[ BBS @ 15.04.2009. 01:36 ] @
Posle koliko vremena je neohodno zameniti katalizator i koja je orijentaciona cena zamene istog |
[ BBS @ 15.04.2009. 01:36 ] @
[ Nocni @ 15.04.2009. 11:38 ] @
Treba ga zamijeniti kada je za zamjenu a to se moze utvrditi, zavisno od auta do auta ili mjerenjem ili dijagnostikom... Problem je sto nisi naveo koje je auto u pitanju... ali ugrubo... postavi se manometar na za to predvidjeno mjesto na cijevi prije katalizatora ili umjesto lambda sonde i mjeri se... ne bi trebalo da ima vise od 0,4 bara na 5.000 obrtaja kod benzinaca...
U svakom slucaju prepusti to profesionalcu da utvrdi... Sto se tice izbacivanja katalizatora ili filtera cestica... s obzirom da kod nas nema zakona ili se ne postuje na nekim se vozilima moze skroz ukloniti mada postoji dosta vozila na kojima mora biti prisutan... Na zapadu su kazne stravicne ako vas posalju na vanredni tehnicki pregled i utvrde da je katalizator izbacen... osim sto se mora ugraditi i atestirati sto vec kosta prilicno, kazne su od nekoliko stotina eura za putnicko vozilo od par hiljada eura za kamione... zavisno od drzave do drzave... medju najvecima su u Austriji... Kod nas su "nasa posla" i umjesto da vas zakonom stimulisu na nacin sto bi recimo bila drasticno jeftinija registracija za neko vozilo koje je euro 4 ili euro 5... kod nas je jeftinije za nekog 30 godina starog vartburga koji zagadi vise nego 50 normalnih vozila... 4 metra lima - 5 metara dima [ BBS @ 15.04.2009. 12:46 ] @
Rec je o Floridi 1.6 inL ("pezov motor") starosti oko dve godine.
Znas li nesto oko cene i sta se dobija tim izbacivanjem par konja i vise zagadjenog vazduha? [ Nocni @ 15.04.2009. 14:20 ] @
Starost ne znaci nista... znacilo bi da si naveo broj predjenih kilometara... otkud ti ideja da je zacepljen?
U svakom slucaju, na floridi ga mozes skroz izbaciti bez ikakvih posljedica po samo vozilo... treba da nastavis obavezno da sipas bezolovni benzin zbog X djelova koji mogu da stradaju... jer kod nas je "ostalo u narodu" misljenje da se posle vadjenja katalizatora moze preci na super benzin koji je nekada bio jeftiniji... svuda u svijetu je bio skuplji... [ BBS @ 15.04.2009. 14:30 ] @
Presla je malo vise od 30 000. Nisam pomislio da je zacepljen, motor je jedino sto na tim kolima vredi interesuje me preventive radi kad bi ga trebalo menjati (katalizator ne motor)
[ vladd @ 15.04.2009. 17:04 ] @
To je skupa stavka da bi je trebalo preventivno menjati. Pogotovo sto ce raditi jos bar 50kkm, a mozda i vise..
Poz [ komosarz @ 15.04.2009. 19:44 ] @
Vladd je u pravu mozes preci 100000km , mozda i vise.A sto se tice odsijecanja moras da vidis koliko ima lambdi,ako imas jednu i to prije kata slobodno sjeci,a ako imas dvije(nevjerujem da je zastava u floridu ugradjivala euro3) onda je to vec problemcic.
[ Nocni @ 15.04.2009. 22:50 ] @
Nema veze broj sondi sa time je li auto euro 3...
Moze da ima samo jednu sondu a da bude euro 4 kao toyota avensis 1,8 npr Kao sto sam rekao, mozes slobodno izvaditi cat ali nema potrebe to da radis na toj kilometrazi osim u slucaju fizickog ostecenja samog lonca... [ komosarz @ 16.04.2009. 08:58 ] @
Nisam gledao avensis,ali za pezo i fiat znam...
[Ovu poruku je menjao komosarz dana 17.04.2009. u 00:34 GMT+1] [ BBS @ 26.04.2009. 23:01 ] @
Motor je u Floridi inL "pezoov" tako da poseduje euro3 standard
Hvala svima na informacijama. Interesuje me da li se u ovlascenim servisima putem "racunara" moze dijagnostikovati kad je potrebna zamena? [ Nocni @ 26.04.2009. 23:39 ] @
Vrlo je diskutabilno pominjati u ovom slucaju rijec "ovlasceni" jer od koga su ovlasceni kad fabrika ne postoji
Sto si se opteretio sa tim kad si presao samo 30.000... mozes da ga iscupas odma da ne mislis vise o tome [ BBS @ 27.04.2009. 01:27 ] @
fabrika ne postoji ali servisi postoje ili bi trebalo da postoje bar jos nekoliko godina
Jedino sto na tom automobilu funkcionise kako treba je motor otud zelja da se on sacuva tj odrzava kako treba Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|