prednosti... sto je smijesno... Golf 6 je CR i toliko su mu ugladili rad i dobro odradili zvucnu izolaciju da je nevjerovatno tih u voznji, ima X prednosti i treba ga provozati da bi se shvatilo kolika je u stvari razlika... Sto se tice ove price oko retrovizora na mercedesima... ovo me je podsjetilo... bio sam prisutan kada je covjek prodao citavu hrpu komplet retrovizora za 124 jednoj prodavnici auto djelova po veoma niskoj cijeni, sve original upakovano... Kada su prodali prvi, musterija se odma vratila i shvatili su zasto je cijena bila tako niska... retrovizori su bili za englesko trziste i lijevi je bio kockasti a desni pravougaoni Pozdrav [ vladd @ 09.04.2009. 10:34 ] @
Citat: Nocni: ...Pitanje iz naslova je nepotrebno... kad odete da kupite auto reci ce vam sta ima od opreme, koji je paket i koliko sta kosta tako da je glupo raspravljati sta ima serijski a sta ne jer i tu serijsku opremu su oni uracunali u cijenu... naravno, kupac moze i sam da konfigurise sta ce da ima od opreme ali takav auto ce onda morati da ceka... Kod mercedesa je slicno, ceka se do 3 mjeseca i taj auto koji kupite jos nije ni prozveden... Ovo je sustina, i izglda da postoji solidan broj diskutanata koji bi da uz pomoc guglanja i kataloga razvijaju diskusiju o lepoti i velicini opreme. Kupuje se sta je u radnji, a ako se misli da se moze napisati spisak opreme i tako nabaviti auto, to je infantilna mastarija, bar za VW, moze da se ceka mesecima, i ne doceka, vec se kompromisno kupac odrice nekih gadgeta, ako ne uspe milom onda silom, tj ako ne pomogne ubedjivanje prodavca o nepotrebnosti nekog dodatka, sledece je plasenje enormnom doplatom... Citat: Slobodan Miskovic: Upravo tako. ESP dolazi uz 4motion modele i modele sa DSG menjacem (uz naravno GTI/Sport) jos u najosnovnijem paketu opreme. ESP je pomalo postao nejasna forma, prvo su bile male razlike u funkcionisanju doticnog sistema, a sada su tako dramaticne da je i besmisleno pricati o ESP-u, ako se ne dodaju i tehnicki detalji, uslovi reagovanja, zona korekcije, odnosno metoda rada ESP sistema, na konkretnom vozilu. ESP na 4motion, sa digital shift menjacem je skoro pa sitan dodatak vec postojecoj sveukupnoj kontroli okretanja tockova, i dramaticno se razlikuje od ESP kontrole nekog drugacijeg voznog postroja. Poz. [ ventura @ 09.04.2009. 11:17 ] @
Citat: vladd: Kupuje se sta je u radnji, a ako se misli da se moze napisati spisak opreme i tako nabaviti auto, to je infantilna mastarija, bar za VW, moze da se ceka mesecima, i ne doceka, vec se kompromisno kupac odrice nekih gadgeta, ako ne uspe milom onda silom, tj ako ne pomogne ubedjivanje prodavca o nepotrebnosti nekog dodatka, sledece je plasenje enormnom doplatom... Bogami da je tako ja nikad ne bi kupio auto... Jedan od razloga zašto moj sledeći auto neće biti VW je to što je rok isporuke 180 dana, što je čist bezobrazluk... Ima firmi koje za rok isporuke daju 60 dana, i još ti daju 5 godina besplatnog servisa pride... [ Zarko Silic @ 09.04.2009. 12:49 ] @
Citat: ventura: Bogami da je tako ja nikad ne bi kupio auto... Jedan od razloga zašto moj sledeći auto neće biti VW je to što je rok isporuke 180 dana, što je čist bezobrazluk... Zavisi sta zahtevas. Postoji vise "nivoa" skladistenja. Tek se kao krajnja instanca spominje proizvodnja zahtevanog motora sa trazenom "nestandardnom" opremom. VW je u takvim slucajevima jos i dobar. Postoje proizvodjci (modeli) koji se cekaju i duze. I to ne samo kod nas, vec i na Zapadu. Sledece vece skladiste nasim uvoznicima VWa je u Budimpesti. Ako postoji to sto trazis, a velika je verovatnoca da postoji, isporuka je 2 nedelje maximum. Kopovina tipa (modela) koji jos nije proizveden je uvek rezultirala cekanjem na isporuku. 5 godina jeste garancija, ali ako ne ispucas bonus od 100.000 km. U protivnom placas itekeko. Za nekog ko godisnje prelazi ovu kolometrazu nije zanimljiva garancija od 5 godina. Mnogo je privlacnija ona od 2 godine sa neogranicenim brojem predjenih kilometara. [ ventura @ 09.04.2009. 13:15 ] @
