Za svaki auto, u knjizi tehnickog odrzavanja, postoji kompletna sema elektro instalacije. To je sastavni deo njegove tehnicke dokumentacije. Iz nje se covek moze informisati koji su osiguraci odgovorni za koje potrosace, koji je njihov raspored, kakav je raspored releja, kako je sta vezano, ali malo se moze steci kompletna slika sa stanjem u praksi tako da neko moze da je gleda i ceo dan a da mu opet nista ne bude jasno. Za pravog majstora i za onog ko zna sta hoce, ona uopste i nije tako neophodna. U ovakvim slucajevima "prepakivanja" neodgovarajucih tabli, problem moze biti u neodgovarajucoj duzini kablova, kao i u nedostatku kablova za pojedine instrumente koji su falili u originalnoj instalaciji. To se lako resava produzavanjem kablova, premestanjem dzekova i njihovim prepakivanjem, skracivanjem duzine pojedinih kablova i uvodjenjem novih kabvlova koji ranije nisu postojali i njihovim dzekovanjem i provezivanjem sa novim instrumentima, prekidacima i odgovarajucim senzorima. To uopste nije lak ni jednostavan posao i zahteva puno vremena i "lutanja"...pogotovo sto sve mora da se odradi na siguran nacin...Ako taj posao odradi amater...onda sve cestitke, pravi je autoelektricar