Citat: zarsilic: Zavisi sta zahtevas. Postoji vise "nivoa" skladistenja. Tek se kao krajnja instanca spominje proizvodnja zahtevanog motora sa trazenom "nestandardnom" opremom. VW je u takvim slucajevima jos i dobar. Postoje proizvodjci (modeli) koji se cekaju i duze. I to ne samo kod nas, vec i na Zapadu. Sledece vece skladiste nasim uvoznicima VWa je u Budimpesti. Ako postoji to sto trazis, a velika je verovatnoca da postoji, isporuka je 2 nedelje maximum. Kopovina tipa (modela) koji jos nije proizveden je uvek rezultirala cekanjem na isporuku. Mala je verovatnoća da postoji baš ta konfiguracija, i ta boja koju tražiš.. Ali je velika da će ti ponuditi kompromis sa onim što već imaju na lageru... Pošto se trenutno bakćem oko toga, mogu ti reći da je za VW model sa opremom koju sam ja naveo rok isporuke ovde 180 dana, a u Beču 45 dana. Pri tom sam u Beču dobio popust od 8% a da nisam ni pitao, a ovde nakon diskusije o popustu, pa prodavčevo traženje autorizacije od menadžera dobiješ 2% popusta. Nije u pitanju nikakva 'nestandardna' oprema, već auto koji bi oni trebali da imaju u salonu kao primer šta taj auto može da ponudi... Ako hoćeš da uzmeš auto sa lagera u Mađarskoj čeka se minimum 3 nedelje za VW. Citat: zarsilic: 5 godina jeste garancija, ali ako ne ispucas bonus od 100.000 km. U protivnom placas itekeko. Za nekog ko godisnje prelazi ovu kolometrazu nije zanimljiva garancija od 5 godina. Mnogo je privlacnija ona od 2 godine sa neogranicenim brojem predjenih kilometara. Ja smatram da prelazim mnogo kilometara (50-60 hiljada godišnje), i mislim da mi se više isplati da uzmem tu garanciju od 5 godina, jer u slučaju da pređem manje kilometara, garancija mi duže traje... U slučaju da prelazim koliko prelazim sada, svejedno mi je da li je u pitanju 2 bez ograničenja ili 5 sa ograničenjem kilometara. [ rinenad @ 09.04.2009. 19:43 ] @
Pojedini G VI se isporučuju sa Hankook Optimo gumama provjerio sam danas, meni su rekli da sam imao sreće i dobio Energy saver. Sreća ili ne procjenite sami.
[ Ivand @ 09.04.2009. 19:59 ] @
Kako sam slučajno juče baš obišao nekoliko salona po beogradu, hyundai, porsche beograd, toyota...
Mogu samo da zaključim da im prodaja ide dosta dobro, recimo u prvom imaju jako jako mali broj vozila ( 10-20k evra ) pošto su ih većinu rasprodali u vreme sajma i ubrzo posle, takođe po frci u samom salonu i broju ljudi koje sam zatekao tamo ( kupaca ) mogu samo da zaključim da rade više nego dobro. Na lageru u BG skro da nemaju više ništa, sve mora da se čeka iz Kopra, čak i tamo imaju malo automobila. U porche beograd malo drugačija slika, nema baš toliko kupaca nije bila baš neka gužva i imaju dosta vozila da ponude, raznih nivoa opreme, motora boja - moguće je da samo imaju dosta veći lager or Hyndai uvoznika. I na kraju Toyota centar, koji mi deluje negde izmedju, dakle nešto bolje od porchea ali slabije po prodaji od Hyudaia. Možda mali offtopic sada, ali po nivou i kvalitetu usluge moram da istaknem Toyotu - stvarno. Toliko sam bio oduševljen da sam na kraju i prelomio i naručio novi Auris - doduše svi su rasprodati, novi kontigent dolazi tek za mesec dana - ali stići će stići će... A kako sam ovih dana i vrteo telefone malo, recimo da je izbor Astri H kod uvoznika takođe minimalan rasprodali su sve na sajmu... Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|